home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dynamo Kiev
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dynamo Kiev  (Læst 2197 gange)
KingOfBarcelona
Gæst
 
Dynamo Kiev
« : 24 Dec 2012, 02:08 »

Hej FmFreaks.

Sys ikke rigtig der har været den helt store interessere i den Ukrainske liga (Højere Liga) så derfor ville jeg prøve at hive den lidt frem i lyset.
Jeg har derfor valgt at starte med den Ukrainske storklub Dynamo Kiev, som faktisk har et meget interessant hold.
De har en bred førsteholds trup med et par meget interessante spillere såsom stor talentet Yarmolenko som man enten kan vælge at beholde, eller sælge videre til en pris mellem 175-200mil + de har et transferbudget der er nok til at kunne forbedre holdet, hvis man syntes det var nødvendigt.
Mit mål med mit Dynamo Kiev save er, at placere dem godt i ligaen, bygge et stærkt og solid hold op samt få succes med nogle talenter og fører holdet ud i Europa for at gøre store fremskridt i CL.

Jeg vil opdaterer lidt yderligere når jeg kommer lidt længere hen i sæsonen. Men her er der lidt at starte på.

Start transferbudget: 80-90mil

Ind
Wellington Nem - 33mil (Frikøbklasul)
Kara - 35mil

Ud
Kun lejet et par spillere ud

I er selvfølgelig velkommen til at dele jeres erfaring med klubben
- Taktikker
- Indkøb
- Sæsonen (Hvordan går det/hvordan er det gået)
- Fremtiden

Håber at folk er villige til at starte et save med klubben og at vi kan sprede hinandens op & nedture
Held & lykke herfra!
Logged

KingOfBarcelona
Gæst
 
Sv: Dynamo Kiev
« Svar #1: 24 Dec 2012, 12:28 »

Efter en rigtig skidt start på sæsonen er jeg virkelig kommet i gang!

Det startet dog alt samme lidt skidt med 1 point i de første 3 kampe og et meget surt farvel til CL, hvor jeg i det bedst placerede slutspil tabte til Gladbach på et surt udebane mål i 86min.
Men det er jeg dog kommet efter og jeg er kommet ind i en rigtig god stime i ligaen, hvor jeg i de sidste 7 kampe har hevet en sejr hjem og det medfører til en 1 plads i ligaen, hvor jeg lige nu efter 10 kampe fører med 2 point over forfølgerne fra Shakhtar.
Nu når det ikke kunne blive til noget CL ophold, regner jeg virkelig med, at jeg kan præstere i Europa league, hvor jeg er havnet i gruppe G

Gruppe G
BATE
Sheriff
FC Twente
Dynamo Kiev

Det ser også vildt lovende ud for den 22 årige midtbane Kara som blev hentet fra Tromsø. Kara har fået en god start i klubben og blev hurtigt en fast mand på førsteholdet efter nogle gode præstationer
« Seneste Redigering: 24 Dec 2012, 23:43 af KingOfBarcelona » Logged

POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dynamo Kiev
« Svar #2: 24 Dec 2012, 13:08 »

Havde også spillede med D.K synes det har en godt økonomi
Havde købt dybala mattheus kara kalas
Spillede med 4-1-2-1-2
Logged

KingOfBarcelona
Gæst
 
Sv: Dynamo Kiev
« Svar #3: 24 Dec 2012, 13:15 »

Havde også spillede med D.K synes det har en godt økonomi
Havde købt dybala mattheus kara kalas
Spillede med 4-1-2-1-2

Fedt at hører jeg ikke er den eneste Smiley

Spiller selv en 4-2-3-1 med to defensive midtbane spillere. Og det går faktisk over alle forventninger
« Seneste Redigering: 24 Dec 2012, 16:45 af KingOfBarcelona » Logged

KingOfBarcelona
Gæst
 
Sv: Dynamo Kiev
« Svar #4: 25 Dec 2012, 00:31 »

Efter en fantastisk start på sæsonen er jeg nu gået på vinter pause, hvor jeg går og overvejer lidt om jeg skal have købt nogle nye spillere ind til klubben for at kunne forbedre den lidt på de pladser, hvor det nu mangler.

Efter meget overlegen spil i Gruppe G i EL er jeg videre på førstepladsen med 5 sejr og 1 uafgjort.
Efter min egen mening har jeg dog ikke været så heldig med lodtrækningen da jeg trak At. Madrid op af hatten som er et meget formstærkt hold med bomberen oppe foran, Falcao!


I ligaen har det også ført til utrolig stor succes, jeg var inde i en stime på 14 kampe uden nederlag (12 sejr & 2 uafgjorte) Inden det blev til et knebent nederlag til Shakthar på udebane.


Jeg håber jeg kan følge op på de fantastiske resultater når jeg vender tilbage efter pausen.
Og mit mål er stadig at holde første pladsen i ligaen, hvor jeg kan overraske lidt ved at snuppe CL kvalifikationer fra Shakthar.
Og måske overraske lidt i EL, hvor man godt kan kalde mig de undertippede mod et stærkt hold fra At. Madrid.
« Seneste Redigering: 25 Dec 2012, 00:37 af KingOfBarcelona » Logged

KingOfBarcelona
Gæst
 
Sv: Dynamo Kiev
« Svar #5: 25 Dec 2012, 04:02 »

Så fik jeg sluttet sæsonen af, og hvilken en af slagsene!!

Resultater

Pokal turneringen:

Det endte med et exit i kvartfinalen, hvor jeg egentlig var begyndt at fokusere på titlen som vinder af ligaen, derfor medførte det til, at der blev plads til en del af reservespillere som faktisk gjorde et meget fint indhop og erstattede de bænkede førsteholdspillere der trængte til at hvile meget godt.

EL:

Lidt trist exit i EL, hvor jeg ellers overraskede alt og alle ved at slå både At. Madrid ud (5-3) og kongerne fra Frankrig, PSG (4-2). Og det medførte så til en kvartfinale plads hvor jeg skulle møde en mur af Galatasaray spiller som leverede en fremragende indsat mod mig og endte desværre med at tage pladsen i semifinalen med en samlet 4-3 sejr over ellers på det tidspunkt et meget godt kørende Dynamo Kiev hold

Ligaen:

Er meget stolt over at kunne hive liga trofæet hjem i første sæson som Dynamo Kiev manager. Dynamo Kiev har længe stået i skyggen af det alt dominerende Shakthar hold, som de sidste 3 år har vundet ligaen. Men dette år fik vi sat det på plads, og vi vidste hvem der egentlig er de bedste. Det var dog længe en hård kamp mellem de 3 tophold (Dinpro – Shakthar – Dynamo Kiev) og vi lå længe side om side, og det var ikke mange point der adskilte de 3 hold, hvor jeg dog til sidst endte med at trække det længste strå, og kunne hive liga trofæet rimelig sikkert hjem, efter en fremragende sæson, hvor målmand og forsvar skal have en stor del af æren ved kun at lukke 15 mål ind i 30 kampe, og 5 af dem var mod Shakthar.


Derfor ser jeg spændt frem til en ny og spændende sæson hvor programmet også står på CL!
« Seneste Redigering: 25 Dec 2012, 04:05 af KingOfBarcelona » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010