home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  U.D. Las Palmas SAD
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: U.D. Las Palmas SAD  (Læst 2343 gange)
Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
U.D. Las Palmas SAD
« : 15 Dec 2012, 20:38 »


Jeg synes lidt der mangler en tråd om klubben fra ferieøen Gran Canaria, og hvad ville være mere oplagt end selv at oprette den nu hvor jeg har et save med dem? Smiley

Info om klubben:
Land:
•   Spanien
Stiftet:
•   22 august, 1949
Division:
•   Segunda División
Stadion + kapacitet:
•   Estadio de Gran Canaria
•   31250

Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: U.D. Las Palmas SAD
« Svar #1: 15 Dec 2012, 20:40 »

Las Palmas starter i den andenbedste spanske række, Segunda División og er spået til at blive nummer 10 i rækken. Holdet ser således ud fra start:

Man starter med et ret lille budget med ingen penge at købe ind for og et lønningsbudget på ca. 64000 euro, hvor 58500 af dem allerede er brugt. For at få skåret lidt ned i lønningerne så der kunne købes et par spillere valgte jeg at ophæve lejekontrakterne med Murillo og Bifouma.
Som det skarpe øje nok allerede har lagt mærke til har Las Palmas et par rimeligt velkendte navne i truppen i Macauley Crisantus og Mariano Barbosa. De har begge to et fint niveau iforhold til rækken man spiller i, men på længere sigt synes jeg ikke de har niveauet til at blive inde på holdet.
Las Palmas har også et par spillere, der sagtens kan begå sig i den bedste spanske række. De bedste spillere er i mine øjne:
Deivid:

Vitolo:

Alemán:

Specielt Deivid og Alemán har vist sig at gøre det ekstremt godt for mig, men det skal jeg nok vise frem senere i indlægget.

Efter jeg havde ophævet kontrakterne med Murillo og Bifouma skulle jeg ud og finde mig nogle forstærkninger til truppen. Mine primære mål var at finde en solid angriber og en ny venstreback. Efter at have ledt i længere tid fandt jeg frem til Leonardo Novo fra Uruguay, der stod uden klub. Han var udset til at skulle være manden der smed kuglerne ind bag modstanderens målmand. Til venstrebacken fandt jeg en velkendt herre fra diverse store europæiske klubber. Navnet på denne herre var Asier Del Horno og med sine mange år i europæisk topfodbold ville han tilføre en masse rutine og sikkerhed til forsvaret.
Udover disse to kom den bulgarske wing, Spas Delev, til klubben, samt den argentinske centerforsvar, Franco Bano, til klubben. Alle fire spillere blev hentet ind på fri transfer, og var billige i løn, hvilket var en klar fordel da klubben har et lån på 20,5 millioner euro fra starten af spillet.

For at springe frem i tiden kan jeg fortælle at første sæson gik over alt forventning! I vinterpausen lå jeg nummer 1 i ligaen, og derfra satsede jeg kraftigt på at rykke op allerede i første sæson, selvom medierne havde spået en 10. plads. Hvis oprykningen lykkedes var jeg nødt til at allerede på det tidspunkt at forberede mig på at skulle møde hold som Real Madrid, Barcelona og Valencia, så der skulle sikres nogle nye spillere på fri transfer. Der blev handlet lidt ind i vinterens transfervindue og Federico Santander og Beñat Alemán blev sikret, så de ville støde til klubben til sommer.
Efter transfervinduet var der kun én vej, og det var fremad. Førstepladsen i Segunda División blev sikret med hele 10 point ned til nummer 2, som overraskende nok var Mirandés og dermed var oprykningen sikret. Dette skyldtes i stor grad Leonardo Novo, som med 23 mål i 40 kampe blev holdets topscorer. Op til den nye sæson skulle holdet forstærkes gevaldigt hvis der skulle være håb om overlevelse i den bedste spanske række, så ind kom disse spillere:


Som man kan se, blev der også tyndet godt ud i truppen og salgene af Novo og Barbosa lunede godt på kistebunden, så der var lidt penge til rådighed. Da holdet var på plads kunne jeg begynde at se frem mod en sæson, hvor der med stor sandsynlighed skulle kæmpes for ikke at rykke ned igen.
Dette blev dog aldrig aktuelt, da holdet spillede langt over forventning! Med en vanvittig spændende sæsonafslutning i den sidste runde, hvor hele 5 hold kæmpede om den vigtige Champions League-givende 4. plads, endte heltene fra Gran Canaria på en utrolig flot 6. plads i ligaen! Europæisk fodbold var nu en realitet, og det glædede mig, for det ville helt sikkert kunne hjælpe med at få betalt klubbens gæld af!


Nu er jeg så nået her, til 3. sæson hvor der bliver spillet Europa League og jeg har kvalificeret mig til gruppespillet via en samlet sejr på 6-2 over græske Asteras Tripolis. Der er blevet skiftet ud i truppen med blandt andre Mateo Musacchio fra Villareal, Giovanni Dos Santos fra Mallorca og Federico Macheda, der er kommet til på et lån fra Manchester United.

Derudover lykkedes det mig at finde regenen, Mehdi Ayari, i Partizan Beograd. Denne tunesiske midtbanespiller bliver ham, der skal levere oplæggene til Santander i angrebet, og generelt fordele spillet på midtbanen. Med sine blot 19 år er han en spiller jeg forventer mig rigtig meget af!


Klubben havde et kedeligt underskud i den første sæson, men efter oprykningen og etableringen i Primera División ser det mere positivt ud og lige nu er der et plus på 5,7 millioner euro.


Det hold jeg har samlet sammen nu, ser således ud:



Og til sidst vil jeg lige smide et billede af Deivid, da han har udviklet sig til at blive en af de bedste og mest konstante spillere for mit hold:


Jeg ved godt at jeg har været lidt løs med gennemgangen af mit spil, men jeg orkede ikke at skrive en ny Ringenes Herre bog, og jeg håber at jeg har givet nogle af jer derude lyst til at prøve kræfter med Las Palmas, da det kan blive et rigtig sjovt og spændende save! Smiley
« Seneste Redigering: 15 Dec 2012, 20:45 af Onlymyself » Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: U.D. Las Palmas SAD
« Svar #2: 15 Dec 2012, 21:10 »

Overvejer kraftigt at starte med dem! Smiley
Har de solgt Jonathan Viera eller hvad?
Logged

Neal Caffrey!

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: U.D. Las Palmas SAD
« Svar #3: 15 Dec 2012, 21:19 »

Det lyder kanon Wink
Ja, de solgte ham til Valencia i sæson 12/13, så ham har man ikke i truppen Smiley
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010