home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  | 41 | Stenbroens drenge - Goes North II [Game Over]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: | 41 | Stenbroens drenge - Goes North II [Game Over]  (Læst 77780 gange)
DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: | 30 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #135: 19 Apr 2013, 21:30 »

Hcan? Må jeg spørge dig om hvordan du sætter billeder ind på dine indlæg? Jeg har brugt Tinypic. Hvilket har gjort mine billeder ret grimme og kvadratiske..
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Svartovich
Gæst
 
Sv: | 30 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #136: 19 Apr 2013, 21:38 »

Hcan? Må jeg spørge dig om hvordan du sætter billeder ind på dine indlæg? Jeg har brugt Tinypic. Hvilket har gjort mine billeder ret grimme og kvadratiske..
tinypic er det jeg bruger. Det har ikke noget med Tinypic at gøre men derimod at du skal huske mellemrummet når du laver [ img] Smiley
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: | 30 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #137: 19 Apr 2013, 21:57 »

Det første [img] eller det andet med skråstreg?

EDIT: Kan du give et eks.?

EDIT EDIT: Har fikset Opstemt tak for hjælpen Opstemt
« Seneste Redigering: 19 Apr 2013, 22:01 af DIYAR2660 » Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 31 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #138: 23 Apr 2013, 21:18 »



31 En tilfredsstillende sæson
// Oslo – 1. november 2015 //

Da de resterende 9 kampe var spillet, havde Frigg placeret sig på en flot 8. plads i ligaen, men kun sølle 13 point fra oprykningen og 1. pladsen. Det var selvfølgelig aldrig tæt på, men i flere dele af sæsonen har holdet vist at de godt kan være med i toppen af ligaen. Sejre over Stålkam, Lørenskog og Tromsø II, viste at også holdene lige under top 3 kunne slås.

Der var 3 spillere, som viste større klasse i den sidste del af året, og specielt Martin Vethe, min 27 årige centrale forsvarsspiller var god, da han gennemsæsonen fik et gennemsnit på 7,48 – Som sæsonens bedste spiller. Derudover var også Markus Norheim Cham en spiller som tog ansvar, da han scorede 4 mål i den sidste del af sæsonen, ligesom min højre fløj Badivuku scorede på flere chancer end tidligere.

Jeg blev gennem sæsonen kendt for at være manageren som skiftede taktik ofte, hvilket også blev pressens argumentation for at jeg vandt en masse kampe i denne sæson. Jeg har indført mit 3 taktik system  igen, så de matches efter hvilken modstander jeg skal spille mod. Jeg har 4-4-2, 4-4-1-1 og 4-3-2-1 som mine 3 favorit taktikker, og det var specielt da jeg overfor de knap så stærke modstandere spillede 4-3-2-1 at jeg begyndte at få sejrene.

I næste sæson skal der arbejdes mere på de 3 taktikker og den offensive del af det, da den defensive del er vældig god, da jeg faktisk havde den bedste defensiv i ligaen.

Kampe: Harstad – Frigg 1:1 (Badivuku), Stålkam – Frigg 0:1 (Badivuku); Lørenskog – Frigg 0:2 (Bragvin Andersen, Cham);  Frigg – Tromsø II 2:0 (Vethe x2); Frigg – Mjøndalen 1:2 (Badivuku); Senja – Frigg 1:0; Oslo City – Frigg 0:2 (Sanne, Cham); Fløya – Frigg 0:0; Mo – Frigg 1:1 (Jenssen)
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 32 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #139: 25 Apr 2013, 23:03 »



32 Forstærket til 2016 sæsonen
// Oslo – 1. marts 2016 //

Det var ikke planen at der skulle have været stor udskiftning i førsteholdstruppen i vinterpausen, da jeg tror på teorien om at man skal sørge for kontiuniteten på holdet. Alligevel er det blevet til et par ændringer i truppen, og ikke mindst er der rykket et par folk op fra 2. holdet.

I målet er der ikke sket ændringer op til denne sæson, da det stadig er Molton som er første keeper, tæt forfulgt af reservekeeperen Waqas Ahmen. Dog er Ahmed kommet længere væk fra startpladsen over den seneste sæson, da han grundet kampmangel ikke har udviklet sig i samme takt som Molton.
Målmand: Aleksander Molton (25 år), Waqas Ahmed (24 år)

Det er specielt i forsvaret at der er sket ændringer, for de 3 centrale forsvarsspillere Marius Torkildsen (Modum), Thomas Husby Sæther (Eidsvold Turn), Jens Martin Hedin (Lørenskog) samt Marius Krathe (Mjøndalen) er alle solgt. I stedet er 29 årige Johan Ole Aas, 25 årige Mads Astrup hentet ind på henholdsvis Mysen, hvor Johan var spillende manager, og på fri transfer. Sidst men ikke mindst har jeg hentet 19 årige Kenneth Brudalen op fra 2.holdet, og han forventes lige så stille at blive bragt ind på holdet. Dog er det forventeligt at det er Vethe og Aas, som skal agere midterforsvar i den kommende sæson. På de øvrige positioner i forsvaret er der ikke sket ændringer før sæsonen, selvom Runar Bredesen er sat til salg, da han er for dyr i truppen i forhold til antallet af kampe han får.
Højre Forsvar: Carl-Frederik Lystad (22 år), Runar Bredesen (24 år)
Centralt Forsvar: Ole Johan Aas (29 år), Martin Vethe (28 år), Mads Astrup (25 år), Kenneth Brudalen (19 år)
Venstre Forsvar: Christian Halvorsen (27 år), Jack Vonheim (18 år)

På midtbanen har vi inden sæsonen sagt farvel til Simen Rustadbakken (Bøler) og Håvard Gaare(ikke forlænget), mens at jeg har hentet 2 erfaren folk ind. 24 årige Ole Kristian Grime er hentet ind til at være fastmand på førsteholdet, og hans aggresivitet og fysik skal han være den boldvindende spiller på midtbanen. Han er tiltænkt at være den faste partner til Terje Sanne, som stadig er et af de første navne på mit holdkort. Den anden spiller der blev hentet til er 22 årige Martin Forså, som er købt til at være gardering til midtbanen sammen med Hans Edvard Bragvin Andersen, som i sidste sæson ikke var tilstrækkelig dækning til midtbanen. På kanterne har jeg ikke foretaget ændringer, da jeg er godt tilfreds med de 4 spillere.
Højre midtbane: Kernar Budivuku (30 år), Kenneth Dale (21 år)
Central midtbane: Ole Kristian Grime (24 år), Terje Sanne (33 år), Martin Forså (22 år), Hans Edvard Bragvin Andersen (21 år)
Offensiv midtbane: Mads Haug (18år)   
Venstre midtbane: Morten Minh Don Bui (25 år), Arve Jessen (20 år)

I angrebet er der blevet hentet en enkelt spiller ind, Marius Alexandersen er den 23 årige nordmand, som skal forsøge at blive fast mand i mit angrebet. Det betyder faktisk at jeg ved sæsonstarten har 5 angribere i førsteholdstruppen, efter jeg har rykket 18 årige Adrian Svendsen tilbage i 2. holds truppen, da han stadig mangler lidt udvikling inden han er klar til livet som angribere i førsteholdstruppen. I truppen har jeg nu en ung, men meget meget talentfuld angriber, da 18 årige Kai Hauge er meget dygtig, men endnu ikke har formået at omsætte det til mål sikkert qua hans noget urutinerede alder. Jeg håber at dette er sæsonen, hvor han bryder igennem, hvis han bliver spillet sammen med nogle mere rutinerede spillere.
Angreb: Kai Hauge (18 år), Dennis Obeng (27 år), Markus Norheim Cham (28 år), Marius Alexandersen (23 år), Christian Bjerknes (20 år).

Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: | 32 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #140: 07 Maj 2013, 12:27 »

Er du helt stoppet med at skrive Peace ?
Logged


Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: | 32 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #141: 08 Maj 2013, 23:13 »

Er du helt stoppet med at skrive Peace ?

Nej - det er jeg ikke, har været på ferie, men er nu vendt tilbage til kolde Danmark, der vil komme næste update imorgen.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 33 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #142: 09 Maj 2013, 08:59 »



33 Oprykningskandidate r
// Oslo – 29. maj 2016 //

En anden plads er det blevet til på baggrund af pointhøsten i sæsonens første 8 kampe, og dette kun med 1 point op til Tromsdalen, som har samlet 18 point. Kun en enkelt nederlag står Frigg Oslo med, da man med en mand i undertal på udebane mod netop ligaens duks Tromsdalen, og som det ser ud nu, vil Frigg være oprykningskandidate r i denne sæson.

På trods af at Frigg kun lagde ude med at hente en uafgjort mod Byåsen har vi hentet 17 point i forårets første 8 kampe, og det endda med sejre på udebane over tophold som FK Senja og Lørenskog. Interessant er det at se at det ikke er en spiller, som score alle målene, men i stedet er fordelt mellem 8 forskellige målscore, hvor topscorerne har nettet 2 gange hver. Forsvarsspillet har været stabilt ligesom i de sidste sæson, og dette har også medvirket til at Frigg i år er i toppen af tabellen.

Min bedste spiller er stadig den centrale forsvarer Martin Vethe, som med en gennemsnitsrating på 7.58 efter 8 kampe klart overstråler den øvrige trup. Dog en hans makker Ole Johan Aas og min unge stjerneback Lystad med en gns på 7.24 og 7.19 efter 8 kampe og kan også være tilfredse med deres præstationer. Skuffet er jeg dog over Ole Kristian Grime, som efter 5(1) kun har et gennemsnit på 6.58, hvilket er langt under mine forventninger til en rutineret spiller som ham.

Af de unge spillere er specielt 18 årige Mads Haug overraskende godt spillende, med 2 scoringer, og fortsætter han sit spil, bliver han snart populær længere op i rækkerne ligesom Carl-Frederik Lystad, som med stor sandsynlighed forsvinder i næste transfervindue. Også min 18 årige angriber Kai Hauge har vist større kvalitet i starten af denne sæson, og han kunne godt gå hen og blive sæsonens helt store oplevelse

I Pokalturneringen var det dog et hurtigt exit, for efter 1:1 i ordinær og forlænget spilletid, blev Frigg sendt ud på straffespark 8:9 og dermed slået ud af turneringen af Hødd IL allerede i indledende Runde.Siden sidst har Frigg hentet endnu en central midtbanespiller, da 22 årige Eirik Laabak bød sig til og viste sig at være mulig at tilknytte til holdet.

Kampe
Cup: Hødd – Frigg 1:1 (Grime); 2. div: Byåsen – Frigg 1:1 (Forså); Frigg – Tromsø II 2:0 (Forså, Haug); Frigg – Lørenskog 3:2 (Sanne, Hauge, Alexandersson); Frigg – Drammen 1:0 (Selvmål); Frigg – Mo 2:2 (Aas, Sanne); Senja – Frigg 2:3 (Haug, Obeng, Grime); Tromsdalen – Frigg 1:0; Sortland – Frigg 0:2 (Obeng, Hauge)

Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 34 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #143: 25 Maj 2013, 09:41 »



34 Europæisk overblik
// Oslo – 1. Juli 2016 //

Det er tid til at få et overblik over hvem som er blevet mestre i de europæiske turneringer. FC København er stadig ikke kommet tilbage til sin vanlige standard, hvilket er en af baggrundende for at der var plads til Vejle Boldklub Kolding som danske mestre i sæsonen 2015/2016. Mesterskabet blev vundet med hele 7 point ned til AC Horsens på 2. pladsen. Den anden pokal i Danmark blev overrakt til Silkeborg If, efter sejren på 3:1 i pokalfinalen over OB. Interessant nok måtte FC Midtjylland og AaB lade livet i den bedste danske række, hvor de erstattes af Viborg FF og Esbjerg fB.

I England var det endelig tid til tronskifte, da Chelsea FC efter sølv i sidste sæson endelige slog Manchester City fra tronen, efter deres 4 mesterskaber i træk. Det blev endda et overbevisende mesterskab, da der var hele 8 point ned til City på 2. pladsen og 12 point ned til United på 3. pladsen. QPR, Middlesbrough og West Ham tabte medlemskabet i Premier League for denne omgang, hvor i stedet Leicester, Nottingham Forrest og Leeds har taget plads.  Pokalerne vandt Newcastle (2:1 over Chelses i forlængetspilletid) og Middlesbrough (2:1 over Manchester United) i henholdsvis FA Cuppen og Capital One Cuppen.

Juventus vandt det italienske mesterskab med 4 point ned til Napoli, mens Real Madrid vandt det femte mesterskab på stribe, da Barcelona på baggrund af indbyrdes kampe (FC B havde +10 i bedre målscore i ligaen, og pointlighed på 81 pts) 2:2 på Bernabeu; 1:3 på Camp Nou blev henvist til sølvmedaljerne. Endelig vandt Paris SG det første mesterskab i 8 sæsoner, og Schalke tog sit første mesterskab siden 1958.

Champions League blev vundet af Arsenal, da de på Atatürk Olympic i Istanbul slog Juventus med 2:0 på scoringer i 109. og 112. minut, hvilket var Arsenals første Champions League titel. I Europa League var det Leverkusen, som fik lov at løfte pokalen, da de vandt 1:0 over FC Porto på Estadio do Dragäo i netop Porto. Topscore titlen gik i Champions League til Oliver Giroud, Arsenal, da han nåede at nette hele 12 gange i 13 kampe. Topscore i Europa League blev også med 12 scoringer en angriber for et engelsk hold, da Luiz Suarez scorede dette i Liverpools 14 kampe i turneringen.

Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 35 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #144: 01 Jun 2013, 23:00 »



35 Nederlag skæmmer sæsonen
// Oslo – 20. August 2016 //

Det lignede endnu en sejr til Frigg Oslo, da Kai Hauge allerede i første minut brangte hjemmeholdet foran med 1:0 mod Senja, men med 5 scoringer imod i de resterende 89 minutter, blev en 3 points føring i toppen af ligaen til at 3 hold ligger med 32 point i toppen af 2. Division, gruppe 4.

På trods af de 5 mål, som Senja formåede at score hos Frigg, så har Oslo holdet haft det bedste forsvar i sæsonen, og det var tydligt at se Ole Johan Aas manglede i det centrale forsvar, hvor Vethe og Aas ellers har fået et godt sammenspil.

Det har været en god sommer, hvor det er blevet til 4 sejre, hvor især 4:0 sejren over Tromsø II er værd at bemærke.  Men det har også været til at mærke at Cham og Don Bui er skadet, hvorefter at holdet er lidt tyndt besat, når der er kampe i midtugen. Kai Hauge har scoret endnu 2 gange og er godt i gang med at gøre sig til den mest værdifulde angriber i truppen. Det er dog kun grundet 3 x 0:0 i slutningen af foråret som gør at Frigg ikke har et forspring på 6 point i toppen af tabellen, da sejre i disse 3 hjemmekampe havde betydet meget.

Oprykning er stadig en mulighed for Frigg Oslo, og med 9 kampe igen, er det heller ikke utænkeligt at det skal ske. Kampene mod Tromsdalen, Mo og Stålkam bliver helt klart de sværeste, da de også stadig kæmper med om titlen. Derudover har Frigg 6 kampe mod hold i bunden af ligaen, og det er sejre i disse kampe, som der giver muligheden for oprykning.

Kampe
Frigg – Modum 0:0; Frigg – Mjøndalen 0:0; Frigg – Skarphedin 0:0; Frigg – Skarp 1:0 (Jenssen); Stålkam – Frigg 1:0; Frigg – Byåsen 2:0 (Aas, Hauge); Tromsø II – Frigg 0:4 (Cham, Don Bui, Badivuku, Jenssen); Frigg – Lørenskog 1:0 (Sanne); Frigg – Senja 1:5 (Hauge).
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 36 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #145: 02 Jun 2013, 09:17 »



36 Spænding om oprykning helt frem til sidste runde
// Oslo – 1. september 2016 //

Det skulle vise sig at blive en ekstremt spændende afslutning på sæsonen, hvor oprykning var et tema helt ind til sidste runde af sæsonen. Med kamp mod henholdsvis 5. pladsen Mo på hjemmebane og 6. pladsen Skarp på udebane, så kunne oprykningen gå begge veje for første plafsen Senja og mit Oslo hold Frigg. Med en bedre målscore, hjemmebane var det Senja, som helt sikkert stod bedst inden sæsonens sidste kamp. Men da jeg skulle spille min kamp dagen efter Senja, så kunne jeg inden da vide om oprykningen stadig var en mulighed.

Men inden vi nåede så lang så var der både op og nedture, for det jeg mistede point i 3 kampe for det uagjorte resultat mod Drammen samt nederlag på 1:4 og 0:4 var hårde nederlag. Heldigvis fik jeg endelig gang i min meget talentfulde angriber Kai Hauge, og han scorede 7 gange på 6 kampe, var han om nogen med til at sikre de mange point.

Interessant var det også at da han nåede sæsonens 8 scoring lavede ny Frigg rekord. Han er inden sæsonens sidste kamp nået op på 11 scoringer, hvoraf de han i de sidste 2 kampe havde produceret 5 scoringer. Efter det personlige nederlag med fyringer i FC København, var mit ry også endelig begyndt at vende, for i Danmark var manger for FC Roskilde Palle Duelund, og sjællænderne tilbøde jobet til mig.

Desværre var oprykningsmulighede n i Frigg mere fristende for mig som manager, da en mulig oprykning på CV’et var større for min karriere. Det viste sig også at alle muligheder for oprykning var åben inden kampen ude mod Skarp gik i gang, for dagen før havde Mo slået Senja med 2:1 og dermed ville oprykningen være sikret med et uafgjort resultat.

Kampen var præget af nervøsiteten fra udeholdet side, og trods en første halvleg med overtag og en sikker bagkæde, skulle kampen helt frem til det 41. minut inden Mads Haug kunne sætte den forløsende scoring ind til1:0 til Frigg. Nu skulle der 2 scoringer til fra Skarp i 2. halvleg for at oprykningen ville forsvinde til Senja. En handlingslammet træner stod på sidelinien, for da Kai Hauge blev skadet, og man burde skifte ham ud var tiltroen for stor til at skifte ham ud. Heldigvis kom 2:0 scoringen i det 66. minut, da Mads Haug for 2 gang i kampen, sendte bolden i kassen bag Senja keeperen. Nu skulle Skarp frem og score 3 gange for at fravriste Frigg Oslo oprykningen, og derfor følte jeg mig sikker på oprykningen, som da også kom i hus.


 
Kampe
Drammen – Frigg 0:0; Mo – Frigg 4:1 (Obeng); Modum – Frigg 0:1 (Hauge); Frigg – Tromsdalen 1:0 (Badivuku); Frigg – Sortland 3:1 (Badivuku, Vethe & Hauge); Mjøndalen – Frigg 4:0; Frigg – Stålkam 2:1 (Hauge x2); Skarphedin – Frigg 2:4 (Hauge x3, Cham); Skarp – Frigg 0:2 (Haug x2)
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
| 37 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #146: 09 Jun 2013, 20:50 »



37 Spænding om oprykning helt frem til sidste runde
// Oslo – 1. april 2017 //

[size=8pt]Det er nye tider i Frigg Oslo FK, efter oprykningen til den næstbedste række i Norge. Straks efter sikringen af oprykningen, gik Erling Fossen i gang med at forberede klubben på livet i 1. division. Det første Fossen skulle sikre sig var dog kontrakten med mig i et par sæsoner endnu. Jeg skrev gladelig under på en ny kontrakt, så jeg nu er at finde i klubben indtil 31.12.2018, og har derfor muligheden for at stabilisere Frigg Oslo FK i 1. division.



Det var også bestyrelsesformande ns drøm at Frigg Oslo FK skulle have et nyt stadion at slpille på. Det nuværende stadion, Frogner Stadion, har kun plads til 1500 tilskuere, hvilket ikke er tilstrækkeligt efter Fossens hoved. Desværre blev det ikke nødvendigt at undersøge hvor mange tilskuere der skulle være plads til på det nye stadion, da byggetilladelsen blev skudt ned af byrådet. Lidt udvikling på stadion blev det da til, da klubben valgte at lægge varme i banen. De næste 9 måneder, skal Frigg Oslo FK derfor spille på Ullevaal, indtil varmen er installeret.

Også sportschefen ville se ændringer, så for at styrke klubben valgte Thomas Dahle at ansætte en ny fysisk træner Remi Jakobsen og træneren Jens-Ivar Nilsen (Angreb 16, Taktisk 11, Teknisk 11). Endvidere så udvidede klubben sit spejder netvæk med yderligere 2 talentspejedere, Amund Lianes (9/10) og Kjetil Bang Hagen (9/9)

- Nyt trøjesponsorat fra 725K til 1,1M
- Budget 235K pr. md, 0 til transfers



Holdene i 1. division
Med oprykningen til 1. division, er det og nye hold som står på den modsatte bane halvdel i kampene. Nedrykkerne fra Tippeligaen er Stabæk, Viking og Start, hvorfor det nok ikke er i disse kampe, at vi skal hente vores point. Holdene som i sidste sæson var med i den endelige kamp om oprykning var Notodden, Skeid og Haugesund. Af disse er det kun Skeid, som ikke har været i tippeligaen før. Forventningerne må være at jeg kan snuppe point fra Skeid, mens de 2 andre hold ikke er kampene, vor der skal satses.

Den bløde mellemvare i ligaen må indeholde Kongersvinger, Asker, Sogndal, Ranheim, Moss og Bryne, hvoraf de sidste 2 kun klarede frisag fra nedrykning med 2 point. Men som i alle andre ligaer så rykker niveauet en anelse mellem sæsonerne, og spørgsmålet er hvem det er som har forbedret sig.

Udover Frigg Oslo FK er også Nybergsund, Lyn og Åsane oprykkere, og skal vi overleve sæsonen, så er det mod disse hold, at sejrene skal komme. Ellers må vi forvente at ligge i bunden og ende med at være en af de 4 nedrykkere når sæsonen er slut.

Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: | 37 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #147: 14 Jun 2013, 22:00 »

Det bliver spændende at se hvordan dit hold klare sig efter oprykningen..   Wink

Ærgerligt at du ikke kunne få lov til at få et nyt stadion. Virker det i øvrigt ikke lidt underligt at de lægger varme i banen, når nu bestyrelsen ønsker et nyt stadion - Det er vel ikke helt billigt at lægge varme i banen? Men det er måske et udtryk for at drømmen om et nyt stadion er skudt helt ned? - I så fald, må man da håbe at du kan få udvidet stadionet i stedet..   Smiley


Hvordan ser du fremtiden for dig selv - Regner du med at blive i mange år endnu, eller har du ambitioner om at være manager på et højere plan igen?
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: | 37 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #148: 16 Jun 2013, 16:51 »

Ja - En oprykning til første division er helt sikkert en ordentlig mundfuld for holdet, men efter min tid i FC København, så var det godt at redde lidt af renomeét! Jeg forventer helt klart at komme på et højere plan igen, om det bliver med Frigg eller igennem klubskifte ved jeg endnu ikke, men målet er da helt sikkert at blive FC København træner igen en dag, hvis den mulighed opstår.

Men ja - jeg tror jeg fortsætter med dette spil også når FM 14 kommer, da jeg syntes det er et sjovt spil. Så håber jeg bare at jeg også har lyst til at kører bloggen videre så længe.

Med hensyn til stadion i Frigg, så tror jeg da gerne de vil have udbygget stadion, en jeg har vist ikke haft fuldt hus så mange gange - faktisk aldrig. Der er plads til 1900 tilskuere og jeg har max haft 400 i 2. division.

tak for kommentaren, der gør lysten til at fortsætte lidt større, at man ved der er nogle der læser med.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: | 37 | Stenbroens drenge - Goes North II
« Svar #149: 16 Jun 2013, 17:03 »

Et retur til FCK kunne være meget spændende - Gad vide om det overhovedet er muligt, efter at man allerede er blevet fyret en gang? Har aldrig hørt om nogen der bliver genansat i FM..   Smiley
400 tilskuere som max - Ja så er det måske ikke nødvendigt med et nyt stadion, medmindre at interessen bliver markant større nu hvor du er rykket en division op.

Jeg kan se at du har mange læsere (over 7000 har været inde på din blog) Men ja, det er frustrerende når man ikke får de kommentar man selv mener man fortjener - og som du i hvert fald fortjener og som også er med til at holde lysten oppe. Men man ved jo efterhånden at kommentarerne har det med at komme i små stimer - Så det handler om at holde ved og gøre det for egen lyst også (selvom det ikke altid er nok)

Men keep it up, du har i hvert fald en trofast læser i mig, og jeg skal nok forsøge at være bedre til at smide en kommentar i ny og næ. Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010