home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Everton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Everton  (Læst 5573 gange)
zazacelik
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Everton
« : 10 Dec 2012, 10:32 »

Hej freaks

Jeg skal starte et online spil med en ven, og der har jeg så trukket Everton hvor han skal være Tottenham Smiley
så jeg vil høre om nogen har gode erfariger med Everton de vil dele.
Kunne godt tænke mig at vide så meget som muligt.
Hvordan man bedst bruger Fellaini og bedste taktik osv, jeg tænker en alm 4-4-2 eller 4-4-1-1-vil være passende.
På forhånd takker Wink

Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #1: 14 Dec 2012, 13:00 »

Jeg har kraftigt overvejet et spil med Everton. Har altid lavet et spil med dem på et tidspunkt i de ældre versioner. Så kunne godt tænke mig at vide, hvordan deres økonomiske situation ser ud? Ved de ikke har noget rigtigt transfer budget, men har de en gæld der vil tage evigheder at slippe af med?

Hvad spillestil angår, ville jeg spille en 4-4-1-1, ved ikke hvordan jeg ville bruge Fellaini, har ikke set hvad hans bedste roller er, men kunne forstille mig noget alá en fremskudt playmaker som laver løb ind i feltet, hvor han kan bruge sin styrke på hovedstød.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Laerke
Gæst
 
Sv: Everton
« Svar #2: 14 Dec 2012, 14:45 »

Jeg har et save liggende, hvor jeg har spillet en lille sæson. Mener jeg endte som nr. 5. Det er et super fedt hold, men økonomien sejler! Jeg erfarerede, at man nødvendigvis skal sælge Fellaini og Baines til den højst bydende, for selvom jeg endte som nr. 5 så fik jeg et budget på 35 mio. i 2. sæson.
Logged

Arff
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #3: 16 Dec 2012, 12:20 »

Jeg har i går, startet et save med Everton. Jeg har endnu ikke fundet en taktik der virker, men har prøvet to forskellige - en 4-4-1-1 og en 4-3-2-1, som er den der har skaffet mig min sejr i Liga Cuppen, og mit eneste point i 3 PL-kampe, via 1-1 mod West Bromwich.

Mine transfers:

Ind:

Craig Gorden - fri transfer
Lee Wallece - 22 mio
Simon Kjær - 35 mio
Sebastian Larsson - 55 mio
Adryan - 8,35 mio
Anderson - 44 mio på afbetaling over 48 måneder

Ud:

Leigton Baines - 200 mio
Jan Mucha - 25 mio

Mit problem er, at jeg VIRKELIG mangler en angriber. Jeg spiller med Jelavic, som dog er ligeså ufarlig som Torres har været i hans start i Chelsea. Og jeg har ikke rigtigt kunne få mine centrale midtbanespillere til at præstere, samtidig med at min defensiv ikke har været prangende, selvom jeg dog "kun" har lukket 3 mål ind i 3 kampe.

Min næste kamp er mod United, hvor jeg overvejer om jeg skal gå lidt på kompromis med min spillestil, og spille mere kontra-orienteret, og stå lavt.

Nogle der har gjort sig nogle erfaringer med, hvilke angribere man kan hente?
Logged

"Vi kan tabe, men aldrig besejres"

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #4: 16 Dec 2012, 13:08 »

Jelavic plejer at bombe i mine spil, de første 5 kampe plejer han at ligge på 8-9-10 mål ..
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #5: 21 Jan 2013, 14:24 »

Jeg går på universitetet og har siden d. 11/1-12 haft ferie og skal første starte i skole igen til februar. Denne fritid har givet anledning til et spil med Everton, hvor jeg i høj grad er blevet inspireret af deres spil i virkeligheden. Derfor har jeg forsøgt at emulere deres taktik til en vis grad, således at der fokuseres på direkte spil, oftest over kanterne og med Fellaini liggende lige bag Jelavic, sådan at de begge er at finde i feltet til indlæg. Dette har givet mig nogle fantastiske resultater, og især Fellaini har været helt eminent på positionen lige bag ved Jelavic.

Jeg er nået til midten af 2. sæson, og nedenfor følger en gennemgang af 1. sæson, herunder transfers, samt det jeg har nået af 2. sæson.

Jeg starter altid uden transfers i det første vindue, hvorfor jeg naturligvis ikke foretog mig noget på transferfronten før i vinterpausen i første sæson. Min start-ellever i førstesæson så ud som nedenfor, men det er vigtigt at notere, at jeg roterer utroligt meget.

Howard
Coleman Heitinga Jagielka Baines
Pienarr Neville Gibson Oviedo
Fellaini
Jelavic


I vintertransfervindu et kom der bud på Tony Hibbert på 10 mil fra Blackburn. Klublegenden fik ikke megen spilletid, og jeg var lidt betænkelig ved et eventuelt salg, da der var en sandsynlighed for at fansene og bestyrelsen ville være utilfredse hvis han forlod klubben. Taget klubben økonomiske status in mente, vurderede jeg dog, at buddet var for godt til at takke nej.

Den unge defensive midtbanespiller Júnior havde jeg fra start ville af med, men der var imidlertid ikke nogle interesserede klubber ift. en transfer. I stedet tog han på lejeophold i Swindon. En anden ung spiller, nemlig Shane Duffy, tog ligeledes på lejeophold, dog i Watford. Han var utilfreds med spilletiden, og da jeg gerne ser ham som en fremtidig spiller, udlejede jeg ham altså.

Da jeg udlejede mit 4. valg i centerforsvaret, Shane Duffy, skulle jeg finde en erstatning. Denne spiller blev den velkendte Jores Okore, som kom til fra FC Nordsjælland for en samlet sum på 15 mil, heri medregnet forskellige klausuler. Da Steven Pienarr rendte ind i en skade, så jeg mit snit til at forstærke mig på kanterne, hvorfor Sidney Sam blev lejet i Leverkusen. Denne transfer var dog ikke en succes og han blev sendt hjem efter 3 måneder, da han simpelthen ikke fik spilletid.

Første sæson endte med en 4. plads i ligaen, hvor mine store profiler var Fellaini (36(4) kampe, 25 mål, 7 oplæg og 14 gange kampens spiller), Jelavic til trods for en stor periode uden mål, Bryan Oviedo med en masse oplæg samt Tim Howard som har reddet noget der ligner 5/7 straffespark på halvanden sæson. Fellainis mål kom hovedsageligt efter indlæg, men også en håndfuld kom via hjørnespark.

Op til anden sæson solgte jeg min 3. målmand Mateusz Taudul for 140K, Apostolos Vellios for 10 mil, Sylvain Distin for 220K og lejede igen Junior ud. Dertil røg nogle overflødige spillere på fri transfer. Magaye Gueye røg i en byttehandel med Aston Villa hvor der blev bytte lige over med Christian Benteke, hvilket må siges at være en kanon handel, da Benteke's værdi var næsten det dobbelte af Gueye's. Ligeledes hentede jeg Jamal Blackman som 3. målmand i Chelsea for 2,75 mil. Han er set som fremtidens mand, hvis udviklingen går godt, og ellers blot som en fremtidig reserve. Han har dog allerede udviklet sig eminent, til trods for han ingen kampe har spillet. Derudover hentede jeg Scott Brown ind på en lejeaftale fra Celtic, og han har vist sig at være en fantastisk anskaffelse, da han styrer midtbanen med hård hånd.

Min start-ellever i anden sæson ser således ud;
Howard
Coleman Heitinga Jagielka Baines
Pienarr/Mirallas Brown Barkley Oviedo
Fellaini
Benteke


Pienarr skifter meget med Mirallas og Steven Naismith da han er meget skadet. Desuden får hhv. Okore og Shane Duffy mange kampe i midterforsvaret. Barkley har skubbet Gibson på bænken. Jelavic og Benteke skiftes meget til at spille, men Benteke bruges dog ofte.

Jeg er nået til vinterpausen hvor jeg i øjeblikket ligger nummer 6, 5 point fra nummer 2. I vinterpausen har jeg købt Victor Wanyama for 36 mil, hvilket jeg er godt tilfreds med.

Der har endnu ikke været bud på Fellaini eller Baines, hvilket passer mig fint, da jeg regner med at kunne skibbe dem videre for flere penge om en sæson eller to. Pengene er ikke store i klubben, dog vil et salg afde to førnævnte gøre meget for klubbens økonomi.

Jeg har et par talenter jeg forventer mig meget af, hvor den ene er en ung skotsk regen som kom til klubben via ungdomsrekruttering en i første sæson, men disse vil jeg vise i et andet indlæg, når jeg får tid.

 
Logged

welbz is dat guy

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #6: 21 Jan 2013, 16:22 »

Hvad taktik køre du med Ptrn ? Ss Af Taktik / Hold Indstillinger tak Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #7: 22 Jan 2013, 19:11 »

Hvad taktik køre du med Ptrn ? Ss Af Taktik / Hold Indstillinger tak Smiley
Jeg kører med denne taktik. De forskellige spillere har forskellige taktikmæssige tweaks, men dette er holdindstillingerne .


Nedenfor har jeg et par billeder af de talenter jeg forventer mig meget af. Ros Barkley har jeg ikke taget med, da han åbenlyst er en spiller med et stort potentiale. Den første er Ben McLaughlin, som er højreback. Han har udviklet sig ENORMT. Jeg ville ønske jeg havde et screenshot fra starten af spillet, da han virkelig har forbedret sig. Han er steget 4 i markering, 5 i tackling, 6 i indlæg, 3 i arbejdsstyrke, 4 i koncentration og 7 i udholdenhed, samt nogle mindre stigninger i de andre stats. Seamus Coleman er mit førstevalg på højrebacken men Ben får sporadiske optrædener.


Matthew Kenndy er en ung kantspiller som også har udviklet sig godt. Han præsterer altid godt, hvilket han viser med en gennemsnitskarakter på 7.34 i 5(2) førsteholdskampe, hvor han har lavet 3 oplæg.


Den sidste spiller er en ung regen der tiltrådte holdet i første sæson. Han er skotte og spiller bedst på den defensive midtbane. Han er min fremtidige midtbanestyrmand og jeg forventer mig meget af ham her.


Desuden skal det noteres at ingen af ovenstående er hentet i andre klubber. De er alle af egen avl.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2013, 19:13 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #8: 10 Feb 2013, 18:34 »

Nogle som stadig er i gang med Everton? er selv lige startet ...
Hvordan spiller i med Jelavic?
Logged

Winners never quit and quitters never win

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #9: 13 Mar 2013, 01:01 »

Er lige startet op med Everton, jeg vælger at kører efter et rent britisk hold.
Feillani er solgt for 265 mil og 25% af næste salg mener jeg nok det var.
Han ville desværre sælges.

Nu henter jeg så Luke Shaw, Will Hughes og Nathan Redmond bl.a. Smiley
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #10: 13 Mar 2013, 15:34 »

Transfer vinduet er næsten lige klappet for 2 uger siden, indkøbene er således:




Stillede med rene talenter i Liga Cup kamp i mod Peterborough, tabte 2-0 selvom de kun havde 4 skud mod mine 16.
Men sådan er det jo.

Ligaen er primært med erfarne spillere, men 3-4 talenter starter ofte inde i hver kamp eller kommer fra bænken og ind. Talenterne får lov til at spille med i reserveholds kampene og bliver trænet intensivt i træning på hård.



Taktikken er den samme som jeg kørte med i mit Swansea save som jeg dog stadig spiller på.
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #11: 21 Jul 2013, 14:41 »

Holdet efter 4. sæson Smiley SS gives meget gerne Smiley

Indkøbspris er i parantes Smiley

Startellever:

                                              Fraser Forster(60 mio.)
John Stones(N/A) - Nathaniel Chalobah(120 mio.) - Kurt Zouma(200 mio.) - Leighton Baines(N/A)
                                              Oriol Romeu(52,5 mio.)
                              Paul Pogba(150 mio.) - Marouane Fellaini(N/A)
Erik Lamela(95 mio.)                                                                Tom Ince(72,5 mio)
                                              Lacina Traore(fri)

Reserver:

David Ospina(fri)
Nicholas Tagliafico(fri)
Brice Dja Djedje(fri)
Ashley Williams(60 mio)
Toby Alderweireld(fri)
Sean Murray(55 mio.)
Will Hughes(45 mio.)
Nathan Redmond(50 mio.)
Zakaria Bakkali(7,5 mio.)
Neal Maupay(7,5 mio.)

Vil gerne modtage inputs Smiley
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #12: 07 Sep 2013, 00:48 »

Hvor mange penge får man efter en sæsson?
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #13: 07 Sep 2013, 14:42 »

Jeg fik 4 mill tror jeg....
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #14: 07 Sep 2013, 14:50 »

Jeg fik 4 mill tror jeg....
Shit kun Skuffet jeg troede minimum 100 mil:(
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010