home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Vestsjælland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Vestsjælland  (Læst 2746 gange)
bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
FC Vestsjælland
« : 05 Dec 2012, 11:30 »

Der skal da også være en tråd omkring den blomstrende sjællandske klub FC Vestsjælland.

Jeg er blevet inspireret af FC Vestsjælland præstationer i Betsafe ligaen i denne sæson, samt et godt spil jeg havde med dem i 12'eren. Så jeg har prøvet lykken med et save med FCV.

Jeg har spillet første sæson færdig, og det lykkes mig at rykke op i Superligaen via en 2. plads. Vejle Kolding vandt 1. div.
Det var ellers lige ved at gå galt, da jeg røg ind i den dårlig stime sidst i sæsonen, dog snublede Lyngby og HB Køge på målstregen, og derfor rykkede jeg op i Superligaen sammen med Vejle.

Mine udsving i formen kan skyldes at jeg valgte at leje en masse 17-18 årige talenter, og gøre en dem en fast del af holdet.
Danni König var min bedste spiller og topscorer. Her i superligaen har Danni fået konkurrence fra Rajko Lekic, som er blevet klubbens bedste betalte spiller, så jeg regner med han erfaring vil hjælpe til overlevelse i Superligaen.

Målet i 2. sæson er 100% overlevelse, og vil måske gå efter en Landspokal sejr, hvis mine spillers form tillader det.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Vestsjælland
« Svar #1: 10 Dec 2012, 20:39 »

Spiller med FC Vestsjælland og er i gang med anden sæson nu, hvor jeg ligger nummer 3 efter 13 kampe.
Første sæson endte jeg på en 6. plads og tabte i anden runde i pokalen.
I første sæson hentede jeg Emil Dyre og Rajko Lekic på fri, og Brent McGrath, Jeppe Andersen, Francis Nnah, Kasper Larsen, Simon Richter blev alle hentet på lejekontrakter. I anden sæson har jeg kun hentet Søren Frederiksen på Fri transfer, og har stadig Kasper Larsen på leje.

Håber på en oprykning i denne sæson, da det kører virkelig godt for tiden.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Vestsjælland
« Svar #2: 10 Maj 2013, 14:05 »

Efter at have haft et af de bedste, men ret så få saves i FM 13 med Southampton blev jeg efter to sæsoner fyret hos The Saints. Det betød selvfølgelig ledighed og jagten på en ny klub blev sat i gang. Efter lang tids søgen og utallige uheldige ansøgninger til forskellige klubber på hver sit niveau lykkedes det mig endelig, at finde mig en klub, og FC Vestsjælland stod klar med en lukrativ kontrakt.

Her er jeg så nu i starten af 2015/2016 sæsonen hvor det er blevet til et smalt 1-2 nederlag til Brøndby i første træningskamp. Jeg har valgt at overtage roret ved FC Vestsjælland fordi jeg først og fremmest sjældent vælger at tage i mod udfordringer som der p.t på dette hold er. Truppen ser således ud og som i nok har lagt mærke til er det ikke ret mange af spillernes navne som er velkendte. Specielt ikke for mig selv. Mange af spillernes stats er heller ikke ligefrem de bedste, og jeg har derfor valgt at kigge på følgende problem.

Økonomien sejler og det betyder, at det er svært at lokke spillere til klubben når der ikke kan gives særlig meget i løn. Derfor spørger jeg jer til råds om evt. spillere som kan forstærke dette hold og hvad jeres umiddelbare taktiske tilgang ville være. Instruktionerne her blev udelukkende sat med henblik på Brøndby kampen.

Jeg håber i kan forsøge, at hjælpe mig med, at få FC Vestsjælland op i Superligaen til trods for den haltende økonomi og den smalle trup.

Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Vestsjælland
« Svar #3: 29 Aug 2013, 02:50 »

Overvejer at starte med FCV, skal bare finde ud af hvilken opstilling/taktik jeg skal bruge - nogle forslag? Smiley
Spiller for resten uden sommer update Wink
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010