home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dnipro Dnipropetrovsk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dnipro Dnipropetrovsk  (Læst 1637 gange)
TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Dnipro Dnipropetrovsk
« : 01 Dec 2012, 16:04 »

Når vi tænker Ukraine og fodbold, tænker man automatisk på Shaktar. Det vil jeg næsten æde min højre sko på.
Men de senere par år er der bestemt også mange andre klubber som er begyndt at vise fanerne. En klub som for nyligt er blevet kendt, for deres flotte EL-sæson, er Dnipro, og det er netop dem som jeg har givet mig i kast med.

Kluben er ejet af en rig Direktør, ved navn Andriy Stetsenko, hvilket gør at jeg tror vi får lidt flere penge at leje med.
Budgettet, hvis du vælger CL kval som mål, giver 57,5 mio. til transfers, og 2.53 mio/uge til løn. I øjeblikket bruger de blot 900kg.


Kluben vægter, åbenbart, ukrainske spillere meget højt, da der blot er 10 udlændinge, i klubben. Det drejer sig om 2 brasilienere, en fra Camroon, en fra Ghana, to fra georgien, tre fra Kroatien og en enkelt tjekke.
Holdets bedste spiller er uden tvivl den ukrainske landsholdsspillere Eugene Konoplyanka, på blot 22 år.

De ejer også Derek Boateng, som tidligere har spillet i Getafe - og en lidt  bedre kending, Nikola Kallinic, som spillede i Blackburn, dog uden at få den helt store succes.

Alt i alt, er det et ret godt grundlag for at forsøge at udfordre Shaktar. Og jeg glæder mig meget til at spille videre med dem (lige startet), og håber andre er friske på en udfordring!
« Seneste Redigering: 01 Dec 2012, 16:15 af TMP » Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dnipro Dnipropetrovsk
« Svar #1: 01 Dec 2012, 16:23 »

Lyder spændene, dog gør reglerne at jeg ikke rigtig har lyst.. men hvis du får noget fedt op at køre overvejer jeg det!
Logged


hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dnipro Dnipropetrovsk
« Svar #2: 02 Dec 2012, 11:40 »

Ved godt det ikke har meget relevans for tråden, men sjovt er det bare! http://www.sporten.dk/go-lir/tv-toeffe-knaekker-sammen-paa-live-tv-0  Grin
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dnipro Dnipropetrovsk
« Svar #3: 11 Dec 2012, 19:37 »

Har da helt glemt at opdatere jer alle!

1. sæson blev en kæmpe succes. Efter jeg gik igennem de første kampe uden sejr i 5 kampe, vendte skuden - og dét var med noget af et brag. For efter denne forfærdelige start, blev der ikke tabt en eneste kamp, hjemme i ligaen. Endte med et forspring på hele 16 point ned til nummer to som, overraskende, blev Dynamo Kiev. Endte med en statistik på 23-5-3
Næste sæson kom der en god sjat penge til rådighed (du får også i vinterpausen 1. sæson), og de skulle bruges.
Ind kom derfor Neil Taylor, Esteban Granero og Chico for den samlede sum af 200 mio. kr. Samtidig blev Federico Santandar og Marko Vejinovic hentet på fri transfer.
På trods af den høje transfersum skulle sæsonen blive en stor fiasko. Endnu engang blev det til en forfærdelig sæsonstart, som dog blev vendt til sidst, hvor man hentede 7/8 sejre. Det resulterede i en 4. plads. I champions league var der ikke meget at hente, da man ramte ind i Manchester United, Benfica og FC København.
Det blev til 2 sejre over FC København, to smalle nederlag til Benfica, og to store nederlag til Manchester United. Røg derfor i EL, som ramte sammen med en skidt periode for mig, hvilket gjorde jeg røg ud til Bordeaux med samlet 2-1 til dem.

Jeg skal til at starte 3. sæson, hvor det hele ser rigtig sort ud. Bestyrelsen valgte i midten af sidste sæson at sænke mit transfer og lønbudget. Hvad grunden til dette var, anede jeg ikke, da bestyrelsen ellers havde været ganske gavmilde. Det har resulteret i at min lønbudget fortsat er elendigt, og er overgået med 800.000 kr. De forventer at jeg sælger ud af mine spillere, hvilket jeg indtil videre har nægtet.
Der er nemlig snak om at konsortium, med en flok forretningsmænd vil overtage mig, hvilket jeg stærkt håber på!!!!

Fortsættelse følger, når der er mere info om dette konsortiuM!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010