home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Atletico Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid  (Læst 7947 gange)
AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Atletico Madrid
« : 25 Nov 2012, 19:51 »

Her er tråden om At. Madrid.


Del jeres erfaring. Jeg kommer også med min egen når jeg er kommet ordentlig igang Smiley
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #1: 25 Nov 2012, 20:11 »

Er også gået i gang med Atletico Madrid.

Sender et SS ind når jeg er nået til vinterpausen
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Gungner
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #2: 25 Nov 2012, 20:19 »

Hvad starter de med af penge?
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #3: 25 Nov 2012, 20:39 »

Dsv. kun DKK 8 mil.
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #4: 25 Nov 2012, 21:02 »

Er ikke gået igang med ligaen, men jeg forventer at jeg ender i toppen med denne taktik:

http://gyazo.com/f353d0ba1f617f10e19a52009c835ff3
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Arff
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #5: 16 Dec 2012, 19:26 »

Er også gået i gang med Atletico Madrid.

Sender et SS ind når jeg er nået til vinterpausen

Har du aldrig nået vinterpausen, eller hvordan?

Logged

"Vi kan tabe, men aldrig besejres"

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #6: 22 Dec 2012, 23:37 »

Er selv lige startet med Atl. Madrid

Mine mål er: At få styr på økonomien, beholde Falcao og udfodre de 2 store!

Jeg har op til sæsonen hentet:
Christian Eriksen
Alex
Okore
Wellington Nem

Jeg har solgt:
Miranda
Tiago

Eriksen var lidt dyr, men synes der manglede lidt kvalitet på den offensive midtbane!

Vender tilbage Smiley

(Ingen andre som spiller med klubben)
Logged

Winners never quit and quitters never win

Def
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #7: 23 Dec 2012, 21:01 »

Er selv lige startet med Atl. Madrid

Mine mål er: At få styr på økonomien, beholde Falcao og udfodre de 2 store!

Jeg har op til sæsonen hentet:
Christian Eriksen
Alex
Okore
Wellington Nem

Jeg har solgt:
Miranda
Tiago

Eriksen var lidt dyr, men synes der manglede lidt kvalitet på den offensive midtbane!

Vender tilbage Smiley

(Ingen andre som spiller med klubben)

Arda Turan er ellers en fremragende of. midtbanespiller og desuden kan både Diego Costa, Emre og Garcia spille den position. Hvis de mangler noget så er det kantspillere. Adrian fungere bedst i angrebet og på venstrekanten har man kun Rodriguez.

Hvordan har du haft råd til 4 (formodentlig ikke alle helt billige) spillere? Hvor meget fik du for Tiago og Miranda? Efter jeg havde fået styr på trænerstaben havde jeg ikke engang råd til Okore.
Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #8: 24 Dec 2012, 12:40 »

Arda Turan er ellers en fremragende of. midtbanespiller og desuden kan både Diego Costa, Emre og Garcia spille den position. Hvis de mangler noget så er det kantspillere. Adrian fungere bedst i angrebet og på venstrekanten har man kun Rodriguez.

Hvordan har du haft råd til 4 (formodentlig ikke alle helt billige) spillere? Hvor meget fik du for Tiago og Miranda? Efter jeg havde fået styr på trænerstaben havde jeg ikke engang råd til Okore.

Wellington Nem og Okore blev begge købt over 48 måneder, hele beløbet og Alex er gratis (ham fra Fenerbache)

Udover det, (lidt dumt, måske) valgte jeg som titeludfodre, så jeg fik 1 ekstra mio i lønbudget at rykke rundt med
Jeg fik 28 mio for Tiago og jeg satte Miranda til salg for 80 mio, og det bød PSG  Opstemt

Jeg veksler også meget mellem Eriksen og Turan, ellers brugers jeg Turan meget på fløjene og Adrian bliver også brugt på højrefløj, hvor jeg synes han gør det fremragende! Smiley
Logged

Winners never quit and quitters never win

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #9: 18 Jan 2013, 17:17 »

Vil varmt anbefale atletico madrid til alle. Jeg har personligt sat mig de begrænsninger at jeg kun må hente på fri transfer eller jeg kan betale nu og her. Dette har betydet at jeg har måtte tage mange chancer i form af at stole utrolig meget på spillere jeg har givet 15-20 millioner for. Dette har været helt utroligt indtilvidere hvor flere af de billige indkøb har brilleret. Jeg fik en 3. plads i første sæson og vandt ikke noget. I anden sæson røg jeg ud af cuppen i semi finalen for andet år i streg, men ligger pt nr. 2 med to point op til Barcelona og er i Kvartfinalen i Champions League. Disse bedrifter er opnået med Falcao skadet i 5-6 måneder første sæson og 4 måneder i anden. Dette save er stadigvæk utrolig spændende!
Logged

YNWA <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #10: 28 Jan 2013, 01:22 »

Er igang med en mindre challenge, som har bragt mig til At. Madrid i starten af 2017, holdet er uden Falcao og uden det rigtige momentum. Spillerhandler er der langt imellem, så er der nogen der har gode råd de vil dele ud af, med hvordan man kan få klubben tilbage på sporet... Målet med opholdet i klubben er et mesterskab og chl, men frygter at jeg er fanget her til "evig tid" med den tilstand holdet er i. Fortryder at jeg selv hentede Falcao da jeg var i england i denne challenge.

Thoughts anyone?
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #11: 05 Feb 2013, 16:36 »

Er lige startet med Atletico Madrid og jeg kan ikke helt inde ud af hvordan Falcao skal bruges... Bruger i ham som skarpretter, targetman eller komplet? Smiley
Logged

Marcus4cs
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #12: 05 Feb 2013, 17:58 »

Er lige startet med Atletico Madrid og jeg kan ikke helt inde ud af hvordan Falcao skal bruges... Bruger i ham som skarpretter, targetman eller komplet? Smiley
Umiddelbart har jeg brugt ham i Chelsea som skarpretter hvor han virkelig har bombet igennem. Har dog ikke spillet mere end 15 kampe i det savegame så kan ikke sige hvordan det udvikler sig:-)
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #13: 05 Feb 2013, 18:11 »

Han udvikler sig nok ikke så meget mere... men tak! Umiddelbart også det jeg vil prøve først. Nogen der ved hvordan Koke udvikler sig? Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #14: 05 Feb 2013, 18:18 »

Han udvikler sig nok ikke så meget mere... men tak! Umiddelbart også det jeg vil prøve først. Nogen der ved hvordan Koke udvikler sig? Smiley

for mit vedkommende var han en ultimativ dybdeliggende playmaker i tottenham, 2 sæson Smiley har desværre lukket spillet, da det crashede og ikke kunne loades igen, men har et SS fra 2 sæsoner inde med athletic bilbao:


Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010