home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Oxford United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Oxford United  (Læst 1316 gange)
cykelmads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Oxford United
« : 20 Nov 2012, 23:55 »

Er startet op med Oxford United.
Nogle der har gode råd til hvilke taktikker man bør bruge når man spiller i den engelske League 2?
Er det en ide at skabe en maksimal boldbesiddelses taktik med bla. korte simple pasninger. 46 kampe er mange kampe at spille hvis man skal løbe efter bolden konstant, med en meget smal trup.

Jeg ved de andre hold sidder i tilsvarende situation, men det må på en eller anden måde hjælpe mig i længden hvis mit hold ikke falder sammen fysisk.

Spillerkøb: Gode ideer til spillere man kan få gratis til en sådan klub.

Logged

TMS
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Oxford United
« Svar #1: 15 Feb 2013, 12:59 »

Kan jo se det er lang tid siden du har skrevet dette indlæg - Ved ikke om du stadig spiller med Oxford.

Jeg startede et spil med Leeds, blev fyret og endte i Oxford... Overtog dem med 10 kampe tilbage af sæson 1 på en 16 plads - Fik dem rette op til en 12 plads i denne sæson.

Året efter fik jeg held til at ansætte en dansk talentspejder som havde nogle danske rapporter med sig - På den måde fik jeg hentet Lasse Kronborg og Mads Laudrup. Sammen med nogle gode lejemål bla. Patrick Van Aanholdt og Craig Eastmond  fik jeg en playoff plads der resulterede i en oprykning til league 1.

Synes primært det handler om at leje de rigtige spillere, det er dem der trækker læsset.

I første sæson i League 1 svinger mine resultater meget og jeg har ligget alt fra nummer 4 til nummer 16 - Skifter meget taktik da jeg ikke rigtig føler jeg har ramt det optimale pt.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010