home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Wester’s taktiske tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Wester’s taktiske tråd  (Læst 124437 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #240: 13 Jan 2013, 00:39 »

Kom med den taktik -.-

Ok men kun fordi du siger det.. Giv mig 5 minutter..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #241: 13 Jan 2013, 00:43 »

Godkendt Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #242: 13 Jan 2013, 00:46 »

Hvad er Evian seedet til? og hvad er din målsætning?

For selvom det er tæt, så virker det ok på mig at du er nr.3... Taktikken bliver bedre og bedre i løbet af sæsonen, det lover jeg.. Og det med flere skud på mål til modstanderen, hvor mange af dem er langskud?

Seedet 16... så det må jo siges at være fremragende. Håbet er en 10.plads mens den realistiske målsætning var overleelse. Har lige spillet mod Lille hvor jeg prøvede at sætte IF til at mandsopdække højrebacken som du har skrevet om. det fungerede perfekt - mødte Lille og vandt 1-0. Nedenstående er kampstatistik. det har virkelig gjort en forskel at IF hjælper lidt til defensivt.

Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #243: 13 Jan 2013, 00:47 »

Så er den klar...

Maestoso download

Hvis du får lyst til at teste den, så kom gerne med respons på den. Jeg vil helst have resultater for en hel sæson eller mere. Så samler jeg folks resultater i et indlæg..

Mine egne testresultater er snart på vej..

God fornøjelse med den...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #244: 13 Jan 2013, 00:49 »

Tak .. Skriver en opdate efter en halv til hel sæson ..
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #245: 13 Jan 2013, 01:19 »

Testresultater

Her vil jeg samle de forskellige testresultater der kommer.. Så er det nemmere for nye at finde..



Man Utd

League cup kvartfinale - FA Cup finale - CHL semifinale - Premier League mesterskab.

Læs mere om det HER



Arsenal

Skofoed95 fra FMD har testet taktikken med Arsenal og endte på en fornuftigt 2.plads. Læs mere om hans test HER
« Seneste Redigering: 13 Jan 2013, 02:53 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #246: 13 Jan 2013, 02:51 »

Sådan gik det…

Så har jeg mit eget testresultat klar og målsætningen var selvfølgelig triumf i Premier League. I pokalturneringerne havde jeg ikke de store ambitioner, der var det mere reserverne der skulle have lidt spilletid. I Champions League forventede ville jeg kun acceptere nederlag til Man City, Real eller Barcelona, alle andre hold burde jeg kunne slå over to kampe.

Inden vi skal se på hvordan det så gik, så skal resultaterne ses i lyset af at dette var et lyn save. Hvor jeg intet fortog mig andet end at spille kampe. Ingen træning, transfers og på ferie mellem alle kampe.

League Cuppen

De unge reserver spillede sig frem til kvartfinalen hvor de desværre tabte i straffesparkskonkur rence mod Newcastle. Jeg var ok tilfreds, for det gav spilletid til nogle unge talenter, hvilket var hele formålet med turneringen.

FA Cuppen

Her var det mere B-kæden der fik noget spilletid og det gjorde de rigtig flot. For de kom helt frem til finalen blandt andet efter en semifinale sejr over City. I finalen løb de desværre ind i et nederlag til Tottenham på 0-1.

Champions League

Et samlet 2-3 nederlag til mægtige Barcelona i semifinalen blev resultatet. Jeg blev totalt kørt over på udebane med 0-3 men reddede en del af æren på hjemmebane og vandt 2-0 i en kamp jeg dominerede totalt men den sidste pind ville bare ikke ind.



Premier League

Taget i betragtning af det var et lyn savegame, så er jeg ok tilfreds med resultaterne i Premier League. Der var en del dumme nederlag men dem tilskriver jeg dårlig forberedelse, manglende træning og generel involvering.



Sidst men ikke mindst er jeg ret godt tilfreds med spillernes præstationer, alle leverede ganske fint og især blev målene fordelt rigtigt godt rundt på start 11eren, hvor især de 5 mest offensive gjorde det fint. Taktikken viste i hvert fald farlighed på mange fronter mens defensiven stod fornuftigt!

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #247: 13 Jan 2013, 02:54 »

Hey wester, har brugt din swansea taktik, med swansea.. Kan det variere fra spil til spil hvor godt det går? altså.. kan den godt gå hen og faile 100 procent? eller burde den være ''sikker''?
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #248: 13 Jan 2013, 02:57 »

Hey wester, har brugt din swansea taktik, med swansea.. Kan det variere fra spil til spil hvor godt det går? altså.. kan den godt gå hen og faile 100 procent? eller burde den være ''sikker''?

Hmm har jo kun testet den en gang med Swansea ellers ikke.. Så det kan jeg ikke love... Du må prøve dig frem..

Husk mine taktikker mest er til inspiration til at lave egne. De er mere for at forklare nogle grundlæggende ting ved det taktiske og så må I selv tilpasse og tweeke dem, så de passer til jeres hold og målsætning. - De er mere til hjælp end brug hvis du forstår...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #249: 13 Jan 2013, 03:03 »

aha, okay! Tak for svaret :-) det er helt fair.
Logged


rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #250: 13 Jan 2013, 16:08 »

Jeg er snart klar med nogle test resultater Smiley

Kunne man forestille sig at hullet i venstre-siden ville blive lukket bedre hvis din CM(d) og AP(s) blev byttet rundt eller vil det "ødelægge" smørhuls-tanken for meget, og/eller bliver hullet mellem IF og midten for stor ?

Jeg synes i øvrigt meget godt om de ændringer du har fortaget dig fra beta udgaven.
Det fungerede ikke særlig godt at angriberne byttede position, så længe det er to forskellige typer af spillere, samt to forskellige roller.
Derudover kan jeg kun forestille mig at det giver flere assists fra midten efter at CM(au) er blevet lavet om til AP(s).


EDIT:
Jeg har haft nogenlunde succes sæsonen igennem, og ligger på en flot 2. plads efter Juventus.

Som skrevet tidligere er akilleshælen venstrebacken, men jeg regner med at Paolo De Ceglie kan gøre noget ved det problem.

Som i nok kan se har jeg omskolet Hamsik til angriber, og det må sige at have givet pote, jeg anser det endda for at være en lille geni-streg. De første kampe gik det ikke godt, men derefter har han virkelig spillet godt.

Det skal siges at jeg købte Cassani til at spille på venstre backen, men eftersom mit første valg på højrebacken Campagnaro blev langtids skadet og Maggio også havde skades problemer, måtte har han ligget på højrebacken det meste af den første halvdel af sæsonen, og dette har også betydet jeg har måttet bruge først Dossena/Aronica fast, og ingen af dem har spillet specielt godt.





Jeg regner med bruge den nye udgave af taktikken resten af sæsonen, og se hvad det gør af forskel.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2013, 20:36 af rolighed99 » Logged




ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #251: 13 Jan 2013, 23:17 »

Så har jeg fået kørt en sæson igennem med Evian og jeg må sige det er gået over al forventning. Vi slutter på en flot 3. plads selvom vi var seedet 16. Wester du er et taktisk geni  Thumbs Up

Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #252: 14 Jan 2013, 10:08 »



Jeg er meget tilfreds med taktikken, der fik mit über ringe Svendborg til, at tage en meget flot 2. plads. jeg har intet ændret på taktikken og ser frem til at Wester (the tactic servant) lige får tweeket den, for jeg synes den lukke lige rigeligt mål ind, især mod svagere hold.

V-wing har fungeret rigtig godt i Svendborg, hvor han mange gange kommer med ind og lægger det pres ved bagerste stolpe, som gør han får en afslutning eller assist. Problemet andre har haft med, at V-side bliver løbet over ende har jeg ikke haft de store problemer med, faktisk synes jeg H-side har været den svageste/mest udfordret

Men ser frem til sæson 2, især med ændringer, jeg har jo lige en økonomi jeg gerne skulle have reddet på Sy'Fyn
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

mikestorbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #253: 14 Jan 2013, 15:11 »

Hej Wester, jeg er så klar på at spille et par sæsoner med de sydtyske rekordmestre, så hvis du føler for det må du gerne sende den til mig  Smiley
Logged

Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #254: 14 Jan 2013, 15:28 »

Hej Wester, jeg er så klar på at spille et par sæsoner med de sydtyske rekordmestre, så hvis du føler for det må du gerne sende den til mig  Smiley


hvis du kigger i starten af selv samme side...

Så er den klar...

Maestoso download

Hvis du får lyst til at teste den, så kom gerne med respons på den. Jeg vil helst have resultater for en hel sæson eller mere. Så samler jeg folks resultater i et indlæg..

Mine egne testresultater er snart på vej..

God fornøjelse med den...
Logged




Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010