home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Wester’s taktiske tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Wester’s taktiske tråd  (Læst 124154 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #135: 07 Dec 2012, 01:12 »

En lille forsmag

Jeg er allerede 13 kampe henne i Premier League og det ser rigtig fornuftigt ud. Jeg har lige vundet 3-1 hjemme mod United, hvor der faldt et par mål præcis efter opskriften. Mål som meget godt illustrere det jeg vil opnå rent offensivt. Så dem får i lige som en lille forsmag inden vi bevæger os videre og betaen lander.

Husk at se det i HD...

http://www.youtube.com/v/Jr9tR033wpc&feature=youtu.be

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af poste videoen direkte her på FMF efter de har fjernet gammel indlejring på youtube, så I må nøjes med linket. Nogen der ved hvordan? For så vil jeg gerne have hjælp..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #136: 07 Dec 2012, 06:29 »

Fedt med en update og jeg jeg synes du har en utrolig god måde at forklare tingene på - jeg synes jeg lærer en masse nyt af at læse dine indlæg - og fedt at du har fået Torres til at score 9 mål i 11 kampe - det er godt gået  Thumbs Up
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #137: 07 Dec 2012, 08:23 »

Holdinstruktionerne





Passing Style

Jeg har valgt default mest fordi jeg spiller i England og shortpassing er ikke ligefrem er en tradition derover. Havde jeg spillet i Spanien eller Holland havde jeg måske valgt en kortere afleveringsstil.



Creative Freedom

Den meget flydende spillestil har i forvejen et højt niveau af kreativ frihed så her vælger jeg default, det kan også blive for meget af det gode og det handler om at finde en fin balance.



Closing Down

Jeg har sat den til et højere pres men sjovt nok ikke for at lægge et højere pres end normalt men simpelthen for at udligne forsvarskæden og skubbe den højere op. Lad mig forklare.

Når man spiller med en mand på den defensive midtbane og i dette tilfælde en Ankermand. Så falder forsvarskæden automatisk en smule tilbage. Det gør den fordi, der ikke er så langt mellem midtbane og forsvar, da balancespilleren står tættere på forsvaret end hvis han var placeret på den centrale midtbane. Hvis han er placeret på den centrale midtbane bliver forsvarskæden nød til at stå højere for at binde kæderne bedre sammen.

Jeg vil dog gerne udligne den forskel og stå ligeså højt som hvis jeg spillede med to centrale midtbanespillere og det kommer jeg til ved at sætte et højere pres.



Tackling

Default. Helt alm. – Jeg har jo mit dumme svin på den centrale midtbane som levere de tæv der skal til og han skulle gerne tackle igennem og skabe frygt og rædsel. Det må være mere end nok.



Marking

Zonemarkering. Det har jeg snakket om flere gange i tråden, så det lader vi bare stå og den store forklaring.



Crossing

Hårde flade indlæg da jeg spiller med en Poacher og nogle små folk på 10er positionerne. De vinder vist ikke mange bolde i luften. Spiller man med en Target Man i stedet for Poacher ville jeg spille den Default og havde jeg en Carrol eller en type som ham, så ville jeg nok spille med høje indlæg. Det kommer helt an på hvad med har inde i feltet når indlægget slås.



Roaming

Med de spilleroller jeg har valgt, så er der ingen der har fri rolle så den holder vi bare på Default.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #138: 08 Dec 2012, 12:02 »

Svagheder / Styrker + Beta

Jeg har nu testet taktikken i den første halvdel af sæsonen. En af de ting jeg frygtede var, at en meget flydende spillestil ville sejle rundt rent defensivt men det er langt fra tilfældet. Defensiven er utrolig solid og jeg især yderst tilfreds med de to defensive roller på den centrale midtbane.  Den skæve opsætning med en defensiv og en på den centrale midtbane er genial og er faktisk første gang jeg bruger det og kombinationen af boldvindende samt ankermand gør at man vinder ALT inde centralt..

En defensiv svaghed er som altid på back positionerne. De fleste engelske hold har nogle hurtige folk på kanterne og nogle gange bliver ens backs bare overløbet. Og nogle gange er det centrale forsvar lidt for aggressive og presser for tidligt op i stedet for at overlade det til ankermanden. Jeg kunne selvfølgelig sætte backs til defensiv men så har jeg ikke den samme brede i offensiven og overlap samt indlæg fra mine backs vil forsvinde. Jeg kunne også lade midterforsvaret presse lidt mindre men så er jeg bange for, at de ikke vil vinde så mange bolde højt på banen og dermed åbne op for langt flere kontraangreb fra modstanderen. Pointen er, lukker man først ned for noget, så åbner man op for andre ting og omvendt. Man skal altid overveje for og imod inden man laver ændringer, alt har indflydelse på noget andet.

Offensivt handler det om De tre 10ere, hvor jeg har valgt hele tre fremadrettede playmakere. Jeg var især spædt på hvordan det ville fungerer i den brede formation hvor de spiller på kanten. Jeg er fan. De tre 10ere leverer sq noget flot fodbold, den eneste svaghed er, at de simpelthen ikke selv scorer nok mål. Man spiller flot, har god boldbesiddelse og sætter Poacheren rigtig godt op. Svagheden er dog, at de fleste mål skal komme fra netop Poacheren og lukkes han først ned, så er man lidt presset. Det er især mod modstandere der står dybt og med mange folk i feltet. Så er rummet til 9eren lukket og der er 10erne ikke helt skarpe nok. Jeg håber dog at årsagen måske er, at Oscar og Hazard er nyankomne spillere der lige skal vænne sig til livet i England. Nu må vi se efter sæsonen.



Resultaterne

Jeg startede ud med at tabe Community Shield kampen mod City på straffespark efter 1-1 i den ordinære spilletid. Jeg var dog fortrøstningsfuld efter kampen, for det var en helt lige kamp og min taktik var ikke helt gennemtrænet endnu. Så det kunne kun gå fremad. Og det gjorde det i stor stil. Jeg har især domineret Premier League.



Så har jeg selvfølgelig vundet VM for klubhold og nappede også Euro Super Cuppen med 2-0 over At. Madrid. Jeg er videre i Champions League, hvor Schalke venter i 1. knockout runde. Reserverne fejlede dog i liga cuppen men i FA cuppen er den første vundet mod West Ham. – Jeg havde måske håbet på den perfekte sæson, så jeg kunne rette op på min store skamplet fra FM12 sæsonen, Den største FMongol EVER! – men på trods af det, så er jeg overordnet set meget tilfreds med taktikken indtil videre. Så er spørgsmål bare om den holder sæsonen igennem.



Beta - Download
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Plambek
Gæst
 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #139: 08 Dec 2012, 19:23 »

Hej Wester.
Jeg hentede din 4-4-2 tak til Man Utd, da jeg gerne ville have en taktik jeg kunne bruge når jeg jagtede en sejr..
Jeg hentede den midt i sæsonen, min 3. sæson med Man Utd, men jeg fik aldrig rigtig brug for den..
Så kom sæsonens sidste kamp, Champions league finale mod Bayern.. Efter 1. halvleg var jeg bagud 3-1, og der skulle derfor ske noget drastisk.. Jeg skiftede til din 4-4-2...
Jeg vendte kampen fuldstændig, kom på 3-3, og i den forlængede scorede Rooney til 3-4, og pokalen var i hus! Synes bare lige jeg ville dele det med dig, du skal hvertfald have en del af æren for kampens udfald!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #140: 08 Dec 2012, 23:49 »

Hej Wester.
Jeg hentede din 4-4-2 tak til Man Utd, da jeg gerne ville have en taktik jeg kunne bruge når jeg jagtede en sejr..
Jeg hentede den midt i sæsonen, min 3. sæson med Man Utd, men jeg fik aldrig rigtig brug for den..
Så kom sæsonens sidste kamp, Champions league finale mod Bayern.. Efter 1. halvleg var jeg bagud 3-1, og der skulle derfor ske noget drastisk.. Jeg skiftede til din 4-4-2...
Jeg vendte kampen fuldstændig, kom på 3-3, og i den forlængede scorede Rooney til 3-4, og pokalen var i hus! Synes bare lige jeg ville dele det med dig, du skal hvertfald have en del af æren for kampens udfald!

Uhh elsker når United vinder og bedre endnu når jeg er lidt med  Grin
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #141: 09 Dec 2012, 09:12 »

Av av av

Så fik jeg spillet et hav af kampen og gemte. Så stod jeg op og ville game lidt inden resten af familien stod op men var stadig lidt træt. I min morgentåge fik jeg så slettet savegamefilen frem for for at loade. Nu er spillet så tabt. Fra en skala fra 1 til 10 over hvor dum jeg er, så lander jeg på en 9er. Den eneste grund til jeg ikke lander på en 10er er, at jeg stadig formår at holde på min egen afføring og ikke skide på gulvet.

Det er godt det samme vil jeg så sige, for jeg oplevede en kæmpe nedtur i januar og februar som jeg nåede at spille. Det blev til et hav af uafgjorte og var pludselig 5 point fra Man City i stillingen, røg ud til Schalke i CHL og City i FA cuppen. Men hvad gik der galt?

Modstanderen stod rigtigt dybt i alle kampe og fik helt lukket ned for min 9er. Jeg skabte ganske få chancer og måtte jagte resultatet i hver eneste kamp. Det var faktisk lidt samme problem jeg også oplevede med Swansea med 4-2-3-1 taktikken og med Man Utd 4-4-1-1 taktikken. Den ene angriber på toppen bliver lukket ned i 2.halvdel af sæsonen. AI’en lurer simpelthen taktikken af og lukker ham ned ved at stå dybt og jeg kan se, at en af deres midterforsvarer enten mandsopdækker ham eller spiller cover og lukker det frie rum af. Det er dog først da jeg i forbindelse med mit crewarbejde på FMD, at jeg blev opmærksom på dette problem, da jeg læste og oversatte denne guide.

http://community.sigames.com/showthread.php/332585-How-to-Play-FM13-A-Twelve-Step-Guide

Den beskriver også hvorfor min Diablo i FM13 ikke længere er så effektivt. Lad mig citere lidt fra den:

Citat
Helt frem til FM12 kunne de mere solide AI taktikker slås ved at udnytte en fejl i kampmotoren. En fejl i kampmotoren hvor man udnyttede placeringsfejl i AI forsvaret. Angriberen kunne løbe lige ”igennem” forsvarsspilleren eller spillerne. Man kunne med en taktik med en enkelt angriber, f. eks en 4-2-3-1 med Poacher eller Target Man, sende bolde i dybden til ham, og han kunne bogstaveligvis løbe frit imod mål derfra. Man kunne holde sit forsvar tilbage, sørge for en god angriber og nogle gode pasningsspillere til at fodre ham. På den måde kunne man sikre et vist antal chancer i hver eneste kamp.

Var denne spillemåde umulig at slå? Den havde i hvert fald sine problemer når AI’en stod dybere og mere defensivt, fordi den enlige angriber måtte løbe fra, eller blev presset af, flere forsvarsspillere, og dermed blev chancerne sværere at omsætte. Flere brugere oplevede følgende: Mange chancer men ingen mål, imens AI’en scorede på deres første og eneste chance. Dette skete, som FM13 har vist, at spillerne kunne blive ængstelige, urolige, vrede eller frustrerede når chancerne ikke blev omsat til mål, hvilket ville resultere i en generel højere fejlprocent på holdet. Hvorimod de lavere rangerede AI hold er tilfredse med at holde de større hold fra at score. Lykkes dette vil selvtilliden vokse, og dermed også deres chancer for at score i den anden ende. Brugere der benyttede denne form for taktik ville dog stadig opnå succes imod de større hold, da den enlige angriber havde mere frirum at bevæge sig i.

Men disse taktikker burde i teorien ikke virke. Selvom AI’en ikke kunne stoppe dem, så har vi faktisk bevist at de ikke vil virke mod en erfaren FM bruger. Kort før FML blev lukket, guidede jeg en del frustrerede brugere til at lukke ned for disse endimensionelle taktikker. (Stop afleveringerne, udnyt de åbne rum, kør kontra eller angrib dem.) Alle de brugerne jeg hjalp, de fik succes. Og nu er vi fremme ved FM13.

I FM13 er fejlen rettet, hvor den enlige angriber kan løbe frit igennem forsvaret, og de endimensionelle taktikker har dermed lav succesrate. Angriberen skal nu uden om midterforsvarerne, og i 90 % af tilfældene vil de nemt kunne lukke angriberen ned. 90 % af de taktikker der er blevet postet på forum, er taktikker som disse. Så hvad gør vi nu? Læs venligst videre…

Kort sagt: En enlig angriber på toppen, hvor man spiller dybe aflevering til ham og får succes med det. Den tid er forbi. Du kan måske skabe kortvarig succes med dette men hen over tid, så lukker AI’en ned for det. Man skal have flere våben end det i sin taktik. Endimensionelle taktikker kalder han dem, av av av det gjorde nas at læse. Har jeg virkelig forstået FM endimensionelt???

Jeg starter på trin 1.

1: Vær klar til at indrømme at du har et problem, og at du behøver at ændre din tilgang. Før du er klar til dette, kan ingen hjælpe dig.

Jeg indrømmer, at jeg har et problem. Jeg vil gerne ændre min tilgang. Jeg er klar.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

dennow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #142: 09 Dec 2012, 14:34 »

Hej Wester.

Jeg har haft god succes med mit Chelsea hold og din brede version af de tre 10'ere. Det er min anden sæson, efter at have vundet mesterskabet, FA cup og semi i CL i første med min egen taktik, så det kan selvfølgelig godt betyde noget at de kan finde hinanden her i 2. sæson.

Min stærkeste vil se sådan her ud, og så burde man vel også kunne vinde næsten det hele..

Cech
Azpi-Luiz-Terry-Alaba
Mikel-Ramires
Gotze, Mata, Hazard
Falcao

Jeg har dog nogle problemer med at spille ude, hvor jeg ikke kan undgå at lukke mål ind. Jeg har lidt svært ved at se hvordan jeg skal ændre i indstillingerne..

Jeg har tænkt lidt på at flytte den centrale ned som defensiv, så man spiller med to DM. Hvordan tror du det vil virke i forhold til den måde man spiller på, med pres spil og meget flydende?
Logged

FM_Cleverest_Man
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #143: 10 Dec 2012, 16:48 »

Hej Wester. Har læst din taktiske blog præget af en den balancerede spillestil  med udgangspunkt i Manchester United og  Alex Ferguson's tilgang  til fodbold, samt dit forsøg på at lave en Gung-Ho til et stærkt spillende Swansea-hold.


Jeg ved du er et taktisk geni og ligger lige så mange kræfter i det som mig! Derfor vil jeg lige stille dig et spørgsmål.

Jeg er i starten af Januar måned hvor jeg med Chelsea fører med 6 point ned til Manchester United. Det skal siges at de har spillet 2 kampe mere end mig, da mit Chelsea hold har skulle spille en masse andre betydende kampe i andre tuneringer. Jeg startede mit save forholdsvis efter du havde lavet din taktik blog til FM - 20013 udgaven som nævnt før. Jeg downloadede den færdige udgave af din Man U 4-4-1-1 og ligeledes 4-4-2 men droppede din 4-1-4-1 da jeg mener den er for tør og defensivt indstillet til et offensivt Chelsea-mandskab, jeg gerne vil have til at spille deres eget spil - men derimod ikke på modstanderes præmisser.

Aldrig har jeg oplevet noget så simpelt men til gengæld også så GODT som disse taktikker. Holdop jeg har haft meget succes med mit Chelsea hold. Det fungerede således, at jeg gav mine spillere den rette træning og fokuserede relativt meget på at træne på min taktisk og min holdsammensætning, men havde stadig også øjnene åbent for at få en god defensiv og at alle i denne kæde lærte af hinanden og kunne få det til at holde sammen. Det har de formået: Azpilicueta - Terry - Luiz - Cole. De gør som de skal og som du selv gerne vil have dem til. At HOLDE KÆDEN og markere med ZONEOPDÆKNING. Luiz har været helt fabelagtig og  det gør det kun bedre at han har en stærk og erfaren John Terry ved siden af sig. Og med Cech i sit livs topform har jeg kun haft succes! Efter den sidste kamp i December måned har jeg kun formået at lukke 7 mål ind hvilket er rigtig lidt i forhold til at jeg befinder mig en Premier League og at der er spillet et halvt år. Så holdet afhænger meget af min gode defensiv.

Jeg har måtte omskolere nogle af mine offensive spillere for at kunne få dem til at spille med på en flad midtbane hvor wingerne er mere begrænset end hvis de var to offensive wings i en angrebsrolle. Men i mit tilfælde er det jo supportere. Her taler jeg om Hazard som jeg har omskoleret til en Højre kant og en Mata til en venstre kant. Ramires samt Oscar er også omskoleret til kanter.

Jeg takker for en god taktik som har givet mig masser af succes!

Jeg er nu med en anden manager havnet i PSG som ikke klarer sig så godt. De ligger på en 7. plads efter en halv sæson - men er dog gået videre til 1/8 dels finalerne i CL.

Du kender deres hold. Men det eneste indkøb deres daværende manager Ancelotti havde gjort sig er den Sweichisiske venstre kant "Valentino Stocker". Jeg havde mange penge at gøre med og har derfor skrevet kontrakt med Sneijder og Kaka, samt Lucas Moura er kommet til klubben. Jeg står i en situation hvor jeg har store luksus problemer, og mangler derfor dig at komme med et forslag til hvordan jeg kan genvinde den franske Ligue 1...   
Der tænker jeg et taktisk forslag. Hvordan skal jeg byge mit hold op og har du nogle taktiske supplementer til mig - for at kunne få mit PSG hold til at spille god fodbold.

Ved simpelthen ikke hvordan jeg skal få skruet en taktik sammen som passer til mit PSG-hold. kan du hjælpe???

Truppen ser således ud: (Men det skal siges at jeg forsøger at komme af med et par Hoarou og Luyindula)

Målmænd:

MM Salvatore Sirigu
MM Nicolas Douchez

Forsvarer:

CF Alex
CF Diego Lugano
CF Tiago Silva
CF Mamadou Sakho
VB/CF Sylvaind Armand
HB Gregory Van der Wiel
HB Christophe Jallet
VB Maxwell
VB Siaka Tiene

Midtbaner:

DM/CM Mohames Sissoko
DM/CM Thiago Motta
DM/CM Blaise Matuidi
DM/ CM Adrien RabiotD
DM/CM/OM Mathieu Bodmer
CM/DM Marco Verratti
OMH/OM Abdallah Yasien
OM/OMH/OMV/AN Lucas Moura
OM/VM/HM Nene
OMV Valentin Stocker
CM/OM Clement Chantome
OM Javier Pastorre
OMH/AN Ezequiel Lavezzi
OMV/OMH/AN Jeremy Menez
OM Kaka
CM/OM Wesley Sneijder
AN Pegui Luiyndila
AN Zlatan Ibrahimovic
AN Kevin Gameiro
AN Guillaumo Hoarau

Se. Et hold hvor mange af spillerne er meget central orienteret på banen, hvorledes kan jeg lave en ultimativ taktik passe til dette hold?
Logged

Ingen FM - Ingen liv

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #144: 10 Dec 2012, 18:06 »

Hvis du poster dit savegame, så vil jeg meget gerne komme med et bud på en taktik til dit PSG hold. Jeg skal dog helst have det savegame ellers bliver det mere et gæt end et reelt gennemtænkt og testet bud...

Og tak for et fedt indlæg til tråden  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #145: 11 Dec 2012, 19:36 »

Wester : Din facepack du har hvor er den downloadet henne?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #146: 11 Dec 2012, 19:38 »

Wester : Din facepack du har hvor er den downloadet henne?

Jeg har ikke nogen facepack overhovedet
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #147: 13 Dec 2012, 09:56 »

Gung-Ho FM13

Så vil jeg gå i gang med at lave årets Gung-Ho taktik. Grunden til jeg griber fat i den taktiske tilgang igen er der flere grunde til. Hvis I læser mit foregående indlæg, så ved I, at flere af mine taktikker simpelthen blev kaldt endimensionelle af selve skaberen af den taktiske bibel TT&F. Det kan jeg bare ikke have siddende på mig. Den oprindelige Gung-Ho taktik har flere våben og dimensioner og er derfor oplagt at gribe fat i.

Derudover har FM_CLEVERST_MAN efterspurgt lidt taktisk hjælp til hans PSG hold. Hans indlæg kan du læse her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34754.msg1071761#msg1071761

Med de tanker jeg har om hvordan Gung-Ho 13 skal udformes, så tror jeg den vil passe fint til den trup han har. Derfor bliver holdet jeg vil teste taktikken med PSG.

Sidste men ikke mindst så har denne tråd inspireret mig eller nærmere plaget min hjerne. Asymmetriske taktikker – De asymmetriske taktikker er lidt svære at få til at fungere og det måtte jeg også selv sande i den oprindelige Gung-Ho taktik, hvor jeg faktisk startede ud med Den asymmetriske formation men gik hurtigt over til den klassiske 4-5-1 formation. Da jeg læste tråden blev jeg bevist om mit fejlslået forsøg i FM12 men nu skal det være! Gung-Ho i FM13 skal være en asymmetrisk formation.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

FM_Cleverest_Man
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #148: 13 Dec 2012, 17:44 »

Har forsøgt at uploade mit savegame med PSG. Men det fylder simpelthen for meget. Kan nogle screenshots gøre det?
Logged

Ingen FM - Ingen liv

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #149: 13 Dec 2012, 18:24 »

Har forsøgt at uploade mit savegame med PSG. Men det fylder simpelthen for meget. Kan nogle screenshots gøre det?

Det er fint nok.. Jeg forsøger med PSG fra starten.. Mange af spillerne er der jo..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010