home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Betis
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Betis  (Læst 3553 gange)
krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Betis
« : 12 Nov 2012, 19:19 »

Betis


Jeg Besluttede mig for at gå i gang med Betis. Jeg havde prøvet et hav af andre klubber inden, og var så småt begyndt at opgive at finde et hold jeg ville spille med. Men så besluttede jeg mig for at give Betis et forsøg og jeg har ikke fortrudt det. Truppen er egentlig lidt fesen til at starte med. Der er Vadillo som er et rimelig stort talent. Og så er der Beñat, som har nogle rimelig skarpe stats, og som egentlig også spiller meget godt.

Første sæson får man til at starte med ikke rigtig nogle penge og handle for. Jeg justerede lidt på budgettet og fik frigjort lidt penge. Fik dog senere på sæsonen lidt flere penge til indkøb i januar.

Her ses transfers fra første sæson:


Drenthe gjorde det overraskende godt, og Svensson var også en fornøjelse på midtbanen. Cornelius fik ikke så meget spilletid da Molina scorede kasser, så prøver i øjeblikket at leje ham ud.

Jeg havde håbet på Kval til Europa i første sæson. Og det lykkedes da også at slutte på en 6. plads. Til trods for en ret sløj sæson start, hvor jeg havde svært ved at finde en taktik der spillede.

Men nu er jeg klar til sæson 2, for forventningerne egentlig er nogenlunde de samme. Føler ikke jeg har holdet til top 5 endnu.

Transfers for sæson 2:


Holdet i starten af sæson 2:


2 talenter som jeg håber på kan bidrage med noget på holdet om et par år:



Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betis
« Svar #1: 12 Nov 2012, 19:43 »

Betis


Jeg Besluttede mig for at gå i gang med Betis. Jeg havde prøvet et hav af andre klubber inden, og var så småt begyndt at opgive at finde et hold jeg ville spille med. Men så besluttede jeg mig for at give Betis et forsøg og jeg har ikke fortrudt det. Truppen er egentlig lidt fesen til at starte med. Der er Vadillo som er et rimelig stort talent. Og så er der Beñat, som har nogle rimelig skarpe stats, og som egentlig også spiller meget godt.

Første sæson får man til at starte med ikke rigtig nogle penge og handle for. Jeg justerede lidt på budgettet og fik frigjort lidt penge. Fik dog senere på sæsonen lidt flere penge til indkøb i januar.

Her ses transfers fra første sæson:


Drenthe gjorde det overraskende godt, og Svensson var også en fornøjelse på midtbanen. Cornelius fik ikke så meget spilletid da Molina scorede kasser, så prøver i øjeblikket at leje ham ud.

Jeg havde håbet på Kval til Europa i første sæson. Og det lykkedes da også at slutte på en 6. plads. Til trods for en ret sløj sæson start, hvor jeg havde svært ved at finde en taktik der spillede.

Men nu er jeg klar til sæson 2, for forventningerne egentlig er nogenlunde de samme. Føler ikke jeg har holdet til top 5 endnu.

Transfers for sæson 2:


Holdet i starten af sæson 2:


2 talenter som jeg håber på kan bidrage med noget på holdet om et par år:



Ham tyskeren er da latterligt god... Og fortsæt endelig med at holde os opdateret, har selv fået lysten til et Betis save nu Smiley
Logged

Hala Madrid!

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betis
« Svar #2: 13 Nov 2012, 20:27 »

Så blev det tid til en lille opdatering...

Jeg er nået til Januar i anden sæson med Betis, og stillingen ser således ud:


Jeg ligger godt nok nummer 2, men som i kan se er det meget tæt, og holdende har ikke spillet lige mange kampe.

Jeg er ikke helt tilfreds med den måde det køre på. Jeg syntes jeg har svært ved at finde en taktik der bare køre. Ændre meget på min taktik, og det er ikke optimalt. Mangler noget stabilitet som forhåbentlig kommer.

Min taktik i øjeblikket ser således ud:


Mine to bedste spillere indtil videre har være Bressan og Caprari. Ademilson har også været god dog uden at være prængende.

Bressan:


Caprari:


Jeg skal ikke rigtig købe noget før sæsonen er slut, havde fået simon kjær til at acceptere et bud da hans kontrakt udløb. Men blev enig med mig selv om at hans lønkrav var lidt for høje i forhold til hans stats.

I uefa cuppen er jeg videre til næste runde, her skal jeg møde CLUJ, som jeg satser meget på at slå.

Er der noget i vil vide så spørg, indtil videre et spændende spil syntes jeg.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Betis
« Svar #3: 13 Nov 2012, 20:39 »

Er også startet med Betis nu Smiley Nu må vi se hvordan det kommer til at gå, har ikke rigtig fået gang i et ordentligt FM save hidtil Smiley
Logged

Hala Madrid!

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Betis
« Svar #4: 13 Nov 2012, 20:46 »

Det er et okay sjovt hold og spille med Opstemt man skal bare være lidt tålmodig nogen gange, da det kan knibe lidt med at hive sejrerne hjem. Men jeg fik 90 mill og købe for halvvejs i 1. sæson så det hjalp lidt på det.
Logged

KingOfBarcelona
Gæst
 
Sv: Betis
« Svar #5: 19 Dec 2012, 21:54 »

Hvordan ser jeres Holdinstruktioner ud?
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Betis
« Svar #6: 08 Jan 2013, 13:40 »

Efter 4 titelløse sæsoner:


- kaster jeg mig nu ud i min femte sæson med Betis - med dét jeg vil kalde DREAM TEAM!

Efter et fuldstændig vanvittigt sindssyg transfervindue - kan jeg præsentere en offensiv med Falcao, Neymar, Mario Götze og mange andre fantastiske spillere.

Jeg tror på en meget succesfuld sæson:

Neymar ville væk fra Man U, på grund af en noget skuffende sjetteplads i Premier League - men ingen klubber følte de kunne matche prisen.
Jeg besluttede mig derfor for at prøve at få råd - og det lykkedes sgu med salg for over 400 millioner!
Dertil kom mit transferbudget på 180 mill. oveni.

Handlen kostede mig 1.8 ugentligt, og 110 millioner i sign on og agenthonorar.  :shock:
Puha for en handel - men nu er han sikret i hans bedste år som spiller og i 5 år frem!

Så min opstilling er således ud:

--------Ter Stegen----------
Corchia------Benatia-------Bellushi------Caballero (regen)
-----------------------------------------------------
------------------Isco----M'Vila---------
Douglas Costa---- Götze--------------Neymar
---------------------Falcao--------------


Og på bænken sidder:
Doumbia
Florenzi
Gökhan Tore
Xabi Alonso
Alvaro Vadillo
Ante Vucksic
og nogle unge rigtig fine regens!
Jeg har stadig stor fokus på fremtiden - og potentialet på mit B-hold er absolut til stede.

Ris, ros og kommentarer modtages gerne - ligesom SS fremsendes af ønskede.  8)


Kampen mod pokalerne er begyndt....
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Betis
« Svar #7: 08 Jan 2013, 14:07 »

Efter 4 titelløse sæsoner:


- kaster jeg mig nu ud i min femte sæson med Betis - med dét jeg vil kalde DREAM TEAM!

Efter et fuldstændig vanvittigt sindssyg transfervindue - kan jeg præsentere en offensiv med Falcao, Neymar, Mario Götze og mange andre fantastiske spillere.

Jeg tror på en meget succesfuld sæson:

Neymar ville væk fra Man U, på grund af en noget skuffende sjetteplads i Premier League - men ingen klubber følte de kunne matche prisen.
Jeg besluttede mig derfor for at prøve at få råd - og det lykkedes sgu med salg for over 400 millioner!
Dertil kom mit transferbudget på 180 mill. oveni.

Handlen kostede mig 1.8 ugentligt, og 110 millioner i sign on og agenthonorar.  :shock:
Puha for en handel - men nu er han sikret i hans bedste år som spiller og i 5 år frem!

Så min opstilling er således ud:

--------Ter Stegen----------
Corchia------Benatia-------Bellushi------Caballero (regen)
-----------------------------------------------------
------------------Isco----M'Vila---------
Douglas Costa---- Götze--------------Neymar
---------------------Falcao--------------


Og på bænken sidder:
Doumbia
Florenzi
Gökhan Tore
Xabi Alonso
Alvaro Vadillo
Ante Vucksic
og nogle unge rigtig fine regens!
Jeg har stadig stor fokus på fremtiden - og potentialet på mit B-hold er absolut til stede.

Ris, ros og kommentarer modtages gerne - ligesom SS fremsendes af ønskede.  8)


Kampen mod pokalerne er begyndt....
hjernedødt hold!
Logged

H A L A   M A D R I D!

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Betis
« Svar #8: 16 Jan 2013, 14:33 »


En lille hurtig update - hvor jeg er kommet over januar-transfervinduet.
Ind kom Kurt Zouma, som ville prøve noget nyt i stedet for franske St. Etienne.

Han landede for 255 kontante millioner. Men hans beskrivelse siger alt: Verdensklasse forsvarsspiller.

Ud røg Ante Vukusic, Florenzi og Gökhan Tore - de ville gerne spille mere alle sammen, og de unge gør det fint som reserver. De hentede til sammen omkring to millioner ugentligt - så beslutningen var nem. Fik derudover omkring 200 millioner for dem alle.

Jeg ligger på en solid førsteplads, med 10 point ned til Madrid og har netop vundet 2-0 over dem i vores sidste indbyrdes kamp. Det lugter af et mesterskab.

Tilgengæld røg jeg ud til dem i pokalturneringen med 4-2 samlet.

Jeg er også stadig med i CHL - hvor Zenit blev besejret 0-3 i iskolde Rusland - nu venter returen som er en ekspeditionssag..

Jeg må virkelig sige - at trods med 580 millioner kroners kæmpe investering, så er Neymar hver en krone værd. Hans gennemsnitlige form på de sidste 5 spillede kampe, er oftest over 8 i rating.
Han skulle lige ind på holdet - men en tredjedel inde i sæsonen, begyndte mål og fantastisk spil at indfinde sig.
Han modtager tit bolden på venstre kanten, og laver raids ind igennnem banen, afsluttende med mål.
Han har vist 26/21 i kamp/mål og omkring 7.8 i rating.
Mit andet store navn der landede før sæsonen, Falcao er også en uhyggelig afslutter.

Han er suveræn topscorer i ligaen.

Og med det store forspring, kan jeg spare spillere op imod CHL-kampene - tvivler lidt på om jeg kan være med mod de helt store.
Zouma kan heldigvis bruges i CHL-øje med, så var en væsentlig faktor for handlen.

Har allerede signet spillere på frie transfers til sommer..

Største navn på være Sergio Busquets (efterhånden blevet 28 ).. Han søgte nye udfordringer - hvilket blev Betis..

Derudover kommer der en dygtig forsvarsspiller Lisandro Lopez, han har senest spillet i Lille - med 12 argentinske landskampe i bagagen.

Eduardo Salvio kommer også fra Atl. Madrid.

Derudover er der signet et par unge spillere til B-holdet.

B-holdet ligger meget solidt i Division B2 - og kommer med garanti med i slutspillet om oprykning.
Det ville løfte niveauet meget for mine young guns at ryge i den Spanske anden division. Så det håber jeg meget på.

Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Betis
« Svar #9: 24 Jan 2013, 12:46 »

Sommeren efter opdateringen havde jeg vundet mit første mesterskab.
Mit B-hold var rykket op og den positive spiral var startet.

Og har netop færdiggjort min sjette sæson for Betis. Og hvilken sæson!

Vandt super cup'en 4-1 samlet over Real..
Vandt 2-1 over Real i pokalturneringen..
Vandt med 1 point ned til Real i Ligaen.
Og 1-0 over Paris SG i CHL.......

Bedste spillere: Zouma, Falcao, Neymar, Isco, Vadillo.

Og så har mange af mine unge young-guns slået igennem. Især en Verastegui som er fra egen afdeling.

Min opstilling som har kørt ufatteligt mange gode sejre har set således ud:

---------------Ter Stegen--------------
Corchia—Eugenou*—Zouma—Santos*    *regens
--------------M’Vila---Isco-------------
-Vadillo----------Götze---------Neymar
------------------Falcao------------------


Bænk:
Le Guen*      *Regen, (MM) og netop signet.

Marc Lange*   *Regen (HB)

Guiseppe Belluschi
Varane      *Netop signet

Juan Cabellero   *Regen (F/HV)

Sergio Busquets
Julian      *Regen (DM/MC)

Antonio      *Regen (MC)

Eduardo Salvio   
Adam Maher
Lisardo Verastegui   *Regen (OM/VC) – egen ungdom

Mitchell Bosman   *Regen (BO)

Overvejer at styrke angrebet, for Falcao bliver ikke yngre, men for satan han bomber. Han har lavet 90 mål på to sæsoner ca.
Ellers overvejer jeg en stærke venstre kant, og rykker Neymar forrest..

Og så overvejer jeg en dygtig(ere) reserve til Isco – selvom både Busquets, og Julian kan spiller den dybdeliggende playmaker.

Jeg er den næststørste klub i Spanien nu, efter Barcelona – Madrid er rykket på tredjepladsen Smiley

Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Betis
« Svar #10: 07 Feb 2013, 15:23 »

Er startet op med Betis, da jeg ser det som en ny stor udfordring, da jeg intet kendskab har til holdet ud over selvføldig Benat.

Jeg har lavet følgende handler pt.

Ind er kommet.

Jesper Juelsgård til 22 mill kr. Tror på succes med ham når han lige er blevet spillet ind.

Andreas Laudrup til 8 mill kr. Kunne ikke registrere ham i truppen da jeg allerede har 3 udlændige. Men har sat ham til leje så han vender retur som fast mand i min 25 store trup.

Fernando Meira på fri. Aldrende mand til forsvaret som backup, men har stadig vildt gode stats.

Ud er gået.

Nelson til Sporting for 20 mill kr.
Har lejet 3 andre fremtidige Yngre spillere ud.

På personale siden har jeg skiftet meget ud.

Ind er kommet.

Peter Schmeichel som u/19 måltræner
Juan Iribarran træner
José María Montiel træner
Angel Vales træner
Steve Kean leder af ungdomsudvikling
Franco Tancredi Måltræner
Tomàs Calero Cheffysio
Grant Downie fysio
Ian Broomfield spejder
Joan Martinez Vilaseca spejder
Txiki Begiristain spejder
Sergio Vignoni

Spiller med en 4-3-2-1 kontra p ude bane mod svære modtandere og en standard hjemme.

Har pt spillet 3 kampe og ligger nr 7 med 5 point.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Betis
« Svar #11: 08 Feb 2013, 10:23 »

Jeg glæder mig til at følge med på sidelinjen..
Jeg har vundet ALT med klubben.. Sidste tre sæsoner, har budt på 3 mesterskaber, 2 CHL titler, 2 super cups og 3 hjemlige super cups. (har spillet 7 sæsoner)

Du kommer til at elske tilskuertilknytning en - de er meget fodboldsultne i Andalusien... Og du har et relativt stort stadion.
Logged

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Betis
« Svar #12: 08 Feb 2013, 22:00 »

Lige lidt update af mit betis hold pr. 12 december 2012

Har fået lidt tilgang af nye spillere

ind er kommet.

Percy Prado på fri. Et 16 årig talent tror på ham i fremtiden.

Hosny på fri. God som rotation til den deff midt, da det er der hele mit hold fungere ud fra.

Ligger nr 10 efter 15 kampe med 21 point. har haft nogle trælse uafgjorte og tabt 0-5 ude til Atletic. Dog vandt jeg 2-1 hjemme over real Madrid det var et stort resultat. Plus jeg spille uafgjort hjemme mod Barcelona, de er suveræne i ligaen
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Betis
« Svar #13: 20 Feb 2013, 11:57 »

Jeg glæder mig til at følge med på sidelinjen..
Jeg har vundet ALT med klubben.. Sidste tre sæsoner, har budt på 3 mesterskaber, 2 CHL titler, 2 super cups og 3 hjemlige super cups. (har spillet 7 sæsoner)

Du kommer til at elske tilskuertilknytning en - de er meget fodboldsultne i Andalusien... Og du har et relativt stort stadion.

Super vildt hold du har skabt dig.. Nu hvor du har vundet en masse skulle du jo næsten begynde at fokusere lidt på at få noget egen avl i klubben der er ikke mange af den slags i din start opstilling og tænker det må være svært at registrer når du skal ha 4 egen avl i klub og 8 egen avl i land
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010