home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Malaga [FM 13]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Malaga [FM 13]  (Læst 11690 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Malaga [FM 13]
« : 11 Nov 2012, 22:31 »

Jeg syntes der mangler en tråd om malaga, så derfor har jeg valgt at lave en og fortælle lidt om mit spil Smiley

Jeg er som sagt startet op med malaga, hvor mine intensioner er at drille de store hold i ligaen og i CL/EL.

LIGAEN
I ligaen ligger vi rigtig godt, vi ligger pt nummer 2 med 24 point, så der kan jeg ikke brokke mig over noget. Har kun tabt til Mallorca og Bilbao med henholdsvis 2-1 & 2-0.

CHAMPIONS LEAGUE
I CL gør vi det også rigtig godt. Vi startede med at møde Brügge, som skulle slåes inden der var noget der hed
gruppespil. Første kamp endte 2-0 til os, rigtig vigtig sejr vi fik.
Anden kamp endte 2-1 til Brügge, og var mildest talt heldig med at den endte til min fordel, da det ligså godt kunne have været Brügge der gik videre.
Men vi var noget til gruppespillet og puljen hedder Celtic, Porto & Ajax og vi har vundet alle vores kampe intil videre, vi har allerede kvalificeret os til første knockout runde, med hele 2 kampe igen.


TRANSFERS IND & UD
Okore - 12 mio
Anderson - Lejet
John Guidetti - Lejet
___________________ ______
Santa Cruz - Opsagt lejeaftale
Duda - Fri


TAKTIK
                       Kameni
Gámez - Demicelles - Okore - Monreal
             Camacho   - Recio
Joaquín       -       Isco         - Eliseu
                        Saviola




Jeg er ked af der ingen billeder er men det er fordi min browser gå i hak hvergang
jeg uploader billeder til tråden.

Nogle der har nogle spanske anbefalinger?
Søger pt en højrekant, som skal tage over for Joaquín
håber der nogle der vil hjælpe Smiley

syntes det er en fed klub at give sig i kast med, håber der flere der spiller med dem.


Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #1: 14 Nov 2012, 15:34 »

slet ingen der spiller med dem?
Logged

H A L A   M A D R I D!

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #2: 14 Nov 2012, 18:05 »

Overvejer det!
Logged

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #3: 14 Nov 2012, 18:27 »

Hvordan ser deres økonomi ud? hvad starter man med, og proppet rigmanden flere penge ind? Smiley de har dog en spændende trup til start synes jeg
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #4: 14 Nov 2012, 18:46 »

Overvejer det!
jeg kan kun anbefale det Smiley
ligger nummer 2 efter 18 kampe.


Hvordan ser deres økonomi ud? hvad starter man med, og proppet rigmanden flere penge ind? Smiley de har dog en spændende trup til start synes jeg

hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg faktisk ikke malaga har en rigmand mere, startede med 18 mio.
og ja som du selv siger så deres trup til at starte med er rigtig spændende, især joaquin. selv om jeg vil af med ham efter sæsonen, spiller han fandme godt. grunden til jeg ikke vil have ham mere er simpelthen at han skal have alt for meget i løn, pt får han 42, som jeg syntes er helt vildt!
Logged

H A L A   M A D R I D!

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #5: 14 Nov 2012, 19:17 »

Hvad er dine hold instruktioner? Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #6: 19 Nov 2012, 10:43 »

UPDATE

så fik jeg endelig spillet min sæson færdig og hvilken en af slagsen Smiley

Ligaen
Jeg sluttede på en flot 3 plads som jeg er ganske tilfreds med, da det har været meget tæt. Barcelona var bare bedre en alle andre, de vandt med 10+ point ned til Madrid, som havde mange nedture. det mest overraskende er nok at Real Sociedad sluttede på en FLOT 4 plads, helt utroligt Smiley

Champions league
Trofæet med de store øre.
Vi har igennem sæsonen overrasket alle med vores spil. ubesejret i gruppen, Montpelier og Valencia, møder jeg henholdsvis i knockout runden og kvartfinalen, og ja der vandt jeg også Smiley

Semifinalen, bød på en kæmpe overraskelse, da jeg skal møde hold nu godt fast FCK, hvordan kunne det ske?
FCK i en semifinale i champions league? ja jeg var målløs.
Efter som de har slået mange af de helt store hold ud af turneringen, troede jeg det ville blive en svær kamp, men nej jeg vinder 5-0 samlet. efter jeg var gået videre til finalen, var jeg ellevild, det kunne ikke beskrives var det betød for klubben og ikke mindst for deres fans, det var noget de vil huske i mange år frem!

I finalen skulle jeg møde Barcelona, og sikke en kamp, troede virkelig ikke det kunne blive til en sejr. men jo klasker den hele 4-0. jeg var ikke til at skyde igennem den aften. Malaga havde vundet den største turnering.

sikke en sæson.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #7: 19 Nov 2012, 10:50 »

UPDATE 2

så jeg så småt ved at være klar til anden sæson.
Jeg fik 45 mio til spiller indkøb og det må jeg sige det sgu ikke ret meget, men vi har en stor gæld, så det var okay.

INDKØB
Paloschi
Alvaro
Henriquez
og nogle regen

[i]UD[/i]
Saviola
Demichelis
Wellington


De spiller der er røget har virkelig hjulpet på mit lønbugdet, de fik en ordenlig pose penge.
den eneste der virkelig får kassen er joaquin, og vil gerne skære noget af den, da jeg ikke kan nænne at sælge ham da han klart var min bedste spiller sidste år.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #8: 24 Nov 2012, 21:16 »

Så jeg noget til januar 2014 Smiley

Ligaen

Ligger på en 1 plads, med 3 kampe mindre en barcelona som er gået lidt ned Smiley

Transfer
Honda - fri, kommer den 30/6
Luis Gaciá - fri, kommer den 30/6
Varyvoda - fri kommer den 30/6

Røg ud af CL, kom så med i EL, som jeg er gået videre i, efter jeg slog OM i knockout runden.

håber formen kan forsætte så jeg kan forblive på 1 pladsen.
Logged

H A L A   M A D R I D!

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #9: 25 Nov 2012, 15:13 »

UPDATE

så fik jeg endelig spillet min sæson færdig og hvilken en af slagsen Smiley

Ligaen
Jeg sluttede på en flot 3 plads som jeg er ganske tilfreds med, da det har været meget tæt. Barcelona var bare bedre en alle andre, de vandt med 10+ point ned til Madrid, som havde mange nedture. det mest overraskende er nok at Real Sociedad sluttede på en FLOT 4 plads, helt utroligt Smiley

Champions league
Trofæet med de store øre.
Vi har igennem sæsonen overrasket alle med vores spil. ubesejret i gruppen, Montpelier og Valencia, møder jeg henholdsvis i knockout runden og kvartfinalen, og ja der vandt jeg også Smiley

Semifinalen, bød på en kæmpe overraskelse, da jeg skal møde hold nu godt fast FCK, hvordan kunne det ske?
FCK i en semifinale i champions league? ja jeg var målløs.
Efter som de har slået mange af de helt store hold ud af turneringen, troede jeg det ville blive en svær kamp, men nej jeg vinder 5-0 samlet. efter jeg var gået videre til finalen, var jeg ellevild, det kunne ikke beskrives var det betød for klubben og ikke mindst for deres fans, det var noget de vil huske i mange år frem!

I finalen skulle jeg møde Barcelona, og sikke en kamp, troede virkelig ikke det kunne blive til en sejr. men jo klasker den hele 4-0. jeg var ikke til at skyde igennem den aften. Malaga havde vundet den største turnering.

sikke en sæson.

Hvis ikke dit spil indeholder snyd, er det det mest vandvittige jeg til dato har hørt. Jeg er ganske enkelt RYSTET!
Logged


Da vi stadig var gode <3

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #10: 25 Nov 2012, 19:31 »

Hvad er dine hold instruktioner? Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #11: 26 Nov 2012, 08:35 »

Hvis ikke dit spil indeholder snyd, er det det mest vandvittige jeg til dato har hørt. Jeg er ganske enkelt RYSTET!

Snyd?
- spiler sgu ikke fm for at snyde, så let er det!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #12: 26 Nov 2012, 08:37 »



kigger lige på det senre, da min browser fucker op når jeg skal ligge billeder ind Skuffet
Logged

H A L A   M A D R I D!

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #13: 08 Dec 2012, 17:47 »

Hvordan går dit spil?

Er selv lige startet med Malaga

Indkøb:
Wellington Nem
Jokes Okore
Royston Drenthe

Afgang:
Sebastian Fernandez

Har fået et bud på 49 for Eliseu, skal jeg acceptere?
Så har jeg valgt at rykke Juanmi op i A-truppen og han ser rigtig lovende ud.
Økonomien er dog en kæmpe udfordring ..

Vender tilbage når jeg er nået lidt længere
Logged

Winners never quit and quitters never win

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Malaga [FM 13]
« Svar #14: 09 Dec 2012, 18:04 »

Er nået til december i første sæson

Det har gået bedre end jeg havde regnet med, hvor det sluttede af med denne sejr over Real Madrid:

Havde bestemt ikke regnet med Opstemt Opstemt Opstemt

Ny indkøbet Royston Drenthe har været helt fantastisk, sammen med Wellington Nem og Okore

Økonomien er dog stadig skrantende og ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved den, nogle forslag??
Håber at kunne hente et par spillere på fri transfer hertil jul!
Logged

Winners never quit and quitters never win

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010