home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Blackburn
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Blackburn  (Læst 7976 gange)
krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Blackburn
« : 08 Nov 2012, 22:22 »

Nogen som er startet med dem? Overvejer selv at gå i gang med at føre dem tilbage til PL.
Logged

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Blackburn
« Svar #1: 26 Dec 2012, 00:27 »

Hej hej...

Så er der der endelig lidt tid.
Jeg er startet op, jeg spiller en 4-2-3-1 opstilling med en 4-1-2-2-1 som backup. God start med 3 sejre og en målscore på 6-1 så det tegner lovende.
Jeg har fået mike jensen fra nytår så det ser jeg frem til
Logged

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Blackburn
« Svar #2: 30 Dec 2012, 13:13 »

Så er jeg nået frem til til d 2 marts og lægger nr 1 med 8 point ned til Burnley på 2 pladsen.
Jeg har skiftet opstilling til 4-4-2 og det kører super... jeg kom ind i julemåneden som nr 1 med Burnley lige i røven med 1 point og kom ind i en krise med en del skader og formnedgang og senere i januar med 3 nederlag og 2 uafgjorte i træk fik jeg hentet Libor Kozak for 20 mill på transfervinduets sidste dag, 5 kampe, 6 mål, 4 oplæg og 3 gange banens bedste og holdet har vundet 4 af de 5 kampe med ham.
Min finansielle del kører ikke så godt, så forventer en del spilleres afgang til sommer for at få luft, men mere om det senere
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackburn
« Svar #3: 15 Jan 2013, 23:42 »

Jaja kære kære Blackburn.
Er selv i starten af 3. sæson.

Det startede rigtig godt, med en sikker oprykning i første sæson. Min første PL sæson voldte lidt problemer, men sluttede stærkt af og endte på en 13. plads.
Nu har jeg så forbedret min trup en del (troede jeg da), og så sker dette her:


Læg lige mærke til mit nemme program, hvor jeg skrabede hele 1! point sammen. Nu venter der så lige, Liverpool, Arsenal, Chelsea, Manchester United og Newcastle..
Bliver jeg fyret? Det tror jeg nok!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackburn
« Svar #4: 16 Jan 2013, 08:15 »

Da jeg var Blackburn, så rykkede jeg ligeledes op i første sæson.
2. sæson blev jeg 8, blot 6 point fra nr. 4. (nummer 3 var så 20 point væk).
3. sæson voldte også mig problemer. De første 5 kampe var nederlag eller uafgjort. Jeg ændrede formation og sluttede på en hæderlig 10. plads.

Forsøg et formationsskift. Jeg udviklede en 5-3-2 formation imod United og slog dem 3-1 på OT lige efter min konstante nedtur.

Så forsøg at skift til en anden formation, for at få lidt gejst og tweak din gamle Smiley

Jeg skiftede så inden 4. sæson begyndelse til Arsenal.

TIP: Køb Gabriel Torje, han er helt åndsvag på den højre midt. Både for mit Blackburn og Arsenal.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Blackburn
« Svar #5: 16 Jan 2013, 15:58 »

Uha det lugter af fyring... Jeg er igang med opstart til 3 sæson. Jeg fik en fin 6 plads og skal en tur ud i Europa og spille. Jeg har fået tilgang af Adam Johnson of skal ud og hente en højre midt
Logged

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Blackburn
« Svar #6: 17 Jan 2013, 07:13 »

Så er jeg kommet igang med den nye sæson. Jeg har som nævnt fået tilgang af A. Johnson, udover det er Frank Lampard kommet ind gratis. Jeg har fået Templeton fra Rangers og Kasper Schmeichel. Jeg mangler helt vildt en midterforsvarer da Givet er røget gratis da jeg ikke ville give ham de 450 om ugen han krævede.
Første kamp var hjemme mod West Ham som endte 1-1 trods meget overtag til Blackburn, næste var i Euro L hjemme mod Fc København 4-0 til Blackburn og sidst ude mod Man City som jeg tabte 5-2. Så nogenlunde en ok start.
Og forresten Lampard er for sindsyg.... 3 kampe 5 oplæg og et snit på 8.56
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackburn
« Svar #7: 17 Jan 2013, 23:30 »

Uha det lugter af fyring... Jeg er igang med opstart til 3 sæson. Jeg fik en fin 6 plads og skal en tur ud i Europa og spille. Jeg har fået tilgang af Adam Johnson of skal ud og hente en højre midt

Jeg fik sku redet den!
Jeg tabte selvfølgelig alle kampene til topholdene, men blev alligevel ikke fyret. Nu er jeg lige kommet til 2015, og er nu placeret på en 16. plads med 5 point ned til stregen. Jeg er også i liga cup semi finalen, hvor Chelsea desværre venter.

Er ved og være ret godt tilfreds med min trup, omend breden nok godt kunne være bedre.
Forsøger at spille en klassisk 4-4-2 med nogle hurtige kantspiller, en stor og stærk targetman, og en lille hurtig angriber til at samle boldene op.

Min trup pt:

Mm: David Ospina (Paul Robinson)

FH: Jason Lowe (Mattia Cassani)
FC: Chris Smalling (Scott Dann)
FC: Grant Hanley (Gaël Givet)
FV: Fabio (Adam Henley)

MH: Juanfran (Colin Kazim Richards)
CM: Dickson Etuhu (Samuel Holmen)
CM: Clément Chantôme (Will Hughes)
MV: Martin Olsson (Morten Gamst Pedersen)

TM: Andy Carroll (Andreas Cornelius)
AC: Shane Long (Jordan Rhodes)
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackburn
« Svar #8: 19 Jan 2013, 20:46 »

Forresten, har i fået nogle gode ungdomsspillere?
Alle de spillere jeg har fået op igennem min ungdomsafdeling har alle været direkte elendige. Det kan jeg ikke helt forstå, når klubben nu har ganske gode faciliteter.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Blackburn
« Svar #9: 20 Jan 2013, 13:41 »

Jeg har fået en ung angriber andy Mason, men har ikke set noget fra ham endnu. Der er kun dem jeg selv har købt som virker som noget værd.
Ellers er der Robbie Cotton som jeg har MEGET store forventninger til, han er fast på U21 samt en god backup på mit 1 hold. hvordan er han hos dig???
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackburn
« Svar #10: 22 Jan 2013, 09:59 »

Han er blevet smidt ud af klubben  Grin
Lige pludselig begyndte han at blive væk fra træningen, hvilket først gav en advarsel, og derefter bøder. Det var han bestemt ikke tilfreds med, så han røg på reserve holdet, og nu er han så smuttet til Bradford i league 1.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Blackburn
« Svar #11: 22 Jan 2013, 11:16 »

ej hvor mærkeligt... jeg har været igang i 3 1/2 sæson og jeg har lavet 5 årige aftaler med ham 3 gange nu og han er begyndt igen
Logged

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Blackburn
« Svar #12: 30 Jan 2013, 06:04 »

Så er sæson 3 blevet afsluttet og hvilken sæson. Semifinale i FAcuppen, Semi i ligacuppen og kvartfinale i Euroleague og sidst en 3 plads i premier L, dog en 2 plads som jeg mistede på sidste dagen til Tottenham da jeg tabte men okay trods alt.
Inden denne sæson fik jeg tilgang af Kasper Schmeichel, Adam Johnson, David Templeton, Frank Lampard, Garreth Barry og i vinter fik jeg Junior Hoilett og Yoann Gourcuff på lån.

De har alle klaret sig super med Adam Johnson og Frank Lampard som de bedste, jeg bliver nødt til at fremhæve Lampard som min nærmest stjerne... han er 36 år og har spillet 38(4) kampe, har scoret 4 mål lagt op til 14 og 5 gange kampens spiller.
Jeg har hele tiden prøvet at ha en økonomisk ansvarlighed, men den ryger til næste sæson, nu går jeg efter titlen.
Indtil videre kommer Jack Rodwell og der kommer flere... Glæder mig allerede
Logged

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Blackburn
« Svar #13: 05 Feb 2013, 07:07 »

Så er jeg kommet igang med 4 sæson.  Jeg har fået købt 4 unge spillere til mit U18 hold og til 1 holdet er der kommet som sagt Jack Rodwell, James Milner, Luke Shaw, Carl Jenkinson og Sam Magri, med de unge folk er der handlet for ialt 180 mill.
Ud er kommet Mauro Formica, Simon Vukcevic og Garreth Barry plus en del udlejning.

Jeg er desværre røget ud af ligacuppen i 4 runde men mødte Man C så okay og stillede med en del reserver, I ligaen lægger jeg pt nr 5 med 6 sejre og 5 uafgjorte, er ikke helt tilfreds med den mængde uafgjort men de 4 af dem er kommet mod hold som Totteham, Liverpool, Astol Villa og Man U. og er 1 kamp bagud pga Champions L.  og er kun 4 point efter Tottenham og Man U på 1 pladsen.
I Champions L er jeg kommet i en svær pulje med Atletico Madrid, Bayern M og Metalist, der har jeg spillet 4 kampe indtil som har givet en 3-0 H. over Metalist, 0-1 ude til Atletico M, 1-2 H. til Bayern og 1-0 ude igen over Bayern og lægger godt til på 3 pladsen med 6 point samme antal som Bayern på 2 pladsen. Atletico M har 10 point.
Så alt ialt er jeg godt tilfreds med starten indtil videre, det eneste jeg ærger mig over at jeg ikke har fået fat i en rigtig klasse midterforsvarer som pt består af Scot Dann, Grant Hanley, Dedryck Boyata og Sam Magri men de har faktick gjort det okay så nu må vi se men indtil nu er planen at bruge de penge jeg har på en ny midtermand
Logged

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Blackburn
« Svar #14: 05 Feb 2013, 20:31 »

For satan da!!!! 2 kampe tilbage og lægger nr 1 med et point til Arsenal og har spillet 1 kamp mere. Chelsea Hj. og Man C ude... og er i Champions L finale... glæder mig til imorgen
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010