home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  WBA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: WBA  (Læst 4502 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
WBA
« : 08 Nov 2012, 00:15 »

Mit bedste spil i FM2012 var med WBA, så jeg vil forsøge at gentage succesen i dette spil.

Jeg er så småt ved at være klar til sæsonstart og indtil videre har jeg hentet Okore og Yttergaard fra hhv. Danmark og Norge. Jeg er spændt på om de kan slå igennem i England, men de er dog mest købt som reservespillere. Jeg håber og tror på en top 12 placering og jeg spiller en 4-1-3-2 formation.

Mine angribere er Odemwingie og Long, hvor jeg bruger Long som skarpretter og Wingie som dybdeliggende angriber. Han ligger dybt i banen og udnytter hullet mellem midtbanen og angrebet. Der er dog en masse fantastiske angribere i klubben, så kan også smide Markus Rosenberg eller Lukaku ind hvis de andre ikke slår til. Det er dejligt at have en masse strenge at spille på.

WBA starter med omkring 55 millioner at handle for, og jeg føler selv at jeg har brugt dem dårligt. Jeg ville dog gerne have lidt flere penge til lønnen, så jeg valgte at ændre lidt i budgetterne. Men for 55 millioner kan man hente et par fremragende spillere, og jeg håber flere vil forsøge sig med WBA og måske hente et kæmpe talent til klubben.

Jeg regner med at hente nogle gode spillere på fri transfer og billige handler og bygge holdet op omkring det!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: WBA
« Svar #1: 08 Nov 2012, 01:25 »

Jeg spiller kontrafodbold, og det gik fremragende i den første kamp mod Swansea, hvor jeg gik fra banen med en sejr på 1-0 på en vild flugter af Molumbu. Jeg er glad for sejren, da jeg manglede både min anfører og viceanfører i form af Brunt og Olsson. Lukaku gjorde et fremragende indhop og smækkede bolden på stolpen! Han bliver spændende!

Næste kamp er mod Everton, og jeg håber at det giver pote endnu engang med at lokke modstanderen frem og sende Long i dybden!
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: WBA
« Svar #2: 08 Nov 2012, 08:05 »

Mit bedste FM12 save var også med WBA så de skal helt sikkert prøves igen i 13'eren Smiley Det sker nok efter mit Newcastle save, når min computer engang kommer tilbage fra reperation!
Logged

Hala Madrid!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: WBA
« Svar #3: 15 Dec 2012, 19:37 »

Jeg er i gang med mit første FM13 spil, og det blev med WBA, og det fortryder jeg slet ikke. Det er gået over al forventning!
Forventningen var inden sæsonen, at undgå nedrykning, og jeg er nu nået til Januar, og ligger placeret på en flot 7. plads, med blot 4 point op til CL deltagelse efter 21 runder.
Mine bedste resultater, må klart være 2-1 sejren på White Hart Lane, samt 2-0 sejren hjemme mod United i ligaen.

I Captital One cuppen nåede jeg til 4. runde, hvor jeg lidt ærgerligt røg ud 3-2 hjemme på Hawthorns, efter at have ført 2-1 ved pausen. RvP scorede efter 88... Skuffet

Min stærkeste opstilling må se noget nær således ud:

Skifter dog lidt på de 3 offensive pladser.

WBA har en rigtig god trup synes jeg, især offensiven er god, hvor både Både Brunt, Morrison, Odemwingie og især Long, som laver mange kasser, er fantastiske!

Jeg valgte og alligevel, at skifte en del ud, og hente et par unge kommende talenter.
Mine transfers ser således ud:

Ind:
Jores Okore - 12 mio.
Wellington Nem - 33 mio.
Jesper Juelsgård - 16 mio.
Anthony Vanden Borre - Fri
Adryan - 8,25 mio.

Og d. 1 Januar kom Bocchetti og Kiko Femenia så til klubben for henholdsvis 47 og 7 mio.

Ud:
Marc Antoine Fortune - 13 mio.
Steven Reid - 18 mio.
Zoltan Gera - 14 mio.
Gareth McAuley - 10 mio.
Gonzalo Jara - 20 mio.

WBA er en rigtig fed klub at spille med, så hvis i ikke allerede er i gang, så synes jeg, at i skal gøre det! Wink
Logged

Arsenal <3

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: WBA
« Svar #4: 15 Dec 2012, 22:27 »

Hvilke hold og spiller indstillinger bruge i? Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: WBA
« Svar #5: 21 Dec 2012, 15:28 »

Første sæson er færdig, og hvilken en! Holdet sluttede på en rigtig flot 6. plads, på trods af en elendig afslutning på kun 1 sejr ud af de sidste 10.. Det var dog en 4-0 sejr på Etihad mod mægtige Manchester City. Smiley

Ligaen:


I FA cup og Carling Cuppen blev det ikke til nogen succes, da jeg blev slået ud af de to Manchester klubber..

Frem til den nye sæson er der ikke sket det store, her er mine transfers:


Da jeg sluttede på 6. pladsen er jeg med i EL kvalifikationen i 2. sæson, hvor jeg trak Hearts i 3. kval. runde. De blev besejret med 6-2 samlet, og i næste runde venter FH fra Island, som burde blive en walkover. Smiley

Er der virkelig ingen der spiller med WBA?
Logged

Arsenal <3

KingOfBarcelona
Gæst
 
Sv: WBA
« Svar #6: 23 Dec 2012, 15:05 »

Super fed klub. Har længe overvejet at få et save med WBA, og nu fik jeg endelig taget mig sammen til det.
Jeg ville starte med at holde jeg opdateret omkring mit WBA save, når jeg engang kommer igang med sæsonen!!

Ind
Jores Okore - 12mil
Wellington Nem - 33mil (Frikøbklausul)
Fernando - 57.5mil (Frikøbklausul)
Felipe Anderson - 50mil (Frikøbklausul)
Total - 152mil

UD
Steven Reid - 20mil
Peter Odemwingie - 33mil
Jerome Thomas - 30mil
+ Et par spillere der er blevet lejet ud
Total 82.5mil
Logged

farganis
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: WBA
« Svar #7: 30 Jan 2013, 12:07 »

Jeg er også starter med WBA og jeg ligger p.t. nummer 7 i PL men jeg har kun spillet 7 runder så forventningerne er ikke så høje endnu.
Fedt hold at spille med. Jeg spiller 4-2-3-1 hvor jeg prøver at kontrollere spillet, det virker godt de fleste kampe men i nogle kampe falder vi helt igennem. Jeg har ikke spillet en eneste kamp uafgjort og jeg tror heller ikke der kommer så mange kampe der ender det.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: WBA
« Svar #8: 30 Jan 2013, 12:09 »

Jeg er også starter med WBA og jeg ligger p.t. nummer 7 i PL men jeg har kun spillet 7 runder så forventningerne er ikke så høje endnu.
Fedt hold at spille med. Jeg spiller 4-2-3-1 hvor jeg prøver at kontrollere spillet, det virker godt de fleste kampe men i nogle kampe falder vi helt igennem. Jeg har ikke spillet en eneste kamp uafgjort og jeg tror heller ikke der kommer så mange kampe der ender det.

Spiller du med eller uden kanter?
Logged

Thaurat al Shabab

farganis
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: WBA
« Svar #9: 30 Jan 2013, 12:13 »

Jeg spiller med kanter. jeg bruger Drenthe og El Ghanassy på kanterne. Drenthe har jeg trænet til at spille højre så han kan løbe mere ind i banen
« Seneste Redigering: 30 Jan 2013, 12:15 af farganis » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: WBA
« Svar #10: 11 Feb 2013, 20:18 »

nogle der spiller med wba nu?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: WBA
« Svar #11: 12 Feb 2013, 21:02 »

Hej folkens Smiley
vil fortælle lidt om mit spændene spil med WBA Smiley
jeg kan desværre ikke komme ss, af mine taktiker osv pga, min browser fryser.

Jeg gik og tænkte på hvem man dog kunne være, efter jeg havde mistet lysten til at spille, det var så der jeg faldt over
WBA, og må sige det har virkelig fanget mig.

Jeg spiller med en 4-4-2 i tre taktiker, og det har virkelig givet pote.
ligger pt nummer 3 med 31 point, og datoen siger 1 december, så det er jeg ganske tilfreds med Smiley

af indkøb har jeg ikke gjort noget af endnu, men forventer at styrke holdet her til vinter, da jeg syntes mine back-up spiller ikke er gode
nok, så derfor er vi på rov efter lidt bredde Smiley

Jeg kiggede på hvem jeg syntes jeg godt kunne undvære og ud er gået.

Steven Reid
Marc fortune
Gera
det har givet mig ialt 50 mio, så det er jeg ganske tilfreds med.

Fremtidige køb
Gibson
fermenia

UD:
Odenwingie, fordi jeg syntes virkelig han falder hurtigt i stats plus han spiller ikke ret godt også er han jo også ved at være gammel. Smiley


Logged

H A L A   M A D R I D!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: WBA
« Svar #12: 17 Jun 2013, 19:42 »

Efter en blandet første sæson hvor jeg endte på den røvsyge 7'plads, hvilket var langt bedre en forventningerne men stadig ærgerligt at være så tæt på EL, er anden sæson startet helt vanvittigt! Udover mit hold som efterhånden er blevet rigtig godt, er spillet også blevet super godt! Efter 10 kampe er jeg den eneste ubesejrede i ligaen og det betyder en andenplads pt.

Truppen ser sådan her ud:

Målmænd:
B. Foster
C. Pantillimon (leje)

Forsvar:
K. Touré
J. Olsson
A. Williams
A. Kolarov (leje)
S. Corchia
C. Dawson
S. Tiene

Midtbane:
D. Fletcher (leje)
C. Chantome
J. Hoilett
Y. Mulumbu
G. Dorrans
V. Wanyama
J. Morrison
C. Yacob
S. Pepe (leje)
B. Ruiz

Angreb:
N. Helenius
A. Carroll (leje)
S. Long

Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: WBA
« Svar #13: 18 Jun 2013, 20:32 »

Efter 22 kampe i 2 sæson, ligger jeg 2'er med en kamp i hånden og kan dermed komme af point med Chelsea på førstepladsen, det er helt sindssygt hvor godt holdet præsterer. Derudover har jeg lige spillet mig i CC finalen hvor jeg møder Wolves, muligvis mit første trofæ der kommer i hus her !
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: WBA
« Svar #14: 24 Jun 2013, 18:26 »

Vanvittig anden sæson ! Jeg holdte min 2. plads i ligaen, og har dermed kvalificeret mig direkte til CL ! Derudover formåede jeg at vinde CC og fik dermed mit første trofæ. Flere af mine stamspillere røg da de var på leje og jeg har også solgt Mulumbu og et par andre. Jeg fik dog genlejet et par af spillerne fra 2. sæson og købte A. Carroll via den klausul jeg havde med i leje aftalen for kun 30 mio. Derudover sikrede jeg mig nogle vilde scoops! Valdes var på fri transfer, og med en Ben Foster ude i 11 mdr. grundet en virus SKULLE jeg have en ny mand her, og det kunne næsten ikke blive bedre. Fabregas var utilfreds i Barca og jeg endte med at hente ham til klubben for kun 127 mio kr. Og det der med at leje spillere er en nødvendighed når man spiller med West Brom og vil have kvalitet over hele linjen Smiley Så jeg lejede angriberen Adrian i Chelsea hvor han ikke har fået meget spilletid, samt A. Crescenzi og Mario Suarez til bredden. Sidst men ikke mindst hentede jeg James Milner til for kun 30 mio. og Ben Davies i Swansea for 120 mio.

Det betyder at truppen nu ser således ud:

Målmænd:
B. Foster
C. Pantillimon
V. Valdes

Forsvar:
K. Touré
B. Davies
J. Olsson
A. Williams
G. Cahill (Hentet i vinters for 67 mio)
S. Corchia
C. Dawson
A. Crescenzi (leje)

Midtbane:
M. Suarez (leje)
C. Chantome
J. Hoilett
J. Milner
V. Wanyama
C. Fabregas
C. Yacob
B. Ruiz

Angreb:
Adrian (leje)
A. Carroll
S. Long
K. Gameiro (leje)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010