home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 30278 gange)
pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Southampton
« : 07 Nov 2012, 14:54 »

Efter flere forskellige klubber der blev prøvet af i starten endte det med et seriøst spil med The Saints. Super fedt spil der virkelig har grebet mig.

Jeg har som mål at endte i midten af PL og til det fik jeg 50 mill.

Solgt er spillerne: Richard Chaplow 15 mill. Danny Butterfield 1,7 mill. Jos Hooiveld 18 mill. Kelvin Davis 4 mill. Frazer Richardson 20 mill. Jason Pucheon 19 mill. Steve de Ridder 8,25 mill. Ryan Dickson 550k. Lee Tandanari 16 mill. Danny Seaborne 550k samt udlejet for 1,6 mill med en forkøbsret på 70 mill Jay Rodriguez.

Ind på holdet er kommet: Okore 12 mill. Anderson 40 mill. Fierro 29 mill. Wellington Nem 33 mill. Ademilson 50 mill. Zakaria Bakkali 5,5 mill. Neil Taylor 35 mill. Marc Munesia 3 mill.

Okore, Wellington Nem samt Ademilson har været 3 super køb! Okore har bl.a. taget sig af Månedens unge spiller i sep og okt. samt lavet et par kasser.

Efter 10 kampe ligger jeg nr. 5 (5-2-3) efter bl.a. sejre over Chelsea og Man utd. Kan dog ryge ned som nr 7 hvis de andre vinder deres udestående kampe.

I Capitol One vandt jeg over Chelsea men røg så til City efter et rødt kort, straffe og til sidst  straffesparkskonkur rence.

Taktikken er goals galore med 1 angriber og 3 offensive midt.

02.11.12 fik jeg en mail om at økonomien var forbedret så nu havde jeg 210 mill at handle for.

Desværre gider Cavani og Cabaye ikke til klubben, men de er på transferlisten...

Alt i alt et spil jeg er super tilfreds med og jeg vil opfordre flere til at spille med dette traditionshold!
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #1: 07 Nov 2012, 15:25 »

Wellington Nem 33 mill.

- Han er 87.5 mill værd i starten af spillet, hvordan kan du få ham til 33mill? Spiller du beta eller?
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #2: 07 Nov 2012, 15:28 »

Wellington Nem 33 mill.

- Han er 87.5 mill værd i starten af spillet, hvordan kan du få ham til 33mill? Spiller du beta eller?

Klausul på 33 mill. Ligesom Okore har på 12 og Ademilson på 50.
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #3: 07 Nov 2012, 15:32 »

Klausul på 33 mill. Ligesom Okore har på 12 og Ademilson på 50.

Jeg er blind  crazy
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #4: 07 Nov 2012, 15:36 »

Som oprykker i PrL ville jeg sgu være imponeret, hvis du fik Cavani til din klub Wink

Men synes at Southampton er en fremragende klub at spille med, dog ved jeg ikke om jeg kommer til det i fm13.. Men klart en klub der kan anbefales!
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Southampton
« Svar #5: 08 Nov 2012, 20:48 »

Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #6: 09 Nov 2012, 09:33 »

Er det Anderson fra United du har købt? Wink
Logged

xjesperp
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #7: 11 Nov 2012, 12:23 »

Har et fantastisk spil i gang med Southampton.
Vores ambition var at slutte i midten af tabellen, og fik 50 mio at handle for.
Men efter 25 kampe i ligaen, ligger vi nr. 4, med 6 point op til United. Opstemt
På grund af succesen i ligaen, fik vi 370 mio ekstra at handle for.

Transfer:
Andreas Cornelius - FC København: Blev købt relativt billigt, 7 mio. Spiller som fast mand, startede med ikke at score i de 6 først kampe, men begyndte derefter at score som en topangriber i Premier League. 21 kampe 13 mål, nr 5 på topscorer listen i ligaen
Jores Okore - FC Nordsjælland: 12 mio. Har gjort det vidunderligt med en gennemsnitlig karakter på 7.34. Er blevet kåret til månedens bedste unge spiller to gange, med Cornelius som nr 2 begge gange.
Raheem Sterling - Liverpool: 43 mio. Et røverkøb! Blev sat til salg af Liverpool, da han ikke ville acceptere deres nye kontrakt tilbud, og sendte en transfer anmodning til dem. Jeg var den eneste der var interesseret( Shockeret !!). Som 17 årig, præsterer han over alt forventning! Fantastisk køb!
Frederik Holst - Brøndby: Stort talent, har store forventninger til ham. Han er lejet ud for sæsonen.

Januar

Grundet klubbens placering til januar og de ekstra 370 mio at handle for, var der flere topspillere der blev interesseret i vores projekt. Januar transfer ser således ud:
Fernando - Gremio: Købt for 48 mio, så meget lovende ud. Forventer han bliver en verdensklasse defensiv midtbane spiller!
Yohan Cabaye - Newcastle: Newcastle lagde nr. 19 i ligaen da transfervinduet åbnede, og Cabaye var sat til salg, så var hurtig! Den 2. januar var Cabaye en del af Southampton. SCOOP!!!
Jetro Willems - PSV: 42 mio. Super stort back talent.
Kurt Zouma - AS Saint Etienne: Havde sendt en transferanmodning til Saint Etienne, da de lagde sidst i den franske liga, pga. et hav af skader. Jeg mener også dette er et kæmpe scoop!
Julian Draxler - Schalke 04: Da jeg så han var på transferlisten, tænkte jeg WTF!? De viste sig at Schalke havde købt Stevan Jovetic fra Fiorentina, og brugte ham som venstre fløj, og dermed fik Draxler ingen spilletid. Så velkommen til endnu et supertalent!

Start 11:

                      Boruc

Clyne       Okore      Zouma     Willems

           Cabaye        Fernando

Sterling     Gaston Ramirez      Draxler

                  Cornelius

Kommer med en opdatering når sæsonen er færdig!!! Opstemt
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #8: 12 Nov 2012, 10:32 »

Har et fantastisk spil i gang med Southampton.
Vores ambition var at slutte i midten af tabellen, og fik 50 mio at handle for.
Men efter 25 kampe i ligaen, ligger vi nr. 4, med 6 point op til United. Opstemt
På grund af succesen i ligaen, fik vi 370 mio ekstra at handle for.

Transfer:
Andreas Cornelius - FC København: Blev købt relativt billigt, 7 mio. Spiller som fast mand, startede med ikke at score i de 6 først kampe, men begyndte derefter at score som en topangriber i Premier League. 21 kampe 13 mål, nr 5 på topscorer listen i ligaen
Jores Okore - FC Nordsjælland: 12 mio. Har gjort det vidunderligt med en gennemsnitlig karakter på 7.34. Er blevet kåret til månedens bedste unge spiller to gange, med Cornelius som nr 2 begge gange.
Raheem Sterling - Liverpool: 43 mio. Et røverkøb! Blev sat til salg af Liverpool, da han ikke ville acceptere deres nye kontrakt tilbud, og sendte en transfer anmodning til dem. Jeg var den eneste der var interesseret( Shockeret !!). Som 17 årig, præsterer han over alt forventning! Fantastisk køb!
Frederik Holst - Brøndby: Stort talent, har store forventninger til ham. Han er lejet ud for sæsonen.

Januar

Grundet klubbens placering til januar og de ekstra 370 mio at handle for, var der flere topspillere der blev interesseret i vores projekt. Januar transfer ser således ud:
Fernando - Gremio: Købt for 48 mio, så meget lovende ud. Forventer han bliver en verdensklasse defensiv midtbane spiller!
Yohan Cabaye - Newcastle: Newcastle lagde nr. 19 i ligaen da transfervinduet åbnede, og Cabaye var sat til salg, så var hurtig! Den 2. januar var Cabaye en del af Southampton. SCOOP!!!
Jetro Willems - PSV: 42 mio. Super stort back talent.
Kurt Zouma - AS Saint Etienne: Havde sendt en transferanmodning til Saint Etienne, da de lagde sidst i den franske liga, pga. et hav af skader. Jeg mener også dette er et kæmpe scoop!
Julian Draxler - Schalke 04: Da jeg så han var på transferlisten, tænkte jeg WTF!? De viste sig at Schalke havde købt Stevan Jovetic fra Fiorentina, og brugte ham som venstre fløj, og dermed fik Draxler ingen spilletid. Så velkommen til endnu et supertalent!

Start 11:

                      Boruc

Clyne       Okore      Zouma     Willems

           Cabaye        Fernando

Sterling     Gaston Ramirez      Draxler

                  Cornelius

Kommer med en opdatering når sæsonen er færdig!!! Opstemt


Det er sgu imponerende det du har fået skabt der. Spiller selv med Southampton og ligger et par pladser over stregen i januar og spiller meget svingende. Kan du ikke ligge din taktik op med holdinstrukser? Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #9: 12 Nov 2012, 10:40 »

Hvormeget måtte du slipper for Zouma ? Smiley
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #10: 12 Nov 2012, 10:50 »

Er det Anderson fra United du har købt? Wink

Ja det er præcist hvem det er han har købt! Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #11: 12 Nov 2012, 16:44 »

En helt igennem fantastisk første sæson er slut og det endte med en fremragende 3. plads. City 88, Utd. 85, Saints 67 (20-1-11) Chelsea 61 point.

Ademilson blev nr 2 på topscorerlisten med 22 mål. Giroud nr 1 med 23 mål. Anderson havde den bedste gennemsnitskarakter 7,45 og blev samtidig nr 2 på assistlisten med 13 assist hvor Hazard lavede 14.

Til januar købte jeg Cornelius for 28 mill. Derudover lejede jeg Cristian Tello, Dani Carvajal og Veratti. Veratti blev fast mand og de 2 andre spillede stort set ikke. Marc Munesia og Bakkali blev udlejet.

Wellington Nem, Okore, Veratti og Ademilson har taget  ud af 10 månedens unge spiller.

Nu glæder jeg mig til årets kåringer samt et nyt transfervindue hvor specielt købet af en ny målmand står øverst. Destro kommer ind på fri. Eftersom jeg stort set ikke brugte penge i januar forventer jeg en stor pose penge til indkøb.

Edit: Det blev så Gaston Ramirez som tog årets unge spiller som selvfølgelig blev dedikeret til mig Smiley Mancini tog årets manager og jeg måtte nøjes med en 2. plads. Ademilson og Wellington Nem kom på årets hold med Anderson som udskifter.

Bonusinfo: I DK blev Brøndby mestre og FCN rykkede ned...
« Seneste Redigering: 12 Nov 2012, 17:01 af pallestar » Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #12: 12 Nov 2012, 16:58 »

Det er fandme godt spillet Pallestar! Smiley
- Smider du ikke billede op af taktik og holdindstillinger, så vi kan se hvordan du får dit hold til at trylle?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #13: 12 Nov 2012, 17:13 »

Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #14: 12 Nov 2012, 21:36 »

Så er der lavet indkøb til sæson 2 - specielt glad for købet af Lewandowski eftersom første bud var 240 mill som jeg sprang fra da han ville have tilsvar højeste klausul. Med lidt held kommer Rafael fra Utd ind på en lejeaftale. Han er sat til salg, men kassen er tom...

http://gyazo.com/da171a6be038c3ae7a64bcedda1a7fe9
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010