home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  HSV
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: HSV  (Læst 8710 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
HSV
« : 06 Nov 2012, 16:26 »



Hamburger SV blev til i 1919 som en sammenslutning af tre mindre klubber, hvoraf den ældste, "SC Germania von 1887", blev grundlagt i 1887. Hvis dette regnes med, er HSV landets ældste fodboldklub; imidlertid startede fodbold først i Germania i 1891, og dermed er klubben ikke den ældste, selv om den stadig er en af de absolut første i landet.

Efter dannelsen af Hamburger SV blev klubben snart en af de toneangivende, og allerede i 1922 spillede HSV første gang national finale om mesterskabet mod FC Nürnberg. Det blev en mindeværdig kamp, der i første omgang sluttede 2-2 efter så lang forlængelse af spilletiden, at mørket gjorde fortsættelse umulig. En ny kamp gik også i forlænget spilletid, og da man på den tid ikke tillod udskiftninger, blev kampen afbrudt, da Nürnberg var reduceret til syv spillere. Fodboldforbundet besluttede at tildele sejren til HSV, men opfordrede dem samtidig til at afslå den ud fra tanken om fair play. Dette blev tilfældet, og der blev dermed ikke fundet en mester det år.
Det blev dog til to mesterskaber i 1920'erne, men ellers skulle man hen til perioden efter 2. verdenskrig, hvor klubben spillede en markant rolle. På det tidspunkt var tysk fodbold delt op i landsdele, og HSV spillede i Oberliga Nord, som de vandt 15 ud af 16 gange. I slutkampene om det tyske mesterskab måtte klubben dog vente til 1960, inden HSV sejrede efter to finalenederlag kort forinden.
Ved starten på Bundesligaen i 1963 var HSV en af de klubber, der blev valgt som deltager, og der har de været lige siden, hvilket klubben er alene om. Faktisk har klubben en endnu længere rekord, idet den siden 1919 i hver eneste sæson har spillet i den bedste række i Tyskland.
I midten af 1970'erne havde HSV en af sine mest succesrige perioder. Det blev til flere mesterskaber, pokalsejre og Europa-cup sejre.

I 2004 var HSV ude for et tidligt nederlag i pokalturneringen til det upåagtede hold, Paderborn. Senere viste det sig, at dommeren i kampen, Robert Hoyzer, havde modtaget penge af et spilsyndikat for at sikre resultatet. Denne skandale blev den største i tysk fodbold i over tredive år og en ubehagelig sag for landet i forberedelserne til VM i fodbold 2006. Det skal understreges, at HSV var helt uden skyld i skandalen.

- Skriv jeres erfaringer om dette hold som har danske Fran Arnsesen som sportschef! Er selv lige begyndt!
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #1: 06 Nov 2012, 16:30 »

Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #2: 06 Nov 2012, 18:01 »

Også kom denne her overraskende sejr i hus - http://gyazo.com/e054d16ca6a6f9e904a795a61f9d5162
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #3: 06 Nov 2012, 18:08 »

Efter 12 kampe ligger jeg nummer to i første sæson. Dog à point med Bayern München og Wolfsburg.
Har solgt Berg, Aogo, Drobny og nogle unødvendige marginalspillere. Har købt Jetro Willems til den venstre back. Han kan varmt anbefales. Er dog en smule skuffet over Adler. Går efter at købe Leno eller Ter Stegen til sommer. Hvis pengene rækker køber jeg også gerne Carlos Fierro.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #4: 06 Nov 2012, 23:23 »

Hvilket skin kører du med daugaard? Smiley
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #5: 06 Nov 2012, 23:37 »

Hvilket skin kører du med daugaard? Smiley

Ligner Steklo
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #6: 07 Nov 2012, 16:17 »

Jep, Stelko :-)
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #7: 07 Nov 2012, 16:27 »

« Seneste Redigering: 07 Nov 2012, 16:35 af daugaard » Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #8: 08 Nov 2012, 16:45 »

Er snart færdig med sæsonen og ligger over al forventning på en andenplads, kun et point efter Bayern München. Klubben har dog et underskud på 150mio, så umiddelbart ligner det ikke nogen specielle forstærkninger, men vil prøve at købe Carlos Fierro selvom Son Heung-Ming har scoret 18 mål med 4 kampe tilbage.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #9: 08 Nov 2012, 16:49 »

Lækkert jeg ikke er den eneste :-)!
Og super godt, kan jeg få nogen screens af lidt forskelligt? :-)
- Jeg beholder også Son Heing-Ming, og har købt Adeel Taraabt :-) men regner med at få en top 3 plads i år, da der er mange talenter i klubben som skal have spilletid før de slår igennem forhåbelig :-)
Logged


blåsmølf
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #10: 14 Nov 2012, 14:30 »

Jeg har såmænd også startet et spil med HSV op og ligger efter 6 kampe på en kneben 1 plads med 1 påoint ned til Dortmund på 2 pladsen.

Jeg havde lidt problemer med at finde en brugbar opstilling i træingskampene, som vel kort kan beskrives som fitness kampe da spillet ikke meriterede nogen sejre værd at rose holdet for, har i turneringen valgt 4-1-2-2-1 opstillingen og den virker, Van der Vaart failer for hårdt uanset hvilken position jeg har spillet ham på, er der andre der har oplevet det?

Transfer indkøb INGEN  Sur HSV står som værende rich!!!!!! men værsgo her har du 0 kroner at købe for  Grin men de har faktisk et udemærket hold, har desuden sendt Bruma tilbage for at få lønbudgettet i plus.
Logged

Arsenal FOREVER

POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #11: 15 Nov 2012, 17:58 »

Er der nogen chancer for at hente tyske talenter til HSV jeg tænker på
Götze reus müller drexler badstuber ter steigen marin schmelzer Lars bender schürrle drexler hummels
og 2-3 udlændinge f.exs og en højre back En omc og en ang har en ide om det ka lad sig gøre
Tror ikke på jeg ka hente özil men vil prøve og hente fierro
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: HSV
« Svar #12: 15 Nov 2012, 18:05 »

Er der nogen chancer for at hente tyske talenter til HSV jeg tænker på
Götze reus müller drexler badstuber ter steigen marin schmelzer Lars bender schürrle drexler hummels
og 2-3 udlændinge f.exs og en højre back En omc og en ang har en ide om det ka lad sig gøre
Tror ikke på jeg ka hente özil men vil prøve og hente fierro
Medmindre du er kommet langt hen i spillet og fået meget succes, så er det næsten umuligt at hente disse spillere til HSV. Medmindre at en af disse spillere, har det svært og bliver sat til salg, så er der måske en lille mulighed, for fx Marin eller Draxler.
Logged

POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #13: 15 Nov 2012, 18:17 »

Tak for svar:) Så bliver det måske nogle af det andre tyske talenter
Logged

blåsmølf
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #14: 16 Nov 2012, 12:46 »

Er der nogensinde nogen der har oplevet at HSV er blevet købt/overtaget af en rigmand? eller tvangsnedrykket grundet elendig økonomi? for guderne skal da vide at pengene fosser ud af statskassen øhh HSV kassen, det er jo en sindsyg afbetalings ordning de har med deres kreditorer, i mit spil afbetaler de mere end deres indtægter er om måneden, og der er grænser for hvor mange spillere jeg kan blive ved med at sælge.
Logged

Arsenal FOREVER

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010