home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rangers FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Rangers FC  (Læst 20799 gange)
sebber1234
Gæst
 
Rangers FC
« : 02 Nov 2012, 12:03 »

Ja, der skal vel også være en tråd om den stolte traditionsklub Rangers FC.

Sidste sæson blev de tvangsnedrykket, og nu venter en lang og sej retur til den bedste skotske liga.
Her kan man poste sine fremskridt med denne spændende klub, som mange sikkert vil prøve kræfter med i Football Manager 2013  Grin
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #1: 02 Nov 2012, 12:25 »

Jeg spillede med dem i betaen.

Rykkede op 3 år i træk og vandt den skotske Challenge Cup i 3. sæson efter en 2. plads året før.
Var dog et kvaj og fik slettet mit save, så jeg ikke kunne spille videre med den fulde version.
Der kan ses lidt screenshots i glædestråden.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Gungner
Gæst
 
Sv: Rangers FC
« Svar #2: 12 Nov 2012, 11:39 »

Man kan heldigvis hente spillere i første transfer vindue, men så lukker kassen også og man må vente to år...
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #3: 12 Nov 2012, 12:06 »

Kommer an på hvor påpasselig du er med dine budgetter. Jeg måtte handle på sidste dag i starten af 2. sæson. Smiley
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Gungner
Gæst
 
Sv: Rangers FC
« Svar #4: 12 Nov 2012, 12:08 »

Er ellers startet meget godt... Har hentet 4 spillere inden starten af 1 sæson, så regner med at holdet er mere end stærkt nok til at rykke op :p
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #5: 12 Nov 2012, 12:29 »

Er ellers startet meget godt... Har hentet 4 spillere inden starten af 1 sæson, så regner med at holdet er mere end stærkt nok til at rykke op :p

Du burde uden problemer rykke op 2 gange i træk med det hold du har i starten uden indkøb, så mon ikke lige det går. Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #6: 15 Nov 2012, 17:25 »

Er der nogen igang?
Logged


nordguden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #7: 16 Nov 2012, 09:40 »

Jeg er startet med Rangers, rykkede sikkert op med kun 1 nederlag i første kamp, virkelig udfordrende at få økonomien til at køre rundt imens at du helst skulle kunne rykke op og købe de rigtige spillere Smiley

Første sæson gik med køb af: Ricardo Rocha, Mario Melchiot og Emil Mpenza.. 3 spiller der også spiller i 2 sæson.. Ellers er det stortset klubbens egne talenter der bliver brugt. Blev dog nødt til at sælge Lee Wallace for 25 mil. Hvilket dog har givet en del frihed i budgettet... Selvom ingen af de spillere jeg kan få ville kunne gøre en forskel ! Glæder mig til 2. Sæson
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #8: 16 Nov 2012, 10:53 »

Jeg er startet med Rangers, rykkede sikkert op med kun 1 nederlag i første kamp, virkelig udfordrende at få økonomien til at køre rundt imens at du helst skulle kunne rykke op og købe de rigtige spillere Smiley

Første sæson gik med køb af: Ricardo Rocha, Mario Melchiot og Emil Mpenza.. 3 spiller der også spiller i 2 sæson.. Ellers er det stortset klubbens egne talenter der bliver brugt. Blev dog nødt til at sælge Lee Wallace for 25 mil. Hvilket dog har givet en del frihed i budgettet... Selvom ingen af de spillere jeg kan få ville kunne gøre en forskel ! Glæder mig til 2. Sæson

God idé at sælge Lee Wallace, da pengene man får for ham, kan give den ringe økonomi et boost. Han er dog også en rigtigt god spiller, man sagtens kunne bruge når man kom op i den bedste igen! Smiley
Logged

nordguden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #9: 16 Nov 2012, 13:34 »

Brugte flere penge i lønninger end jeg havde råd til, så måtte af med nogle ubrugelige spillere, og da det ikke var nok, bød Watford 25 mil for Wallace.. Han er ikke savnet endnu, men håber jeg har fundet en ny til den tid Smiley . Har jo Bocanegra i to sæsoner endnu forhåbenligt på venstre back og Templeton på venstre kant Smiley
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Rangers FC
« Svar #10: 05 Dec 2012, 20:06 »

Jeg er netop startet på 2. sæson med Rangers - Første sæson bød på 36 kampe uden nederlag, og 98 point.
Handler var der ikke det store af, hev dog Aneke, Razak og Weimann ind på lån, inden jeg fik transferforbud.

Det ophører september 2013, og så håber jeg på at finde et par gode spillere på fri transfer - da jeg desværre fik mit første liga nederlag, allerede i 2. runden af 2. division.

Jeg spiller enten 3-4-3 eller 5-3-2 med meget offensive backs - alt efter hvem jeg møder, og hvilke spillere jeg har til rådighed Smiley
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Rangers FC
« Svar #11: 09 Dec 2012, 21:36 »

Hvilken pokalturnering skal man vinde for at komme i Europa League?
Logged

jogvan86
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #12: 26 Dec 2012, 01:04 »

Hvilken pokalturnering skal man vinde for at komme i Europa League?

Jeg mener det er Scottish Cup  Smiley
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rangers FC
« Svar #13: 26 Dec 2012, 01:14 »

Jeg mener det er Scottish Cup  Smiley har vundet scottish cup to år i træk med Rangers og er ikke kommet i Europa League Græder
Men det er rigtigt vinderen normalt går i Europa League Smiley
Logged

jogvan86
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rangers FC
« Svar #14: 26 Dec 2012, 01:18 »

Jeg er også startet med den skotske traditionskub og det har været utroligt spænende indtil videre Smiley Er nu rykket op i SPL efter 4 sæsoner og har hen ad vejen også vundet League Cup (én enkelt gang) og Challenge Cup (to gange), samt også været i Scottish Cup finalen.. man har ikke haft tilstrækkelige midler til rådighed at købe i dyre domme, så jeg har simpelthen valgt at udvikle unge spillere, som jeg også har haft succes med.. har nu 2 spillere på det skotske landshold og mellem 5-7 spillere på ungdomslandsholdene Smiley
Lige p.t ligger jeg nr. 2 efter 6 spillerunder, glædelig jul Smiley  
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010