home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 75211 gange)
mephistopheles
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Chelsea F.C.
« : 01 Nov 2012, 08:22 »

Ville selvfølgelig starte en tråd med verdens bedste klub hold. Lig endelig taktikker herinde da jeg selv bøvler med at finde den rigtig.
Logged

Wikkel83
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #1: 02 Nov 2012, 08:22 »

Jeg har utrolig svært ved, at finde en taktik som fungere.
Man har jo rigtig mange offensive spillere og selvfølgelig er der ikke plads til dem alle sammen!

Men, Hazard, Mata, Oscar og Torres skal spille fra start efter min mening.

Har derfor prøvet med en 4-2-3-1

                   Cech
Ivanovic   Terry  Luiz    Cole

               Lampard  Mikel

Oscar             Mata            Hazard
                 
                    Torres.

Problemet er at jeg lukker alt for mange mål ind. i alle mine venskabskampe scorerde modstanderen og i Charity Shield blve jeg blæst ud af banen mod City, 5-1:(..


Har ikke nogen offensive indstillinger, men måske skylles det også, at en masse nye spillere skal spilles ind på holdet.

Synes men mangler er god nok backup på venstre back og en striker til, at erstatte Torres.

Hvad siger din erfaring?
« Seneste Redigering: 02 Nov 2012, 08:25 af Wikkel83 » Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #2: 02 Nov 2012, 12:28 »

Hej,

Jeg er også startet med Chelsea efter udgivelsen. Havde allerede et save igang med klubben i beta versionen, men valgte så at starte forfra.

Jeg vender tilbage med en opdatering i aften om hvordan og hvorledes jeg har grebet det an..

Mvh. KFBDK
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #3: 02 Nov 2012, 12:38 »

Jeg har ikke nået at spille det fulde spil endnu, men i betaen oplevede jeg samme problemer med mange mål scoret mod mig - det fik jeg under kontrol ved at træne defensive positioning i min træning og så ellers bede mine spillere om at hassle opponents i shouts - det gjorde efter et par kampe at mine forsvarsspillere var meget bedre.

Endelig spiller jeg counter attack hvis jeg er ude mod de store hold.

Taktik mæssigt startede jeg ud med en 4-2-3-1 som Chelsea spiller med i virkeligheden, men endte i betaen med en 4-2-2-2 (en 4-4-2 hvor MR og ML er Wingers i stedet) - og hvor de to "angribere" er poacher og deep lying forward - Torres spillede så skiftevis som poacher eller deep lying forward - og Sturridge kunne spille poacher eller Mata kunne spille deep lying forward..

Torres blev dog aldrig så fantastisk som han var i FM2012
« Seneste Redigering: 02 Nov 2012, 14:32 af mama99ai » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #4: 02 Nov 2012, 14:18 »

Så modtog jeg også FM i går, og det betyder selvfølgelig, at endnu et spil med Chelsea er startet op. Jeg har endnu ikke lært alle de nye ting at kende, men det ændrer dog ikke ved, at jeg ingen planer har om at købe nogle lige foreløbigt. Jeg har i stedet tænkt mig at gå meget op i mine trænere, så jeg kan få den bedst mulige udvikling på mine spillere, eftersom at det ikke er muligt at lave træningsprogrammer længere. Min start 11'er i stærkeste opstilling vil nok se sådan her ud.

                  Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - Cole
       Ramires - Lampard
Oscar         Mata        Hazard
               Torres

Ingen overraskelser i det. Jeg vil gerne prøve at få Ramires og Lampard til at fungere sammen, men det bliver nok meget rotation med Ramires, Oscar og Mikel. Lampard ryger ikke af holdet under nogle omstændigheder. Han spiller, hvis han er klar. Jeg vil vende tilbage, når jeg er nået lidt længere.

Logged

Wikkel83
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #5: 02 Nov 2012, 17:15 »

Hvilke indstillinger har i på jeres spiller.
Spiller selv 4-2-3-1.

Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #6: 02 Nov 2012, 17:23 »

Så er jeg også startet med gudeklubben.
Køber ikke nogen i første transfervindue, da det ikke er realistisk. Har dog solgt Ferreira og Malouda da de var i overskud. Ellers er der hentet lidt forstærkninger ind på trænerfronten.

Benytter en 4-2-3-1

                Cech
Azpilicueta Luiz Terry Cole
       Ramires Lampard
Oscar      Mata      Hazard
              Torres

Piazon vil få en masse spilletid, da jeg tror han kan blive kæmpestor!
Logged

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #7: 04 Nov 2012, 12:45 »

Nu har jeg valgt at starte med Hjerteklubben Chelsea. Jeg har valgt at rydde lidt op i truppen, så ud er gået:

Florent Malouda - 24 mio.
Fernando Torres - 190 mio.

            Ind er kommet:

Claudio Marchisio - 49 mio. (Er vanvittig glad for det køb, da han var kommet i bad standing i Juve)
Demba Ba - 65 Mio(ELSKER den frikøbsklausul)

Min opstilling ser nogenlunde sådan ud:

                     Cech

Azpilicueta - Terry - Luiz - Cole


           Ramires - Marchisio


        Mata - Oscar - Hazard

                      Ba

Vender tilbage når der er mere Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #8: 04 Nov 2012, 13:02 »

Vanvittigt køb du har lavet af Marchisio. Han er en verdensklassespille r. Salget af Torres er vel egentlig også okay, men jeg synes ikke din erstatning i Demba Ba er bedre end Torres. Men det kan du være, at du modbeviser den påstand.

Jeg har selv spillet en halvsæson og har vundet Den Europæiske Supercup og Klub VM. I Capital One Cuppen brugte jeg meget reserverne, og der blev kvartfinalen min endestation. Ellers fik jeg med nød og næppe kæmpet mig videre fra CL-gruppespillet efter nogle forfærdelige indsatser. Nu venter AC Milan. I Premier League ser det ud til, at det bliver en tæt kamp mellem Manchester United og mig selv. Dog med fordel til Manchester-holdet.

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #9: 04 Nov 2012, 14:42 »

Desuden kan jeg allerede sige nu, at planen om ikke at købe ind lige foreløbigt ikke er overholdt overhovedet. Jeg har ganske vist kun hentet to spillere, men de to er til gengæld også købt for vanvittige penge. Den ene er Mats Hummels, som jeg købte allerede ved sæsonens start. Jeg føler ikke, at Gary Cahill er god nok, og tre centrale forsvarsspillere med kvalitet er vigtigt. Desuden er Hummels ung, og ham og Luiz kan danne midterforsvar, når Terry en dag ikke er god nok til at være fast starter og anfører mere. Der går dog forhåbentlig nogle år endnu. Jeg måtte slippe hele 240 millioner kroner for tyskeren.

Den anden spiller har jeg lige hentet her i transfervinduet. Det er Radamel Falcao, og jeg slog til, da han var utilfreds i Atletico Madrid. Han kostede 275 mio, og det er mange penge. Især når Torres faktisk har lavet 16 Premier League-kasser so far. Men lidt konkurrence er sundt, og Falcao er helt igennem sindssyg i FM13. Nu må vi se, hvordan det går med to så gode angribere i truppen.
Logged

AjEZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #10: 04 Nov 2012, 15:22 »

Vanvittigt køb du har lavet af Marchisio. Han er en verdensklassespille r. Salget af Torres er vel egentlig også okay, men jeg synes ikke din erstatning i Demba Ba er bedre end Torres. Men det kan du være, at du modbeviser den påstand.

Jeg har selv spillet en halvsæson og har vundet Den Europæiske Supercup og Klub VM. I Capital One Cuppen brugte jeg meget reserverne, og der blev kvartfinalen min endestation. Ellers fik jeg med nød og næppe kæmpet mig videre fra CL-gruppespillet efter nogle forfærdelige indsatser. Nu venter AC Milan. I Premier League ser det ud til, at det bliver en tæt kamp mellem Manchester United og mig selv. Dog med fordel til Manchester-holdet.


Nu er Ba så også bare hentet som 2. angriber, er ved at kigge på en ny da jeg ikke syntes torres er god i 13'eren Wink
Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #11: 05 Nov 2012, 10:41 »

Jeg startede også et spil med gudeholdet... Men hold da kæft det kører ringe!! Jge købte Falcao fra start og Christian Eriksen i januar (ville væk). Nu har jeg så solgt Cahill og købt Dejan Lovren som fremtidens mand.

Formationen var fra start 4-1-2-2-1:
Cech

Azpilicueta, Terry, Luiz, Ash

Mikel (def.midt forsvar)

Lampard (dyb playmaker) - Ramires (boldvindende eller felt-til-felt)

Hazard - Mata (Begge indvendig angriber, trænede Mata som højre wing)

Falcao (komplet eller skarpretter)

Det gik galt fra starten med nederlag på 4-0 mod Newcastle og har tabt mange point til mange bundhold. Jeg spiller hverken med højt pres eller dybt tilbage. Formationen kender de i følge "barometeret" men de lukker vanvittig mange mål ind. Vi snakker 2-3 mål på maks 5-6 chancer for modstanderen. Det er bløde indlæg til det lille felt, hvor Cech koger for vildt og forsvaret ikke kan hoppe.

Fremme på banen har de masser af boldbesiddelse, men er du vanvittig de er ringe til at afslutte. Har også prøvet med Hazard som fremskudt på venstre wing, nogen der har erfaringer med den rolle på en winger? Mata og ham er også forsøgt som alm wings... Men generelt sejler forsvaret for vildt!

Nogen der har succés med Chelses og hvordan?



Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #12: 05 Nov 2012, 21:46 »


Nogen der har succés med Chelses og hvordan?


Jeg ved ikke om jeg har decideret succés. Er i januar 2013 og er nr. 4 i tabellen med 9 sejre, 10 uafgjorte (mange 0-0) og et nederlag.. Har scoret 23 mål og lukket 8 ind .. Jeg spiller samme taktik som dig Nekker med de samme spillere.. dog ikke Falcao .. Da jeg købte Philipp Lahm i stedet! Wink ..

Hvad er dine holdinstruktioner?
Logged

Wikkel83
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #13: 06 Nov 2012, 18:13 »

Nekker, har nøjagtig det samme problem som dig. Modstanderen scorer på alle deres chancer.. Cech koger hver eneste gang.
Det må da været muligt, at finde en formation hvor de ikke lukker så mange mål ind!
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #14: 07 Nov 2012, 11:55 »

Blev sgu fyret midt i december..

Røg ud i gruppespillet, spillede 5 uafgjort og tabte en..
I ligaen lå jeg nr. 9 med 21 point efter 14 kampe. 16 point efter Arsenal..

Intet fungerede. Havde specielt store problemer med at Torres ikke scorede og at jeg lukkede alt for mange mål ind.

Var også hårdt ramt af skader. Cole, Mikel, Ramires, Mata og Marin har alle været ude en stor del af sæsonen.

Må starte forfra..
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010