home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  2 Brugere, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Paris Saint-Germain
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Paris Saint-Germain  (Læst 18367 gange)
Martin.Ottosen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Paris Saint-Germain
« : 27 Okt 2012, 13:37 »

Her er tråden for PSG, jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der kommer til at spille med den her klub i løbet af FM13 :-)
Logged

Dortmund  <3
Brøndby    <3 <3
Chelsea    <3 <3 <3

euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #1: 27 Okt 2012, 13:39 »

Det har du nok ret i. De har et spændende hold og et skræmmende stærkt set up! Spiller selv med LFC til en start.
Logged

LFC & OB!!!

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #2: 06 Nov 2012, 21:41 »

Jeg er lige startet med PSG, og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har en taktik de har haft succes med, da mine første kampe på ingen måde har været imponerende.. Spiller pt sådan her:

Sirigu
Evra-sakho-silva-van der wiel
veratti-motta
Götze-pastore-lavezzi
Ibrahimovich

Har flydende og kontrollerende ..
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Cena
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #3: 06 Nov 2012, 23:04 »

Jeg er lige startet med PSG, og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har en taktik de har haft succes med, da mine første kampe på ingen måde har været imponerende.. Spiller pt sådan her:

Sirigu
Evra-sakho-silva-van der wiel
veratti-motta
Götze-pastore-lavezzi
Ibrahimovich

Har flydende og kontrollerende ..


Har spillet med ligende (dog uden Gotze, da jeg ikke har købt ham men bruger Nené) og det går også af helvedes til. Har prøvet lidt forskelligt, og kan ikke rigtigt få noget til at hænge sammen.
Har masser af chancer, kan bare ikke få den ind. Venter til efter patch.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #4: 10 Nov 2012, 01:45 »

Jeg spiller altid en 4-5-1 med PSG, sat sådan her op:
MM
HB - CB - CB - VB
DMC
MC - MC 
OMH - OMV
AC

Det har jeg gjort de sidste to versioner, og det virker perfekt for mig Smiley
Logged

Bom
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #5: 20 Nov 2012, 14:03 »

 4-5-1 fungere for mig, og er begyndt at score flere mål efter jeg træner Ang. Bevægelse i kamp træning, ligesom mit forsvar ikke lukker så mange mål ind efter jeg har trænet meget Def. Bevægelse Smiley
Logged

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #6: 20 Nov 2012, 20:35 »

Hvad ligger deres startbudget på?
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Gungner
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #7: 20 Nov 2012, 20:44 »

£43,5 Millioner
Logged

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #8: 20 Nov 2012, 20:47 »

Tak Smiley
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #9: 21 Nov 2012, 13:48 »

Zouma pogba nangis niang griezmann varane er på listen den unge Zidane er også på listen er der ikk nogen der har SS af Zidane 2-3 år fremme
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #10: 21 Nov 2012, 14:06 »

Citat
Zouma pogba nangis niang griezmann varane er på listen den unge Zidane er også på listen er der ikk nogen der har SS af Zidane 2-3 år fremme

Enzo?
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #11: 21 Nov 2012, 17:18 »

Har nu overstået min første sæson, som egentlig sluttede fornuftigt.
Jeg startede med at kigge på truppen, og eftersom jeg forventede, at jeg kunne rulle igennem ligaen, og at konkurrencen ville komme i Champions League følte jeg, at jeg var nød til at gardere mig på to pladser; Venstre back og boldvinderens plads. Det blev til nogle dyre, men nødvendige indkøb, som kan ses længere nede.
Venskabskampene startede fint, og jeg slog bl.a. Real med 2-0. Spillerne fortsatte dog ikke det flotte spil efter sæsonstart, hvilket betød 0 sejre i de første 5 ligakampe og 1 sejr efter 12 ligakampe.
Sæsonstarten kan ses her: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Wo912569.jpg

I Champions League gik det dog fint og som det kan ses i ovenstående billede, så lagde vi ud med en pligtsejr hjemme over Olympiakos, som også var første sejr i sæsonen, for dernæst at tabe ude til United og Dortmund, men det havde jeg skam forventet. Jeg satsede på, at slå Dortmund hjemme og Olympiakos ude og så hive et point med hjem mod United. Efter den miserable sæsonstart skulle jeg dog møde United, og jeg frygtede, at spillerne var så mentalt nede, at de ikke kunne skaffe point. Men vi spillede formidabelt og vandt 2-0.

Krisen var stort set slut herefter. Vi blev nu ubesejret i 9 kampe i streg inklusive United kampen, og vi gik fra nummer 20 til 14 på fem ligakampe (viser tydeligt hvor tæt ligaen har været gennem hele sæsonen) på trods af, at der 'kun' var tale om tre sejre og to uafgjorte.

Vi blev herefter sendt ud af de to cups, hvilket jeg var godt frustreret over på daværende tidspunkt, fordi jeg satsede på, at det var eneste mulighed for at nå Europa. Men vi kom ind i nogle fremragende stimer, hvor vi selvfølgelig mistede point engang i mellem, som vi ville have gjort hele sæsonen, og jeg håbede da også kun maksimalt på en Europa League deltagelse. Men ligaen var som nævnt så utrolig tæt, at vi lige pludselig var med i toppen, fordi 'topholdene' konstant mistede point, og vi fortsatte vores sejrsstime. Der var St. Etienne og Lorient på de to forreste pladser, hvorefter der fra plads 3-9 var en difference på omkring 5 point i meget lang tid gennem foråret.

I Champions League gik det også udmærket. Vi slog Shakhtar i ottendelsfinalen efter 2-0 hjemme og 2-1 ude, hvorefter vi skulle møde United, som vi igen slog 2-0 hjemme, hvilket var nok efter 0-0 på Old Trafford - hvor vi tidligere på sæsonen var blevet tæsket 4-0. Hernæst mødte vi Schalke, hvor vi tabte 2-0 ude efter en kæmpe afleveringsfejl af Alex få minutter før tid. Derfor var det ikke nok at vinde 1-0 hjemme, og vi røg ud i semifinalen. Synes selv det var en fremragende præstation, men bestyrelsen havde forventet en finaleplads (WTF?), så de var skuffet.

Hernæst blev fokus fuldt ud sat på ligaen (vi havde selvfølgelig mest fokus på den uanset hvilke kampe vi skulle spille), og da St. Etienne og Lorient var begyndt at spille op til deres normale niveau lå vi lige pludselig nummer 2. I sidste kamp skulle vi møde Lorient, og vi var et point efter. Vi vandt stensikkert 0-2, og vi var for første gang i sæsonen nummer 1. Det var jo fantastisk planlagt af drengene.
Ligastillingen kan ses her: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/qm713743.jpg
Vores placeringer gennem sæsonen: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/0AB13799.jpg - fuldstændig vanvittigt, at vi kan vinde når vi næsten halvvejs igennem sæson lå til nedrykning!

I efteråret stillede jeg med offensiv strategi således:
MM - FH, FV, FC, FC - MC, MC - OMH, OMC, OMV - BO
Hvilket jo som sagt gik knap så godt, så den offensive midt blev byttet ud til en DMC og med en kontra strategi, hvilket åbenbart hjalp.

Mine transfers: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/2cg14015.jpg
Criscito var dyr, men jeg kunne ikke finde en anden FV med den fornødne kvalitet. Cavani var sat til salg, og der var ingen andre bud efter ham. Han afgjorde mange kampe i foråret og han blev faktisk topscorer med 13 mål i 19(1) kampe. Ikke videre imponerende! Ademilson blev købt efter så mange roser herinde i forummet.
Til næste sæson har jeg fået bestyrelsen til at skrive under med Yarmolenko fra Dynamo Kiev - han ser jo for vild ud?? Og jeg har også brugt penge på Rakitskyi fra Shakhtar.
Jeg vil rigtig gerne af med Nene, Lugano og Maxwell, mens Hoarau og Camaras kontrakter udløber. Bodmer og Sissoko kommer tilbage fra udlån, og jeg ser gerne Bodmer væk, hvorimod jeg er i tvivl med Sissoko efter jeg er begyndt at spille med en defensiv midt. Andre eventuelle salg kunne være Douchez, Alex og Jallet, hvis jeg kan få hentet 3 andre, bedre reserver her.

Ser frem til at se hvor mange penge jeg får og hvem der er interessede i min klub, som uden tvivl skal hente en mere sikkert mesterskab næste sæson og mindst lige så langt i Champions League! Smiley
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #12: 26 Dec 2012, 20:01 »

Jeg vil gerne spille en 4-5-1 med Zlatan på toppen, men hvordan skal han bruges? Kan man bruge ham som skarpretter?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #13: 26 Dec 2012, 20:04 »

Jeg vil gerne spille en 4-5-1 med Zlatan på toppen, men hvordan skal han bruges? Kan man bruge ham som skarpretter?
Synes når jeg spiller 4-2-3-1 at jeg normalt kan få det bedst til at virke med en poacher... Men Zlatan har så mange andre kvaliteter:-) Synes han som ene angriber er bedst som komplet angriber Smiley
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #14: 24 Jan 2013, 02:15 »

Så startede jeg med PSG og de 540.000.000 fik da hurtigt ben at gå på :-D

Indkøb:
Demba Ba - 65.000.000
Alex Oxlade-Chamberlain - 165.000.000
Fernando - 57.500.000
Wellington Nem - 33.000.000
David Alaba - 157.000.000
Viktor Fischer - 65.000.000

Opstilling:
GK: Sirigu
DR: van der Wiel
DC: Silva
DC: Alex
DL: Alaba
MC: Motta
MC: Bodmer
OMR: Lavezzi
OMC: Pastore
OML: Oxlade-Chamberlain
ST: Zlatan
« Seneste Redigering: 24 Jan 2013, 02:17 af 1887 » Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010