home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23294
  1 Bruger, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: Sofiachloe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 236430 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #705: 20 Apr 2013, 14:39 »

Har brug for et par råd igen Smiley

Jeg har muligheden for, at hente Andre Schurrle for bare 90 millioner her i anden sæson. Problemet er bare, at jeg allerede har Marco Reus og Ribery til venstrekanten. Personligt kan jeg godt lide Ribery, men han er efterhånden blevet 30 år, og bliver ikke hurtigere. I sidste sæson spillede han 25 liga kampe med 5 mål, 12 oplæg og et gennemsnit på 7.18. Marco Reus spillede 28 kampe og lavede 12 mål, 7 oplæg og et gennemsnit på 7.49. Bør jeg skyde Ribery af nu, hvor jeg kan få lidt for ham? Eller skal jeg undlade og købe Schurrle?

Det er altid lidt svært at skille sig af med en spiller man synes om, men jeg har selv oplevet at Ribery hurtigt kan gå fra at være et lyntog til et gammelt slidt bumletog på venstrekanten, så ville sende ham afsted og så hive Schurrle ind i stedet (: Jo også en måde at gør holde en smule mere tysk..
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #706: 20 Apr 2013, 14:56 »

Har brug for et par råd igen Smiley

Jeg har muligheden for, at hente Andre Schurrle for bare 90 millioner her i anden sæson. Problemet er bare, at jeg allerede har Marco Reus og Ribery til venstrekanten. Personligt kan jeg godt lide Ribery, men han er efterhånden blevet 30 år, og bliver ikke hurtigere. I sidste sæson spillede han 25 liga kampe med 5 mål, 12 oplæg og et gennemsnit på 7.18. Marco Reus spillede 28 kampe og lavede 12 mål, 7 oplæg og et gennemsnit på 7.49. Bør jeg skyde Ribery af nu, hvor jeg kan få lidt for ham? Eller skal jeg undlade og købe Schurrle?

Jeg er stor fortaler for at skyde ældre spillere afsted, til fordel for yngre kræfter. 90 millioner for Schürrle er lidt af et scoop, så jeg siger helt klart deal.
Desuden har du Reus, som helt klart burde være dit førstevalg på venstrekanten.

Go go go! Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #707: 20 Apr 2013, 16:23 »

Tak for rådene igen alle sammen Smiley
Jeg fik sendt Ribery til PSG for 190 millioner, men Leverkusen valgte at hæve prisen så højt, at jeg ikke gad hente Schurrle. Istedet fik jeg rost Julian Draxler tilstrækkeligt i medierne til, at Schalke lod ham gå. For at være ærlig, synes jeg det var en endnu bedre løsning end Schurrle-modellen. Draxler elsker jeg personligt at se spille, han er yngre og har (i min mening) større potentiale, og så har han bedre stats som den insideforward jeg søgte. Så jeg er godt tilfreds, selvom jeg måtte punge lidt mere ud Wink
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #708: 20 Apr 2013, 23:40 »

Man City og Chelsea har deres snørrer ude efter min boldvindende midtbanespiller Sven Bender. Jeg er Dortmund, og har netop afsluttet 3. sæson. De byder hhv. upfront 200 mio kr., og 165 på afdrag.

Min centrale midtbane er nok den stærkest besatte del af mit hold - jeg har i forvejen:
Ilkay Gündogan - 4,5*/4,5* - 24 år - Central - Egen avl (land)
Nuri Sahin - 4*/4* - 26 år - Boldvindende - Egen avl (klub)
Denys Garmash - 3,5*/3,5* - 25 år - Central/Boldvindende
Sven Bender - 3,5*/3,5* - 26 år - Boldvindende - Egen avl (land)
Moritz Leitner - 2,5*/3,5* - 22 år - Central - Egen avl (klub)

Jeg har roteret rigtig meget i 3. sæson mellem de fire første, og de har alle fire præsteret fantastisk.
Ilkay og Sahin danner førstekæden, hvor Garmash sidder på bænken, da han dækker både den centrale og den boldvindende midtbane. Derfor er Bender ofte helt ude af 18-mandstruppen. Det betyder også at der er ret lang vej for Leitner - selvom han en gang imellem træder ind på en offentsiv midtbane, når Götze og Bittencourt er fraværende.

Min økonomi er god, så det er ikke fordi jeg er i pengenød. 1,22 mia. kr. i balancen, og et transferbudget på 247 mio. kr., samt et lønoverskud på godt en mio. kr./uge.

Jeg vil nødigt af med mine tyskere, men vil også gerne have Leitner frem i truppen.

Hilf mir!
« Seneste Redigering: 20 Apr 2013, 23:43 af ydersog » Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #709: 20 Apr 2013, 23:45 »

Sælg ham og køb hans bror i Leverkusen Peace

Ej jeg syntes sgu du skal beholde ham, da han er egen avl Smiley
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #710: 20 Apr 2013, 23:49 »

Sælg ham og køb hans bror i Leverkusen Peace

Ej jeg syntes sgu du skal beholde ham, da han er egen avl Smiley

Lars får elendige rapporter fra mine scouts, og har generelt ikke spillet særligt godt for Leverkusen - og de kræver 200 mio. kr., så det ville ikke være det klogeste Wink

Sven er ikke egen avl i Dortmund, da både ham og brormand har spillet ungdomsbold i 1860 ..
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #711: 21 Apr 2013, 10:35 »

Man City og Chelsea har deres snørrer ude efter min boldvindende midtbanespiller Sven Bender. Jeg er Dortmund, og har netop afsluttet 3. sæson. De byder hhv. upfront 200 mio kr., og 165 på afdrag.

Min centrale midtbane er nok den stærkest besatte del af mit hold - jeg har i forvejen:
Ilkay Gündogan - 4,5*/4,5* - 24 år - Central - Egen avl (land)
Nuri Sahin - 4*/4* - 26 år - Boldvindende - Egen avl (klub)
Denys Garmash - 3,5*/3,5* - 25 år - Central/Boldvindende
Sven Bender - 3,5*/3,5* - 26 år - Boldvindende - Egen avl (land)
Moritz Leitner - 2,5*/3,5* - 22 år - Central - Egen avl (klub)

Jeg har roteret rigtig meget i 3. sæson mellem de fire første, og de har alle fire præsteret fantastisk.
Ilkay og Sahin danner førstekæden, hvor Garmash sidder på bænken, da han dækker både den centrale og den boldvindende midtbane. Derfor er Bender ofte helt ude af 18-mandstruppen. Det betyder også at der er ret lang vej for Leitner - selvom han en gang imellem træder ind på en offentsiv midtbane, når Götze og Bittencourt er fraværende.

Min økonomi er god, så det er ikke fordi jeg er i pengenød. 1,22 mia. kr. i balancen, og et transferbudget på 247 mio. kr., samt et lønoverskud på godt en mio. kr./uge.

Jeg vil nødigt af med mine tyskere, men vil også gerne have Leitner frem i truppen.

Hilf mir!

Hvis Leitner stadig har potentialet, synes jeg du skal satse på ham. Hvis du kan få de penge for en spiller, der næsten aldrig spiller, synes jeg du skal sælge ham.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #712: 21 Apr 2013, 10:48 »

Hvis Leitner stadig har potentialet, synes jeg du skal satse på ham. Hvis du kan få de penge for en spiller, der næsten aldrig spiller, synes jeg du skal sælge ham.

Det er ikke fordi han aldrig spiller, han fik 31 kampe i løbet af 3. sæson - skader og karantæner kan jo også spille ind.

Jeg endte med at sige ja til Man City's tilbud, men de kunne ikke blive enige om lønforholdene - så Sven er stadig i min stald.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #713: 30 Apr 2013, 16:50 »

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=142348737

Købt for 100 mio. Kan nu sælges med en profit på 325 mio... Deal no Deal?
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #714: 30 Apr 2013, 16:54 »

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=142348737

Købt for 100 mio. Kan nu sælges med en profit på 325 mio... Deal no Deal?


Jeg ville sælge, da mine erfaringer siger, at den type spiller Veratti er, sjældent er ret svær at finde dygtige regens på. Og for 425 mio. må der være en af dem, der er bedre end Veratti. Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #715: 30 Apr 2013, 17:13 »

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=142348737

Købt for 100 mio. Kan nu sælges med en profit på 325 mio... Deal no Deal?


Hold da fast. Han må virkelig præstere! Smiley Men ville uden tvivl sælge. Der er så mange spillere derude, især regens, der er bedre end Veratti. Smiley
Logged

MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #716: 30 Apr 2013, 19:49 »

Er AGF. Jan 2016
Carlos Fierro sælges for 43 millioner?

Han har kontrakt i yderligere 4 år, men er begyndt at lufte ambitioner om større klubber.
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #717: 30 Apr 2013, 21:39 »

Carlos Fierro til AGF i 2016?? I mit gamle liverpool spil vandt han guldbolden 2018, og var topscore i Prl 3 år i træk.

Så.. Deal
Logged

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #718: 30 Apr 2013, 23:42 »

Er AGF. Jan 2016
Carlos Fierro sælges for 43 millioner?

Han har kontrakt i yderligere 4 år, men er begyndt at lufte ambitioner om større klubber.

Lej ham ud i en sæson for at få hans værdi op. Den dag han kommer tilbage sætter du ham så til salg og tilbyder ham for lidt mere end hans værdi. Så kan du sagtens få 100 mil. for ham. Kræver selvfølgelig at han lejes til en god klub og spiller.
Logged

MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #719: 01 Maj 2013, 14:30 »

Carlos Fierro til AGF i 2016?? I mit gamle liverpool spil vandt han guldbolden 2018, og var topscore i Prl 3 år i træk.

Så.. Deal
Jeg har ham, Genoa bød på ham.

Lej ham ud i en sæson for at få hans værdi op. Den dag han kommer tilbage sætter du ham så til salg og tilbyder ham for lidt mere end hans værdi. Så kan du sagtens få 100 mil. for ham. Kræver selvfølgelig at han lejes til en god klub og spiller.
Det tror jeg, at jeg vil prøve på.
Jeg endte med at sige ja til tilbuddet, men Genoa havde allerede hentet 2 Ikke-EU spillere, så han er stadig hos mig i AGF.
Logged

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010