home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 38787 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #135: 16 Aug 2013, 13:02 »

Nej, de kommer desværre meget sent hjem. Desværre også så sent at det er sært at få dem i kampform til Super cuppen mod Bayern.

Men det skyldes den lange sæson de havde sidste sæson (IRL), hvor Dortmund spillerne så fik en længere ferie..
Ah, så forstår jeg bedre. Men så er der jo en undskyldning for at få smæk af Bayern  Thumbs Up
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #136: 16 Aug 2013, 13:06 »

Ah, så forstår jeg bedre. Men så er der jo en undskyldning for at få smæk af Bayern  Thumbs Up

Ja desværre..

Men jeg tror vidst nok at jeg fik arrangeret 2 stk. træningskampe fra de kom tilbage fra ferien og frem til Bayern kampen. Det blev dog noget snævret, så mine spillere var trætte, men fik heldigvis de fleste i kamptræning.

mener da også at jeg endte med at vinde opgøret..   Smiley
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #137: 16 Aug 2013, 13:08 »

Ja desværre..

Men jeg tror vidst nok at jeg fik arrangeret 2 stk. træningskampe fra de kom tilbage fra ferien og frem til Bayern kampen. Det blev dog noget snævret, så mine spillere var trætte, men fik heldigvis de fleste i kamptræning.

mener da også at jeg endte med at vinde opgøret..   Smiley
Well done  Thumbs Up
Tror nu bare jeg lader dem spille kampen mod Bayern uden yderligere træningskampe, da jeg ikke vægter Super Cuppen så højt.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #138: 16 Aug 2013, 13:13 »

Well done  Thumbs Up
Tror nu bare jeg lader dem spille kampen mod Bayern uden yderligere træningskampe, da jeg ikke vægter Super Cuppen så højt.

Der er vi så forskellige.. For mig er alle turneringer vigtige og jeg går helst ikke på kompromis med nogen af dem. De er jo med til at højne klubbens omdømme og dermed evne til at lokke bedre spillere til klubben.

Og så syntes jeg vel også bare at det er fedt at vinde alle turneringer..   Peace
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #139: 16 Aug 2013, 13:16 »

Der er vi så forskellige.. For mig er alle turneringer vigtige og jeg går helst ikke på kompromis med nogen af dem. De er jo med til at højne klubbens omdømme og dermed evne til at lokke bedre spillere til klubben.

Og så syntes jeg vel også bare at det er fedt at vinde alle turneringer..   Peace
Rigtigt nok, men jeg tror også jeg havde haft en anden holdning hvis alle mine spillere var i topform op til kampen, men når ikke engang halvdelen af spillerne har fået optimal kamptræning vælger jeg at se lidt igennem fingre med den og tager det eventuelle nederlag med et gran salt Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #140: 19 Aug 2013, 09:32 »

Nå, så kom jeg igang igen efter weekenden. Her skulle jeg spille super cuppen mod Bayern München, det er nok den mærkeligste kamp jeg har spillet i lang tid. Jeg var foran hele 4-1 efter et Lewandowski hattrick. Bayern kommer så op på 4-4. Jeg scorer til 5-4 i 88. Minut, men på én eller anden mærkelig måde formåede Bayern så at score 2 mål i overtiden så jeg taber 6-5. Fuldstændig elendigt forsvarsspil af begge hold og Weidenfeller sluttede også med en karakter på 4.9. Tror jeg skal have kigget lidt på defensiven, men offensiven fejler vidst ingenting.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010