home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Drømmen af Hardi1111
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Drømmen af Hardi1111  (Læst 3787 gange)
hardi1111
Gæst
 
Drømmen af Hardi1111
« : 26 Okt 2012, 12:38 »

blog: Drømmen
« Seneste Redigering: 27 Okt 2012, 11:29 af hardi1111 » Logged

hardi1111
Gæst
 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #1: 26 Okt 2012, 12:39 »

Drømmen #1 - Indledning part 1[/center]

Efter en alvorlig skade, måtte jeg trække mig tilbage fra fodbold. Jeg havde spillet for Herfølge Boldklub og HB Køge. Jeg havde været med hele vejen fra mesterskabet til sammenslutningen af Herfølge og Køge, men nu var det slut. En alvorlig skade havde sat en stopper for min karriere. Tænk at alle de gode tider var slut nu.

Jeg havde fået mange mails fra mange gamle holdkamerater, lige da jeg havde meldt ud til pressen at jeg stoppede. De ønskede mig held og lykke, og de prøvede at trøste mig. Der kom også en mail ind fra en uventet kant. Personen ønskede mig held og lykke, men han spurgte også om jeg ikke ville komme til et møde fordi de overvejede mig som den der skulle overtage rollen som manager i deres klub. Mailen kom fra ..........
« Seneste Redigering: 26 Okt 2012, 13:20 af hardi1111 » Logged

hardi1111
Gæst
 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #2: 26 Okt 2012, 12:47 »

Drømmen #2 - Indledning part 2

Manden der havde kontaktet mig var Anders Hørsholt og tilbudte mig jobbet i FCK. Han ville havde mig til møde med bestyrelsen og ham. Jeg mødte selvfølgelig op, da jeg syntes at man skal give folk en chance når de viser interesse. Jeg var egentlig ikke interesseret i at få et job indenfor fodbold.

Da jeg mødte op til mødet sad hele bestyrelsen klar, de havde en præsentation af deres projekt og Anders begyndte. Vi skal i gangsætte sætte en proces, hvor vores fodboldhold går fra at købe spillere til at selv udvikle dem. De viste mig hvordan de havde satset massivt på at udvikle talenterne med School of Excellence.   

De manglede nu kun en træner som kunne udvikle videre på deres talenter og der mente at de, at jeg var den rigtige fordi at jeg har massere erfaring med at spille med unge og så ville de havde en dansker som gerne ville spille offensivt.

Jeg overveje og sagde ......
Logged

hardi1111
Gæst
 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #3: 26 Okt 2012, 13:52 »

Drømmen #3 - Indledning part 3

Jeg overveje og svarede så "i kan da rende og hoppe, i er jo til grin". Jeg har aldrig snakket sammen med sådan nogle arrogante før, det gad jeg ikke at spilde min tid på. De havde ingen interesse for fodbold, de tænkte sku kun penge.

Jeg fik dog i mellemtiden et job som jeg ikke kunne afslå. Jeg blev tilbudt jobbet som manager for HB Køge. Jeg skrev med det samme under og der mer går min drøm også i opfyldelse, nemlig at blive manager for mit eget hold, altså HB Køge.

Navnet er Thomas Sørensen og det er mig som har klubrekorden for flest spillede kampe for HB Køge. Wiki: http://da.wikipedia.org/wiki/Thomas_Sørensen_(fodboldspiller,_1984)
« Seneste Redigering: 26 Okt 2012, 13:54 af hardi1111 » Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #4: 26 Okt 2012, 14:45 »

Syntes der er potentiale i denne blog, men dog mangler en del stadig. Syntes dit sprog i momenter er rigtig godt og så andre gange lidt for enkelt. Hvis du ved hvad jeg mener ?

Glæder mig til at følge bloggen og din jagt på succes med HB Køge. Forhåbentlig kan du få dem længere end hvad de er IRL:)
Logged

PSN: Guldfck

hardi1111
Gæst
 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #5: 26 Okt 2012, 15:05 »


Drømmen #4 - Pressemøde


HB Køges pressechef, Per Rud og Thomas Sørensen træder ind i lokalet.

HB Køges pressechef:
Velkommen til dagens pressemøde, vi kan i dag præsentere en stor nyhed for holdet. I vil kunne stille spørgsmål til sidst.

Per Rud:
Vi har ansæt Thomas Sørensen som manager som begynder med øjeblikkelig virkning. Thomas kommer med en masse erfaring fra hans karriere som spiller og en masse gåpåmod. Vi vil satse på talenter og derfor var det vigtigt at vi fik en med kendskab til klubben. Så derfor var det oplagt at ansætte Thomas, da han er en klublegende. Vi tror på at Thomas vil kunne føre os tilbage til superligaen.

Thomas Sørensen:
Jeg er meget glad for at få muligheden for at træne HB Køge, jeg har altid følt at det var min klub og derfor en ære for mig at skulle træne klubben. Jeg glæder mig til at gå igang med sæsonen og ikke mindst skulle arbejde med spillerne. Jeg har en vision om at gøre HB Køge til danmark bedste på 5 år og det vil jeg prøve at leve op til.

HB Køges pressechef:
I vil nu kunne stille spørgsmål i de næste 20 minutter (I kan stille spørgsmål i et døgn, i skal skrive jeres spørgsmål og hvilken avis/medie spørgsmålet kommer fra, det vil give min blog noget ekstra.)
« Seneste Redigering: 26 Okt 2012, 16:20 af hardi1111 » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #6: 26 Okt 2012, 15:15 »

Et lille tip - hvis du laver mellemrum mellem [img og ] i koden således:

Kode:
[img ]http://i1240.photobucket.com/albums/gg490/frederikberthing/fodboldpytHBKdition.png[/img]

...så vises billledet i den rigtige størrelse Smiley
Logged



hardi1111
Gæst
 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #7: 26 Okt 2012, 16:21 »

Spørgsmål fra en anden side.

Citat
BT-Journalist:
Du skulle eftersigende have sagt nej til et jobtilbud hos FC København, hvorfor var dette job hos HB Køge bedre ifølge dig?

HB Køge har altid været mit yndlingshold og derfor var det narturligt for mig at vælge HB Køge. Jeg har ingen kommentarer til FCK.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #8: 26 Okt 2012, 22:03 »

Rigtig flot topbanner i den sidste update..
Jeg følger med.
Logged

hardi1111
Gæst
 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #9: 26 Okt 2012, 22:14 »

EB:
Det her lugter af en skandale. Har du virkeligt sagt nej til FCK for derefter at vælge HB Køge?

Thomas Sørensen:
Hvorfor kalder du det en skandale, HB Køge er da en god klub og jeg forventer da at jeg kan udvikle denne fantastiske klub til noget positivt og her får jeg lov til at arbejde mere med talenter.

JP:
Så du mener ikke, at du må arbejde med talenter i FCK?

Thomas Sørensen:
Jo, men i HB Køge har jeg mere ro til at opbygge holdet, mens jeg i FCK skal præstere med det samme og derfor vil jeg bedre kunne arbejde med talenterne i HB Køge
« Seneste Redigering: 26 Okt 2012, 22:17 af hardi1111 » Logged

hardi1111
Gæst
 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #10: 26 Okt 2012, 22:59 »



Taktik

Så er taktikken klar til næste sæson. Vi vil stille med en 4-2-3-1, hvor jeg vil fokusere på at lave god underholdene fodbold. Jeg regner med at score mange mål igennem sæsonen, hvor jeg især satser på at mine kanter kan skabe nogle store chancer. Andreas min tvillingebror vil blive anfører på holdet, da han vil være min højerhånd på banen.

« Seneste Redigering: 28 Okt 2012, 11:20 af hardi1111 » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #11: 28 Okt 2012, 17:44 »

Nu er der da kommet billeder med, men jeg synes at dine updates er alt for små.
Alle dine updates kunne sagtens have været postet under én post. Men et udemærket sprog, med et par stavefejl her og der.
Men længere updates, så er jeg på.
Logged

hardi1111
Gæst
 
Sv: Drømmen af Hardi1111
« Svar #12: 03 Nov 2012, 10:23 »



Transfer og venskabskampe

Så har jeg spillet de første venskabskampe, og det er blevet til nogle skuffelser. Holdet skal lige vende sig til opstilling og derfor har holdet haft problemer med at ramme hinanden.

Første kamp der stod på programmet var mod reserveholdet, det var en  kamp som bare skulle vindes, da det er noget af det pinligste at tabe til reserverne, Det blev dog til en klar sejr, hvor vi kontrollerede og hev en 2 - 0 sejr hjem. Kampen var dog dyr for holdet, da flere af holdets stjerner blev skadet heriblandt Nikolaj Madsen. Truppen havde i forvejen nogle skader hvor Andreas Sørensen og Marcel Rømer var de mest prominente navne.

Anden kamp var mod horsens, det var en meget tæt kamp, hvor Horsens dog trak det længste strå. Denne kamp blev også dyr, da vi fik endnu 2 skader til truppen. Selve kampen var en kedelig kamp, hvor begge hold havde problemer med at skabe noget. Horsens med klart dominans på midtbanen kunne ikke få det til at fungere lige så straks den kom op på den sidste tredje del af banen.

Tredje kamp var mod det Hollandske hold ADO Den Haag, vi spillede med ren reserver og vi fik prygl. Vi skøjtede rundt og intet fungerede for os, mens ADO bare skovlede målene ind. Flere af vores normale spillere var skadet, så det var en svær situation os og derfor en okay undskyldning.

De sidste kampe mod Aarhus Fremad og Greve blev henholdvis 1 - 2 og 2-1, det var min Ass. manager som tog sig af kampene, da jeg havde fået det ud af kampene jeg skulle havde og gutterne skulle nu bare havde noget kamptræning. Problemet vare bare at nærmest hele holdet er skadet, så det var rent u19 hold.



Jeg har ikke købt nogen nye spillere, da jeg satser på de talenter jeg allerede har på holdet, men jeg vil måske leje nogle spiller her på de sidste dage, da jeg virkelig mangler nogle spiller, som har et vis niveau, uden at være skadet.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010