home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AC Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 17131 gange)
Oliveragr
Gæst
 
AC Milan
« : 25 Okt 2012, 15:17 »

Vi skal da have en tråd om verdens mest succesfulde klub?  Grin
Er allerede nu, begyndt at gøre mig nogle tanker om hvordan jeg skal føre Rossoneri tilbage til storhed, så kunne være fedt med lidt inspiration til hvilke spillere der passer godt ind, hvilken taktik i foretrækker og om der evt. er nogle unge spillere på holdet med lidt fremtid i.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #1: 27 Okt 2012, 14:40 »

så jeg også startet med AC. Milan og har samme formål som dig med at fører dem tilbage til storhed. jeg har gjort mig nogle tanker omkring hvordan. mit første mål er sgu og se om jeg kan leje Kaka tilbage Smiley..

men ellers vil jeg satse meget på unge italienere, men ikke kun unge. der skal sgu også være noget erfaring på holdet. men der skal sgu kigges på den trup, og få ryddet op i de gamle "store" stjerner Smiley
og vi skal selvfølgelig have en "ny" pirlo og der har jeg tænkt mig vi skal have fat i verratti! koste hvad det vil!

kommer mere når jeg har fået startet ordenligt op Smiley
« Seneste Redigering: 27 Okt 2012, 14:50 af dennis96 » Logged

H A L A   M A D R I D!

Oliveragr
Gæst
 
Sv: AC Milan
« Svar #2: 28 Okt 2012, 01:06 »

Går også og overvejer Kaka, men tror det ender med at jeg forsøger mig med Montolivo som trequartistaen på en diamant-midtbane. Skal også have en ny Pirlo og valget ligger nok mellem Verratti, Giandonato, Onaz, Marrone eller Poli. Det er måske kun Poli og Verratti der har potentialet, men de andre kunne være billige alternativer, indtil økonomien er på plads til en investering i Verratti/Poli.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #3: 28 Okt 2012, 09:23 »

jeg kan anbefale dig at leje Raul abiol. han gør det meget godt i forsvaret Smiley.
- og må desværre melde jeg er stoppet med milan, men vil igang i gen. det hele kørte bare rigtig skidt! Skuffet
så starter en ny op igen her i dag Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Oliveragr
Gæst
 
Sv: AC Milan
« Svar #4: 28 Okt 2012, 19:06 »

Det er også en udfordring at få det til at køre med dem i år. Budgetterne er forfærdelige! Men jeg vil helt klart gå efter at købe så mange billige, unge italienere som muligt, Albiol kunne da være en mulighed som lejemål, det første år, men ikke en jeg vil købe Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #5: 29 Okt 2012, 10:15 »

det er rigtig svært syntes. da jeg ikke rigtig kan finde en ordenlig taktik Skuffet
Logged

H A L A   M A D R I D!

Oliveragr
Gæst
 
Sv: AC Milan
« Svar #6: 29 Okt 2012, 13:37 »

Noget der altid har virket for mig er en klassisk 4-3-1-2. Evt. med en diamant på midten, hvor den defensive midtbane agerer playmaker, de to cm's er så tovejsspillere og til sidst en klassisk 10'er. Har dog tænkt mig at kopierer det italienske landsholds spillestil lidt, her i 13'eren.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #7: 29 Okt 2012, 14:48 »

jamen, er ved at gå amok. taber 4-1 til Samdorida, pga 3 drop af min elskede målmand!
- ps er stoppet med milan!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Oliveragr
Gæst
 
Sv: AC Milan
« Svar #8: 29 Okt 2012, 15:22 »

Haha, ja i det mindste er spillet realistisk Wink
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #9: 01 Nov 2012, 10:50 »

det er rigtig svært syntes. da jeg ikke rigtig kan finde en ordenlig taktik Skuffet

Nu har jeg selv først lige fået koden til beta så jeg har ikke fået startet med milan endnu, men det skal jeg helt klart.

Min tanke er at lægge ud med den smalle 4-4-2 diamant, altså 1 DM, 2 CM og 1 AMC
DM; ankermand eller dybdliggende playmaker.
CM: boldvindende
CM; central midt eller playmaker
AMC: Trequartista
De 2 wingbacks skal stå til attack fordi de skal udgøre bredden i det offensive, og i FM12 var abate fantastisk til dette.
Den taktik syns jeg altid har fungeret godt med Milan, så det håber jeg den gør igen.


Logged

Love the Blues

Oliveragr
Gæst
 
Sv: AC Milan
« Svar #10: 01 Nov 2012, 13:38 »

Jeg kommer nok til at spille noget af det samme. Altså en smal 4-1-2-1-2 hvor også mine backs skal udgøre bredden. Da jeg normalt spiller ret defensivt, er de dog bare sat til standard. Min start opstilling:
Abbiati, Abate/De Sciglio, Mexes, Acerbi, Antonini/De Sciglio, De Jong/Ambrosini, Boateng, Emanuelson, Montolivo, Pazzini, Pato/El Shaarawy/Robinho.
Holdets omdrejningspunkter er De Jong og Montolivo, og vil på et tidspunkt gerne have Verratti på De Jong's plads så jeg kan efterligne Pirlo's rolle en smule.
Logged

Cena
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #11: 02 Nov 2012, 08:24 »

Glæder mig til at få spillet i eftermiddag og starte ud med Milan Smiley

Hvad er forventningerne til truppen? Har i en fornemmelse af om man har lang snor eller?
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #12: 02 Nov 2012, 13:25 »

Efter jeg deltog i DM i FM havde jeg fortsat lyst til at spille AC Milan.
Så i får lige et lille indblik i Taktik OSV.
Taktikken er en 2-3-2-2-1
Efter 9 kampe er jeg ubesejret og har 25 point, det vil sige en enkelt uafgjort. som kom mod Roma. Ligastillingen er:


Har ikke været ude at købe nogle spillere, da selve Challengen forbød det, så truppen er som da man startede :-D
især Pato(7 mål) og Pazzini (4 mål) har gjort det rigtig godt. men også hele forsvaret inkl. målmanden som kun har lukket 2 mål ind, 1 mod Roma og 1 mod AFC Fiorentina
« Seneste Redigering: 02 Nov 2012, 13:30 af pati924 » Logged

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #13: 02 Nov 2012, 13:37 »

Efter jeg deltog i DM i FM havde jeg fortsat lyst til at spille AC Milan.
Så i får lige et lille indblik i Taktik OSV.
Taktikken er en 2-3-2-2-1
Efter 9 kampe er jeg ubesejret og har 25 point, det vil sige en enkelt uafgjort. som kom mod Roma. Ligastillingen er:


Har ikke været ude at købe nogle spillere, da selve Challengen forbød det, så truppen er som da man startede :-D
især Pato(7 mål) og Pazzini (4 mål) har gjort det rigtig godt. men også hele forsvaret inkl. målmanden som kun har lukket 2 mål ind, 1 mod Roma og 1 mod AFC Fiorentina
Kunne du ikke lige smide et SS op af selve taktikken, det lyder spændende Shockeret
Logged


J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #14: 02 Nov 2012, 13:43 »

Hmm, det er ikke noget jeg med glæde gør, da folk hurtigt bare kan kopiere den og bruge den selv.
Meeen. så lad gå da..

Tak for det, du kan godt slette den igen hvis det er.. Det var bare lige af nysgerrighed Smiley
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010