home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AaB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 24167 gange)
AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
AaB
« : 24 Okt 2012, 19:13 »

Nu når ingen andre har valgt at oprette en tråd omkring stjerne klubben AaB, så må jeg jo tage initiativ til det  Peace

AaB har igen i år, ingen penge at gøre godt med.
Det gør heller ikke det store da de råder over nogle rigtige dygtige unge spillere med massere af potentiale  Smiley

Stjernen Helenius er nærmest umulig at holde på, da bestyrelsen desværre gerne vil have nogle penge i kassen..

Jeg har valgt at rykke spillere fra U19 og B holdet op i superliga truppen.
Blandt de spillere er Nicolaj Thomsen, Jacob Blåbjerg og Viktor Ahlmann.
Nicolaj Thomsen kommer fra B holdet, men Blåbjerg og Ahlmann kommer fra U19 truppen.

Både Blåbjerg og Ahlmann har 4 stjerner i potentiale, så det rækker til at de bliver nogle af de bedste på deres position i superligaen i fremtiden  Peace

Jeg fik forlængt kontrakten med Helenius frem til sommeren 2017, men inden transfervinduet lukkede, så blev han sendt til Twente for 26 millioner kr.
Få dage før vinduet lukker kommer jeg frem til at jeg bliver nødt til at købe en erstatning og valget faldt på Ronnie Schwartz, der tidligere har været i klubben og som kender klubben rigtig godt.
Købet af Ronnie Schwartz har vist sig at være en god investering, da han hurtigt fandt sin plads på holdet og han kender flere af de spillere der spiller på holdet, så han har haft selvtilliden fra start og scoret 3 mål i de to første kampe siden han tiltrådte  Peace

Kom med en masse ideer til hvad vi skal gøre for at gøre AaB bedre og bedre!  Thumbs Up
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #1: 24 Okt 2012, 19:41 »

Nu når ingen andre har valgt at oprette en tråd omkring stjerne klubben AaB, så må jeg jo tage initiativ til det  Peace

AaB har igen i år, ingen penge at gøre godt med.
Det gør heller ikke det store da de råder over nogle rigtige dygtige unge spillere med massere af potentiale  Smiley

Stjernen Helenius er nærmest umulig at holde på, da bestyrelsen desværre gerne vil have nogle penge i kassen..

Jeg har valgt at rykke spillere fra U19 og B holdet op i superliga truppen.
Blandt de spillere er Nicolaj Thomsen, Jacob Blåbjerg og Viktor Ahlmann.
Nicolaj Thomsen kommer fra B holdet, men Blåbjerg og Ahlmann kommer fra U19 truppen.

Både Blåbjerg og Ahlmann har 4 stjerner i potentiale, så det rækker til at de bliver nogle af de bedste på deres position i superligaen i fremtiden  Peace

Jeg fik forlængt kontrakten med Helenius frem til sommeren 2017, men inden transfervinduet lukkede, så blev han sendt til Twente for 26 millioner kr.
Få dage før vinduet lukker kommer jeg frem til at jeg bliver nødt til at købe en erstatning og valget faldt på Ronnie Schwartz, der tidligere har været i klubben og som kender klubben rigtig godt.
Købet af Ronnie Schwartz har vist sig at være en god investering, da han hurtigt fandt sin plads på holdet og han kender flere af de spillere der spiller på holdet, så han har haft selvtilliden fra start og scoret 3 mål i de to første kampe siden han tiltrådte  Peace

Kom med en masse ideer til hvad vi skal gøre for at gøre AaB bedre og bedre!  Thumbs Up
Fortæl, fortæl, fortæl. Jeg er glødende AaB-fan og har endnu ikke bestemt om jeg skal have FM13. Du har rigtig stor indflydelse på hvorvidt jeg køber det eller ej ;-)
Logged

welbz is dat guy

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #2: 25 Okt 2012, 20:21 »

Selvfølgelig skal du have fat i FM'13, det er langt bedre end FM'12 Wink.

Hvis man ser på AaBs hold gennem de sidste års spil, så er det nok det stærkeste AaB hold som er set siden vi havde holdet med Prica, Johansson og de andre drenge, som nu er en del år siden!
AaB har stadig dårlig økonomi, men med de talenter vi har, så betyder økonomien ikke rigtigt noget Smiley.
Selvom at vi har talenter, så har vi stadig Würtz, Augo, Curth og de andre som har massere af erfaring Smiley.
Det her spil er nok et af de bedste spil som er udgivet, hvis vi ser på AaB holdet Smiley.
Så en hver AaB fan skal have det her spil, det er da helt 100%!


I mit save går det udmærket, vi har en stabil 3. plads i ligaen, med OB på 2. pladsen med lige så mange point som mig, men der er 3 point op til FCK på første pladsen Smiley.
Angrebet fungerer rigtigt godt, Schwartz og Curth spiller rigtig godt sammen og stort set hele holdet scorer rigtig mange mål.
Desværre har der været problemer med at holde buret rent, så selvom at jeg er det mest scorende hold i ligaen, så rækker det desværre ikke til mere end en 3. plads da der bliver lukket for mange mål ind.
Det er selvfølgelig en udfordring og jeg er ved at se på om der skal lavet om på taktikken eller om der simpelthen skal købes ind til forsvaret Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #3: 25 Okt 2012, 20:27 »

Selvfølgelig skal du have fat i FM'13, det er langt bedre end FM'12 Wink.

Hvis man ser på AaBs hold gennem de sidste års spil, så er det nok det stærkeste AaB hold som er set siden vi havde holdet med Prica, Johansson og de andre drenge, som nu er en del år siden!
AaB har stadig dårlig økonomi, men med de talenter vi har, så betyder økonomien ikke rigtigt noget Smiley.
Selvom at vi har talenter, så har vi stadig Würtz, Augo, Curth og de andre som har massere af erfaring Smiley.
Det her spil er nok et af de bedste spil som er udgivet, hvis vi ser på AaB holdet Smiley.
Så en hver AaB fan skal have det her spil, det er da helt 100%!


I mit save går det udmærket, vi har en stabil 3. plads i ligaen, med OB på 2. pladsen med lige så mange point som mig, men der er 3 point op til FCK på første pladsen Smiley.
Angrebet fungerer rigtigt godt, Schwartz og Curth spiller rigtig godt sammen og stort set hele holdet scorer rigtig mange mål.
Desværre har der været problemer med at holde buret rent, så selvom at jeg er det mest scorende hold i ligaen, så rækker det desværre ikke til mere end en 3. plads da der bliver lukket for mange mål ind.
Det er selvfølgelig en udfordring og jeg er ved at se på om der skal lavet om på taktikken eller om der simpelthen skal købes ind til forsvaret Smiley
Fedt! Hvad med de unge? Viktor Ahlmann, Christian Rye og Andreas Bruhn, har de potentiale og bruger du dem?
Logged

welbz is dat guy

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #4: 25 Okt 2012, 20:36 »

Christian Rye har 3 stjerner i potentiale, Andreas Bruhn 3½, Viktor Ahlmann og Jakob Blåbjerg har begge 4 stjerner i potentiale Smiley
Jeg bruger Viktor Ahlmann i startopstillingen lige pt. og Jakob Blåbjerg er på bænken, mens Andreas Bruhn ikke får en plads i superligatruppen denne sæson pga. der er mange midtbanespillere Smiley.

Jakob Blåbjerg har fået en del kampe da Jakob Ahlmann har været skadet, og Viktor Ahlmann fik chancen og gjorde det godt, så han er ved at spille sig godt ind på holdet Wink
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #5: 25 Okt 2012, 20:40 »

Christian Rye har 3 stjerner i potentiale, Andreas Bruhn 3½, Viktor Ahlmann og Jakob Blåbjerg har begge 4 stjerner i potentiale Smiley
Jeg bruger Viktor Ahlmann i startopstillingen lige pt. og Jakob Blåbjerg er på bænken, mens Andreas Bruhn ikke får en plads i superligatruppen denne sæson pga. der er mange midtbanespillere Smiley.

Jakob Blåbjerg har fået en del kampe da Jakob Ahlmann har været skadet, og Viktor Ahlmann fik chancen og gjorde det godt, så han er ved at spille sig godt ind på holdet Wink
Fedt, fedt, fedt! Hvad med Frederik Børsting? Bruger du Ahlmann på en højrekant eller fløj? Hvorledes er din startopstilling?
Logged

welbz is dat guy

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #6: 25 Okt 2012, 21:55 »

Frederik Børsting er desværre ikke god nok, hans potentiale er kun på 2 stjerner og det er ikke nok Smiley.
Jeg bruger Ahlmann på højre fløj Smiley.

Min startopstilling er lidt forskellig da jeg har hele tiden løber ind i skader og karantæner, men lige pt. ser den sådan her ud:

                 N. Larsen
Bøgelund KEP     L. Nielsen  J. Ahlmann

          Wichmann    Augo

V. Ahlmann                          Due
                Curth  Schwartz

På skadeslisten er følgende:
Kasper Kusk
Rasmus Würtz
Henrik Dalsgaard
Kayke


Er netop halvvejs gennem superligaen og har lige modtaget 22,5 mio. kr. for min placering i ligaen, hvilket er 3. pladsen Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #7: 25 Okt 2012, 22:12 »

Frederik Børsting er desværre ikke god nok, hans potentiale er kun på 2 stjerner og det er ikke nok Smiley.
Jeg bruger Ahlmann på højre fløj Smiley.

Min startopstilling er lidt forskellig da jeg har hele tiden løber ind i skader og karantæner, men lige pt. ser den sådan her ud:

                 N. Larsen
Bøgelund KEP     L. Nielsen  J. Ahlmann

          Wichmann    Augo

V. Ahlmann                          Due
                Curth  Schwartz

På skadeslisten er følgende:
Kasper Kusk
Rasmus Würtz
Henrik Dalsgaard
Kayke


Er netop halvvejs gennem superligaen og har lige modtaget 22,5 mio. kr. for min placering i ligaen, hvilket er 3. pladsen Smiley
Hvad med Rolf Toft, har du fået gang i ham? Ligeledes Hallur Hansson?
Logged

welbz is dat guy

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #8: 25 Okt 2012, 22:25 »

Rolf Toft er udlejet til FC Vestsjælland i denne sæson og Hallur Hansson er 5. valg på den centrale midtbane, så det bliver ikke til meget spille tid for ham Smiley.
Tilgengæld spiller Nicolaj Thomsen som en superstjerne og hvis han fastholder det niveau han spiller på nu, så er han sikker mand i startopstillingen Wink
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #9: 26 Okt 2012, 16:19 »

Lyder godt!

Er der en, der vil være en forbandet god kammerat, og smide SS af alle spillerne i AaB's førsteholdstrup plus Andreas Bruhn, Christian Rye, Viktor Ahlmann og Jakob Blåbjerg?
Logged

welbz is dat guy

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #10: 27 Okt 2012, 19:58 »

Den tager jeg desværre ikke på min kappe, det bliver for meget Opstemt
Logged

laidez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #11: 28 Okt 2012, 21:08 »

Så kom jeg også i gang med hjerteklubben AaB.
Efter de første 10 kampe ligger jeg meget overraskende nummer 1, efter en lidt blandet start. Top 4 er dog meget tæ, hvor FCM, OB, FCK og jeg kæmper om pladserne.

Jeg er lidt uenig med trådstarter om, at det er den bedste AaB trup, som har været i spillet i mange år, jeg mener faktisk lige stik det modsatte. Selvfølgelig har der vel aldrig været en spiller, som man kunne sælge for 26 mil fra start, men truppen er ufattelig smal. Derfor lagde jeg ud med at hente lidt spillere på fri transfer.
Ind er kommet:
Petr Pavlik
Cristiano Zanetti
Fabio Grosso
Tomas Dosek
Bautista Bofo

Ud:
Helenius 26 mil
Viktor Ahlmann udlejet
Jakob Blåbjerg udlejet

De gamle hoveder jeg har hentet ind, har faktisk alle været en skuffelse, jeg håbede på, at de kunne bidrage med noget rutine mm. til det unge hold, men det har ikke været tilfældet. De har haft store problemer med sproget, og derfor præstere de på et lavere niveau end de burde.

Når alle er fit og karantænefri, så ser min opstilling således ud:

                     N. Larsen
P. Kristensen  KEP     L. Nielsen  J. Ahlmann

                 würtz   Augo

Dalsgaard          Kusk               Due
                 
                      Petr Pavlik

Dem som har gjort det bedst indtil videre, det er klart Dalsgaard, Due og så som den eneste nye spiller, så har Petr Pavlik markeret sig positivt, efter han er kommet på toppen (hans normale position er central forsvarsspiller)
Det var ved en fejl, hvor jeg tog fejl af ham og en anden spiller, men da hans stats passede med en skarpretter, så prøvede jeg det, og nu har han scoret 6 mål i de seneste 5 kampe.
Due er assist kongen, og har scoret to mål ála mod Villarreal i CHL.
Dalsgaard flænser ned af højreflanken, og er utrolig farlig på dybdeløbene.
Logged

laidez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #12: 28 Okt 2012, 21:15 »

Dertil kan jeg infomere om, at pt har Dalsgaard og Kusk fået forlænget deres kontrakt. Udlandet såvel som FCK har allerede forsøgt at lokke Kusk til dem for den nette sum af 10 mil. Men jeg afslog og tilbød ham en ny pæn kontrakt.
Due får nok også en ny sådan, som han spiller, og så skal jeg lige overveje de andre.
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #13: 29 Okt 2012, 11:24 »

Bøge har spillet rigtig godt for mig i de kampe han ikke har æret skadet, men nu er han gået på pension.
Jeg synes ikke Patrick Kristensen er god nok til at være fastmand på backen, så jeg vil finde en ny Smiley.

Vil høre om i har nogle erfaringer med nordiske spillere på højre back til en god pris? Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #14: 29 Okt 2012, 11:35 »

Bøge har spillet rigtig godt for mig i de kampe han ikke har æret skadet, men nu er han gået på pension.
Jeg synes ikke Patrick Kristensen er god nok til at være fastmand på backen, så jeg vil finde en ny Smiley.

Vil høre om i har nogle erfaringer med nordiske spillere på højre back til en god pris? Smiley
Niklas Søgaard fra Skive var ganske god i 12'eren. Prøv at tjek ham ud. Ellers kunne du jo bruge Lasse derude og så lade midterforsvaret bestå af KEP og Thelander. En tredje mulighed er Dalsgaard og så spiller Viktor Ahlmann ind på højrefløjen.
Logged

welbz is dat guy

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010