home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [140] The Villans (LUKKET)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: [140] The Villans (LUKKET)  (Læst 140576 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [103] Danske vikinger
« Svar #195: 06 Aug 2012, 20:56 »



15l07l2016 - Ravns afløser
FC Vestsjælland kunne i dag præsentere Janne Lomski som Ravns afløser.

Janne Lomski er en blot 19-årig forsvarsspiller, som er født og opvokset i Finland. Han har et kæmpe potentiale og er allerede den bedste forsvarsspiller i Vestsjællands trup, og han bliver kun bedre. Hans helt store force er at han er en rigtig holdspiller og i følge talentspejderen har han ingen svagheder.

Janne Lomski er født i den finske by Pietarsaari. Som 15-årig fik Lomski sin første professionelle kontrakt, da han skrev under med den finske klub, Jaro. I Jaro nåede han blot to sæsoner og 21 kampe, før han tog skiftet til Norge, hvor Viking stod klar med en kontrakt. I Viking nåede han ikke mere end en halv sæson, 13 kampe og et gennemsnit på hele 7.45. Efter den halve sæson smed FC Vestsjælland hele 18.000.000 kroner på bordet, hvilket Viking ikke kunne sig nej til. Nu har Lomski skrevet under på fireårig kontrakt med Vestsjælland, som giver ham hele 36.000 kroner om ugen.   

- Jeg er virkelig beæret over, at en klub er villig til at betale hele 18.000.000 kroner for mig. Jeg kender ikke så meget til Vestsjælland, men glæder mig til at lære klubben at kende og forhåbentligt hjælpe dem på vej til deres første mesterskab nogensinde. Derudover føler jeg, at Vestsjælland er et godt sted at udvikle sig og de har i løbet af de seneste år solgt spillere til flere stor europæiske klubber. Jeg glæder mig til min debut, fortæller Janne Lomski.

Ikke nok med at Vestsjælland i dag kunne offentliggøre købet af Lomski, men de kunne også fortælle at Kristian Uth ikke længere er en del af klubben. Han er blevet frigivet på en fri-transfer, da man i Slagelse ikke længere følte at Uth var sin dyre løn værd.
 

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [104] Danske vikinger
« Svar #196: 06 Aug 2012, 21:00 »

Ville forresten lige høre om der er stemning for at jeg kommer med en gennemgang af samtlige hold i Superligaen, med SS af alle deres spillere, så i har en chance for at følge med i hvordan holdene har udviklet sig? Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [104] Danske vikinger
« Svar #197: 06 Aug 2012, 22:30 »



11l08l2016 - Bolden triller
Så ruller bolden igen og Vestsjælland har fået en ganske fin start.

Superligaen er i gang, og det tegner til at blive mere interessant end nogensinde før. FC Vestsjælland har faktisk
Kampe:
2:2 v FC København
3:2 v AaB
2:1 v AB
2:2 v FC Midtjylland
5:0 v SønderjyskE
fået en ganske fin start og er ubesejret indtil videre. De har 11 point efter fem kampe og ligger placeret på en andenplads foran FC København. Det er dog kun målscoren der skiller de to hold af. I toppen af ligaen ligger Esbjerg, som er kommet rigtig godt fra land og med 13 point kan de bestemt ikke tillade sig at klage.

Vestsjælland satte sidste år rekord for flest mål scoret på en sæson, hvor de i gennemsnit scorede 2,8 mål pr. kamp. Indtil videre i denne sæson har de scoret 14 mål på fem kampe, hvilket også er lige præcis 2,8 mål pr. kamp, så måske Vestsjælland er ved at sætte ny rekord igen. Burgos har i hvert fald allerede bidraget godt med hele fire kasser fra hans støvler.

I sæsonpremieren mødte Vestsjælland de forsvarende mestre fra København. En svær modstander at starte ud med, og så oven i købet på udebane. 25.500 tilskuere var mødt op for at følge kampen, som blev intens og nervepirrende. Allerede efter 23 minutter fik Dame N'Doye en friløber, som han smukt udnyttede og bragte hjemmeholdet i front. Vestsjælland fik dog hurtigt svaret igen, da Henningsen få minutter senere klappede bolden i kassen fra 25 meters afstand. Resultatet ved pausen var 1:1. I anden halvleg kom FCK hurtigt foran igen, da Brian Hamalainen gjorde det til 2:1. Kampen bølgede frem og tilbage, men med få minutter igen gjorde Uffe Bech det til 2:2, som kampen også endte.

I bunden af tabellen ser det allerede skidt ud for Brøndby IF, som er ved at udvikle sig til et vaskeægte elevatorhold. De har blot samlet et point indtil videre, og det ser ikke rigtig ud til de har lært noget efter deres ophold i 1. Division. Den anden oprykker, Vejle Kolding, klarer sig dog godt og ligger i øjeblikket nummer fem.

Superliga:
1. Esbjerg, 13p
2. FC Vestsjælland, 11p
3. FC København, 11p
4. FC Midtjylland, 11p
5. Vejle Kolding, 9p

12. Brøndby, 1p

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [105] Danske vikinger
« Svar #198: 06 Aug 2012, 22:33 »

Nu går du jo helt amok  Opstemt Fem updates på en dag Opstemt fortsæt endelig!
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [105] Danske vikinger
« Svar #199: 06 Aug 2012, 22:43 »

Fantatisk arbejde, men synes godt du kunne opdatere alle spillerne på første side, det er ikke noget værd at se et ss af rønnow fra 2013...
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [105] Danske vikinger
« Svar #200: 06 Aug 2012, 23:12 »

Stadig en fantastisk blog Dida, det er jo en nydelse at læse!

En ting jeg dog ærger mig over er din stigende grad af internationaliserin g af dit hold, med 3 udenlandske indkøb - Jeg havde langt hellere set dig holde dig mere til danske spillere! Men det holder mig nu ikke tilbage fra at læse med. Keep up the good updates Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Dida
Gæst
 
Sv: [105] Danske vikinger
« Svar #201: 07 Aug 2012, 11:46 »

Nu går du jo helt amok  Opstemt Fem updates på en dag Opstemt fortsæt endelig!
Havde ikke andet at tage mit til en at spille FM og se OL Smiley
Fantatisk arbejde, men synes godt du kunne opdatere alle spillerne på første side, det er ikke noget værd at se et ss af rønnow fra 2013...
Tusind tak og god ide, gør jeg inden så længe Smiley
Stadig en fantastisk blog Dida, det er jo en nydelse at læse!

En ting jeg dog ærger mig over er din stigende grad af internationaliserin g af dit hold, med 3 udenlandske indkøb - Jeg havde langt hellere set dig holde dig mere til danske spillere! Men det holder mig nu ikke tilbage fra at læse med. Keep up the good updates Smiley
Tusind tak Hcan. Ja ved godt der er ved at være lige lovlig mange udlændinge på mit hold, men håber jeg snart at få rettet op på Smiley 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [105] Danske vikinger
« Svar #202: 07 Aug 2012, 12:18 »



17l08l2016 - Målsætning
Superligaen er i fuldgang, og det er på tide at fremlægge nogle målsætninger

Superligaen kører allerede på højtryk og Vestsjælland har faktisk fået en ganske fin start. De ligger i øjeblikket nummer to. I løbet af de seneste tre sæsoner er det blevet til to sølvmedaljer og en enkelt bronze medalje i Superligaen, så det skal blive spændende at se om det er i år Vestsjælland går hele vejen og hiver et mesterskab hjem. Det er dog ikke målsætningen for Vestsjælland, som blot håber at kunne kvalifikacere sig til Europa League igennem ligaen igen i år. Helt klart et realistisk mål. For at kvalifikacere sig til Europa League skal man som minimum ende på en fjerdeplads, hvilket netop er hvad Vestsjælland er spået til at ende.

FC Vestsjælland skal også spille Europa League denne sæson. Det er tredje år i træk at Vestsjælland skal spille europæisk fodbold, og for tredje gang i træk er målsætningen, at man blot skal samle værdifuld erfaring.  Udover Vestsjælland er Esbjerg, FC Midtjylland og FC Nordsjælland også med i turneringen.

Sidst men ikke mindst skal Vestsjælland spille Pokalturnering. En turnering som Vestsjælland ikke har haft det store held med de seneste år, hvor man aldrig er noget længere end fjerderunde. Sidste år skuffede Vestsjælland i pokalturneringen og nåede blot til fjerderunde, hvor målsætningen altså var en kvartfinalen. Igen i år er målsætningen en kvartfinale. En realistisk målsætning, hvis ellers holdet kan motiveres til at kæmpe lidt ekstra i Pokalturneringen.
 

Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [104] Danske vikinger
« Svar #203: 07 Aug 2012, 14:40 »

Ville forresten lige høre om der er stemning for at jeg kommer med en gennemgang af samtlige hold i Superligaen, med SS af alle deres spillere, så i har en chance for at følge med i hvordan holdene har udviklet sig? Smiley

Ville være godt, men SS af deres mest bærende spillere ville være dejligt, ingen grund til alle deres spillere.
Desuden en fantastisk blog og meget imponerende du har rundet de 100 updates! Forsæt endelig! Har du egentligt modtaget nogle jobtilbud fra andre klubber?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Dida
Gæst
 
Sv: [105] Danske vikinger
« Svar #204: 07 Aug 2012, 15:11 »

Fantatisk arbejde, men synes godt du kunne opdatere alle spillerne på første side, det er ikke noget værd at se et ss af rønnow fra 2013...
Så er billederne i første indlæg opdateret og alle andre ting i første indlæg skulle vidst også være så nogenlunde opdateret.
Ville være godt, men SS af deres mest bærende spillere ville være dejligt, ingen grund til alle deres spillere.
Desuden en fantastisk blog og meget imponerende du har rundet de 100 updates! Forsæt endelig! Har du egentligt modtaget nogle jobtilbud fra andre klubber?
Tak for svaret. Jeg vil gå i gang med at lave de updates efter transfervinduet er afsluttet. De updates vil komme i stedet for den sædvanlige transferopdate, da der alligevel ikke er sket det helt store på den internationale scene. Og mange tak skal du have for rosen. Underligt nok har jeg ikke modtaget nogle jobtilbud endnu, da jeg blev landstræner ved Belgien var det mig selv der ansøgte. Men jeg skal nok komme med en opdatering, hvis jeg får et jobtilbud, uanset om jeg acceptere eller ej.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [106] Danske vikinger
« Svar #205: 07 Aug 2012, 15:30 »



26l08l2016 - Klar til gruppespillet
Trods dagens nederlag til GNK Dinamo er Vestsjælland nu klar til gruppespillet i Europa League.

Vestsjælland kvalifikacerede sig i dag til gruppespillet i Europa League, efter en hård omgang fight mod Dinamo fa Kroatien. Den første kamp blev spillet i Zagreb på Maksimir foran hele 20.000 tilskuere. Vestsjælland fik en rigtig
god start på kampen og allerede efter fire minutter kunne Simon Makienok gøre det til 0:1. Dinamo svarede dog hurtigt igen og Dejan Pincic udlignede fire minutter senere. Spillet bølgede frem og tilbage, men ingen formåede at score, så resultatet ved pausen var 1:1. I anden havleg fik Vestsjælland dog hul på bylden og Casper Henningsen gjorde det let til 1:2. Med blot otte minutter tilbage af kampen scorede også Morten Bjerg Dahl, mens Henningsen seks minutter senere lukkede til kampens resultat på 1:4.

Returopgøret blev spillet på Slagelse Stadion. Grundet en særlig regel i Europa League må man kun lukke som mange tilskuere ind, som man har siddepladser. Der var derfor kun mødt 3.300 tilskuere op til kampen, hvilket netop er det antal sæder der findes på  Slagelse Stadion. Vestsjælland kom igen godt fra land og Marian Stanca gjorde det hurtigt til 1:0. Kroaterne skulle levere et mindre mirakel hvis de ville videre, men med to hurtige mål, sikrede de sig en pauseføring på 1:2. Et minut inde i anden halvleg fik Abdoulaye Sanou udlignet, inde Dinamo scorede to hurtige kasser igen og vandt kampen 2:4. Derfor er Vestsjælland nu videre med en samlet sejr på 6:5.

Grupperne til gruppespillet er også blevet trukket, og her er Vestsjælland havnet i gruppe L, hvilket faktisk er en ganske overkommelig gruppe, hvor det ikke vil være umuligt for Vestsjælland at gå videre, selvom de dog stadig er det svageste hold i gruppen. Udover Slagelse, er Trabzonspor, som sidste år slog FCK ud i kvartfinalen i selv sammen turnering. Hollandske AZ er også kommet i gruppe L, og det samme er det belgiske hold Brügge. 

Gruppe L:
Trabzonspor
AZ
Brügge
FC Vestsjælland
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [107] Danske vikinger
« Svar #206: 07 Aug 2012, 15:32 »

Jeg vil nu gå i gang med at lave updates om holdene i Superliga, så i kan få et overblik over hvor stærke/svage holdene er i Superligaen. Derfor vil jeg lige høre om hvilke oplysninger i kunne tænke jer, udover SS af de bærende spillere fra hver klub? Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [107] Danske vikinger
« Svar #207: 07 Aug 2012, 16:47 »

Jeg vil nu gå i gang med at lave updates om holdene i Superliga, så i kan få et overblik over hvor stærke/svage holdene er i Superligaen. Derfor vil jeg lige høre om hvilke oplysninger i kunne tænke jer, udover SS af de bærende spillere fra hver klub? Smiley
Måske hvis klubben har præsteret noget opsigtsvækkende kan både være positivt og dårligt eller hvis en af klubberne har en legende, som træner.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Dida
Gæst
 
Sv: [107] Danske vikinger
« Svar #208: 07 Aug 2012, 16:49 »



26l08l2016 - Akademisk Blodklub
Akademisk Boldklub rykkede op forrige sæson og ligger nu midt i Superligaen.

I dette lille femårige tilbageblik, starter vi tilbage i sæson 2011/2012 hvor AB lå placeret i 1. Division. Holdet havde
Holdnavn: Akademisk Boldklub
Nuværende position: 7.
Bedste position: 7.
Manager: Johnny Mølby
Taktik: 4:4:2
Anfør: Klaus Lykke
egentligt en meget fint sæson og sluttede af som nummer fire. Sæsonen efter igen gik det endnu bedre og klubben sluttede som nummer tre. Det er dog en klub med store ambitioner og målet var oprykning til Superligaen. Derfor måtte manager Kasper Kurland lade livet og nuværende manager Johnny Mølby tog i stedet over. Mølby var bestemt ikke nogen succes sin første sæson, og klubben sluttede på en skuffende 6. plads.

Sæsonen efter bar Johnny Mølbys arbejde dog frugt og klubben overraskede alt og alle. Med hele 67 point endte de foran OB og sluttede som nummer et i 1. Division. En fremragende sæson for den sjællandske klub. Så galt det den første sæson i Superligaen, hvor Johnny Mølby og AB forsatte med at overraske. Klubben var spået til at rykke direkte tilbage i 1. Division, men AB ville det anderledes og endte i stedet på en flot syvendeplads. I den nuværende sæson ligger de pt. nummer syv og det ser rigtig godt ud for AB, som er ved at etablere sig som en fast bestanddel af Superligaen.

Af nøglespillere, skal helt klart nævnes Younes Namli fra Marokko. Han er blot 22 år gammel, men er allerede en stor profil i AB. Med 34 kampe for klubben og ni mål har venstrekanten stor betydning for AB. Også den portugisiske angriber Hugo Pereira og forsvarsspilleren Rodolphe Abimola fra Cameroun har stor betydning for klubben, som er i en rivende udvikling.  



Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [107] Danske vikinger
« Svar #209: 07 Aug 2012, 16:52 »

Måske hvis klubben har præsteret noget opsigtsvækkende kan både være positivt og dårligt eller hvis en af klubberne har en legende, som træner.
Tak for svaret, håber du kan lide den første kluboversigt Smiley
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010