home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [140] The Villans (LUKKET)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: [140] The Villans (LUKKET)  (Læst 140582 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [99] Danske vikinger + Rode Duivels
« Svar #180: 06 Aug 2012, 01:20 »

I må desværre vente med finale updaten i morgen, men jeg vil i stedet smide en lille afstemning op, om hvem vinder finalen.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [99] Danske vikinger + Rode Duivels
« Svar #181: 06 Aug 2012, 12:07 »

Så er første indlæg opdateret Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [99] Danske vikinger + Rode Duivels
« Svar #182: 06 Aug 2012, 12:50 »



10l07l2016 - Finalen
Belgien spillede her til aften finale mod Spanien.

Belgien har indtil videre overrasket alt og alle og leveret en rigtig flot omgang fodbold. Holdet har scoret masser af mål og spillet smukt spil. Til aftenens kampe har Belgien valgt at stille op med følgende spillere i startopstillingen, Courtois, Vanden Borre, Boyata, Alderweireld, Vermaelen, Fellaini, Defour, Nainggolan, Lamah, Hazard og Vossen. Det må siges at være noget nær stærkeste opstilling, selvom man dog mangler kaptajnen, Kompany, som sidder ude med en skade. Belgiens modstander i finalen er Spanien, som vandt EM tilbage i år 2008. De stiller op med følgende startopstilling, Casillas, Ramos, Piqué, Dominguez, Alba, Busquets, Thiago, Herrera, Pedro, Rodrigo og Negredo. En skræmmende startopstilling, som burde kunne volde Belgien store problemer.

Spanien har haft en svær vej til Finalen, selvom de faktisk var kommet i en rigtig let gruppe A, sammen med Montenegro, Israel og Slovakiet. Spanien gik naturligvis videre som nummer et i gruppen med maksimum points efter tre kampe. Montenegro og Israel gik også videre fra den gruppe. I anden runde mødte Spanien Tjekkiet, som de let overmandede 2:0. Derefter ventede der Spanien en svær modstander i kvartfinalen, i form af Kroatien. Spanien skulle da også helt hen i det 120+2 minut før de kunne lukke kampen, da Juan Mata scorede til 1:0 i forlænget spilletid. I semifinalen mødt Spanien værtsnationen Frankrig. En svær kamp, som Spanien dog vandt 1:0 på mål af Alvaro Negredo.

Så galt det aftenens finale mellem Spanien og Belgien. Kampen blev spillet på det mægtige Stade de France i Saint-Denis, hvor hele 79.000 tilskuere var mødt op, for at gøre det til den ultimative oplevelse for spillerne. Der blæste en frisk vind og termometeret sneg sig op på 27 grader. Præcis klokken 15:00 blæste Gorgerat kampen i gang og EM finalen 2016 var i gang. Spanien viste med det samme hvorfor de var favoritter og styrede spillet fra start af. De kom til mange chancer og efter et kvarter kunne Negredo gøre det til 1:0. Få minutter senere blev bolden igen lagt ind i Belgiens felt. Der opstod en masse tumult og der var ikke rigtig nogen der vidste hvor bolden var, før Negredo smadrede læderet i kassen endnu en gang og gjorde det til 2:0. En mareridtsstart for Belgien. Få minutter før pausen kom Belgien dog tilbage da Jelle Vossen let headede bolden i kassen efter et belgisk hjørnespark. Derfor var resultatet ved pausen 2:1.

Belgien havde fået det perfekte udgangspunkt frem mod anden halvleg, efter de scorede til 2:1 lige før pausen. Derfor skulle de nu bare ind og ligge pres på Spanien og jagte en udligning. Belgien forsøgte virkelig også det bedste de havde lært og kom til flere rigtig store chancer. Blandt andet to skud på træværket. Med 20 minutter igen gik det dog galt for Vanden Borre som modtog sit andet gule kort og måtte forlade kampen. Nu så det pludselig rigtig svært ud for Belgien, som ikke kunne stille meget op mod de boldsikre spaniere, og specielt ikke med en mand i undertal. Med fire minutter igen blev kampen så lukket, efter Boyata havde nedlagt Rasmos i feltet og begået straffespark. Det var naturligvis Negredo der skulle tage sig af sparket og han lukkede sikkert til 3:1 og sikrede sit hattrick.

Derfor blev det ikke til noget Europamesterskab for Belgien i denne omgang, men jeg synes alligevel godt de kan være rigtig stolte af deres præstation, som helt sikkert vil blive husket i mange år frem.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [100] Danske vikinger + Rode Duivels
« Svar #183: 06 Aug 2012, 12:54 »

Så skete det utænkelige. Jeg rundede 100 updates, hvilket jeg bestemt ikke havde regnet med da jeg startede denne blog. Jeg tror altid jeg har haft ryg for at være en bruger der starter en masse blogs, som kun holder en uges tid. Jeg håber dog at denne blog har ændret jeres syn en smule på mig. Jeg er i hvert fald selv ret stolt over at have skrevet 100 updates og to gange i træk vundet prisen som månedens blog. Tak til alle dem der har fulgt med og kommenteret. Det giver mig lyst til at forsætte.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: [100] Danske vikinger + Rode Duivels
« Svar #184: 06 Aug 2012, 13:47 »

Jeg tager hatten af, virkelig flot Dida!
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [100] Danske vikinger + Rode Duivels
« Svar #185: 06 Aug 2012, 13:52 »

Også stor respekt herfra. Jeg synes virkeligt at det er flot gået at du har lavet en blog med 100 updates!  Thumbs Up Jeg vil ikke påstå at jeg har læst fast med her, men jeg har læst lidt i ny og næ. Til gengæld læste jeg fast med i din blog om Viborg. Nu ligger det måske lidt ude i fremtiden, men bliv endelig ved med at skrive om dansk fodbold  Wink det er i bund og grund det mest interresante synes jeg  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: [100] Danske vikinger + Rode Duivels
« Svar #186: 06 Aug 2012, 13:59 »

Så skete det utænkelige. Jeg rundede 100 updates, hvilket jeg bestemt ikke havde regnet med da jeg startede denne blog. Jeg tror altid jeg har haft ryg for at være en bruger der starter en masse blogs, som kun holder en uges tid. Jeg håber dog at denne blog har ændret jeres syn en smule på mig. Jeg er i hvert fald selv ret stolt over at have skrevet 100 updates og to gange i træk vundet prisen som månedens blog. Tak til alle dem der har fulgt med og kommenteret. Det giver mig lyst til at forsætte.

Puha, du kunne godt have startet ud med at sige at du ikke har tænkt dig at stoppe! var lidt langt nede jeg skulle gætte mig til den crazy

Har virkelig været imponeret over dit vestsjælland hold!, har ikke rigtigt fulgt med i dit Belgien eventyr, er simpelthen ikke glad for landsholds manager delen de seneste udgaver, alle de spiller rapporter, ville hellere at de var lagt sammen i en slags månedlig rapport eller andet.

Nå, men tilbage til dit FC Vestsjælland hold! det save, da jeg så din første sæson i Superligaen, gav mig blod på tanden og smed mig ud i et andet FC spil, nærmere betegnet Fyn, fik dog mit lidt ødelagt da holdet blev overtaget af en rigmand allerede i midten af 2. sæson, så jeg rykkede direkte op med lidt flere midler end gennemsnitlig.

Håber du fortsætter det gode arbejde og får en CHL eller EL finale plads med, inden du engang stopper bloggen! virkelig god læsning, Keep it up! Thumbs Up
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dida
Gæst
 
Sv: [100] Danske vikinger + Rode Duivels
« Svar #187: 06 Aug 2012, 14:20 »

Jeg tager hatten af, virkelig flot Dida!
Tusind tak skal du have Hansen Smiley
Også stor respekt herfra. Jeg synes virkeligt at det er flot gået at du har lavet en blog med 100 updates!  Thumbs Up Jeg vil ikke påstå at jeg har læst fast med her, men jeg har læst lidt i ny og næ. Til gengæld læste jeg fast med i din blog om Viborg. Nu ligger det måske lidt ude i fremtiden, men bliv endelig ved med at skrive om dansk fodbold  Wink det er i bund og grund det mest interresante synes jeg  Smiley
Mange tak skal du have Anfield Road. Synes også selv dansk fodbold er langt det sjoveste og mest interessante, når det kommer til blogs i hvert fald, så du kan godt regne med at en kommende blog også vil være om dansk fodbold, når den her engang slutter.
Puha, du kunne godt have startet ud med at sige at du ikke har tænkt dig at stoppe! var lidt langt nede jeg skulle gætte mig til den crazy

Har virkelig været imponeret over dit vestsjælland hold!, har ikke rigtigt fulgt med i dit Belgien eventyr, er simpelthen ikke glad for landsholds manager delen de seneste udgaver, alle de spiller rapporter, ville hellere at de var lagt sammen i en slags månedlig rapport eller andet.

Nå, men tilbage til dit FC Vestsjælland hold! det save, da jeg så din første sæson i Superligaen, gav mig blod på tanden og smed mig ud i et andet FC spil, nærmere betegnet Fyn, fik dog mit lidt ødelagt da holdet blev overtaget af en rigmand allerede i midten af 2. sæson, så jeg rykkede direkte op med lidt flere midler end gennemsnitlig.

Håber du fortsætter det gode arbejde og får en CHL eller EL finale plads med, inden du engang stopper bloggen! virkelig god læsning, Keep it up! Thumbs Up
Beklager, men ville lige trække spændingen en smule. Men rigtig mange tak og jeg er rigtig glad for at høre at jeg har inspireret dig til at prøve en laver rangerende dansk hold. En CHL eller EL finale ville være helt vildt, men der er meget lang vej endnu. Jeg skal dog nok gøre hvad jeg kan.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [100] Danske vikinger + Rode Duivels
« Svar #188: 06 Aug 2012, 14:23 »



11l07l2016 - Henrik Jørgensen trækker sig
Henrik Jørgensen offentliggjorde i dag, at han stopper som landstræner.

Belgien måtte i dag vinke farvel til deres succesrige landsholdstræner, Henrik Jørgensen. Jørgensen valgte i dag at stoppe mens legen er god og overlade roret til en ny landstræner. Jørgensen nåede hele 22 landskampe for Belgien, hvor han  fik dem kvalifikaceret til EM og han nåede da også lige at hive en sølvmedalje hjem ved Europamesterskabern e 2016 og rykke holdet op på en tredjeplads på verdensranglisten.

- Der er flere grunden til jeg i dag vælge at trække mig som landsholdtræner. For det første har jeg altid lært, at man skal stoppe mens legen er god. Jeg føler jeg har fået det optimale ud af Belgien, og frygter lidt jeg ikke vil kunne leve op til de høje forventninger der vil være til holdet ved VM 2018. Derudover står Danmark mig meget nært og det skar mig i hjertet da jeg måtte slå det danske hold ud af kvartfinalen under EM. Sidst men ikke mindst vil jeg nu fokuserer alt min energi på at hive et mesterskab hjem til Vestsjælland. Så hvis jeg nogensinde skal tilbage i sædet som landsholdstræner, skal det være for det danske landshold, fortæller en bedrøvet Henrik Jørgensen.

Der er ingen tvivl om at Henrik Jørgensen har nydt sin tid i Belgien og han kommer helt sikkert aldrig til at glemme de mange talentfulde spillere. De fleste danskere vil helt sikkert også sætte pris på at have Henrik Jørgensen som landstræner. Det er dog formentligt ikke noget man komme til at se i den nærmeste fremtid, da Ståle Solbakken pt. står ved roret for det danske landshold og han har gjort det rigtig godt indtil videre. Men hvem ved, måske en skønne dag vi får Jørgensen at se som dansk landstræner. 

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [101] Danske vikinger
« Svar #189: 06 Aug 2012, 15:03 »



12l07l2016 - Daniel Ravn solgt
FC Vestsjælland offentliggjorde i dag salget af Daniel Ravn.

Daniel Ravn tog i dag skiftet fra dansk fodbold i FC Vestsjælland til hollandsk fodbold i Feyenoord. Et fornuftigt skifte af den 19-årige forsvarspiller, som får rig mulighed for at udvikle sig hos den hollandske storklub.

- Jeg har været utroligt glad for min tid i Vestsjælland. Henrik Jørgensen og resten af klubben har lært mig utroligt meget og jeg vil aldrig glemme min tid i Slagelse. Jeg ser nu frem til at udleve mit europæiske eventyr, hvor mit første mål er at spille mig til en startplads i Feyenoord. Jeg vil dog ikke afvise at jeg godt kunne finde på, at afslutte min karriere i FCV, fortæller Daniel Ravn.

Daniel Ravn nåede hele fire sæsoner i Vestsjælland, hvor det er blevet til hele 118 kampe og 20 mål. Daniel Ravn har igennem hele hans tid i Vestsjælland været en vigtig spiller og der vil blive et kæmpe hul efter ham. Daniel Ravn har dog heller ikke været helt billig for Feyenoord, som måtte slippe hele 38.000.000 kroner for det unge talent, hvilket altså er den største handel Vestsjælland nogensinde har lavet. Ravn har nu skrevet under på en femårig kontrakt med Feyenoord, som gælder frem til sommeren 2021, hvor han får hele 60.000 kroner om ugen.

Vestsjælland skal formentligt ud og finde en erstatning for Daniel Ravn nu. Her kan Emil Axelsen fra Viborg F.F. måske være en mulighed. Han er blot 20 år gammel og har gjort det rigtig flot for VFF. Også Mikael Nim Mikkelsen fra Odense Boldklub kan være en mulighed. Han er 18 år gammel og skulle efter sigende have et kæmpe potentiale.

l l l

AB   2011 - 2013
FC Vestsjælland   2013 - 2016
Feyenoord   2016 - ?


Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: [102] Danske vikinger
« Svar #190: 06 Aug 2012, 15:22 »

Dejligt at du trækker dig tilbage fra Belgien efter min mening. Synes klart klubdelen er mere interessant. Smiley

Btw, synes dit layout er helt ekstremt lækkert at se på! Det ser bare indbydende ud hver update! Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [102] Danske vikinger
« Svar #191: 06 Aug 2012, 16:45 »

Må sige at jeg er imponeret over at du har nået så mange updates Smiley

Må ærlig indrømme at jeg ikke rigtig har fået læst denne blog, grundet dine tidligere tit er endt med at blive korte, men vil da helt sikkert følge med fra nu af, flot arbejde Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [102] Danske vikinger
« Svar #192: 06 Aug 2012, 17:59 »



12l07l2016 - To nye Vestsjællands spillere 
Andreas Östling og Gísli Thordarson blev i dag præsenteret som nye Slagelse spillere

FC Vestsjælland kunne i dag præsentere to nye spiller i form af den 23-årige Andreas Östling og 18-årige Gísli Thordarson. To centrale midtbanespillere, som begge to formentligt går direkte ind i startopstillingen. To meget talentfulde spillere, som begge kan gå hen og få en meget vigtig rolle den kommende sæson.

Andreas Östling er som sagt 23 år gammel og spiller centralmidtbane. Östlings karriere startede tilbage i år 2010, hvor han fik en kontrakt med svenske Västerås SK, hvor han med det samme fik spilletid. I Västerås nåede han hele seks sæsoner, før Trelleborgs FF smed 1.300.000 kroner efter det unge talent. I Trelleborg nåede han dog blot en halv sæson, før FC Vestsjælland fandt den store pengepung frem og smed 7.000.000 kroner på bordet og hentede den unge svensker. Östling er født og opvokset i Västerås i Sverige, han har dog endnu ikke fået nogen landskampe for det svenske A-landshold, men mon ikke det kommer. Nu har han i hvert fald fået en femårig kontrakt med FC Vestsjælland, hvor han får hele 25.000 kroner om ugen.

Den anden spiller, som man har valgt at hente til Vestsjælland er Gísli Thordarson. Han er blot 18 år og spiller ligeledes central midtbanespiller. Thordarson er født og opvokset i Akranes på Island. Det var da også hans hjembys hold, som han skrev sin første kontrakt med tilbage i år 2015, da Ípróttafélag Akraness tilbød ham en kontrakt. Thordarson nåede blot to sæsoner i klubben inden Vestsjælland smed 1.800.000 kroner efter det unge talent og skrev en treårig kontrakt med ham, hvor han får 21.000 kroner om ugen. Thordarson er allerede blevet noteret for sin første landskamp.
 

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [102] Danske vikinger
« Svar #193: 06 Aug 2012, 18:05 »

Dejligt at du trækker dig tilbage fra Belgien efter min mening. Synes klart klubdelen er mere interessant. Smiley

Btw, synes dit layout er helt ekstremt lækkert at se på! Det ser bare indbydende ud hver update! Smiley
Synes også selv det er klubdelen der er mest interessant. og tusind tak for rosen Smiley
Må sige at jeg er imponeret over at du har nået så mange updates Smiley

Må ærlig indrømme at jeg ikke rigtig har fået læst denne blog, grundet dine tidligere tit er endt med at blive korte, men vil da helt sikkert følge med fra nu af, flot arbejde Smiley
mange tak skal du have og godt du følger med Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [103] Danske vikinger
« Svar #194: 06 Aug 2012, 18:07 »

ss af de to nye spillere kan findes i første indlæg
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010