home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [140] The Villans (LUKKET)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: [140] The Villans (LUKKET)  (Læst 140549 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [28] Danske vikinger
« Svar #60: 04 Jun 2012, 18:21 »



03l02l2013 - Transfer overblik
Vinduet er nu lukket i og derfor bringer vi vanen tro et lille overblik

Danmark:
Det har ikke været det mest sindsoprivende transfervindue, men det har da heller ikke været helt kedeligt. FC
Største transfers:
   Antonio Marco fra Gremio til FC Midtjylland, 11 mio. kr.
   Sölvi Ottesen fra FC København til Hannover, 4 mio. kr.
   Brent McGrath fra Brøndby til Novara, 700.000 kr.
   Pär Ericsson fra IFK Göteborg til Brøndby, 550.000 kr.
   Jerry Lucena fra AGF til Fürth, 400.000 kr.
Midtjylland har i hvert fald haft den store pengepung fremme og betalt hele 11.000.000 kroner for den 28-årige midtbane, Marco Antonio.  FC København har dog også solgt ud af en deres stjerner, da den islandske forsvarsspiller, Sölvi Ottesen har skiftet København ud med Hannover. Bundholdet Brøndby har også været aktive i håb om at komme væk fra deres tiendeplads. Først har de solgt angriberen Brent McGrath til Novara. Ham har de så erstattet med en ny angriber, nemlig Pär Ericsson fra IFK Göteborg. Sidst men ikke mindst har AGF solgt Jerry Lucena til Fürth for 400.000 kroner.

Resten af verden:
På verdensplan har der godt nok været gang i den. Manchester City har slået alle rekorder med deres køb af den
Største transfers:
   Eden Hazard fra Lille til Manchester City, 290 mio. kr.
   Mathieu Debuchy fra Lille til PSG, 145 mio. kr.
   Costa Douglas fra Shakhtar til Tottenham, 115 mio. kr.
   Aymen Abdennour fra Toulouse til Arsenal, 107 mio. kr.
   Diego Godin fra AT Madrid til Juventus, 105 mio. kr.
belgiske stjerne, Eden Hazard, som er blevet hentet til klubben for hele 290.000.000 kroner, hvilket er den største handel under Henrik Jørgensens tid. Lille har virkelig solgt ud, og de er også på andenpladsen med deres salg af Mathieu Debuchy til Paris Saint germain. Tottenham har også haft den store pengepung fremme, da de smed 115.000.000 kroner efter den brasilianske midtbane, på blot 22 år, Douglas Costa. Aymen Abdennour fra Toulouse er blevet solgt til Arsenal, og den 23-årige forsvarsspiller skal nu bo i London. Sidst men ikke mindst har Diego Godín skiftet til Juventus, efter 2,5 sæson i At. Madrid.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [29] Danske vikinger
« Svar #61: 04 Jun 2012, 22:25 »



06l04l2013 - Med røven i vandskorpen
Det er uhyggeligt spændende i bunden af Superligaen og det sammen gør sig gældende i toppen.

Det er nu til at se en ende på sæsonen og der resterer blot otte kampe nu. Derfor går ligaen nu ind i sin afgørende
Kampe:
1:1 v FC København
2:3 v SønderjyskE
0:0 v FC Midtjylland
0:2 v Esbjerg fB
0:1 v FC Nordsjælland
fase, og det er nu at FC Vestsjælland for alvor skal til at vise at de vil det her, og at de fortjener en sæson mere i landets bedste række.

Som det ser ud pt. skal Vestsjælland spille Superliga næste sæson. Holdet befinder sig på en tiendeplads, hvilket lige netop giver tilladelse til endnu en sæson i landets bedste række. Der skal dog ikke gå ret meget galt før det i stedet hedder en tilværelse i førstedivision. Et point skiller vikingerne fra 11. og 12. pladsen. Derfor skal Vestsjælland knibe røvballerne sammen de sidste par kampe og virkelig give den en skaller, hvis de vil gøre sig forhåbninger om endnu en sæson i det fine selskab.

- Jeg er naturligvis tilfreds så længe vi ligger på den rigtige side af stegen. Spillet har dog ikke rigtigt været noget at råbe hurra for, men det er svære modstandere vi møder, og vi er stort set underdogs i hver eneste kamp. Vi var før sæsonen spået til at ende på en 12. plads, så på den led har det faktisk været en god sæson indtil videre. Men vi går en spændende tid i møde og vi holder fanen højt her i Slagelse, udtaler Henrik Jørgensen.

I forårssæsonens første kamp, galt det FC København på hjemmebane. Hele 8.000 tilskuere var mødt op for at følge forårspremieren på Slagelse Stadion. Vestsjælland kom rigtig godt fra land og fik presse københavnerne helt i bund. Efter 26 minutters spil kom Jorge fri i feltet, hvor han blev nedlagt og så var der straffespark til Vestsjælland. Uffe Bech var stensikker og gjorde det til 1:0. Efter pausen var det stadig vikingerne der var i front og det hele lignede da også en overraskende sejr, men få minutter før tid kombinerede FCK sig igennem og Santin gjorde det til 1:1 som kampen også endte.

Superliga:
1. FC Midtjylland, 50p

8. SønderjyskE, 25p
9. Silkeborg, 24p
10. FC Vestsjælland, 23p
11. AC Horsens, 22p
12. Brøndby, 22p



Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [29] Danske vikinger
« Svar #62: 04 Jun 2012, 22:48 »

Virker til, at være nogle gode indkøb du har lavet. Hvordan går det i Betsafe ligaen?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Dida
Gæst
 
Sv: [30] Danske vikinger
« Svar #63: 05 Jun 2012, 00:10 »

Synes også selv det er to gode talenter jeg har fået fingre i.. I 1. division er Randers FC allerede sikre på oprykning, mens Lyngby og AB kæmper om den anden oprykningsplads Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [30] Danske vikinger
« Svar #64: 05 Jun 2012, 00:31 »



04l05l2013 - Gode tegn
Efter en god periode fra FC Vestsjælland, ligner det nu pludselig overlevelse.

Så er der blot tre kampe tilbage af denne sæsons Superliga. Tre skæbnesvangre kampe, som kommer til at være
Kampe:
4:4 v OB
2:2 v AGF
2:2 v AC Horsens
4:2 v Brøndby
3:1 v Silkeborg
afgørende for mange hold. FC Vestsjælland er dog det hold med det bedste udgangspunkt i kampen om overlevelse. Med 32 point og tre point ned til stregen, ser det ganske fornuftigt ud for vikingerne lige i øjeblikket. Meget kan dog nå at ske, og der er bestemt intet der er afgjort endnu.

I bunden af Superligaen er det utroligt tæt. På sidstepladsen ligger Silkeborg, med sølle 25 point. De er næsten ude af kampen om overlevelse, og kan godt begynde at vende sig til en tilværelse i førstedivision. Ovenover dem ligger Brøndby IF. De har, ligesom SønderjyskE, 29 point og kan sagtens nå at sikre sig endnu en sæson i Superligaen. Foran dem kommer så AC Horsens på en niendeplads med 30 point. Det sidste af de fem hold der kan nå at rykke ned er så FC Vestsjælland med 32 point. Derfor er det altså Vestsjælland der har de bedste kort på hånden, men alt kan endnu nå at ske.

- Jeg er utroligt lettet efter de seneste kampe. Vi har nu været ubesejret i fem kampe, og jeg synes at vi har bevist at vi har fortjent endnu en sæson i Superligaen. Der venter dog stadig tre svære kampe mod AaB, FC København og SønderjyskE. Jeg tror dog ikke vil skal bruge mere end tre point for overlevelse, og dem kan vi passende tage mod vores nærmeste konkurrenter, nemlig SønderjyskE, udtaler Henrik Jørgensen.

Superliga:
1. FC Midtjylland, 62p

6. OB, 42p
7. AGF, 38p
8. FC Vestsjælland, 32p
9. AC Horsens, 30p
10. SønderjyskE, 29p

12. Silkeborg, 25p


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [31] Danske vikinger
« Svar #65: 06 Jun 2012, 10:02 »



25l05l2013 - På et hængende hår
FC Vestsjælland sikrede sig i dag endnu en sæson i landets bedste række.

Efter et nederlag mod AaB og sidenhen en lussing af FC København, var FC Vestsjælland tvunget til at tage point mod SønderjyskE. En sejr eller en uafgjort var hvad der skulle til, mens et nederlagt vil sende Vestsjælland ud af
Kampe:
0:1 v AaB
1:5 v FC København
2:2 v SønderjyskE
ligaen og give SønderjyskE endnu en sæson i det fine selskab. Begge klubbers fremtid afhang således af denne kamp, og det kunne så sandelig mærkes på både spillere, fans og trænere.

Kampen blev spillet på Slagelse Stadion kl. 15:00 foran hele 3.500 tilskuere. Stemningen var intens da dommer A. Hermansens fløjtede det altafgørende opgør i gang. SønderjyskE kom bedst fra start og allerede efter fem minutter fik de kombineret sig igennem Vikingernes forsvar og Quincy Antipas kunne let gøre det til 0:1, hvilket betød at FCV på det tidspunkt lå til nedrykning. Få minutter før pausen fik Rasmus Festersen dog udlignet, og så var Vestsjælland tilbage i Superligaen og SønderjyskE ude.

Anden halvleg var ikke ret mange minutter gammel, før Jorge blev sendt i dybden, afdriblede to mænd, hvorefter han blev nedlagt. Der var ingen tvivl hos Hermansen, og han fløjtede resolut for straffespark til Vestsjælland. Den unge lejesvend, Franck Semou, var manden der skulle spark, og det gjordede han iskoldt og så var det pludselig Vestsjælland der var i fornt. SønderjyskE gav dog ikke lige sådan op og få minutter efter kunne Quincy Antipas igen lade sig hylde som målscore, efter han havde bragt balance tilbage i regnskabet. Et mål var nu nok for SønderjyskE, og så havde de sikret sig endnu en sæson i Superligaen, og samtidig sendt Vestsjælland ud. Der blev derfor kæmpet med næb og klør i Slagelse-defensiven, og det gav i sidste ende pote da Hermansen fløjtede af og resultatet på tavlen hed 2:2, hvilket betød endnu en sæson i Superligaen for Vestsjælland. Heldigvis for SønderjyskE tabte Horsens, hvilket betyder at SønderjyskE også får endnu en sæson i Superligaen.

Superliga:
1. FC Midtjylland, 65p
2. FC København, 59p
3. AaB, 58p
4. Esbjerg, 53p
5. FC Nordsjælland, 53p
6. OB, 48p
7. AGF, 41p
8. Silkeborg, 34p
9. FC Vestsjælland, 33p
10. SønderjyskE, 33p
11. AC Horsens, 33p
12. Brøndby, 30p


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [32] Danske vikinger
« Svar #66: 06 Jun 2012, 10:11 »

Første indlæg er opdateret Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [32] Danske vikinger
« Svar #67: 06 Jun 2012, 10:51 »



13l06l2013 - Opsummering
Samtlige store ligaer er nu færdigspillet og afgjort. Derfor bringer vi nu et lille resume af de betydningsfulde ligaer i Europa.

Danmark:
Superligaen blev højest overraskende vundet af FC Midtjylland i år. Forrige sæson endte Midtjylland på en femteplads, men i år gik de altså hele vejen. Ganske Imponerede må man sige. Sidste års vindere, FC København, måtte i år tage til takke med en andenplads, hvilket bestemt ikke kan være tilfredsstillende. Aalborg Bk er også gået markant fremad. Sidste år endte de på en niendeplads, mens de i år tog bronzemedaljerne. I bunden er det blevet til et vemodigt farvel til kriseramte Brøndby IF. Det har længe set skidt ud for klubben, og i år gik det så helt galt. AC Horsens skal ligeledes ned og spille førstedivision næste sæson. Som afløser for de to hold, kommer Randers FC og Lyngby tilbage til Superligaen.

England:
For tredje år i træk løb Manchester United med mesterskabet i det engelske. Det har dog ikke været lige så sikkert som de forgangene år, og i denne sæson skulle det hele afgøres på målscoreren, hvor United var bedre end lokalrivalerne fra city, som måtte tage til takke med sølvmedaljerne. Bronzemedaljerne gik i år til Londonklubben, Tottenham, som med 70 point kan være ganske tilfredse med sæsonens forløb. Sidste års bronzevindere, Liverpool, har dog skuffet fælt denne sæson, og de endte helt nede på en syvendeplads. I bunden har man sagt farvel til Norwich, Blackburn og Birmingham.

Italien:
Juventus har været det altoverskyggende hold denne sæson, og med hele ti point ned til nummer to, må man sige at det var et ganske fortjent mesterskab Juventus tog sig igen i år. Juventus er for alvor vendt tilbage fra krisen. På andenpladsen finder vi overraskende Udinese, som har overrasket de fleste med en rigtig flot sæson. Nummer tre blev i år Inter. De havde hele 15 point op til Juventus, hvilket vidner om stor klasseforskel. AC Milan har dog været helt ved siden af sig selv, og med blot 46 point i ligaen, er det ikke blevet til mere end en 12. plads for klubben. Ud er røget Parma, Torino og Empoli.

Spanien:
FC BARCELONA. mere er der faktisk ikke at sige om den spanske liga. Hvis der var tale om klasseforskel i Serie A, ved jeg slet ikke hvad vi skal kalde det i Liga BBVA. Hele nitten point skiller FC Barcelona på førstepladsen med Real Madrid på andenpladsen. Det har været en ren magt demonstration fra Barcelonas side. At. Madrid løb med bronzemedaljerne efter en ganske fornuftig sæson fra deres side. I bunden er der blevet sagt farvel til Sporting, Deportivo og Getafe.

Tyskland:
I Tyskland har det dog været ret så spændende. Det blev for andet år i træk FC Bayern der løb med det tyske mesterskab, efter de 34 kampe. På andenpladsen finder vi højest overraskende Hannover, som har leveret en rigtig flot sæson, og det er faktisk kun to point der skiller Hannover fra en guldmedalje. Men mon ikke Hannover i sidste ende er ganske tilfredse med deres sølvmedaljer. På tredjepladsen  kommer Dortmund, som også var med i mesterskabskampen til det sidste. De var dog uheldige og derfor måtte de nøjes med bronze. I bunden har man sagt farvel til Düsseldorf og Nürnberg.

Europa:
I Champions League blev det Manchester United der løb med titlen, efter en flot 1:0 sejr over Marseille i finalen, med Tom Cleverley som den eneste målscore. Af overraskende resultater, må Liverpool 5:0 sejr over Barcelona siges at toppe listen. I Europa League var det også et engelsk hold der løb med titlen, nemlig Chelsea, efter de i finalen slog tysk Leverkusen. Kampen endte 1:0 og det ene mål blev score af Frank Lampard efter seks minutter. 


Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [33] Danske vikinger
« Svar #68: 06 Jun 2012, 10:53 »

Lækkert lækkert, dog ufatteligt at Brøndby rykker ud, men skal du så ikke prøve at se om du kan nappe nogen af deres spiller? For den sags skyld også Horsens, de må have nogen spillere rendende rundt du godt kunne bruge?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Dida
Gæst
 
Sv: [33] Danske vikinger
« Svar #69: 06 Jun 2012, 11:10 »

Mange tak skal du have Thebarber Smiley
Og jo jeg vil helt sikkert forsøge at handle ind i både Horsens og Brøndby Smiley



Forresten. Hvis der skulle være nogen der har en god ide til ting jeg kunne føre statestik over i det første indlæg, så skal i være velkomne til at skrive dem her Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [33] Danske vikinger
« Svar #70: 06 Jun 2012, 16:37 »



29l06l2013 - Forventninger
Den nye sæson banker på døren og det er på tide at lægge en plan.

I morgen åbner det danske transfervindue og alle klubber får nok at se til. Der er ikke mange uger til Superligaen igen kører for fuldtryk, så derfor skal der lægges en række målsætninger for den kommende sæson.

I FC Vestsjælland er planen nogenlunde den samme som sidste år. Målet er at undgå nedrykning. Sidste år var det kun på et hængende hår at FC Vestsjælland overlevede i Superligaen. Det hele blev afgjort på den bedstemålscore, hvilket faldt ud til Vikingernes fordel. Derfor ville det også være dumt at sætte forventninger ret meget højere op, da det ikke helt virker til at Vestsjælland har vendt sig til det høje tempo i Superligaen.

- Målet for denne sæson, er at vi endnu en gang skal undgå nedrykning i Superligaen. Det lykkes for os sidste sæson, så jeg er sikker på at vi kan gøre det samme i år. Da jeg overtog holdet forrige sæson satte jeg mig dog et personligt mål, som hed at det på intet tidspunkt måtte gå tilbage af for os. Derfor skal vi altså ende på en niendeplads eller derover. Jeg håber meget at det vil lykkes for kluben, men jeg har fuld tiltro til mine spillere, udtaler Henrik Jørgensen.

Igen i år er målet at FC Vestsjælland skal komme til fjerderunde eller derover i den danske pokalturnering. Sidste år lykkes det mål meget godt, så mon ikke også det lykkes for FCV at gentage succes igen i år.
 


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [34] Danske vikinger
« Svar #71: 06 Jun 2012, 17:00 »



01l07l2013 - Udrensning
Så er transfervinduet åbnet og FC Vestsjælland har allerede benyttet sig af tilbuddet.

Transfervinduet er ikke mere end en dag gammel, men FC Vestsjælland er allerede i fuld gang med at rense ud i truppen. Hele fem spillere er blevet smidt ud af førsteholdstruppen, og sat på en fri-transfer. Simpelthen fordi de ikke længere er gode nok ifølge Henrik Jørgensen.

- Lige siden vi gik på sommerpause, har jeg glædet mig til at gøre dette her. Få renset godt og grundigt ud i truppen, og bagefter hente nogle nye ansigter ind. Jeg føler at det var på høje tide at få smidt nogle af de gamle ud, og jeg føler heller ikke de har niveau til Superligaen. Jeg ville ikke gøre det sidste år, da jeg langt fra var sikker på om vi ville overleve den første sæson i Superligaen, og hvis vi skulle rykke ned i førstedivision igen, kunne vi godt have brugt dem. Men nu hvor der venter os endnu en sæson i Superligaen, føler jeg det er på tide at sige farvel og byde nogle nye spillere velkommen, fortætter manager Henrik Jørgensen.

De spillere der er tale om, er følgende. Simon Kornø, Kristoffer Wichmann, Anders Laursen, Mikkel Knudstrup og Danni König. Fem spillere som alle har været brugt i løbet af den seneste sæson, men de er altså ikke længere gode nok. Specielt salget af Simon Kornø kan måske forvirre, eftersom det var Henrik Jørgensen der hentede ham til klubber, og nu to år senere sætter Henrik Jørgensen ham på fri-transfer.

Det skal dog blive spændende at følge, hvem Henrik Jørgensen hiver ind som afløser. Der mangler i hvert fald folk i forsvaret nu, samt et par stykker på midtbanen og måske en ny reserveangriber. Derfor må klubben ud og investere i løbet af sommeren, og mon ikke også de kommer det.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [35] Danske vikinger
« Svar #72: 06 Jun 2012, 18:27 »



09l07l2013 - På rov i Brøndby
FC Vestsjælland har rigtig været på rov i Brøndby og hentet hele to spillere

Eftersom Brøndby rykkede ned fra Superligaen sidste sæson, har FC Vestsjælland øjnet muligheden for at gøre en god handel hos Københavnerklubben. Vestsjælland har derfor valgt at leje hele to spillere fra klubben for resten af sæsonen. Vestsjælland ville naturligvis godt have købt de to spillere, men grundet strenge økonomiske vilkår, må klubben nøjes med en lejeaftale, hvor de både slipper for at betale noget for spillerne og for at give spillerne løn.

Den første spiller der blevet lejet til Vestsjælland, er den 17-årige Morten Bjerg Dahl. Trods sin unge alder har han allerede givet smagsprøver på sit store talent. Sidste år fik han 11 kampe for Brøndby, hvor han gjorde det ganske glimrende. Så det er skam ikke for sjov at han er blevet spået til at være den nye Michael Laudrup. Han spiller også på den sammen position som Laudrup, nemlig en offensiv midtbane.  Om han kan spille sig på holdet i Vestsjælland er dog stadig uvis, men måske ville det være en god ide at give den unge knægt masser af spilletid, hvis Vestsjælland har ambitioner om at købe Bjerg Dahl efter lejeopholdet.

Udover Morten Bjerg Dahl har Vikingerne også lejet den 19-årige Riza Durmisi. Riza er halvt dansk og halvt tyrkisk. Han spiller dog for det tyrkiske landshold, hvis det skulle komme så vidt. Riza spiller venstre back, og det er også der han komme til at spille i Vestsjælland. FCV er nemlig meget tyndt besat på den venstre back og det er derfor meget fornuftigt at man har leje Riza. Forrige sæson fik Riza hele tre kampe for Brøndbys førstehold, så Superligafodbold er ikke helt nyt for den unge spiller.

Nu hvor der er kommet to lejesvende til fra Brøndby, har Vestsjælland også måttet levere en tilbage. Franck Semou er ikke længere at finde i Vestsjællandstruppe n, da hans lejeophold er udløbet, så han er blevet sendt tilbage til Brøndby. 


 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [36] Danske vikinger
« Svar #73: 06 Jun 2012, 22:47 »



16l07l2013 - Spelmann til Vestsjælland
FC Vestsjælland kunne i dag præsentere Martin Spelmann som deres nye back.

Præcis en uge efter de to Brøndby lejeaftaler kom i hus, kan Vestsjælland nu præsentere endnu en gammel Brøndby spiller, nemlig Martin Spelmann. Inden Spelmann er kommet til Vestsjælland, har han dog også været et smut omkring AC
Horsens, hvor han sidste sæson var med til at rykke ned i førstedivisionen. Derfor er Spelmann meget taknemlig for at Vestsjælland redder ham tilbage til Superligaen.

- Jeg er utroligt glad for at skifte til Vestsjælland. Da vi sidste sæson rykkede ned med AC Horsens kunne jeg slet ikke overskue en fremtid i den næstbedste række. Derfor kom det som en lettelse da FC Vestsjælland "reddede" mig fra Horsens. Jeg håber jeg kan slå igennem for Vestsjælland og betale dem tilbage, forklarer Martin Spelmann.

Martin Spelmann er født og opvokset i Hvidovre, og det var da heller ikke langt derfra, at han fik sin første kontrakt. Brøndby var nemlig holdet der skrev under med Spelmann tilbage i år 2003. I Brøndby var han mange år og fik mange kampe. Først i sæsonen 2007/2008 blev Spelmann solgt videre og røg et smut til AC Horsens. Her har han efterhånden også været i en lang perioden og nu er det altså Vestsjællands tur til at prøve kræfter med ham.

Martin Spelmann er oprindeligt defensivmidtbane, men i  Vestsjælland vil han komme til at fungere som højreback, en position som ikke er helt fjern for Spelmann. Vestsjælland har som sagt købt ham i Horsens, og det måtte slippe hele 650.000 kroner for ham. Derudover skal han have en forholdsvis stor ugeløn på hele 18.000 kroner, hvilket gør ham til den højest lønnede spiller i Slagelse. Spelmann har nu skrevet under på en fireårig kontrakt, som gælder frem til sommeren 2017.


 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [37] Danske vikinger
« Svar #74: 07 Jun 2012, 10:06 »



25l07l2013 - Moe som ny Viking
Brede Moe blev i dag præsenteret som ny Vestsjælland spiller.

Vestsjælland har rigtigt været aktive i denne omgangs transfervindue, og i dag kan de altså præsentere den fjerde nye spiller. Navnet er Brede Moe og han kommer fra Norge. Han er blot 21 år gammel, men har allerede 56
FAKTA
Navn: Brede Mathias Høstland Moe
Alder: 21 (15l012l1991)
Position: Centralforsvar
Nationalitet: Norge
Tidligere klub: Ranheim
Løn: 9.250 P/u
Omdømme: Nationalt
professionelle kampe på bagen. Brede Moe er rigtig glad for at være kommet til Vestsjælland og ser det som et skridt i den rigtige retning.

- Det er en stor dag for mig i dag, og jeg er rigtig glad for at være kommet til Vestsjælland. Nu har jeg efterhånden spillet tre sæsoner i Ranheim, og jeg føler derfor at det er på tide at komme videre. At det så er en udenlandskklub, gør kun det hele meget bedre. Lige siden jeg var lille har jeg drømt om at komme til udlandet og spille fodbold, og nu står jeg her. Jeg vil dog ikke ligge skjul på at min tid i Ranheim har været fantastisk og det er min klare favoritklub, beretter Brede Moe.

Brede Moe er født og opvokset i  Norge. På fodboldbanen er Moe's position centralforsvarsspil ler, mens han uden for banen er en ambitiøs, men udadvendt og medie-venlig type. Derfor får han forhåbentligt ingen problemer med at tilpasse sig i Vestsjælland. Hele hans karriere startede tilbage i år 2007, hvor Steinkjer skrev under med det unge forsvarstalent. Brede Moe var i Steinkjer ind til sommeren 2010, hvor han valgte at skifte til Ranheim, som han blev rigtig glad for. Nu gælder det så et ophold i Vestsjælland.

Vikingerne måtte have den store tegnebog frem, for at købe Moe fri, og det har faktisk været den største handel i Vestsjællands historie. Hele 2.750.000 kroner hev Vestsjælland op af lommen, men nu har de til gengæld også en kanon forsvarsspiller. Moe har skrevet under på en fireårig kontrakt, som gælder frem til sommeren 2017. Han får 9.250 kroner om ugen, hvilket han sikkert er ganske godt tilfreds med.


Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010