home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  l33l Den gamle hovedstad
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: l33l Den gamle hovedstad  (Læst 33279 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: l30l Den gamle hovedstad
« Svar #75: 30 Apr 2012, 14:47 »


Ny keeper til Viborg
06 l 07 l 2013 - Viborg

Efter købet af den unge Uffe Bech, kunne Viborg i dag præsentere endnu et nyindkøb. Denne gang har Viborg været ude at gøre en lidt mere defensiv investering, i form af en ny målmand. Målmanden er blevet hentet i Brøndby IF på en fri-transfer.

Viborgs nye Keeper er 30 år gammel og hedder Kevin Stuhr Ellegaard, og må betegnes som en af de bedste danske målmænd. Han har dog aldrig fået så meget som en enkelt landskamp, hvilket kan virke en smule overraskende.

Kevin Stuhr har været mange forskellige steder, men hans karriere startede i Søllerød-vedbæk, hvor han dog kun nåede en enkelt sæson, før FC København hende det unge talent. Sidenhen har han været i klubber som FCN, Manchester City, Hertha BSC, Randers, Heerenveen og senest Brøndby. Nu har Viborg så valgt at satse på den aldrende målmand. Kevin Stuhr har derfor skrevet under på en kontrakt med Viborg F.F., som gælder frem til sommeren 2017, hvor han får en løn på 17.000 kroner om ugen.

-" Jeg er meget glad for at komme væk fra Brøndby. Jeg følte mig ikke rigtigt velkommen på vestegnen, så jeg kunne derfor ikke komme hurtigt nok væk. Jeg er glad for at Viborg har valgt at give min chancen, og jeg håber virkelig jeg kan betale dem tilbage," forklare en glad Kevin Stuhr Ellegaard.

Ellegaard er dog ikke den eneste der har skrevet kontrakt med Viborg F.F., men også den unge Franck Semou har nu skrevet under på en permanent aftale med Viborg. For to sæsoner siden blev han udlejet til Viborg, på en toårig kontrakt. Nu er de to år gået og Semou har valgt at skriver under på en permanent aftale med Viborg, som sikrer ham 9.250 kroner om ugen.


 

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l30l Den gamle hovedstad
« Svar #76: 30 Apr 2012, 14:49 »


Målsætninger
20 l 07 l 2013 - Viborg

Om blot en enkelt dag bliver Superligaen skudt i gang landet over, og Viborg står overfor en svær opgave, når de møder Aalborg BK. Sidste år var målsætningen at klubben skulle forsøge at undgå nedrykning til første division, men den målsætninger er i år blevet forbedret.

Bestyrelsen og Ove Christensen har op til sæsonen i år lagt den målsætning der hedder, at de som minimum vil forsøge at ende midt i tabellen. Det vil komme til at kræve en stor indsats af samtlige viborgspillere, men det er bestemt ikke noget der er totalt umuligt. Kan Viborg blot spille ligeså godt som forrige sæson, og så undgå at gå død mod slutningen af sæsonen, så skal de nok hive en flot midterplacering hjem til domkirkebyen.

I pokalturneringen har Viborgs bestyrelse over store forventninger. Sidste år blev det til en flot kvartfinaleplads, hvor viborgenserne dog blev slået ud til rivalerne fra FC Midtjylland. I år skal succesen gentages og Viborg skal som minimum nå en kvartfinaleplacerin g. Det er bestemt også realistisk, og med en heldig lodtrækning, kan Viborg også nå endnu længere. Samtidig kan en uheldig lodtrækning også ødelægge det hele, hvis klubben løber ind i en hård modstander tidligere i forløbet, kan deres lille eventyr hurtigt få en ende.
 

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l32l Den gamle hovedstad
« Svar #77: 30 Apr 2012, 14:51 »


Ubesejret 
17 l 08 l 2013 - Viborg

Så er Superligaen anno 2013/2014 langt om længe kommet i gang, og Viborg F.F. er kommet særdeles godt fra
Superliga:
3:3 v AaB
4:3 v Horsens
0:0 v København
0:0 v Esbjerg
6:1 v Randers
land. Hele  ni point er sat på kontoen efter de første fem kampe, hvilket også betyder at Viborg pt. ligger placeret på en ganske fornuftig tredjeplads i ligaen.

Tre uafgjorte og to sejre er det blevet til, hvilket betyder at Viborg har åbnet sæsonen som ubesejret, og med en målscore på hele 13 - 7 efter fem kampe, hvilket også gør Viborg til det mest scorende hold i Superligaen indtil videre. Foran Viborg ligger på andenplads, FC Nordsjælland med ti point, og helt i toppen har vi FC København med 11 point. Viborg har derfor ikke specielt langt op til en bedre placering.

Specielt Lasse Schøne har været en rigtig vigtig spille for Viborg i starten af sæsonen. Med hele seks kasser i fem kampe, har Schøne hurtigt markeret sig og kan han forsætte den fornemmestil, kan det blive hans helt store sæson. Han har da også allerede lagt sig i spidsen af topscorelisten, hvilket er meget flot af den offensive midtbanespiller.

-" Vi har fået en kanon start på sæsonen og ligger i øjeblikket med helt i toppen af dansk fodbold. Jeg kunne simpelthen ikke have ønske mig nogen bedre start på sæsonen og jeg håber naturligvis at vi kan forsætte den flotte stime. Jeg ved naturligvis godt at vi ikke kan forvente at slutte i toppen af tabellen, men det er dog alligevel rart at vide at man kan spille lige om med et hold som FC København," udtaler Ove Christensen.

Superliga:
1. København, 11p
2. Nordsjælland, 10p
3. Viborg, 9p
4. AGF, 9p
5. OB, 8p

12. Randers, 1p

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l33l Den gamle hovedstad
« Svar #78: 30 Apr 2012, 14:58 »


Farvel og Tobak 
Det var det. Blogkonkurrencen er nu slut for mit vedkommende, og tilbage er kun at ønske de andre deltagere held og lykke og opfordre alle til at stemme. Målet med denne blog var at jeg skulle blive ved med at skrive opdateringer, indtil jeg havde vundet det danske mesterskab. Det startede også rigtig godt, og da konkurrencen blev skudt i gang, havde jeg hele 30 updates på lager. Få dage inde i konkurrencen vælger mit spil så at chrase, hvilket gør at jeg mister alt motivationen til konkurrencen.

Jeg gik derfor i gang med et nyt blog-projekt, som jeg vil lancere engang i løbet af ugen. Vi skal endnu en gang til 1. divisionen i Danmark, men mere vil jeg heller ikke afsløre..
 

Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: l33l Den gamle hovedstad
« Svar #79: 30 Apr 2012, 15:51 »

Glæder mig allerede, kan godt lide den måde du skriver på.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l33l Den gamle hovedstad
« Svar #80: 30 Apr 2012, 18:10 »

Det var godt Skjoldmanden Smiley
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l33l Den gamle hovedstad
« Svar #81: 30 Apr 2012, 20:44 »

Præcis det samme, glæder mig også allerede.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l33l Den gamle hovedstad
« Svar #82: 30 Apr 2012, 21:23 »

Det her er en super spændende blog! Godt arbejde!
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010