home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 335 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  l33l Den gamle hovedstad
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: l33l Den gamle hovedstad  (Læst 33287 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l10l Den gamle hovedstad
« Svar #30: 09 Apr 2012, 11:10 »

What? Hobro foran Viborg og OB? Det er direkte sygt! Har de købt Ronaldo og Messi eller hvad?
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l10l Den gamle hovedstad
« Svar #31: 09 Apr 2012, 11:39 »

De har faktisk kun gjort sig to middelmådige indkøb, så ved ikk hvad der går af dem Smiley
Går dog ud fra du mener AB og ikke OB? Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l10l Den gamle hovedstad
« Svar #32: 09 Apr 2012, 11:43 »

De har faktisk kun gjort sig to middelmådige indkøb, så ved ikk hvad der går af dem Smiley
Går dog ud fra du mener AB og ikke OB? Smiley

Ja, selvfølgelig, my fault  Opstemt
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l10l Den gamle hovedstad
« Svar #33: 09 Apr 2012, 11:50 »

Helt i orden Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l10l Den gamle hovedstad
« Svar #34: 09 Apr 2012, 11:56 »


Løsninger på toppen
08 l 01 l 2012 - Viborg

Viborgs tidligere topscore, Ken Fagerberg, forlod klubben for en god uge siden. Derfor har Viborg været på jagt efter
en afløser. Fagerberg gjorde det rigtig godt i Viborg, og med hele otte kasser i hans 13 kampe, var han en sikker topscore for Viborg.

Viborg F.F. havde dog, uden om pressen, allerede sikret sig en ny angriber. Den tidligere Skivebomber, Thomas Dalgaard skal nu hamre kasser ind for Viborg. Dalgaard er 27 år gammel og har fået en etårig kontrakt med Viborg. Han har derfor kun et enkelt år til at vise, at han har værd at satse på. Dalgaard blev hentet på en fri transfer og får pt. 10.000 kroner om ugen.

Ove Christensen mente dog ikke at Thomas Dalgaard var nok til at erstatte Ken Fagerberg, så Christensen har derfor været ude og investere i endnu en angriber. Denne gang er der tale om den tidligere Brøndby-spydspids, nemlig Nicolaj Agger. Han er blot 23 år gammel, men har allerede spillet mange Superligakampe og Allsvenskan kampe. Derfor har han masser af erfaringen, og han kan forhåbentligt være med til at give Viborg det sidste skub, så de kan komme op i Superligaen. Viborg måtte slippe 1.000.000 kroner for den unge angriber, og så skal han også have hele 12.000 kroner om ugen. Men forhåbentligt kan Agger leve op til prisskiltet.

Ken Fagerberg er dog ikke den eneste spiller der har forladt Viborg. Også Robert Veselovsky, Valentino Lai og Dennis Høegh har sagt farvel til Viborg, efter de ikke kunne blive enige om en  ny kontrakt. Især tabte af førsteholdsmålmande n Robert Veselovsky og midtbanen Valentino Lai kommer til at tage hårdt på Viborg, men de klare sig forhåbentligt, og så er vinduet heller ikke lukket i endnu, så de kan sagtens nå at hente en erstatning ind. 

 

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l11l Den gamle hovedstad
« Svar #35: 10 Apr 2012, 16:56 »


Foråret skudt i gang
30 l 04 l 2012 - Viborg 

Efter en lang og kold vinter, er forårssæsonen nu endelig blevet skudt i gang. Holdene er kommet ud af deres
Viasat Division:
3:0 v Brønshøj
3:1 v Vejle/Kolding
1:1 v Skive
4:1 v Hobro
4:2 v FC Vestsjælland
vinterhi, og afslutningen på sæsonen 2011/2012 ser ud til at blive rigtig spændende. Intet er afgjort endnu, men samtidig er der to hold der ligger rigtig godt til oprykning.

Esbjerg FB og Viborg F.F. er efterhånden ved at have slået et lille hul ned til de nærmeste konkurrenter og kører lidt deres et køb i toppen af Viasat Division. Det er dog Esbjerg der leder an, og med hele 45 point og syv point ned til Viborg, ligner de mere og mere det vindende hold. I næste uge møder Viborg og Esbjerg dog hinanden, og kan Esbjerg hive en sejr hjem i det opgør, er løbet så småt ved at være kørt for Viborg.

Viborg ligger som sagt placeret på en andenplads med 37 point, efter 18 kampe. Viborg har fået en rigtig god åbning på foråret og kan de forsætte den flotte stime, er mesterskabet stadig muligt. Viborg har på det seneste scoret hele 13 point på fem kampe, hvilket må siges at være ganske tilfredsstillende. Viborg har da også et forspring på hele syv point ned til nummer tre, så der skulle være en chance for at de kunne holde Hobro bag sig.

- Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre start på foråret. Vi har pløjet alt modstand af banen, og spillet rigtig fornuftigt fodbold. Jeg håber meget på, at vi kan forsætte det flotte spille i de resterende kampe, og så er jeg sikker på at vi nok skal få en god placering i ligaen, og formentlig en bilet til Superligaen," fortæller Ove Christensen.

Viasat Division:
1. Esbjerg, 45p
2. Viborg, 38p
3. Hobro, 31p
4. Randers, 29p
5. Hjørring, 28p

14.Blokhus, 7p

 

Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: l12l Den gamle hovedstad
« Svar #36: 10 Apr 2012, 17:49 »

Flotte updates Smiley

Sad lige og måtte kigge en extra gang på Thomas Dalgaard. Så måtte jeg lige ind i FM og se om det ikke var ham som jeg også selv har hentet til mit serie 3 hold, som dog nu spiller i Jyllandserien(Men er dog med stor fart på vej mod DK serien)

Men synes det er vildt at jeg har hentet den samme spiller til et hold fra Jyllandserien, som du har hentet til et 1. Div hold Opstemt
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l12l Den gamle hovedstad
« Svar #37: 10 Apr 2012, 18:03 »

Mange tak Smiley
Vildt at du har fået ham til et serie 3 hold. Det er dog ikke mig der har hentet ham til Viborg, han kommer automatisk til Viborg i spillet Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l12l Den gamle hovedstad
« Svar #38: 11 Apr 2012, 09:11 »

Jeg er sulten efter mere! Kom nu med nogle flere, fede updates  Thumbs Up
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l12l Den gamle hovedstad
« Svar #39: 11 Apr 2012, 17:19 »

Dejligt du forsat følge Dusty, du får en update inden længe Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l12l Den gamle hovedstad
« Svar #40: 11 Apr 2012, 17:23 »


Spændingen intakt
27 l 05 l 2011 - Viborg

blot et enkelt point i fem kampe taler for sig selv. Viborg har haft fem katastrofale kampe, hvor hele holdet er
Viasat Division:
1:2 v Esbjerg
1:1 v Blokhus
1:2 v Randers
0:1 v Næstved
0:1 v AB
faldet fra hinanden. Det ene point kom i kampen mod bundproppen, Blokhus, så det var ikke rigtigt noget at råbe hurra for.

Trods de dårlige resultater ligge Viborg forsat til oprykning. Placeringen er dog knapt så sikker og Viborg ligger faktisk af point med tredjepladsen, Randers. Det skal dog siges til Viborgs forsvar, at de øvrige tophold har spillet en kamp mere end Viborgenserne. Det bliver dog alligevel uhyggeligt spædende. Førstepladsen kan der dog ikke pilles ved. Esbjerg har været suveræne i denne sæson og de kunne allerede for en kamp siden lade sig hylde som mestre og Superligaklar.

I bunden er det også særdeles spændende. Blokhus har vi allerede måttet sige farvel til, og de vil være at finde i 2. Division næste sæson. Brønshøj og Roskilde kan dog stadig nå at sikre sig overlevelse, men det kræver at de strammer sig lidt an.

-" Jeg er rigtig skuffet over både min egen, såvel som gutternes indsats. Vi kunne allerede nu have sikret os oprykning, men i stedet skal vi nu ud i tre spændende og afgørende kampe. Jeg håber selvfølgelig vi kan vende stimen og sikre os oprykning inden alt for længe. Det er lang tid siden Viborg sidst har været så tæt på Superligaen, så nu skal vi sgu ikke smide det væk," fortæller Ove Christensen.

Viasat Division:
1. Esbjerg, 60p
2. Viborg, 39p
3. Randers, 39p
4. Vestsjælland, 37p
5. Hobro, 36p

14. Blokhus, 14p


Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l13l Den gamle hovedstad
« Svar #41: 16 Apr 2012, 21:58 »

rigtig spændende blog du har lavet der Smiley jeg følger. du skriver med et fint sprog og bestemt en blog som er værd at læse.

eneste (lille) kritik punkt skulle være at der er nogle stavefejl og andre former for grammatiske fejl. jeg er ikke dansklærer eller noget og det er bestemt ikke mange der er (faktisk næsten ingen) men de irriterer mig alligevel noget. bare en lille detalje Smiley

og så vil jeg da lige sige at jeg må sige at dine resultater er lidt svingende. først fejer du bare al modstand af banen og derefter får du ikke mange point. så kommer der en stime med sejre igen osv. osv.  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dida
Gæst
 
Sv: l13l Den gamle hovedstad
« Svar #42: 17 Apr 2012, 08:34 »

Beklager fejlene, og vil forsøge at rette op på det i de kommende updates og mange tak for rosen. Ja formen har virkeligt været meget svingende, og forstår det heller ikke helt selv Smiley
Beklager de manglende updates på det seneste, men har haft en smule travlt, regner med et par updates når jeg kommer hjem fra skole..
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l13l Den gamle hovedstad
« Svar #43: 17 Apr 2012, 15:46 »


Alt efter planen
11 l 06 l 2012 - Viborg

Trods svingende resultater mod slutningen af sæsonen, kunne Viborg F.F. i dag sikre sig oprykning til den bedste
Viasat Division:
1:3 v Roskilde
1:1 v Fredericia
4:0 v Hjørring
række i Danmark. Efter en flot afslutning, hvor Viborg var tvunget til at gå ud og vinde, og de derefter hiver en flot 4:0 sejr hjem mod Hjørring FC, hvilket også var den første sejr i otte kampe, er holdet nu klar til Superligaen.

Mesterskabet gik, som før nævnt, til Esbjerg, som hentede mesterskabet hjem med et forspring på hele 21 point ned til Viborg på andenpladsen. Bronze medaljerne gik en smule overraskende til FC Vestsjælland, som har haft en rigtig flot sæson med god resultater. Det bliver helt sikkert spændende at følge Vestsjælland den følgende sæson, og se om de formår at tage det sidste skridt op af stigen og rykke op i Superligaen. Randers endte på en skuffende fjerdeplads, mens årets største skuffelse må siges at være de nye fusionsklub, Vejle/Kolding, som endte helt nede på en niendeplads.

I bunden af tabellen måtte vi siger farvel til først Blokhus, og sidenhen også Brønshøj og FC Roskilde. Det er naturligvis aldrig sjovt at tage afsked med nogen, men inden af holdene har haft ret meget at byde på denne sæson, og det bliver derfor også godt for ligaen at få noget nyt blod op i rækken.

-" Jeg er nok verdens lykkeligste mand i dag. Holdet og jeg har indfriet de høje forventninger der var til os, hvilket jeg faktisk synes er rigtig flot. Jeg ser nu frem til at få lagt en ny målsætning, og der er ingen tvivl om at vi kommer til at kæmpe hårdt næste sæson, men jeg er sikker på at vi nok skal klare den og leve op til de nye målsætninger, der bliver lagt i løbet af sommeren," Udtaler en beruset Ove Christensen.

Viasat Division:
1. Esbjerg, 64p
2. Viborg, 43p
3. Vestsjælland, 41p
4. Randers, 40p
5. Hobro, 40p

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: l14l Den gamle hovedstad
« Svar #44: 17 Apr 2012, 16:30 »

Tillykke med oprykningen..   Thumbs Up

Er noget overrasket over det pointforspring Esbjerg har ned til de øvrige hold, men det må vel blot være en bevis på at de har været suveræne..

Men glæder mig til at følge din færd i Superligaen, og se hvad du kan udrette der   Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010