home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  ¶25 - Coincidence
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: ¶25 - Coincidence  (Læst 21180 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
¶25 - Coincidence
« : 01 Apr 2012, 12:09 »



Skal du have en gryde smeltet om til et nyt knæ?
Anyway, min blog kommer sgu ikke til at blive domineret af fantastiske røverhistorier, der kun har til formål at køre min skrivelyst i sænk, da jeg for 24. gang skal finde på et nyt personligt problem for Alejandro Dominguez, som er en virtuel karakter, jeg har opfundet til bloggens historie.

Nope, jeg kommer til at blogge lige ud af landevejen, og på en måde som vi kender fra de normale internet blogs. Ingen historier om eksotiske rejser for en manager, der har mistet kærligheden, og nu må søge mod nye græsgange i østen for at få mod på livet igen. Ingen Michael Laudrup parodi, som om jeg på noget tidspunkt bliver lige så klog på sporten, som ham selv.

Nej, forvent en blog hvor du kommer ind og læser når du skal tage en slapper, og bare nyde at dagen så småt går på hæld. Sørg for en kop kaffe til den ene hånd, og eventuelt en vådserviet til den anden, hvis du på et tidspunkt skulle skifte faneblad til en fane med et rødt ikon, mens du læser herinde. Det kan jo hænde, og så er du forberedt.
 
Angående mit første FM12 spil i meget, meget lang tid, så er jeg startet ud som arbejdsløs, og ser frem til en hyggelig omgang nymoderne Football Manager, eftersom jeg længe har været tilhænger af de ældre udgaver. Jeg vil begive mig rundt på en kind a journeyman karriere, hvor jeg for så vidt som muligt vil have det job, der kan betalte flest penge, og dermed sparke mit omdømme i top. Mit udgangspunkt er tidligere Serie-6 spiller, og så skal der ellers bare kæmpes derop ad.

Så nu vil jeg drikke lidt mere cola, se lidt mere af ”Biler 2” som kører i baggrunden, og så ellers gå på jagt efter mit første job i min håbløse karriere!

Håber du hygger dig indtil videre – og hent så lidt mere kaffe, du’ jo næsten er tom efterhånden!


Heep!
« Seneste Redigering: 18 Aug 2012, 21:53 af Erzael » Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #1: 01 Apr 2012, 14:35 »



Lige til at starte med, så vil jeg super gerne lige informere jer om, at jeg desværre ikke vandt noget på dagens nyerhvervet skrabelod fra Kvickly. Til gengæld har jeg fået et tilbud fra Aarhus Fremad, så har tænkt sig at betale mig lige så meget om måneden, som jeg vandt på mit skrabelod. Altså rumpehul.

Det er sgu første gang jeg har været ude for det i min FM historie. Men det beviser jo så bare, hvor meget jeg egentlig er værd. Well, da jeg tidligere sagde, at jeg ville starte fra bunden, så mente jeg det sgu også. Altså blev der takket yes t’anks til jyllandsposten.

Og der var simpelthen ikke noget bedre tidspunkt at få det tilbud på. Aftenen går på hæld, og jeg har et par dejlige nattetimer til rådighed i selskab med FM og Lukas Graham ud af den 30 watts CUBE forstærker på min højre side. Hygge, jo tak.

Så jeg håber i hygger jer derude i det ganske land. Udsigten over Slagelse by er ellers ganske fortræffelig her fra 3. sal, på sådan en aften hvor solen er ved at gå ned ude i horisonten. Er der også skide hyggeligt, der hvor du befinder dig i dette eksakte øjeblik?



Heep! - (Skrevet for en god sjat dage tilbage)
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #2: 01 Apr 2012, 18:21 »



I skrivende stund er jeg lige blevet færdig med første sæson hos jyderne, og det vel egentlig fint nok. Det ebbede ud i en midterplacering, hverken med farer for nedrykning, eller nogen større mulighed for en oprykningsplads.

Ved årsskiftet lå jeg sgu ellers nummer et, men det var meget, meget tæt i den periode. Efter den lange pause på 3-4 måneder var rytmen og den gode stime aftaget lige så stille, og flere stamspillere blev samtidig nakket fra mig i januar vinduet, hvilket tydeligt kunne mærkes i foråret.

Alt i alt endte der med at blive hentet 39 spillere ind i løbet af hele sæsonen, mens 28 gutter blev smidt ud af truppen. Med en amatør klub er der ikke mulighed for at tilbyde løn, så hver gang en spiller blev lokket med en skilling om ugen fra en anden klub, så smuttede de. Dog kan de da tages som en kompliment, at flere af vores bedre spillere blev snappet af enten 1. Divisions eller Superliga klubber.

Pt. sidder jeg alene på skansen, og mandehørmer med junkfood, FM og bold på 42”’eren. Og på sådan en dejlig solskinslørdag er der da ikke noget bedre at lave, end at sidde hjemme og nørde derudaf, alt i mens der er sikret et dejligt kampprogram på 6’eren og 9’eren resten af dagen. Det er en luksus situation, som man simpelthen bare burde have nogle flere af.

Hold jer munter indtil i dør, resten af spild af tid!


Heep!

Logged


mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ¶3 - Coincidence
« Svar #3: 01 Apr 2012, 19:20 »

Jeg følger med Opstemt
Logged

Neal Caffrey!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶3 - Coincidence
« Svar #4: 01 Apr 2012, 20:06 »

Meget anderledes blog (på den gode måde).. bliver spændende hvad du får ud af det..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶3 - Coincidence
« Svar #5: 02 Apr 2012, 12:08 »

Meget anderledes blog (på den gode måde).. bliver spændende hvad du får ud af det..  Thumbs Up

Jeg følger med Opstemt

Dejligt  Wink

Det ligger bestemt også langt væk fra mine tidligere blogs her på sitet, men det er sgu bare så meget nemmere at holde motivationen oppe på denne måde. Tidligere har jeg måttet udgå før april var slut, grundet manglende motivation. Det tror jeg ikke kommer til at ske denne gang Wink

Det er lige pludselig blevet sjovt at spille FM12 igen Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #6: 02 Apr 2012, 16:47 »



Kort efter sæsonafslutningen valgte jeg at skride fra Aarhus Fremad. Jeg var ansat på ubestemt tid, og havde ikke en eneste krone i løn. Og da optakten til den næste sæson så småt gik i gang, havde jeg stadig ikke modtaget noget tilbud. Og så vidt jeg ved, så har lønnen en stor andel i dit omdømme som manager, så uden bare en lille månedsløn, så ville omdømmet ikke rykke sig foreløbig.

Derfor valgte jeg at gå på ferie, og bede den om at vende tilbage den dag jeg skulle modtage en nyt jobtilbud. Kort efter lå der 3 styks i indbakken, alle fra 2. Divisions klubber. Det var hhv. FC Øresund, Tjørring samt Døllefjelde-Musse. Alle tilbød 1.400 kroner om ugen, så jeg valgte FC Øresund, da de havde det største lønbudget.

Klubben blev grundlagt i 2008, hvilket ikke giver klubben nogen spændende historie. De har aldrig ligget i 2. Division, så det skal nok blive en dejlig udfordring. Lige nu skal jeg have hevet en talentspejder og en assistenttræner ind i varmen, og så må sæson 2012/2013 ellers bare komme an!

Heep!

Logged


Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ¶4 - Coincidence
« Svar #7: 02 Apr 2012, 20:14 »

Kan godt lide den måde du skriver på, følger
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #8: 02 Apr 2012, 21:31 »



Ja, afsløret, jeg er en quitter. Et halvt år i Øresunds varme sæde, samt en dejlig plads til nedrykning, og ingen muligheder for at hente nye spillere, endte med endnu en opsigelse fra min side. Det er ikke nogen periode jeg vil mindes særligt længe i det her FM save.

Men endnu engang er jeg så smuttet på ferie, og endnu engang kom Tjørring krybende med et tilbud. Samme løn som i Øresund diskede de op med, men uden andre alternativer sagde jeg ja til tjansen i Tjørring. Vi skriver pt. den 6. april 2013, og der resterer stadig 14 kampe af sæsonen.

Udfordringen med Tjørring bliver nok bare at redde dem fra en rimelig dårlig position. Udgangspunktet er nummer 16 ud af 16, med 8 point op til stregen. Mandskabet sutter røv som satan i helvede, hvilket virkelig gør dette til en grinern udfordring.

Hvor svært kan det være at sikre sig overlevelse med disse vilkår. Piece of cake – jeg skal nok få den gøgler klub til at blive i 2. Division.

Heep!
Logged


brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ¶5 - Coincidence
« Svar #9: 02 Apr 2012, 22:28 »

Intet mindre end genialt Opstemt
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ¶5 - Coincidence
« Svar #10: 02 Apr 2012, 22:55 »

"Mandskabet sutter røv som satan i helvede", haha hvor er det godt Grin
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶5 - Coincidence
« Svar #11: 03 Apr 2012, 00:38 »

"Mandskabet sutter røv som satan i helvede", haha hvor er det godt Grin

Intet mindre end genialt Opstemt

Glad you like it Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #12: 03 Apr 2012, 11:23 »



Så gjorde jeg sgu det umulige. Jeg formåede at forblive på en nedrykningsplads med Tjørring, og kun vinde 1 ud af 14 mulige opgør. Resten blev selvfølgelig tabt. Dermed endte Tjørring på en 16. plads, med kun 12 point, og med en statistik på 3-3-24.

Med nationalitet som dansker, og et tidligere ryg som serie-6 spiller er det en direkte lorteopgave at skulle finde et nyt job.. Nu skriver vi sommeren 2013, og der går nok ikke længe, før en ny oprykker i 2. Division vil have mig på posten.

En status fra den virkelige verden, så er det i skrivende stund den 31. marts, kl. 09:21. Kæresten får et par veninder på besøg i dag, så mon ikke man kan blive forladt alene ved sin dejlige maskine, og bare få nørdet igennem. Jeg regner stærkt med at være vågen frem til midnat, hvor startskuddet lyder. Jeg elsker når starten går, og man bare kan se den ene tråd efter den anden, som bliver oprettet i blogkonkurrencens dertilhørende sektion.

Det er en stor begivenhed i FmFreaks’ kalenderår, og jeg er personligt meget spændt hver evig eneste gang. Så er det jo bestemt også et plus, at vi nu går ind i en dejlig påskeferie, som står på 100% afslapning fra min side.

Jeg håber ikke, at du bliver fri for mine fantastiske managertalenter i løbet af april måned. Nej, selvfølgelig gør du ikke det. Denne skandaløse manager skal sgu nå udenfor landets grænser. At forblive i Danmarks 2. Division i hele april må ikke ske. Jeg søsætter endnu engang en sæson, og så må vi se hvem der tilbyder denne habile mand et arbejde.

Heep!
Logged


NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ¶6 - Coincidence
« Svar #13: 03 Apr 2012, 12:27 »

Hold nu kæft hvor er det der gennemborende genialt! For fanden, det morer mig virkeligt det her. Dine lade og ligeglad attitude, den fantatiske humor og selvironi, brænder virkelig fortrinligt igennem. Minder om den gang filmen "Easy Rider" blev produceret i 1969(selv om jeg ikke var født på det tidspunkt). Men den gav virkelig den helt store fuck finger til Hollywoods æreskodeks, også kaldes "The Production Code", som klargjorde hvad, der var acceptabelt at skildre på det store lærred. Filmen var slet ikke i stil med andet man havde set før, tidligere meget tabulagte emner blev skildret tydeligt, og vagte forargelse hos de kronisk konservative filmproducenter, mens ungdommen blev dybt forelsket i den rebelske måde at lave film på..

Et lille sidespring.. Men det var altså det jeg tænkte på, da jeg læste din blog

Keep em coming!
Logged


Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ¶6 - Coincidence
« Svar #14: 03 Apr 2012, 12:35 »

1 ord, GENIALT.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010