home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks  (Læst 47358 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #135: 27 Apr 2012, 17:48 »

Ja! Der skal sku være konsekvens over at vræle sådan over ingenting... Men bruger nok også en mere disciplineret stil her i tyskland end jeg har gjort i fx england, hvor der er lidt mere plads til primadonnaer...

Nemlig.... synes jeg nu også godt man kan i England, men endnu bedre er det at ramme dem på pengepunge, så vågner de sgu op.. heller ikke rart sådan at miste 2x500.000 for ikke at være disciplineret eller noget Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #136: 28 Apr 2012, 15:08 »

Los Shaqiri ned i 3. Bundesliga og lad ham spille for reserverne.. Må hans røv klø og hans arme være for korte Rullende Øjne Det er en super blog min ven.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #137: 28 Apr 2012, 17:05 »

Los Shaqiri ned i 3. Bundesliga og lad ham spille for reserverne.. Må hans røv klø og hans arme være for korte Rullende Øjne Det er en super blog min ven.. KIU Thumbs Up

Heeh... du får at se hvad der sker i den kommende update Wink
Og tak Wink tror bar der her i konkurrencen er alt for mange blogs at følge med i...   glæder mig lidt til evt. at vende tilbage til min Arsenal blog... hvis ikke jeg venter helt til fm13 med en ny blog...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #138: 28 Apr 2012, 17:08 »

Heeh... du får at se hvad der sker i den kommende update Wink
Og tak Wink tror bar der her i konkurrencen er alt for mange blogs at følge med i...   glæder mig lidt til evt. at vende tilbage til min Arsenal blog... hvis ikke jeg venter helt til fm13 med en ny blog...

Du venter på ingen måder til fm13 Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #139: 28 Apr 2012, 17:28 »

Du venter på ingen måder til fm13 Wink

Sorry TripleX... burde ha skrevet at jeg måske venter til fm13 med at lave en blog på egen hånd... ved godt vi skal igang med den anden her i den kommende måned... regner med vi får tid til det, nu jeg kun har mit nye job her i maj Wink ser frem til en lille måneds ferie Grin
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #140: 28 Apr 2012, 17:31 »

Sorry TripleX... burde ha skrevet at jeg måske venter til fm13 med at lave en blog på egen hånd... ved godt vi skal igang med den anden her i den kommende måned... regner med vi får tid til det, nu jeg kun har mit nye job her i maj Wink ser frem til en lille måneds ferie Grin

 Thumbs Up det var meget bedre Sir Highbury Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #141: 28 Apr 2012, 23:07 »

Thumbs Up det var meget bedre Sir Highbury Wink

Jeg takker for riddertitlen du li gav mig der Wink
Du ved jo også godt at jeg er frisk på den anden blog der... men du skulle li træde i min formulering Wink

Jeg sidder og brygger lidt på noget marts update nu...  men ved ikke om den kommer op i dag... men bør den vel, hvis jeg skal nå at lukke sæsonen af i løbet af de kommende dage,..
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #142: 28 Apr 2012, 23:12 »

Jeg takker for riddertitlen du li gav mig der Wink
Du ved jo også godt at jeg er frisk på den anden blog der... men du skulle li træde i min formulering Wink

Jeg sidder og brygger lidt på noget marts update nu...  men ved ikke om den kommer op i dag... men bør den vel, hvis jeg skal nå at lukke sæsonen af i løbet af de kommende dage,..

Haha det var skam så lidt Peace

Den kommer da op i dag... så smider jeg også en op... Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #143: 28 Apr 2012, 23:38 »

Haha det var skam så lidt Peace

Den kommer da op i dag... så smider jeg også en op... Wink

Jeg brygger på den... har li startet savet så jeg kan tjekke resultaterne... så den kommer nok inden kl 12... Wink håber jeg
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #144: 29 Apr 2012, 00:09 »

Så kommer der sku en update i dag... skal li fixe de sidste detaljer..
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #145: 29 Apr 2012, 00:21 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Marts måned - Samtalen





Stillingen (efter 27. runde)



Resultater
1 - 0 Hannover (away)
2 - 1f Wolfsburg (home pokal semi)
1 - 1 Gladbach (home)
0 - 0 Schalke (away)
3 - 0 Napoli (home CHL)
3 - 1 Köln (home)
2 - 1 Freiburg (away)



Shaqiri var ikke så åbenmundet mere. Efter en ’venskabelig’ samtale på Völlers kontor, var de nået til enighed. Sådan blev den officielle forklaring i hvert fald. Men der var blevet talt med store bogstaver, og der var blevet brugt en del mindre høflige gloser. Völlers tid i Italien kunne mærkes når han blev vred, for der sneg sig nogle ’flotte’ bandeord med i samtalen. Det endte dog med at Shaqiri fik at vide, at hvis han ikke ændrede opførsel med det samme, så kunne han se frem til at blive reserve på fuld tid, og med bøder for uprofessionel opførsel.

I ligaen blev det til sejre over Hannover, Köln og Freiburg, alt imens det kun blev til uafgjorte resultater imod Gladbach og Schalke, hvilket ikke er acceptabelt. Det selvom at Bremen ikke mødte frem i stærkeste opstilling. Der var behov for nogle rotationer, for at lukke munden på nogle af reserverne, selvom de så viste at de ikke fortjente muligheden. Nogle idioter der bliver ved med at beklage sig, uden at de så leverer varen når de får muligheden. Bænken bliver deres plads, eller måske endda tribunen, for man bør ikke fremme dårlig opførsel. Ledelsen bakker mig dog stadig op, selvom de er lidt trætte af de højtråbende spillere. Men selv Balotelli opfører sig bedre end reserverne, og det er trods alt næsten ikke til at begribe. Han er nærmest en verdensmand i denne klub.


Shaqiri


I pokalturneringen blev det til forlænget spilletid før Wolfsburg blev besejret. Quaresma gjorde dog heller ikke kampen nemmere ved at rage et rødt kort til sig i det 47. minut, hvilket gjorde anden halvleg til en lang kamp om at forsvare sig imod Wolfsburg voldsomme overfald på Bremen målet. Det var dog faktisk Bremen der fik hul på bylden først, på mål af Papastathopoulos, desværre var det en anden græker der minutterne senere udlignede, nemlig Kyrgiakos. Men i den forlængede spilletid slog Damião dog til, og viste sin klasse ved at score det afgørende mål, selvom holdet i alt for lang tid havde kæmpet imod overmagten.

I returen imod Napoli, blev det for alvor udstillet at Napoli var et offensivt hold, som manglede defensiv styrke. For i det 61. minut spænede Damião fra Napolis spillere en efter en, indtil han nåede baglinjen nogle meter fra mål, hvorfra han formåede at sende et gudbenådet skud af sted, som endte i nettet. Fire minutter senere blev de Sanctis overmandet af endnu et skud, som ramte ham på skulderen efter den havde ramt stolpen. 2 – 0 til Bremen, men ydmygelsen af Napoli var ikke ovre, for 13 minutter senere scorede Naldo endnu et flot hovedstødsmål. Noget der efterhånden var blevet hans varemærke. 3 – 0 og Bremen var nu sikkert videre i turneringen, men desværre gik lodtrækningen Völler imod, for Bremens næste modstander blev det formstærke Arsenal mandskab. En grim modstander, når man tænker på at Lyon og Porto også var videre i turneringen.


   
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |36| - Et Galehus? - Samtalen
« Svar #146: 29 Apr 2012, 00:32 »

Lækker update Champ.... men damn da en lodtrækning... nu ikke noget med at lade dig tabe, bare fordi det er Arsenal, Sir Highbury Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |36| - Et Galehus? - Samtalen
« Svar #147: 29 Apr 2012, 00:42 »

Lækker update Champ.... men damn da en lodtrækning... nu ikke noget med at lade dig tabe, bare fordi det er Arsenal, Sir Highbury Wink

Tanken har strejfet mig hehe... men nej, vil altid give mig selv 100 % for holdet så bliver nødt til at stikke en kniv i hjertet og besejre mit elskede hold...  Men vi får at se hvorn det går, jeg skal i hvert fald nå til semi hvis bestyrtelsen fortsat skal bakke mig op...

Men tak, blev sku helt grebet af at skrive li pludselig... den fornemmelse har jeg savnet her i løbet af konkurrencen...  kan vær at det er bioturen der gav den sidste inspiration Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |36| - Et Galehus? - Samtalen
« Svar #148: 29 Apr 2012, 01:29 »

Tanken har strejfet mig hehe... men nej, vil altid give mig selv 100 % for holdet så bliver nødt til at stikke en kniv i hjertet og besejre mit elskede hold...  Men vi får at se hvorn det går, jeg skal i hvert fald nå til semi hvis bestyrtelsen fortsat skal bakke mig op...

Men tak, blev sku helt grebet af at skrive li pludselig... den fornemmelse har jeg savnet her i løbet af konkurrencen...  kan vær at det er bioturen der gav den sidste inspiration Wink

Ja det var jo ikke rødvinen i dag, så med mindre det var colaen der var sprittet op, så må det jo være selve filmen Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |36| - Et Galehus? - Samtalen
« Svar #149: 29 Apr 2012, 02:01 »

Ja det var jo ikke rødvinen i dag, så med mindre det var colaen der var sprittet op, så må det jo være selve filmen Wink

Jokede lidt med at der skulle drikkes til filmen, men det blev ikke til noget... så det har været filmen i sig selv der har gjort det i dag... Selvom der dog røg nok rødvin ned fredag aften til at de kunne tælle for et par aftener Wink

Skal også snart ha spillet sæsonen færdig, så jeg kan lukke og slukke med maner Wink
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010