home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks  (Læst 47248 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |32| - Et Galehus?
« Svar #120: 23 Apr 2012, 14:04 »

Surt med en skade til Damiao efter han have fundet formen igen... men udover det, nogle gode resultater, det ser ud til Völler og tropperne er ved at være, hvor de skal være Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |32| - Et Galehus?
« Svar #121: 23 Apr 2012, 14:52 »

Surt med en skade til Damiao efter han have fundet formen igen... men udover det, nogle gode resultater, det ser ud til Völler og tropperne er ved at være, hvor de skal være Smiley

Ja, det er sku lidt ærgeligt, men må bar håbe på at de andre spillere kan overtage...

Ja det er nogle gode resultater, men jeg må indrømme at kravene til sæsonen bestemt ikke er lave fra Herr Kleinberg...

Krav:
Champions League semifinale
Tysk Mesterskab
Tysk Pokalturnerings sejr
Tysk Supercup sejr

Hvilket jeg synes er ret voldsomt i anden sæson, og især når det er første gang jeg har holdet i CHL... der er laaang vej til en semifinale...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |32| - Et Galehus?
« Svar #122: 23 Apr 2012, 15:11 »

Det mangler da bare... en den grå røv, Völler skal sgu vise noget nu, ellers er det ud af vagten, og ind med en ny mand, Michael Laudrup er ret succesfuld har jeg hørt  crazy
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |32| - Et Galehus?
« Svar #123: 23 Apr 2012, 20:24 »

Det mangler da bare... en den grå røv, Völler skal sgu vise noget nu, ellers er det ud af vagten, og ind med en ny mand, Michael Laudrup er ret succesfuld har jeg hørt  crazy

Tja Völler klarer den fint indtil videre, ligger jo fint i gruppen efter kun at have tabt et opgør ud af 5, imens resten er blevet til sejre... Jeg synes bar det er offensivt af ledelsen at stille en semifinale som et krav... det jo trods alt første deltagelse i turneringen i flere år Wink

Men ja, i forhold til holdet, så bør jeg vel kunne gå distancen... vi får se...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |32| - Et Galehus?
« Svar #124: 23 Apr 2012, 20:27 »

Tja Völler klarer den fint indtil videre, ligger jo fint i gruppen efter kun at have tabt et opgør ud af 5, imens resten er blevet til sejre... Jeg synes bar det er offensivt af ledelsen at stille en semifinale som et krav... det jo trods alt første deltagelse i turneringen i flere år Wink

Men ja, i forhold til holdet, så bør jeg vel kunne gå distancen... vi får se...

Er lidt enig der, de burde stille sig tilfredse med en kvartfinale.. men det er jo krævende tyskere du har med at gøre Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |32| - Et Galehus?
« Svar #125: 23 Apr 2012, 20:40 »

Er lidt enig der, de burde stille sig tilfredse med en kvartfinale.. men det er jo krævende tyskere du har med at gøre Smiley

Ja en formand der ved hvad han vil ha, og hvad han ikke vil ha... men tja nu det er i tyskland så kører jeg også et lidt mere tight ship, end jeg nogensinde har gjort i fx England... Der er sku behov for mere disciplin i Tyskland...

Men ja en kvartfinale kunne jeg forstå, men semi, så kunne de sku lige så godt ha sagt en finaleplads, for hvis jeg når så langt vil jeg da gå hele vejen... Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #126: 24 Apr 2012, 23:11 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


December måned - Herbst Meister



Tim Borowski



Stillingen (efter 18. runde)



Resultater
3 - 0 Stuttgart (home)
5 - 0 Mainz (home)
2 - 0 H. Tel-Aviv (home)
3 - 1 Dortmund (away)
4 - 2 Dortmund (away Pokal)
2 - 0 Leverkusen (home)



Så blev der gjort rent bord. En målscore på 19 – 3 på seks kampe må siges at være det offensive spil, som Kleinberg søgte efter, så julefreden er nu sikret, især da Champions League gruppen blev vundet i fin stil. Med hele fire point ned til Real Madrid, så har Völlers første Champions League eventyr fået en god start. For det blev nemlig til sejre i alle kampe bortset fra en, hvilket betyder at Bremen slutter gruppespillet med 15 ud af 18 mulige point. Real Madrid spillede helt uforstående uafgjort imod Rangers i begge opgør, alt imens Bremen sikkert med en målscore på 8 – 1 over to kampe.

Lodtrækningen i Champions League gav Bremen Napoli, som kommende modstander. Et hold der bestemt lever højt på deres angreb og ikke deres forsvar, for de sluttede deres gruppe som nummer to, og med en målscoreforskel på minus en. Hvilket får en til at overveje, hvorledes de kunne blive mestre i sidste sæson. De sluttede dog kun et point over Inter og Roma.

Men tilbage til december, hvor først Stuttgart blev besejret 3 – 0, men det var en dyr sejr. For Bremen forlod opgøret med hele tre skader (Borowski, Radu, Ekici) hvilket tynder en del ud i bredden på midten og især på venstrebacken, hvor Radu ellers har været fast mand. I kampen mod Mainz kom både Bassong og Niang på tavlen for klubben, hvilket glæder alle her i klubben. Tel-Aviv blev besejret 2 – 0.

Så var der de to opgør imod Dortmund, det første i Bundesligaregi, som bød på først et straffespark til Dortmund, som Wiese snuppede sikkert. Herefter blev det desværre også til et rødt kort til Papastathopoulos og en skade til Badelj. Men kampen sluttede heldigvis for Völler hele 3 – 1 til Bremen. Pokalopgøret fire dage senere blev vundet på at Damião scorede hele fire gange i kampen, hvilket gjorde at Dortmunds to scoringer ikke fik nogen betydning.

Månedens sidste kamp var imod ligaens førehold Leverkusen, som dog ikke var længere væk end at en sejr ville gøre Bremen til Herbstmeister. Det blev da også en realitet da Bremen rent faktisk havde chancer inden for rammen, modsat Leverkusen i den hårdt spillede kamp. Første mål blev scoret af Podolski efter 10 minutter, og i anden halvleg var han igen på spil, men denne gang ramte han stolpen. Men til alt held for Bremen ramte returen Adler i ryggen, så den alligevel gik i mål. Sejren var en realitet og det samme var førstepladsen i Bundesligaen.






Månedens spiller:
Damião snupper endnu engang titlen, denne gang er det hans helt enestående præstation imod Dortmund, samt hans generelt høje niveau trods en skade for ikke så forfærdiglig længe siden. Podolski skal dog også nævnes som en runner up, da det eneste der adskilte de to spillere var enkeltmands præstationen som Damião viste imod Dortmund.
   
« Seneste Redigering: 25 Apr 2012, 22:57 af Highbury » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |33| - Et Galehus? - Herbst Meister
« Svar #127: 25 Apr 2012, 14:17 »

Imponerende måned.. og man kan jo kun elske Damiao, savner ham helt i Atletico Wink

Tillykke med Herbstmeister titlen, og endnu et stabilt indlæg fra din hånd Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #128: 25 Apr 2012, 23:06 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Januar måned



Völler



Stillingen (efter 18. runde)



Resultater
3 - 0 Wolfsburg (home)
3 - 2 Kaiserslautern (home Pokal Kvart.)



Det blev kun til et opgør i Bundesligaen samt en kvartfinale i pokalturneringen, inden at januar måned var ovre igen. I ligaen valgte Wolfsburg at lave hele to selvmål, ud af de tre mål som Bremen vandt med. Desværre måtte Papastathopoulos udgå i det 58. minut med en skade, noget der kunne fremkalde dybe panderynker i det nordtyske, for det var trods alt manden der fra tid til anden scorede de vigtige mål. I pokalkampen valgte Völler at benytte tre reserver, for at give dem lidt spilletid, for det er stadigvæk Champions League der har den fulde opmærksomhed. Det blev dog til en 3 – 2 sejr over Kaiserslautern i kvartfinalen.

Januar har været meget stille og roligt på transferfonden, for kun Prödl og Wesley har forladt klubben, sidstnævnte dog kun på en lejekontrakt. Prödl havde selv bedt om at blive solgt, så da Zaragoza bød på ham fik han lov til at skifte. Der var dog også bud efter flere af stjernerne på holdet, deriblandt var Badelj igen på tale i Inter, men igen afviste Völler blankt at sælge den unge stjerne. Ind på holdet er der kun kommet en enkelt spiller, hvilket blev den unge franskmand Faty Maina, som både kan spille boks og højre midtbane. Han er dog kun 19 år så han er købt som en fremtidens mand, men det ventes dog at han kan nå at lære meget af de erfarne spillere som Podolski og Quaresma.

Nu venter der ellers blot en række kampe i ligaen, hvor førstepladsen gerne skal køres hjem i sikker stil uden at man fjerner fokus fra Champions League hvor Napoli venter i slutningen af februar.

   
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |34| - Et Galehus?
« Svar #129: 26 Apr 2012, 20:19 »

Kom så i gang Champ, fuld knald på her de sidste dage.. You can do it  crazy
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #130: 27 Apr 2012, 13:39 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Februar måned - Uro i truppen





Stillingen (efter 22. runde)



Resultater
1 - 0 HSV (away)
5 - 0 Bochum (home)
1 - 1 Nürnberg (away)
2 - 0 Frankfurt (home)
2 - 2 Napoli (away CHL 1. kamp)



Freden og roen herskede på overfladen, men nede under facaden begyndte problemerne at røre på sig. Der var uro blandt spillerne, hovedsageligt reserverne, som mente de trods deres ringe forsøg på træningsbanen fortjente at være fast mand på holdkortet. Noget Völler bestemt ikke var enig i, de skulle vise at de var gode nok. Men de fik løbende chancen i nogle mindre profilerede kampe. Men de gamle stjerner som Hunt og Borowski var ikke nemme at tilfredsstille. Desværre blev det endnu værre da Shaqiri med flere reagerede direkte modsat af hensigten, ved nogle teamtalks. Den unge schweitzer førte an i et angreb på Völlers evner til at styre holdet. Det blev dog lagt ned af ledelsen og Völler selv, der for en gangs skyld stod som forenet.

Kampene forløb dog næsten efter planen, da det blev til en sejr over HSV på udebane, og kampen efter blev det også til en sejr over Bochum, endda en 5 – 0’er. Kampen efter ude imod Nürnberg blev desværre til en pointdeling, da Nürnberg udlignede sent i anden halvleg. De fik vist at selvom de kun er placeret i den øverste halvdel, så kan alle hold true alle. Hjemme imod Frankfurt blev det til en hurtig 2 – 0’er som optakten til månedens sidste kamp, som var ude imod Napoli.



Ganske som forventet stillede Napoli op med alle mand klar til at spæne frem over banen. Deres taktik var nærmest en 3 – 4 – 3, som den havde været i den senere tid. Så derfor valgte Völler at prøve at lokke dem frem, for så at sende Podolski eller Damião i dybden. For med kun tre mand i bagkæden og en ikke synderlig defensiv midtbane ville angriberne få megen plads at boltre sig på. Og ganske rigtigt blev der meget plads, men det første mål kom dog da Naldo steg til vejrs og headede bolden sikkert i kassen i det 16. minut. I det 19. minut var der igen fare på færre for Napoli, for ned ad sidelinjen stormede Damião for til sidst at sende en perfekt aflevering ind i fødderne på Podolski der uden tøven ekspederede læderet i kassen. Herefter trak Napoli sig lidt mere tilbage og resten af første halvleg blev brugt på midtbanen. I anden halvleg formåede de dog at komme ud som forandret, for allerede i det 46. minut lynede Inler på en returbold uden for feltet. Fire minutter senere fik Dossena der i dagens anledning agerede venstre midt, sidste fod på noget kedeligt klumpspil foran Bremen målet. 2 – 2 med 40 minutter igen, desværre blev det ikke til mere. Men Völler var egentlig fint tilfreds, for hjemme på Weserstadion skulle de nok kunne slå Napoli, og med to udebanemål i bagagen så kunne det vel ikke gå helt galt?


   
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #131: 27 Apr 2012, 14:05 »

Trist Napoli-comeback, men som du nævner, mon ikke du kan klare den hjemme i Bremen;)

Shaqiri er sgu altid lidt af en tvær tudeprinsesse, bare sæt dem på plads Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #132: 27 Apr 2012, 14:55 »

Trist Napoli-comeback, men som du nævner, mon ikke du kan klare den hjemme i Bremen;)

Shaqiri er sgu altid lidt af en tvær tudeprinsesse, bare sæt dem på plads Wink

Ja, men tror det var fordi Inler fik sendt det drømmehug der afsted med det samme.. Han kan bar det der med at sparke fra distancen.,. Men ja på hjemmebanen har jeg været ret så stærk, især mod hold der tror de kan spille offensivt imod mig...

Ja, sys sku han er lidt for hurtig til at klynke... jeg fik af to omgange brugt en lidt forkert tone, den første gang lidt for agressiv og en anden kamp var jeg for blødsøden åbenbart... det var nok til han mente jeg burde lade nogle andre tale for mig... Han røg så også på bænken, selvom han er en god kantspiller...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #133: 27 Apr 2012, 14:59 »

Ja, men tror det var fordi Inler fik sendt det drømmehug der afsted med det samme.. Han kan bar det der med at sparke fra distancen.,. Men ja på hjemmebanen har jeg været ret så stærk, især mod hold der tror de kan spille offensivt imod mig...

Ja, sys sku han er lidt for hurtig til at klynke... jeg fik af to omgange brugt en lidt forkert tone, den første gang lidt for agressiv og en anden kamp var jeg for blødsøden åbenbart... det var nok til han mente jeg burde lade nogle andre tale for mig... Han røg så også på bænken, selvom han er en god kantspiller...

Det er sådan det skal være, så kan de lære det, de overbetalte klynkende knægte Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |35| - Et Galehus? - Uro i truppen
« Svar #134: 27 Apr 2012, 16:42 »

Det er sådan det skal være, så kan de lære det, de overbetalte klynkende knægte Wink

Ja! Der skal sku være konsekvens over at vræle sådan over ingenting... Men bruger nok også en mere disciplineret stil her i tyskland end jeg har gjort i fx england, hvor der er lidt mere plads til primadonnaer...
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010