home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks  (Læst 47242 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |27| - Et Galehus?
« Svar #105: 17 Apr 2012, 02:01 »

Fine transfers som passer fint overens med det "nye" forventningspres.. er dog lidt ærgerlig over at Özil ikke vender hjem "endnu", men jeg er helt enig at man ikke bare sådan lige fyrer 500.000.000 kroner af.. I mine øjne en rigtig flot blog med de ventede resultater og jeg glæder mig til at følge din færd i Champions League..

KUTGW my friend Thumbs Up

Ja, der er jo kravet om at vinde kampe... men også kravet om flot fodbold, nu må vi se om det hele fortsætter så godt...

det ville vær sweet at se Özil trække i Brementrøjen igen... men ja 500 af de store er sku li voldsomt nok, forhåbentlig falder han lidt i pris når hans kontrakt ikke varer de næste 4-5 sæsoner...

Tak Jimmy... kan også love dig for du skal glæde dig til CHL Smiley er netop gået ind i vinterpausen Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |27| - Et Galehus?
« Svar #106: 17 Apr 2012, 15:49 »

Ser stadigt rigtigt godt ud. Er helt vild med din trup, den bliver en klasse for sig  i Bundesligaen. Mit favoritkøb er sgu Damiao, skyldes nok jeg selv havde ham dengang i HSV, klassespiller!  Thumbs Up

Hvad angår Özil så får du kamp til stregen, har kig på ham i Atletico også Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |27| - Et Galehus?
« Svar #107: 17 Apr 2012, 16:09 »

Ser stadigt rigtigt godt ud. Er helt vild med din trup, den bliver en klasse for sig  i Bundesligaen. Mit favoritkøb er sgu Damiao, skyldes nok jeg selv havde ham dengang i HSV, klassespiller!  Thumbs Up

Hvad angår Özil så får du kamp til stregen, har kig på ham i Atletico også Wink

Tak Wink

Det skyldes faktisk også din blog at jeg hentede ham, for det er sq, tro det eller ej, første gang jeg henter ham til den klub jeg er manager for...  Opstemt

Fingrene væk fra Özil, han er jo et produkt af Bremens arbejde Smiley  Arbejder jo på at lokke Real ned i pris... burde være nemmere for mig end for dig som er ærkerival Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |27| - Et Galehus?
« Svar #108: 17 Apr 2012, 16:12 »

Tak Wink

Det skyldes faktisk også din blog at jeg hentede ham, for det er sq, tro det eller ej, første gang jeg henter ham til den klub jeg er manager for...  Opstemt

Fingrene væk fra Özil, han er jo et produkt af Bremens arbejde Smiley  Arbejder jo på at lokke Real ned i pris... burde være nemmere for mig end for dig som er ærkerival Opstemt

Sgu rart man også kan have god indflydelse af og til Peace

Haha vi får se, 500 mill sagde du de ville have?.... De vil sgu nok ikke engang sælge til mig Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |27| - Et Galehus?
« Svar #109: 17 Apr 2012, 16:19 »

Sgu rart man også kan have god indflydelse af og til Peace

Haha vi får se, 500 mill sagde du de ville have?.... De vil sgu nok ikke engang sælge til mig Smiley

Ja, ikk Wink

Ja, det var 500 af de helt store, men så gerne jeg ramte halvdelen af den pris eller derunder...

Narj det vil de sku nok ikke... jeg har samme problem med hold som fx Schalke, Bayern og HSV de er sku ikke glade for at mødes ved forhandlingsbordet Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #110: 17 Apr 2012, 22:28 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Offensiv sæsonstart



Badelj





Stillingen (efter 3. runde)





Resultater
3 - 1 Wolfsburg (away)
8 - 0 HSV (home)
4 - 0 Herne (Pokal away)
4 - 0 Bochum (away) 



Hvis ledelsen gjorde andet end at klappe i sine små hænder nu, så må han være skør, tænkte Völler. Nu havde han for alvor fået hvad han søgte, her i starten af sæsonen. 15 – 1 i ligaen, og 4 – 0 i pokalturneringen. Hvis det ikke er nok efter 3 ligakampe og en pokal kamp, så er der intet der er. Det var endda rivalerne fra HSV der fik stokkeprygl i anden spillerunde. Vanvittig sejr, var hvad medierne kaldte det. Klubbens største sejr i nyere tid, ja faktisk den største sejr nogensinde for klubben.

Sæsonen startede med en sejr over Wolfsburg på 3 – 1, på mål af Naldo, Damião og Balotelli, en sejr der aldrig rigtig var i fare, og Bremen havde hele 57 procent i boldbesiddelse. Runden efter gæstede HSV Weserstadion, et besøg hos rivalerne, som de sent vil glemme. For efter første halvleg stod den 4 – 0 til Bremen, og i pausen manede Völler ikke til ro, han valgte i stedet at opildne spillerne til at fortsætte. Og det var lige det de gjorde, for i anden halvleg var der yderligere fire spillere der ville på måltavlen, og det kom de. Fansene var i en sand ekstase, og Völler og hans holdet modtog en hyldest der var et verdensmesterskab værdigt efter slutfløjtet. Der var ros fra alle kanter, og Völler oplevede for første gang at se Kleinberg med et smil der kunne ses på lang afstand.  Det var helt sikkert noget af det der stod på hans ønskeliste i denne sæson.



”Sejren her, over HSV, skaber en fænomenal følelse i kroppen, og jeg har fortalt spillerne at de skal nyde den store ros som de i sandhed har gjort sig fortjent til. Det er altid rart at slå rivalerne, og især på denne måde, som ingen af os havde forventet. Men alt lykkedes bar for holdet.” – Völler.

I månedens sidste to kampe blev det til yderligere otte mål, fordelt ligeligt på de to opgør. Først en 4 – 0 mod Herne i pokalturneringen for derefter at slutte med samme cifre imod Bochum. Hvilket gør at Bremen ligger helt i top i Bundesligaen, og topscorepladsen er også sikret for en tid, da Damião har scoret 5 mål i ligaen og 2 i pokalturneringen. En anden spiller som også har vist flot spil er Badelj, som også har tiltrukket sig opmærksomhed fra Inter. Stor opmærksomhed. For allerede for et par uger siden bød de 75 mio. for ham, (værdi 70 mio.) som Völler fortalte dem, ikke var godt nok, hvis de skulle have nogen chance for at forhandle om Badeljs signatur. De kom så forleden med et bud på 123 mio. men efter yderligere nogle fine præstationer valgte Völler at presse prisen yderligere op, for han så helst ikke Badelj forlade klubben nu. Så Inter valgte derfor at droppe forfølgelsen af den unge midtbanekomet.





Månedens spiller:
Selvom Badelj har gjort det godt, så er det altså Damião der løber med prisen. Han har vist suveræn målfarlighed og han har også haft blikket for de målgivende afleveringer. Desuden er han helt ny i klubben og han præsterer derfor langt over forventning.
   
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |28| - Et Galehus?
« Svar #111: 17 Apr 2012, 23:38 »

Endnu en god update fra din side. Skal sgu da lige love for at der er for alvor er kommet gang i angriberne Wink

Badelj giver jeg ikke meget for eftersom han afvist mig i et save, fremfor Malaga.. WTF!

Fortsæt stilen og gør Damiao til den verdensstjerne han er Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |28| - Et Galehus?
« Svar #112: 17 Apr 2012, 23:50 »

Endnu en god update fra din side. Skal sgu da lige love for at der er for alvor er kommet gang i angriberne Wink

Badelj giver jeg ikke meget for eftersom han afvist mig i et save, fremfor Malaga.. WTF!

Fortsæt stilen og gør Damiao til den verdensstjerne han er Smiley

Thark Smiley

Ja, de er sku kommet igang med at skyde hul i modstanderens net Grin

Haah, ja det snakkede du godt om... han er ellers en superstjerne den unge midtbanemand, om ikke andet så her i fm Opstemt

Jeg arbejder på sagen, og det gør Damião også selv i mit save...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #113: 18 Apr 2012, 21:22 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Champions League Gruppen


Som tysk mester i sidste sæson var Bremen trådt direkte ind i gruppespillet. Placeret i 2. seedningslag, sammen med hold som Sporting CP og Liverpool. Så der burde være en chance for at opnå en gruppe med kun en større klub. Selvom hold som Napoli og Shakhtar stadig var mulige modstandere fra de lavere seedningslag. Så hele klubben kiggede spændte med i lodtrækningen, som ikke gik helt som forventet. For den blev nemlig nemmere end forventet.

Gruppe F:
Real Madrid
Werder Bremen
Rangers
H. Tel-Aviv


Kun Real Madrid bør give problemer, og hvis der blot kan hentes et par point imod dem bør andenpladsen være sikret, og hvis der kan hentes flere point, måske en førsteplads. Alle hold skal jo slås hvis vi skal gå hele vejen. Tyskland har yderligere to klubber i turneringen: Bayern er endt i gruppe med Benfica, Besiktas og Celtic og derved burde have gode chancer, imens Köln er endt i en noget sværere gruppe da de er endt sammen med United, Zenit og Athletic. Første kamp for Bremen bliver hjemme imod Rangers.

   
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |29| - Et Galehus?
« Svar #114: 18 Apr 2012, 21:28 »

Dejlig gruppe at komme i, jeg tror du nupper 1. pladsen foran Real Madrid Wink ... er nærmest sikker Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |29| - Et Galehus?
« Svar #115: 18 Apr 2012, 21:38 »

Dejlig gruppe at komme i, jeg tror du nupper 1. pladsen foran Real Madrid Wink ... er nærmest sikker Smiley

Vi får at se... de har jo vundet en del mere end mit Bremen hold... Men ville vær sjovt at gi Mourinho prygl Smiley men frygter også en lussing... kommer forresten nok med en september update senere i aften, sidder og brygger på den nu, for sys den med gruppen var lidt kort i det... :S Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #116: 18 Apr 2012, 22:21 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


September måned


Træerne vokser ikke ind i himlen, det ved alle, og især Bremen. For september startede ret så skidt, i forhold til den netop afsluttede august måned. Nürnbergkampen blev først afgjort fire minutter før tid, da ingen ringere end Damião brød igennem forsvarskæden og sendte bolden i kassen. En fantastisk redningsaktion fra den unge brasilianer, der redder klubbens ære denne kamp.

Runden efter var ude imod Frankfurt, et opgør som blev hypet lidt for meget i medierne efter Völlers mening, for flere gange i løbet af ugen blev der udsendt hånlige kommentarer om Bremen og det igangværende projekt. Men Völler regnede dog med at spillerne kunne håndtere denne hype. Det blev dog en helt vanvittig kamp på Commerzbank-Arena, hvor Bremen oplevede at Podolski blev vinket offside hele fire gange, i en halvleg og endda hvor to af chancerne havde udløst et mål, hvis ikke dommerne havde været henne og måle millimeterne der skilte Podolski fra at være onside. Frankfurt fik dog også annulleret et enkelt mål, men alligevel formåede de at score hele tre gange på 40 minutter, alt imens Podolski formåede at lave to godkendte mål.  I halvlegen blev ter Stegen taget ud og Wiese kom ind, hvilket i det 68. minut viste sig at være en fantastisk indskiftning, da han snuppede et straffespark. Desværre fik Bremen ikke spillet til at flyde i resten af halvlegen, og da indskiftede Ekici valgte at rage et rødt kort til sig mistede alle troen, og det blev blot et forsvar imod den øretæve der nu var mulig med de trætte spillere på banen. Sæsonens første nederlag var en realitet.




Resultater
1 - 0 Nürnberg (home)
2 - 3 Frakfurt (away)
5 - 0 Rangers (CHL home)
5 - 0 Hannover (home) 
2 - 0 Gladbach (away)






Holdet fik dog en gevaldig opblomstring i månedens sidste tre kampe, for først fik Rangers en lussing på 5 – 0, og i den følgende ligakamp fik Hannover også kærligheden at føle da de blev slagtet 5 – 0 på Weserstadion. Hjemmebanen så ud til igen i år at blive stedet hvor magien skabes. Månedens sidste kamp imod Gladbach blev vundet 2 – 0 på trods af at Podolski modtog det røde kort i 51. minut. Det var blot et kort af mange for Bremen modtog hele 5 gule foruden det røde kort til Podolksi. Det var dog en kamp hvor både ter Stegen og Reus mødte gamle holdkammerater.






Månedens spiller:
Damião har gjort det godt, men Podolski har været bedre og mere stabil, og så har han også formået at lave 5 scoringer, og ville have nået 7 hvis ikke det var for nogle kedelige kendelser. Desuden har han hele tiden haft øje for medspillerne og han har været med til at opildne deres kampgejst, og det er kun de røde kort i månedens sidste kamp som skæmmer en ellers meget flot præstation.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |30| - Et Galehus?
« Svar #117: 22 Apr 2012, 02:41 »

Der har været lidt stille her de sidste par dage, men jeg satser på at tømmermændne ikke er li så voldsomme i morgen, så regner med at der kommer en update eller to om livet i galehuset...

Håber i stadig er med derude? Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #118: 22 Apr 2012, 17:33 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Oktober måned



Essien





Stillingen (efter 10. runde)





Resultater
2 - 0 H. Tel-Aviv (away CHL)
2 - 1 Schalke (home)
1 - 1 Köln (away)
0 - 1 Real Madrid (away CHL)
0 - 0 Freiburg (home)
2 - 0 Ingostadt (away)



60 – 40 må siges næsten at være Barcelona lignende tilstande, men det var under disse forhold at Bremen snuppede en udebanesejr imod Tel-Aviv. Det var dog først i anden halvleg at der kom hul på bylden, først i form af Podolski, og ti minutter senere var Marin på spil. Anden sejr ud a to mulige, spørgsmålet er om det kan blive tre ud af tre, men det er dog Madrid der venter i næste runde.

Et rødt kort til Schalke banede vejen til en Bremen sejr. For selvom Schalke kom foran 1 – 0 efter 28 minutters spil, så satte Damião og Reus trumf på i anden halvleg, med hver en scoring. Men det var nu anden gang at Bremen havde en boldbesiddelse tæt på de 60 procent (58 % denne gang).

Köln kampen bød på endnu et rødt kort, denne gang var det dog Bremen der blev reduceret til 10 mand. For efter 26 minutters spil formåede Naldo at rage endnu et gult kort, ved at bruge sin stærke fysik. Det gjorde hele kampen sværere og da Bremen ikke nåede frem til flere mål, og Köln havde ikke travlt med at udfordre skæbnen, så det blev en trist 1 – 1, som optakten til den kommende Real Madrid kamp. Desuden blev Essien skadet i løbet af kampen.

Madridkampen blev desværre ikke den tredje sejr i Champions League. Boldbesiddelsen blev vendt på hovedet og Völlers tropper måtte slide sig igennem kampen, som dog kun endte 1 – 0 til Real Madrid, takket være en drømmescoring af Marcelo. Ikke det værste resultat, når man ser på hvordan kampen forløb, og der er bestemt chancen for revanche hjemme på Weserstadion i næste runde.

Real Madrid opgøret sad stadig i benene, og i hovederne på spillerne i den følgende kamp, for selv med 63 % boldbesiddelse så formåede bremenspillerne ikke at afslutte mere end tre gange inden for målrammen. De mange pasninger, og hurtige sideskift blev ikke udnyttet godt nok, og det blev slet ikke spor bedre da Badelj måtte udgå med en skade i starten af anden halvleg. Han havde ellers vist, at han som spilfordeler måske kunne have gjort forskellen, men det nåede han ikke. Endnu et remis, det må ikke fortsætte sådan.

Heldigvis for Völler så var månedens sidste kamp, en nem kamp ude mod Ingostadt. Kampen blev da også afgjort allerede efter 25 minutters spil hvor Vertonghen udbyggede føringen, som Marin havde skabt allerede i andet minut. Desuden var Bremen igen tilbage med hele 58 % boldbesiddelse, der er ved at være kontrol over de fleste opgør, målene skal bar scores.






Månedens spiller:
Marin har bevist at han virkelig er mand for at kræve en plads blandt de startende 11 på det nye Bremen hold. Han formår at sende en lang række guldbolde ind til angriberne, og så er han også en målfarlig kantspiller. I hvert fald har han skubbet Shaqiri og Quaresma bag sig, så han nu danner makkerpar med Reus på kanterne.
   
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #119: 23 Apr 2012, 13:51 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


November måned



Damião karikatur



Stillingen (efter 13. runde)





Resultater
1 - 0 Bayern (away)
3 - 1 Real Madrid (home CHL)
3 - 1 Hoffenheim (home)
3 - 1 Kaiserslautern (away)
3 - 1 Rangers (away CHL)



I forhold til sidste måneds svingende resultater, så bød november på nogle utrolig ens cifre for Bremen. Det eneste problem var at cifrene hed 3 – 1 bortset fra kampen imod Bayern, der netop havde skiftet manager efter at have haft noget nær den værste sæsonstart i mands minde. Den nye manager var ingen ringere end den kære normand Ståle Solbakken der tidligere på sæsonen havde fået sparket i Köln. Hvor fornuftig dette trænervalg er, må tiden vise, selv tvivler jeg stærkt på at det var det rette valg.

Men tilbage til resultaterne. Cifrene 3 – 1 betød at der var huller i defensiven, noget som holdet ellers har forsøgt at bevare som et varemærke, for med kun ni scoringer imod sig i de betydende kampe før november, må det siges at være en velfungerende defensiv. Men at man så vælger på en måned at indkassere halvdelen af sæsontotalen, det er ikke for smart.

3. nov. Bayern kampen
På trods af en meget lige kamp, så viste Bremen blot at kampen først er afgjort når dommerens sidste fløjt har lydt. For i 91. minut hamrede Ignjovski en kanonkugle i nettet bag en sagesløs Neuer i bayernmålet. Så på trods af at kampen havde været meget lige, så fik Ståle ikke hentet nogen point denne gang, til de hårdt prøvede tyskere.

7. nov. Real Madrid kampen
Nu var det Real Madrid der var på udebane, hvilket man også kunne se, da det nu var et grønt hav af tilskuere der omgærede denne aftens opgør. Både fansene og spillerne troede på, at der kunne skabes mirakler på hjemmebanen, for på trods af nederlaget i sidste runde, så havde Rangers runden før snuppet et point på hjemmebane. Så det bør vær muligt at snuppe point, tænkte Völler.

Det så da også sådan ud, da Arnautovic fandt Podolski med et præcist indlæg fra kanten. For selvom han var presset af både Albiol og Ramos formåede han at passere Casillas i kampens første minut.  Det fik selvfølgelig Real Madrid til at være mere offensive, hvilket blot blev deres tab, for i det 17. minut kom vores egen græske helt Papastathopoulos på tavlen med et frækt spark bagerst i feltet. Med scoring nummer to imod sig valgte Mourinho at trække de hvidblusede lidt tilbage, og chancerne blev derfor lidt mindre. Men i det 42. minut fandt Badelj på magisk vis pladsen til at spille Arnautovic ind bag forsvaret, hvor han sikkert sendte bolden i kassen bag statisten Casillas.

Anden halvleg blev noget mere triviel, og det var først i det 88. minut at indskiftede Nuri Sahin på et flot langskud fik reduceret til 3 – 1. Noget nær et mirakel var sket, for ingen havde set en 3 – 1 sejr komme, de fleste havde håbet på at vinde 1 – 0 som Madrid havde gjort hjemme.

Resten
Månedens sidste tre kampe blev alle tre til sejre på 3 – 1, først over Hoffenheim, derefter over Kaiserslautern og til sidst en udesejr over Rangers, der ellers fik stokkeprygl på Weserstadion. Alt i alt blev denne måned et bevis på Bremen er på vej tilbage mod den flotte spillestil. Desværre blev Damião skadet i den sidste kamp, efter ellers at have fundet målformen igen.





Månedens spiller:
Arnautovic tager titlen denne gang, da han har grebet chancen for at holde på sin førsteholds plads, ved først at lave mål, for derefter at lave assists samt benytte sin stærke fysik til at skabe plads til holdkammeraterne. Han har vist at han kan kæmpe sig tilbage, og kan blive en rigtig god spiller til at skabe postyr i modstandernes felt.
   
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010