home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks  (Læst 47238 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |20| - Et Galehus?
« Svar #75: 10 Apr 2012, 16:00 »

Ser sgu godt ud.... Damn jeg er bagefter nu, det er dyrt at tage på ferie Wink

Du har sgu lidt af et superhold er dejligt at se, håber du hiver den hjem, og kan kalde dig tysk mester efter første sæson:)

Tak Wink

Heeh, lidt bagefter er du, men ikke voldsomt meget,. du plejer jo at skrive en del mere end jeg gør Wink

De er slet ikk så ringe igen nej, men der er dog nogen jeg gerne ville ha var mere konstante i deres spil... de svinger en del...

Det er jo målet for Kleinberg efter at have overtaget klubben, men det bliver tæt, Bayern er jo ikke kommet sovende til deres position som tysk storhold...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |20| - Et Galehus?
« Svar #76: 10 Apr 2012, 16:35 »

Hehe sandt....  men skulle gerne op på 2-3 stykker om dagen igen nu Smiley Tømmermændene var for markante igår Wink

Er jo selv i gang med en liv eller død afslutning på første sæson , så jeg jagter dig Peace

Synes dit opstilling osv. bliver bedre og bedre, ender med jeg skal til at sabotere dig på en eller anden måde, rødvin måske?  Djævel
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |20| - Et Galehus?
« Svar #77: 10 Apr 2012, 16:58 »

Hehe sandt....  men skulle gerne op på 2-3 stykker om dagen igen nu Smiley Tømmermændene var for markante igår Wink

Er jo selv i gang med en liv eller død afslutning på første sæson , så jeg jagter dig Peace

Synes dit opstilling osv. bliver bedre og bedre, ender med jeg skal til at sabotere dig på en eller anden måde, rødvin måske?  Djævel

Jeg rammer nok nærmere 1-2 hvis jeg når så meget... må li se Wink du henter mig nok, du har jo også planer om flere sæsoner end jeg har Wink

Ja, du nærmer dig også afslutningen... kan vær vi rammer transfers samtidig Smiley

Haah, har li måtte rokere rundt på mit lager af rødvin, 5 flasker + en treliters Wink Så det da muligt, selvom jeg selv føler jeg skriver bedre efter et glas Wink Men er dog nu, i ædru tilstand ved at brygge næste update sammen Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |20| - Et Galehus?
« Svar #78: 10 Apr 2012, 17:31 »

Jeg rammer nok nærmere 1-2 hvis jeg når så meget... må li se Wink du henter mig nok, du har jo også planer om flere sæsoner end jeg har Wink

Ja, du nærmer dig også afslutningen... kan vær vi rammer transfers samtidig Smiley

Haah, har li måtte rokere rundt på mit lager af rødvin, 5 flasker + en treliters Wink Så det da muligt, selvom jeg selv føler jeg skriver bedre efter et glas Wink Men er dog nu, i ædru tilstand ved at brygge næste update sammen Wink

Det er rigtigt, skal jo op og runde en del sæsoner inden projektet er afsluttet Wink

Hehe kan da godt ske at vi ender med at kunne sammenligne transfervindue, som vi i gamle dage spillede bilkort  Grin

Gud ja, er bedst du er ædru, ellers går der Thybo i dig Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |20| - Et Galehus?
« Svar #79: 10 Apr 2012, 17:54 »

Det er rigtigt, skal jo op og runde en del sæsoner inden projektet er afsluttet Wink

Hehe kan da godt ske at vi ender med at kunne sammenligne transfervindue, som vi i gamle dage spillede bilkort  Grin

Gud ja, er bedst du er ædru, ellers går der Thybo i dig Peace

Ja... jeg regner med at jeg kun kan nå tre stks... men nu må vi se...

Haah, bilkort er f! lang tid siden Wink men ja... tror dog bar jeg trumfer med en herr Kleinberg Wink

Haah, lidt gør der, så ja, nok bedst jeg holder mig ædru, sker dog ikke i weekenderne, der er der fest hver eneste resten af måneden...  skal ikke i baren i dag, da jeg ska fremlægge projekt for et firma i morgen Grin haah...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #80: 10 Apr 2012, 18:34 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Alle vidste det






Stillingen (efter 32. runde)
1. Bremen 72 point
2. Bayern 68 point

Resultater
0 - 0 Schalke(away)




Ja, alle vidste det. Der skulle fire point på bordet i løbet af de sidste tre kampe, og Schalke var nok en mere oplagt modstander end ligaens 3’ere Kaiserslautern, som ventede i den sidste kamp. Gladbach blev ikke levnet mange chancer, hverken af Völler eller fansene. De var heldige at de bar befandt sig over stregen på dette tidspunkt. Fire point, det burde være muligt.

Bayern skulle møde Dortmund i samme runde som Bremen gæstede Schalke. En modstander der var placeret hele fire placeringer under Schalke, og de var da heller ikke i stand til at give Bayern modstand. De tabte hele 3 – 0 til Bayern, noget der bestemt lagde pres på Völler og hans hold, der først skulle i ilden dagen efter.

Völler håbede at de seneste dages hårde træning ville give resultater, for han havde på bedste vis søgt at skærme spillerne fra den øgede opmærksomhed. De skulle være helt klar til forhåbentlig at snuppe tre point, og derved tage et stort skridt på vejen mod et mesterskab. Men det ville ikke blive nemt imod rivalerne fra Schalke, men hadet til dem vil helt sikkert hjælpe på kampgejsten.

Gelsenkirchen summede af fodbold hele lørdagen, for Schalke så virkelig ud til at have en chance, for Cardozo var ude med en skade, begge backs måtte se på fra tribunerne på grund af de mange gule kort de havde modtaget på det seneste. Desuden var den ene midtbanemotor, Ekici, ude med skade, og opgaven på midten tilfaldt derfor Badelj, som dog også fuldt ud havde talentet til at tage over. Men et ord der dog dækkede Bremen meget godt denne kamp var ”reservespækket”.

Allerede efter 7 minutter var Schalke tæt på at knuse Bremens drømme, da Jones bankede bolden på stolpen. Herefter fulgte en hård kamp på midten, som gjorde at ingen af holdene kom nær modstanderens mål, eller i hvert fald ikke tæt nok på til at ramme målet. Anden halvleg blev noget anderledes, for Schalke fik lov at komme lidt frem på banen, i håbet om at Podolski kunne modtage en stikning i dybden, og derved afgøre kampen. Det skete dog ikke, men ligeledes fik Schalke heller ikke vekslet nogen chancer til mål. En sølle 0 – 0, kun et point, alt imens Bayern hentede tre point. Kun et points forskel. Der var lagt i ovnen til en tæt afslutning på denne første sæson i Bremen for Völler. Lidt for tæt.   

« Seneste Redigering: 11 Apr 2012, 11:20 af Highbury » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |21| - Et Galehus? - Alle vidste det
« Svar #81: 10 Apr 2012, 20:34 »

For satan det var da lige lidt for spændende til sidst.. STORT TILLYKKE med mesterskabet..

Glæder mig til at følge dig endnu engang hos Galehuset.. Go Go Go Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |21| - Et Galehus? - Alle vidste det
« Svar #82: 10 Apr 2012, 20:38 »

For satan det var da lige lidt for spændende til sidst.. STORT TILLYKKE med mesterskabet..

Glæder mig til at følge dig endnu engang hos Galehuset.. Go Go Go Thumbs Up

Jimmy! Du jinxer ham Peace .. eller er det mig der er galt på den?.. Han har da ikke vundet endnu ? Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |21| - Et Galehus? - Alle vidste det
« Svar #83: 10 Apr 2012, 21:19 »

Jimmy! Du jinxer ham Peace .. eller er det mig der er galt på den?.. Han har da ikke vundet endnu ? Wink

Du har ret, jeg mangler stadig to kampe... Jimmy mener vel bar jeg med et points forspring forud for to kampe kan vinde hehe... har stadig kampen imod Gladbach og Kaiserslautern endnu...

For satan det var da lige lidt for spændende til sidst.. STORT TILLYKKE med mesterskabet..

Glæder mig til at følge dig endnu engang hos Galehuset.. Go Go Go Thumbs Up

Du li hurtigt nok ude, som TripleX også skriver Wink Men takker da for din tro på holdet heh Smiley

Men skal nok fortsætte frem til anden sæson Wink den er jeg igang med nu Opstemt
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |21| - Et Galehus? - Alle vidste det
« Svar #84: 10 Apr 2012, 21:20 »

Rigtig, rigtig fedt klaret. Spørgsmålet er om guldet giver ro i galehuset Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |21| - Et Galehus? - Alle vidste det
« Svar #85: 10 Apr 2012, 21:27 »

Rigtig, rigtig fedt klaret. Spørgsmålet er om guldet giver ro i galehuset Wink

TAK Wink

Glad for du stadig kigger med, du har faktisk fået mig til at starte et LLM save, ved siden af mit bremen save... Opstemt

Det er super at jeg får begyndt på det her i den sidste måned af semesteret, hvor der kommer fart på undervisningen, og sammen med en konkurrence, men LLM er sku sjovt Grin

Der er stadig et par kampe endnu inden de indgraverer Bremen på pokalen, men fører da med et point endnu...

Ja, det er jo så alt efter hvor jeg tager galehuset hen Wink Skal selv li ha twistet historien et par gange Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |21| - Et Galehus? - Alle vidste det
« Svar #86: 11 Apr 2012, 11:19 »

Jeg kan se at der er sket en fejl, på en eller anden måde da jeg har regnet frem i stillingen... hvis det skal passe med resultaterne til sidst... det er lidt mindre tæt... for ellers vil det jo heller ikke kunne passe med 4 point var nok i løbet af tre runder...

pointsne bliver nødt til at have været Bremen 72 og Bayern 68.

Desuden havde jeg også fået sat nogle flere runder på end der egentlig var spillet... glemte at man i Bundesligaen kun spiller 34 opgør på en sæson og ikke 36. men de to fejl er nu rettet til, og jeg regner med jeg får lavet en update når jeg kommer hjem fra uni Wink

UNDSKYLD FOR FEJLENE, MÅ HAVE LAGT TRE YDERLIGERE POINT TIL FRA DET SS JEG HAVDE.. DOG KAN BAYERN STADIG NÅ DET, SOM DET ENESTE HOLD I LIGAEN, FOR KAISERSLAUTERN ER OVER TI POINT EFTER.
« Seneste Redigering: 11 Apr 2012, 11:23 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #87: 11 Apr 2012, 18:35 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


På hjemmebane




Stillingen (efter 33. runde)
1. Bremen 75 point
2. Bayern 69 point

Resultater
2 - 1 Gladbach(home)

Bayern 1 - 1 Freiburg



Glæden var til at se i spillernes ansigter, da kampens sidste minutter rindede ud. Bayerns pointtab gjorde kun glæden endnu større. En 2 – 1 sejr over Gladbach så ud til at blive en realitet, for siden Reus’ reducering i 40. minut havde Gladbach ikke ramt inden for boksen. De nødvendige tre point kom i hus, da dommeren fløjtede kampen af. En vild jubel blandet med eufori brød løs, på stadionet. De eneste der ikke deltog i jublen var de skuffede gladbachspillere og deres medrejsende fans.


De var allerede på vej ud af stadion, imens spillernes jubel fortsatte foran hjemmepublikummet. For det var noget helt specielt at vinde mesterskabet, men endnu mere specielt at sikre det på hjemmebane, og så er der ingen ventetid på pokalen. ”Det er en herlig dag for klubben og alle fans, og de har bestemt fortjent at fejre triumfen. Det glæder mig at Völler har indfriet forventningerne samt sikret os direkte deltagelse i Champions League i næste sæson. Men vi bliver nok nødt til at forstærke holdet på nogle punkter, i håb om at nå langt i Champions League.” – Herr Kleinberg.


”Mesterskabet skal helt sikkert fejres, men vi har en sidste kamp imod Kaiserslautern om en uge. Vi skylder fansene at slutte af med maner. Det vil gi’ dem en god sommerpause. En pause hvor vi selv skal arbejde for at blive klar til vores kommende europæiske eventyr. Men ja, jeg er meget stolt af spillerne, og de skal selvfølgelig have lov at fejre det.” – Herr Völler.


Herr Völler kunne nemt lade spillerne slå sig løs, for morgendagens træning var aflyst til fordel for samtaler med personalet, og for Völlers vedkommende også bestyrelsen. Rygtet i medierne gik på at Herr Kleinberg ville sikre sig Völlers underskrift på en kontraktforlængelse .   
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |22| - Et Galehus? - På hjemmebane
« Svar #88: 11 Apr 2012, 19:10 »

Tillykke... super første sæson, både blogmæssigt og resultatmæssigt  Thumbs Up
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |22| - Et Galehus? - På hjemmebane
« Svar #89: 11 Apr 2012, 20:44 »

Tillykke... super første sæson, både blogmæssigt og resultatmæssigt  Thumbs Up

Thanks Smiley

Ligesom i spillet satte jeg først trumf på efter en halv sæson Wink Men det er super at kunne snuppe mesterskabet, men det var så også et minimum fra formanden... Jeg kunne ikke vælge mindre mål end at gå efter et mesterskab...
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010