home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks  (Læst 47252 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #30: 04 Apr 2012, 00:04 »

Begynder Kleinberg ligefrem at virke en smule menneskelig nu Peace

God update her, hvem fanden er denne Hr. Grün. Du snakker om middelmådigt landshold.. hmmm... må forhøre mig i nordtyskland her i påsken Wink

Tja, vi er vel alle menneskelige, men Herr Kleinberg viser det bar ikke så meget... Smiley  Men vil jo gerne give historien dybde, så der kommer nok lidt mere om både ham og manageren inden alt for længe...

Og takker for rosen... Er dog sikker på du kan finde svaret ved at spørge en tilfældig fodboldinteresseret tysker om det heh... Smiley




Men rart med noget feedback, håber at folk kan lide den retning jeg tager bloggen... der kommer nok flere tiltag inden længe for at gør den mere lækker og indbydende Smiley Bar vent og se Wink Følg med! Ellers går du glip af det sjove Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #31: 04 Apr 2012, 17:29 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Lidt flere mål



Stillingen
1. Bayern 26 point
2. Nürnberg 26 point
3. Bremen 25 point
4. Stuttgart 22 point
5. Kaiserslautern 20 point
6. Köln 20 point
...

Resultater
2 - 0 Freiburg(home)
0 - 1 Stuttgart(away)
2 - 1 Hannover(home)
2 - 0 St. Pauli (Pokal home)
1 - 0 Augsburg (home)




Efter sidste måneds mindre professionelle offentlige diskussion mellem Herr Grün og Herr Kleinberg, så lader det til at der er faldet lidt ro over gemytterne. Holdet er begyndt at score flere mål og Herr Kleinberg er ikke kommet med nogen større udmeldinger, det var kun efter opgøret imod Stuttgart at han meldte ud at spillet ikke måtte falde tilbage til det tidligere niveau. Men de mere målrige kampe i denne måned lod til at have mildnet den frembrusende formand for Grün-Bremen.


Wolfgang Kleinberg var, inden købet af Werder Bremen, leder af konsortiet Grün-Bremen, som han har styret direkte mod succes. For hver eneste af handlerne firmaet har gjort, efter han indtog chefstolen, har givet mange penge i kassen. Han har haft stort held med at finde de rigtige firmaer, der ved lidt hjælp kunne gøres til nogle vældigt rentable foretagender. En succesrate, som han sikkert frygter vil falde, hvis Werder Bremen ikke kan gøres til det flagskib, han forventer det vil blive. Et flagskib der kan tiltrække endnu mere positiv opmærksomhed til konsortiet og dets andre foretagender.


Bremen er desuden videre i pokalturneringen efter en sikker 2 – 0 sejr over St. Pauli. En kamp der mest af alt vil blive husket for fansenes optøjer før og efter kampen.  Der var både fyrværkeri og slagsmål i gadebilledet, hvilket ingen af klubbernes officielle organer kunne sige noget kønt om. Heldigvis formåede politiet at dæmpe gemytterne inden folk kom alvorligt til skade, det blev kun til nogle lette forbrændinger og knubs.


”Vold hører hverken hjemme på eller uden for banen, det skal stoppes, og fansene burde i stedet støtte positivt op omkring klubben.” – Herr Grün.



« Seneste Redigering: 04 Apr 2012, 21:59 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |10| - Et Galehus?
« Svar #32: 04 Apr 2012, 22:10 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Røvfuld i Köln



Stillingen
1. Bayern 32 point
2. Nürnberg 32 point
3. Bremen 31 point
4. Kaiserslautern 27 point
5. Stuttgart  26 point
6. Köln 24 point
...

Resultater
1 - 0 Nürnberg(away)
2 - 1 Herta BSC(home)
1 - 4 Köln(away)




November startede fint, for det lykkedes Bremen at hive en sejr hjem ude imod et af ligaens tophold, nemlig Nürnberg, der spillede over evne for tiden. Det var dog ingen sikker sejr, for godt nok scorede Cardozo allerede i det 18. minut, men kun træværket og en hårdtarbejdende Wiese holdte buret rent. Hjemme imod Herta BSC kom Bremen igen på en hård opgave, for i 39. minut valgte Radu at tilkæmpe sig et direkte rødt, på at sable en mand ned. Så det var rent held at Werder allerede var foran 2 – 0 for i anden halvleg skruede Herta BSC op for blusset og de formåede at reducere på et flot langskud. Heldigvis for Radu blev det det eneste mål. Men det var anden gang inden for kort tid at Bremen modtog et rødt kort, for nogle runder forinden havde Sturridge lavet samme nummer imod Dortmund.

”Jeg vil bestemt tage en alvorlig snak med spillerne omkring deres tacklinger. Sådanne handlinger hører ikke hjemme i moderne fodbold. Jeg vil i samarbejde med staben arbejde med en endnu hårdere disciplin, for at sikre at dette hårde spil ikke snart koster os point.” – Herr Grün.

Opgøret i Köln vil i lang tid stå som noget af det værste fodbold set under Herr Grün. Sølle tre skud på mål havde Bremen, og ingen mål scoret af spillerne i de grøn-hvide trikoter. Det var kun et selvmål der gjorde at Bremen kom på tavlen, men til trods for det så formåede Köln at score hele fire gange. En decideret røvfuld til Bremen.

”Dette resultat er ikke acceptabelt, og bestemt ikke når vi gerne skal være det bedste hold i Tyskland. Herr Grün skal se at få rettet op på spillet, dette er blot en forværring af den senere tids dårlige spil. Det må ikke ske igen, at vi løber ind i et sådant nederlag! Det er ikke acceptabelt, hverken for klubben eller fansene!” – Herr Kleinberg.




Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #33: 04 Apr 2012, 22:16 »

Ser godt ud Wink.... Et par rigtigt gode updates nu, og synes  det er blevet endnu bedre at se på, med dit nye banner og layout  Thumbs Up
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #34: 04 Apr 2012, 23:19 »

Ser godt ud Wink.... Et par rigtigt gode updates nu, og synes  det er blevet endnu bedre at se på, med dit nye banner og layout  Thumbs Up

Er også selv blevet glad for det nye layout... det hjælper en smule på blikfanget, men spørgsmålet er bar om det er for sent, for respons er der ikke meget af herinde, selvom jeg nu li har rundet 11 updates...

Ku overveje at skrive lidt mere om min manager, for han burde vær kendt hos de fleste fodboldkyndige herinde,,, kunne måske lokke dem forbi ? Opstemt

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #35: 04 Apr 2012, 23:34 »

Er også selv blevet glad for det nye layout... det hjælper en smule på blikfanget, men spørgsmålet er bar om det er for sent, for respons er der ikke meget af herinde, selvom jeg nu li har rundet 11 updates...

Ku overveje at skrive lidt mere om min manager, for han burde vær kendt hos de fleste fodboldkyndige herinde,,, kunne måske lokke dem forbi ? Opstemt



Det er bestemt ikke for sent, efter påsken vil fårene blive skilt fra bukkene eller hvordan man nu siger det Wink... Tror det var Dusty der nævnte noget i den stil, og jeg er enig Smiley

Og ja tak, giv os noget om den manager snart Wink.. men vent lige til jeg er tilbage fra ferie  funny
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #36: 04 Apr 2012, 23:51 »

Det er bestemt ikke for sent, efter påsken vil fårene blive skilt fra bukkene eller hvordan man nu siger det Wink... Tror det var Dusty der nævnte noget i den stil, og jeg er enig Smiley

Og ja tak, giv os noget om den manager snart Wink.. men vent lige til jeg er tilbage fra ferie  funny

Ja det var vidst Dusty der nævnte det heh Smiley Håber i har ret... jeg forsøger i hvert fald at køre på indtil vi rammer maj måned... Smiley

Heeh, der kommer nok en lille håndfuld updates inden du er tilbage på søndag igen Smiley Heldigvis er der jo en fin lille oversigt på bloggens første side, hvor du kan se alt hvad du har misset Opstemt

Burde måske snart starte savet igen, så jeg har noget mere at skrive om...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #37: 04 Apr 2012, 23:54 »

Ja det var vidst Dusty der nævnte det heh Smiley Håber i har ret... jeg forsøger i hvert fald at køre på indtil vi rammer maj måned... Smiley

Heeh, der kommer nok en lille håndfuld updates inden du er tilbage på søndag igen Smiley Heldigvis er der jo en fin lille oversigt på bloggens første side, hvor du kan se alt hvad du har misset Opstemt

Burde måske snart starte savet igen, så jeg har noget mere at skrive om...

Hehe vid dig ikke alt for sikker, er jeg heldig, kan jeg komme på nettet syd for grænsen og bombe et par indlæg afsted... Ej pjat, holder sgu ferie Wink

Jaja skal nok studere din lille oversigt når jeg ankommer til Danmark igen Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #38: 04 Apr 2012, 23:57 »

Hehe vid dig ikke alt for sikker, er jeg heldig, kan jeg komme på nettet syd for grænsen og bombe et par indlæg afsted... Ej pjat, holder sgu ferie Wink

Jaja skal nok studere din lille oversigt når jeg ankommer til Danmark igen Peace

Sku en god ide at snuppe en ferie Smiley Så kan vi andre få lidt mere plads at skabe opmærksomhed på her  Opstemt Ej spøg til side... glæder mig til de kommende dage, de bliver lidt mere rolige end de seneste...

Hehe, når du vender tilbage tæller den måske hele 15-17 linier, så slet ikke nogen lille oversigt Opstemt haha
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #39: 04 Apr 2012, 23:59 »

Sku en god ide at snuppe en ferie Smiley Så kan vi andre få lidt mere plads at skabe opmærksomhed på her  Opstemt Ej spøg til side... glæder mig til de kommende dage, de bliver lidt mere rolige end de seneste...

Hehe, når du vender tilbage tæller den måske hele 15-17 linier, så slet ikke nogen lille oversigt Opstemt haha

Hehe 17 linier, jamen så udligner du jo, tror jeg er på 17 nu.... Glæder mig til tæt kamp når jeg er tilbage igen Wink...

Håber du poster en guide til mig, så jeg kan finde rundt i den, til den tid, ikke lille oversigt Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #40: 05 Apr 2012, 00:05 »

Hehe 17 linier, jamen så udligner du jo, tror jeg er på 17 nu.... Glæder mig til tæt kamp når jeg er tilbage igen Wink...

Håber du poster en guide til mig, så jeg kan finde rundt i den, til den tid, ikke lille oversigt Peace

Ser frem til at udligne, det er mit første mål, for så til sidst at sætte spurten ind, og snuppe en sen scoring li før kampen fløjtes af Opstemt (Fodbold metaforer er sku noget dejligt noget Opstemt )

Du skal nok få en guide, laver en blog i bloggen Opstemt "How to read this text" crazy
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #41: 05 Apr 2012, 00:07 »

Ser frem til at udligne, det er mit første mål, for så til sidst at sætte spurten ind, og snuppe en sen scoring li før kampen fløjtes af Opstemt (Fodbold metaforer er sku noget dejligt noget Opstemt )

Du skal nok få en guide, laver en blog i bloggen Opstemt "How to read this text" crazy

Sæt du spurten ind... jeg er ikke bleg for en glidende tackling i sidste sekund. Får det røde kort, men hvad hjælper det når jeg fører 23-22 allerede Wink

Hehe ser frem til den guide, men tag den lige på Dansk. Får nok Tysk i ferien, og for ondt i hovedet til Engelsk når jeg er hjemme igen Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #42: 05 Apr 2012, 00:11 »

Sæt du spurten ind... jeg er ikke bleg for en glidende tackling i sidste sekund. Får det røde kort, men hvad hjælper det når jeg fører 23-22 allerede Wink

Hehe ser frem til den guide, men tag den lige på Dansk. Får nok Tysk i ferien, og for ondt i hovedet til Engelsk når jeg er hjemme igen Wink

Haah, må se om jeg så ikke lige kan nå at falde i feltet... et straffespark og så ryger vi sku i forlænget Wink

Haah, skal nok snuppe den på dansk så Wink Har desvær ikke flere sprog jeg li kan sætte mig og skrive en hel masse i, men med engelsk, tysk og dask kan jeg vel også få fat i en del, selvom spansk og manderin nok ikke ville vær en dum ide, ej at forglemme russisk... et lille sidespring...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #43: 05 Apr 2012, 00:16 »

Haah, må se om jeg så ikke lige kan nå at falde i feltet... et straffespark og så ryger vi sku i forlænget Wink

Haah, skal nok snuppe den på dansk så Wink Har desvær ikke flere sprog jeg li kan sætte mig og skrive en hel masse i, men med engelsk, tysk og dask kan jeg vel også få fat i en del, selvom spansk og manderin nok ikke ville vær en dum ide, ej at forglemme russisk... et lille sidespring...

Dommeren er købt, så det sker ikke, men sker det, så snupper jeg dit straffe Wink

Kan alle de sprog alligevel, en flaske vodka, og du kommer bare an Wink..... og nu spammer vi vores blogs...

BREAK! Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| - Et Galehus?
« Svar #44: 05 Apr 2012, 00:23 »

Dommeren er købt, så det sker ikke, men sker det, så snupper jeg dit straffe Wink

Kan alle de sprog alligevel, en flaske vodka, og du kommer bare an Wink..... og nu spammer vi vores blogs...

BREAK! Peace

Ja, vi kom vidst lidt langt ud af en tangent... men hva fanden Smiley
Vodka er ikke værst, dog li købt Gin og Jäger i dag...  Opstemt

Yeah, næste gang poster jeg en update i stedet Opstemt
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010