home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 346 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: |40| - Et Galehus? - Concluding Remarks  (Læst 47249 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |6| - Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #15: 01 Apr 2012, 23:16 »

Jeg synes det har pyntet. Du skal dog være helt fri til at gøre det som du vil - jeg læser med uanset Smiley

Jeg kan sagtens følge din problemstilling, fordi jeg har det på helt samme måde. Man kan hurtigt blive nervøs for, om folk vil læse med, når man læser mange af de andre, mere indfangende prologer Smiley Hvem Hr. Grün er aner jeg ikke, men jeg har hidtil blot tænkt på ham som fiktiv?

Tager gerne imod kritik Smiley Det er jo med til at jeg evt. kan forbedre bloggen så endnu flere hopper med på vognen og læser med...

Ahh, rart at jeg ikke er den eneste der har det sådan Wink

Fiktiv er han bestemt ikke... Formanden er fiktiv, men det er en kendt tysker jeg har valgt at stille op med som manager.. har bar ikke fortalt så meget om ham endnu... der kommer dog snart noget mere om formanden, som også fylder her i det mulige galehus Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #16: 02 Apr 2012, 13:32 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Warum Mainz?

De normale 11 startere:

Wiese (MM)

Radu (DL)
Vertonghen (DC)
Naldo (DC)
Vrsajlko (DH)

Ignjovski(DM)
Quaresma(OML)
Shaqiri(OMR)
Badelj(OMC/MC)

Cardozo(AT)
Arnautović(AT)

M. B. Udskiftere:

Montolivo(MC)
Ilicic(OMC/OML)
Marin(OMR/OML)
Sturridge(AT)
Papastathopoulos(DH/DC)


”Hvordan kan vi den ene dag vinde hele 3 – 0 over Bayern München, for kampen efter at tabe 1 -0 til Mainz? Mainz! Ja jeg må sku’ give fans og alle andre ret i, at det var da noget af en omvæltning der skete i denne uge. Fra at være højt på strå til ugen efter at skulle rense tænderne for græs, efter at have bidt i det. ”


”Få uden for Tyskland vil kunne nævne nogle af spillerne fra Mainz, alt imens spillere som Schweinsteiger, Robben og Ribéry er kendt over hele Europa. Så om det er sammenholdet på mainzmandskabet eller blot held ved jeg ikke, for vores taktik ser jo unægtelig ud til at virke imod vores rivaler, selv på udebane. Dog er vi også selv stærkest på Weserstadion.”


”Vores 4-4-2 med diamant på midten sænkede jo ikke blot Bayern, men også HSV. Vores to største rivaler. Men allerede nu kan jeg se at meget afhænger af om Wiese kan holde sig skadesfri, for vores reserver har på ingen måde klassen til at agere stand in. Heldigvis er vor firbackkæde blandt de bedste i ligaen. Med rutinen fra Naldo og energien fra Vrsajlko, så har forsvarsgeneralen Vertonghen rig mulighed for at styre den defensive del af holdet. Og med Shaqiri og Quaresma på kanterne så får Cardozo og Arnautovic nok at arbejde med, hvis ikke Badelj eller Ilicic sender dem til tælling med et langskud. ”


”Måske jeg skulle satse på at flytte den offensive dirigent ned til den centrale del af midtbanen, for ikke at blive overrasket endnu en gang af et hold som Mainz. Vertonghen styrer den bagerste halvdel, og hvis alt går godt skal Badelj kontrollere den forreste del.”


« Seneste Redigering: 04 Apr 2012, 21:55 af Highbury » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #17: 02 Apr 2012, 14:10 »

Lækkert hold du har fået samlet, og godt at se "Thybo" kommer mere og mere på banen Wink

Du burde jo altså få hevet den offensive midt ned på den centrale.. mener at en Mr. Highbury, var personen der næsten dikterede mig til at gøre det Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #18: 02 Apr 2012, 14:59 »

Lækkert hold du har fået samlet, og godt at se "Thybo" kommer mere og mere på banen Wink

Du burde jo altså få hevet den offensive midt ned på den centrale.. mener at en Mr. Highbury, var personen der næsten dikterede mig til at gøre det Wink

Ja, er også godt tilfreds med navnene på holdkortet, selvom jeg hellere vil ha' folk der præsterer end blot store navne, så der er også tilsvarende store forventninger til de folk...

Ja, det er bar pokkers, at min indre "Thybo" kun kommer frem når jeg er meget træt, eller når jeg har snuppet et glas rødvin heh... Ender jo med jeg render med rødvinstud når April er overstået Opstemt

Uden at afsløre for meget, så kan jeg også godt afsløre at jeg ender med at spille med MC...

Heeh, det kan der vær noget om  Grin Sagde vidst at hvis du ville have resultater så skulle du bruge MC i stedet for OMC haha Grin Men du så jo også hvad der li skete imod Mainz, der manglede min dirigent på midten...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #19: 02 Apr 2012, 19:05 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Sikkert spil

Resultater
1 - 1 Hoffenheim(away)
1 - 0 Leverkusen(home)
1 - 0 Dortmund(away)


Stillingen
1. Bayern 16 point
2. Bremen 16 point
3. Nürnberg 14 point
...
17. Mainz 5 point
18. Augsburg 4 point



”Da vi overtog klubben, var det med ønsket om at skabe et nyt storhold i Tyskland. Det blev også til en superb sejr over Bayern i anden spillerunde, men sidenhen har det været nogle meget tamme kampe, hvor vi kun har spillet efter en sikker 1 – 0 sejr. Jeg har gjort Herr Grün opmærksom på at kampene også gerne må være seværdige! Med sølle ni mål siden sæsonstart har fansene kun haft lidt at juble over.” – Wolfgang Kleinberg

”Holdet præsterer fint i ligaen for tiden, de har vist at de hurtigt har vænnet sig til den nye taktik. Vores spil er dog endnu kun det sikre afventende spil, det må jeg give Herr Kleinberg ret i. Spillet kunne godt være mere seværdigt, men det vigtigste lige nu må være at vinde kampene. Det flydende offensive spil skal nok komme med tiden, når holdet er spillet bedre sammen. ” – Herr Grün

”Der skal gøres noget ved spillet, kampen imod Hoffenheim var ikke acceptabel. Den kamp skulle have været lukket længe før Sigurossons scoring på straffespark i de sidste minutter. Havde Herr Grün spillet noget mere offensivt, og attraktivt, så havde den kamp været lukket, og vi havde haft to point mere, og vi havde allerede nu været forbi Bayern i tabellen. Han var heldig i de seneste to kampe, men der skal gøres noget ved det!”- Wolfgang Kleinberg

Denne mindre batalje er opstået efter en uafgjort imod Hoffenheim og to lidt for tætte 1 – 0 sejre i løbet af september måned. Fansnes meninger er delte, de fleste er tilfredse med at kampene vindes, men en voksende andel af fansene savner noget attraktivt fodbold. Så der er begyndende pres på Herr Grün selvom han kun har været i den storsatsende klub nogle få måneder.


« Seneste Redigering: 04 Apr 2012, 21:55 af Highbury » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8| - Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #20: 03 Apr 2012, 00:33 »

Ser frem til flere kontroverser mellem de to;).... Holder med Kleinberg, vi vil se godt fodbold.. og have mange flere updates.. kom så i gang Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8| - Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #21: 03 Apr 2012, 01:16 »

Ser frem til flere kontroverser mellem de to;).... Holder med Kleinberg, vi vil se godt fodbold.. og have mange flere updates.. kom så i gang Peace

Kontroverser skal der nok komme mellem de to Smiley (det jo min vinkel på bloggen) Opstemt

Ja, må sku også sige at jeg bedst kan li at se det flotte fodboldspil, men når man så vurderer det i forhold til at sikre resultater, så er der jo et valg man skal tage Wink

Fik jo tidligere at vide at jeg spyttede for mange ud li da vi åbnede ballet... der kommer en eller to i morgen, skal jo følge op på det der li er sket Opstemt

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8| - Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #22: 03 Apr 2012, 01:18 »

Kontroverser skal der nok komme mellem de to Smiley (det jo min vinkel på bloggen) Opstemt

Ja, må sku også sige at jeg bedst kan li at se det flotte fodboldspil, men når man så vurderer det i forhold til at sikre resultater, så er der jo et valg man skal tage Wink

Fik jo tidligere at vide at jeg spyttede for mange ud li da vi åbnede ballet... der kommer en eller to i morgen, skal jo følge op på det der li er sket Opstemt



ja går nok ikke at du laver 7 mål i hver kamp men lukker 10 ind, selvom det kunne være ret så underholdende Peace

Tja er jo smag og behag, jeg kan nu godt lide blogs der spytter updates ud ofte, så man ikke skal vente ALT for længe Smiley....
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8| - Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #23: 03 Apr 2012, 01:25 »

ja går nok ikke at du laver 7 mål i hver kamp men lukker 10 ind, selvom det kunne være ret så underholdende Peace

Tja er jo smag og behag, jeg kan nu godt lide blogs der spytter updates ud ofte, så man ikke skal vente ALT for længe Smiley....

Narj, hvis jeg endelig skal spille den slags bold, så skal jeg jo sørge for at det er mig der laver de 10 Smiley Men du kender mig jo på det punkt, jeg sørger for den defensive organisation først og fremmest, og så sparker jeg ellers på kassen bagefter Opstemt

Der skal self heller ikke gå alt for lang tid imellem updatesne, men har da smidt to op i dag så er jo mere end jeg forventede, da jeg skrev 1 update om dagen i forventningerne til konkurrencen...





Andre læsere er mere end velkommne til at smide en kommentar også. Konstruktiv kritik, ros/ris og vurderinger af vinkel og deslige, alt er velkommen, for så kan det jo blive en endnu bedre blog!  crazy  Kom frisk !!!  crazy
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #24: 03 Apr 2012, 05:01 »

Anderledes med de to "forskellige" vinkler på tingene - og at du vælger at gøre brug af direkte citater. Banneret er ikke voldsomt imødekommende (sorry), fordi kvaliteten er lav og mønterne i forbifarten kunne ligne en solid omgang afføring (Nogle blev nødt til at sige det Opstemt). Skriftligt er det dog fint, og som andre også nævner spytter du updates ud - hvilket kan være både godt og skidt, men som jeg egentlig mener er en fin ting, så længe du ikke slår dig selv ihjel undervejs. Du kunne godt arbejde lidt med layoutet, hvor jeg heller ikke er vild med din brug af kursiv. Det er dog fuldt forståeligt hvis du vægter teksten højest... Og så er det også fair nok Smiley

KIU!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #25: 03 Apr 2012, 10:28 »

Anderledes med de to "forskellige" vinkler på tingene - og at du vælger at gøre brug af direkte citater. Banneret er ikke voldsomt imødekommende (sorry), fordi kvaliteten er lav og mønterne i forbifarten kunne ligne en solid omgang afføring (Nogle blev nødt til at sige det Opstemt). Skriftligt er det dog fint, og som andre også nævner spytter du updates ud - hvilket kan være både godt og skidt, men som jeg egentlig mener er en fin ting, så længe du ikke slår dig selv ihjel undervejs. Du kunne godt arbejde lidt med layoutet, hvor jeg heller ikke er vild med din brug af kursiv. Det er dog fuldt forståeligt hvis du vægter teksten højest... Og så er det også fair nok Smiley

KIU!

Al kritik er velkommen Wink

Grafik er bestemt ikke min stærke side, og har også søgt at finde hjælp til at gør det bedre... Nogen der læser med der brænder inde med nogle grafiske mirakler??

Ja, skal passe på med ikke at smide for meget ud...

Kursiv bruger jeg fordi det er citater, eller tanker, det er for at gør det tydeligt, men vil da tage det op til overvejelse... Smiley  Hvad mangler layoutet, efter din mening, må nok tilstå jeg ikke har vægtet andet end historien og teksten denne gang...

Skal vidst tage mig sammen med et billede eller to ? Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #26: 03 Apr 2012, 22:12 »

Synes du har fået opstillet konflikten ganske fint og et dejligt dilemma du har taget fat i.. resultater vs. flot fodbold Thumbs Up

btw. et super lækkert hold du har fået samlet dig - er faktisk ganske jaloux Thumbs Up

EDIT: Rod gerne med grafikken crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #27: 03 Apr 2012, 22:27 »

Synes du har fået opstillet konflikten ganske fint og et dejligt dilemma du har taget fat i.. resultater vs. flot fodbold Thumbs Up

btw. et super lækkert hold du har fået samlet dig - er faktisk ganske jaloux Thumbs Up

EDIT: Rod gerne med grafikken crazy

Har søgt hjælp til noget grafik til topbanneret, men jeg er måske bar lidt svær at stille tilfreds... hehe... men nu har jeg selv fundet nogle billeder der måske kan smeltes sammen...

Ja, elsker nemlig den problemstilling, og er på vej med en update om lidt... den er li ved at vær done... forsøger li at bruge lidt opsætning fra min Mr. Arsenal blog... bar for li at prøve at hør hvad folk siger til det...

Ja, holdet er sku helt okay, det dog ikke alle der præsterer som nødvendigt... men får du at se senere i bloggen...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #28: 03 Apr 2012, 22:53 »


En stor tak til Brodtgaard for banneret.


Var jeg for hård i min udmelding?








Herr Kleinberg trådte igen og igen i sine egne fodspor, og hans sekretær havde nu også lagt mærke til at han vandrede rundt i cirkler på sit nye direktørkontor. Et kontor meget fjernt fra hans andet kontor hos Grün-Bremen koncernen. Dette kontor virkede mere frisindet. Der var både nye og gamle ting fra og om klubbens historie, men et enkelt diagram og enkelte post-it havde der dog sneget sig ind hist og her. Selvom der var andre der tog sig af regnskaber og deslige. Det var svært ikke lige at have en finger med i det hele, som han plejede.

”Vores mål er at spille attraktivt offensivt fodbold. Hvis vi skal fange fansnes opmærksomhed, og hvis Bremen skal være det næste storhold som alle tyskere taler om, så nytter det ikke at vi kun kører en 1 – 0 dødssejler hjem. Og da slet ikke foran hjemmepublikummet. Men jeg bliver nødt til at give Herr Grün tid, han viste os jo alle at selv med et middelmådigt landshold, kunne han nå langt. Så med de penge han har haft til rådighed her, så burde han kunne vinde mesterskabet. Jeg frygter dog at han har ret, da han sagde at holde har brug for mere tid til at lære hinanden og taktikken at kende.” 

”Jeg håber at han forstår, at jeg gav ham opsangen fordi vi skylder vores fans at spille seværdigt fodbold, med det hold vi har. Vi har jo spenderet en hel del.”


« Seneste Redigering: 04 Apr 2012, 21:55 af Highbury » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lebenslang Grün-Weiß
« Svar #29: 03 Apr 2012, 23:19 »

Begynder Kleinberg ligefrem at virke en smule menneskelig nu Peace

God update her, hvem fanden er denne Hr. Grün. Du snakker om middelmådigt landshold.. hmmm... må forhøre mig i nordtyskland her i påsken Wink
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010