home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Lyngby BK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK  (Læst 5896 gange)
søhest
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Lyngby BK
« : 16 Jan 2012, 20:56 »

Kunne ikke finde en tråd omkring denne klub, så her er den Smiley

En rigtig spændende klub, med nogle helt fantastiske unge spillere i klubben, så der skulle være god grund til at få et rigtigt godt hold med tiden.
Pengene er der ikke meget af, man har omkring 1 mil. til at handle for og så med et lønbudget som stort set er opbrugt, så man skal ud og lede efter gratis spillere eller satse på dem man allerede har  Thumbs Up
Logged

søhest
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #1: 17 Jan 2012, 21:07 »

Er nået til september måned, og der har fået en fantastisk start på ligaen. Er nummer 1 efter 7 kampe  Peace
Liga: http://imageshack.us/photo/my-images/833/lyngbyligastart.png/

Stiller op i en 4-2-3-1 med to kanter.

Eneste tranfer er forsvarsspilleren David Jemmali som er blevet hentet på fri tranfer. Han skal styrke det meget ringe forsvar klubben har, plus at han med sine 36 år kommer med en masse erfaring, som skal hjælpe alle de unge talenter på holdet.
Logged

søhest
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #2: 18 Jan 2012, 18:24 »

Det kører bare derud af. Ligger stadig nummer et med 30 point efter 13 kampe  Thumbs Up
MEEEN hvis det skades helved som mit hold har haft indtil videre fortsætter, så går der ikke længe inden jeg så småt ryger noget længere ned i tabelen..

En af grundene til jeg ligger hvor jeg ligger er Christian Traoré's målfarlighed på hjørnespark, 8 ligamål er det blevet til indtil videre, hvilket gør ham til min topscorer  Smiley Smiley Smiley
Logged

creggo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby BK
« Svar #3: 18 Jan 2012, 18:49 »

hvordan laver du det med  hjørnespark. jeg kan ikke finde ud af det Smiley
Logged

søhest
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #4: 18 Jan 2012, 19:15 »

hvordan laver du det med  hjørnespark. jeg kan ikke finde ud af det Smiley
Sætter Traoré til at løbe mod kort stolpe og så sparke jeg hjørnet mod nærmeste stolpe. Samtidig har jeg min angriber til at stå ved målmanden, sådan at han kan tage alle retur boldene  Smiley
http://imageshack.us/f/40/lyngbyhjrne.png/
Logged

søhest
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #5: 19 Jan 2012, 14:26 »

Så skriver vi Februar måned, vinter vinduet er overstået.. der skete ikke det helt vilde, ind er kommet Thomas Rasmussen som klubben havde købt på forhånd, hvilket betød at jeg ikke have råd til at forlænge Dennis Cagara's kontrakt selvom han var en af mine bedste i efteråret, så han er væk nu  Græder ligesom Bresemann også er væk på fri. Også har jeg sikkert mig Nicolai Larsen til sommer på fri tranfer, hvilket nok betyder at Rune Pedersen og Nicklas Højlund er færdige til sommer..

I Ligaen overvinter jeg på en rimelig sikker anden plads, ligesom jeg er i semifinalen i pokalen hvor jeg skal stå overfor Horsens  Smiley
Logged

creggo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby BK
« Svar #6: 20 Jan 2012, 15:08 »

tak tak men er det FM 12 ?
Logged

søhest
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #7: 20 Jan 2012, 19:18 »

tak tak men er det FM 12 ?
JA selvfølgelig er det FM 12 !!
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #8: 22 Feb 2012, 02:08 »

Jeg er også startet op i Lyngby BK, hvilket er mit første spil her i 12'eren.

Jeg har valgt at holde fast i Lyngbys spilkoncept fra den virkelige verden - En offensivt orienteret og bred 4-2-3-1! Jeg hentede ikke nogle spillere ind før sæsonen, men til gengæld blev der brugt et par mønter på at forlænge kontrakter med diverse talenter, som har sin daglige gang i klubben - Blandt andet Emil Larsen, som nu er bundet til klubben indtil 2015! Håber på at kunne skyde ham afsted for maaaaaange millioner på et tidspunkt! Derudover er Christian Nørgaard, Ryan Laursen og Frederik Helstrup hentet op i førsteholdstruppen, hvor de skal hente værdifuld erfaring og på sigt gå ind i startopstillingen!

Efter 5 kampe ligger jeg nummer 1 i ligaen med 12 point. Vi lagde ud med en 3-1 sejr i Aalborg efterfulgt af to 1-0 sejre mod FCM og AC Horsens. Derefter løb vi ind i et uheldigt og ufortjent nederlag hjemme mod FCN. Det blev dog hurtigt revanceret, da vi i runden efter tog til Køge og vandt med 5-0.

Den gode start skal tilskrives hele holdet. Det har fungeret over hele linjen!!
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #9: 22 Feb 2012, 09:58 »

En af grundene til jeg ligger hvor jeg ligger er Christian Traoré's målfarlighed på hjørnespark, 8 ligamål er det blevet til indtil videre, hvilket gør ham til min topscorer  Smiley Smiley Smiley

Traoré bomber også for vildt i mit savegame! Aabech er sindsygt dygtig til at finde ham på både frispark og hjørnespark. I de første 10 kampe har han lavet 7 kasser og 3 assister! Imponerende af en midterforsvar! Wink
Logged

donstumpo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby BK
« Svar #10: 09 Mar 2012, 13:15 »

Forventninger var store, da Lyngby's trup i 2014 åbnede dørene til det spritnye stadion, Molnar Arena, med overdækket plads til 15.000 tilskuere.
Effekten var tydelig fra start, med over 12.000 i snit og mange fulde huse. Da stadionet er lyngbys eget, er indtægterne også. Det nye indtægts niveau ligger på 1,7 mio DKK per superligakamp og 3,7 MDKK per champions leauge kamp. Det styrker virkeligt økonomien.

I løbet af de første tre sæsoner har lyngby vundet de sidste to, hvor kanterne Emil Larsen og Rilwan Hassan gør det fantastisk. Bomberen hedder Bakenga, og roterer lidt med Soukouna - de scorer begge mange kasser. Endeligt har jeg på midten rekvireret lukas andersen og har i 2014 fundet Joe Mckee (!), 21 år og vilde tal, bl.a. 20 i frispark, 19 i langskud, 18 i afslutning

En af de andre succes faktorer til mesterskaberne har været Tom Söderberg i centralforsvaret, med 200 cm høj, 18 i heading og 16 i springkraft. har scoret 12 mål i snit per år på hjørne, hvor han er sat til fjerneste stolpe og der skyder derhen hver gang.

Blir spændende at følge dette mandskab fremover, hvor klubstrukturen er ved at have udviklet sig til en af danmarks stærkeste. bl.a. har vi over 1500 tilskuere med hver gang på udebane, der er kommet gode træningsfaciliteter og suveræne ungdomsfaciliteter, og der overvejes pt at udvidde det nye stadion endnu mere, da kapacitetsudnyttels en ligger tæt på 96%.
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lyngby BK
« Svar #11: 09 Mar 2012, 14:12 »

Forventninger var store, da Lyngby's trup i 2014 åbnede dørene til det spritnye stadion, Molnar Arena, med overdækket plads til 15.000 tilskuere.
Effekten var tydelig fra start, med over 12.000 i snit og mange fulde huse. Da stadionet er lyngbys eget, er indtægterne også. Det nye indtægts niveau ligger på 1,7 mio DKK per superligakamp og 3,7 MDKK per champions leauge kamp. Det styrker virkeligt økonomien.

I løbet af de første tre sæsoner har lyngby vundet de sidste to, hvor kanterne Emil Larsen og Rilwan Hassan gør det fantastisk. Bomberen hedder Bakenga, og roterer lidt med Soukouna - de scorer begge mange kasser. Endeligt har jeg på midten rekvireret lukas andersen og har i 2014 fundet Joe Mckee (!), 21 år og vilde tal, bl.a. 20 i frispark, 19 i langskud, 18 i afslutning

En af de andre succes faktorer til mesterskaberne har været Tom Söderberg i centralforsvaret, med 200 cm høj, 18 i heading og 16 i springkraft. har scoret 12 mål i snit per år på hjørne, hvor han er sat til fjerneste stolpe og der skyder derhen hver gang.

Blir spændende at følge dette mandskab fremover, hvor klubstrukturen er ved at have udviklet sig til en af danmarks stærkeste. bl.a. har vi over 1500 tilskuere med hver gang på udebane, der er kommet gode træningsfaciliteter og suveræne ungdomsfaciliteter, og der overvejes pt at udvidde det nye stadion endnu mere, da kapacitetsudnyttels en ligger tæt på 96%.

Hvor ser du hvor meget du får i indtægt pr. kamp? Altså du skriver 1,7 mio. kr. pr ligakamp? Smiley

Og hvor ser du hvor mange fans i har med på udebane? Smiley

Og sidst - men ikke mindst - hvor ser du kapacitetsudnyttels en? Smiley
Logged

donstumpo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyngby BK
« Svar #12: 09 Mar 2012, 15:10 »

@frandsen

- indtægter per kamp fik jeg meget oplyst via mail meget hurtigt efter den første hjemmekamp med det nye stadion, da det var ny klubrekord. der var 12.000 tilskuere, og mit snit  ligger på ca 12.000. næste hjemmekamp var mod fck hvor der var fuldt hus - endnu en rekord mail (1,75 MDKK). to uger efter var der hjemmekamp i chl leauge 3. runde - fuldt hus og ny mail (3,7 MDKK)


- fansene på udebane er kun noget jeg desværre kan se når man får de der optakts kampe, i nogle af dem (bl.a. cup) står hvor mange fans der drager med fra udeholdet.

- kapacitetsudnyttels en kan du se under superligen - hold statistik
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyngby BK
« Svar #13: 09 Mar 2012, 15:28 »

Imponerende donstumpo! Kan vi få et SS af din trup?
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lyngby BK
« Svar #14: 09 Mar 2012, 16:36 »

@frandsen

 - indtægter per kamp fik jeg meget oplyst via mail meget hurtigt efter den første hjemmekamp med det nye stadion, da det var ny klubrekord. der var 12.000 tilskuere, og mit snit  ligger på ca 12.000. næste hjemmekamp var mod fck hvor der var fuldt hus - endnu en rekord mail (1,75 MDKK). to uger efter var der hjemmekamp i chl leauge 3. runde - fuldt hus og ny mail (3,7 MDKK)


 - fansene på udebane er kun noget jeg desværre kan se når man får de der optakts kampe, i nogle af dem (bl.a. cup) står hvor mange fans der drager med fra udeholdet.

 - kapacitetsudnyttels en kan du se under superligen - hold statistik

Og hvad betyder kapacitetsudnyttels en helt præcist? Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010