home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 91310 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Tilbud fra Barca
« Svar #255: 03 Feb 2012, 15:06 »

Men det er omvendt også en fed målsætning du har om at have et førstehold der består udelukkende af englændere  Cool

Det har jeg aldrig prøvet før og hvis det lykkes at vinde mesterskabet med et 100% engelsk hold, så er det jo fantastisk - en udfordring der er værd at blive for....


Åhh nej - det var jo det modsatte af mit forrige råd.  crazy

Kan godt forstå du er splittet  funny
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Tilbud fra Barca
« Svar #256: 03 Feb 2012, 20:02 »

Kan godt li at I der læser med virker lige så splittet som jeg er om spørgsmålet Wink
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Tilbud fra Barca
« Svar #257: 03 Feb 2012, 21:22 »

Nemt valg hvis du spørger mig, bliv i Arsenal.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Tilbud fra Barca
« Svar #258: 03 Feb 2012, 22:03 »

Ville selv blive i Arsenal. I sær når du nu har lagt en så god fremtid i klubben med de mange talenter. Kan godt forestille mig at du vil prøve noget nyt, men ville ikke selv smide alt mit grundarbejde på gulvet Wink

Forresten super spændende blog Peace
« Seneste Redigering: 03 Feb 2012, 22:15 af Oli » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #259: 05 Feb 2012, 13:29 »



Pressekonference




De to dages betænkningstid var nu ovre. Repræsentanterne havde også fået et svar, men ikke just det de ønskede. For Adams havde ydmygt takket nej til jobbet som manager i Barcelona. Et meget generøst tilbud, men kærligheden til The Gunners sejrede. Han ville hellere blive i London sammen med alle de unge talentfulde spillere.

Det er med stor glæde at jeg en gang for alle kan mane rygterne om et muligt barcelonaskifte til jorden. Jeg har i dag takket nej til muligheden, og jeg har tænkt mig at blive i Arsenal længe endnu. Muligheden for at skifte klub vil unægtelig komme igen. Men chancen for at træne disse fantastiske unge spillere, der er her i klubben er en chance man kun får en gang. Vi har allerede vist at vi kan opnå store ting, og hvis vi fortsætter det gode arbejde kan dette blive en fantastisk æra for klubben. Jeg elsker denne klub, og jeg vil med glæde fortsætte mit arbejde med holdet længe endnu. Vores talentarbejde fungerer glimrende, og jeg håber på at vi i løbet af nogle få sæsoner vil kunne stille med en startelever udelukkende af spillere fra egne ungdomsrækker. Men i denne sæson er målet et titelforsvar. Og så ville det være fantastisk at kunne forsvare Champions League trofæet som den første klub i turneringens historie. – Tony Adams.

En udmelding der blev varmt modtaget af både spillere og fans, ja faktisk alle der havde en tilknytning til The Gunners. Især spillernes moral fik et løft, noget som alle kunne se i de efterfølgende kampe. For i de følgende to kampe blev målscoren 9 – 1 til Arsenal. Hele seks mål blev banket ind imod Millwall, hvor Rondón og Koscielny hver stod for to kasser.

Wolves blev besejret 2 – 0 og derefter kom turen til Sparta Prag, som blev besejret 3 – 0. Dermed var Arsenal nu allerede sikre på videre deltagelse i Champions League. Ønsket om at forsvare titlen var nu kommet et skridt nærmere. Der manglede dog stadig et opgør mod PSV og et mod CSKA Moskva.












Did you know?
Det var Arsenal trøjer, tilbage i 1906, der afgjorde at Sparta Prag fremover kom til at spille i deres mørkerøde trøjer.


Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #260: 05 Feb 2012, 13:36 »

Fedt du blev i Arsenal, og glæder mig meget til at se dit talenthold udvikle sig Smiley

Rigtig god læsning forresten Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #261: 05 Feb 2012, 14:55 »

Fedt du blev i Arsenal, og glæder mig meget til at se dit talenthold udvikle sig Smiley

Rigtig god læsning forresten Smiley

Ja, havde rigtig svært ved at skulle sige farvel til alle de talenter jeg har samlet, samt alle de stjerner der allerede er på førsteholdet... så valget faldt på Arsenal... Kan jo altid skifte klub på et senere tidspunkt... Wink

Tak Wink Glad for at du følger med...
Logged

lalakruse
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #262: 05 Feb 2012, 15:34 »

hvem blev så træner i Barca ??
Logged

" jeg er en mand af få ord, og mange mål" citat trezeguet

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #263: 05 Feb 2012, 16:09 »

hvem blev så træner i Barca ??

Der skete faktisk en del træner rokeringer i de følgende dage.. dem får i alle i den følgende update.. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #264: 05 Feb 2012, 16:13 »

Så fik du endelig truffet en beslutning.. FEDT min ven.. jeg ser frem til at følge Adams i Arsenal og ser frem til at Young Guns kommer til at dominere verdensherredømmet i klubfodbold.. (Det er jo heldigvis kun et spil Tunge) Spøg til side..

Som altid er det velskrevet, godt sat op og lige til at spise.. Det er bare super.. Alt det ros du får er fuldt fortjent og jeg kan faktisk ikke give NOK ros Thumbs Up

KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #265: 05 Feb 2012, 16:50 »

Så fik du endelig truffet en beslutning.. FEDT min ven.. jeg ser frem til at følge Adams i Arsenal og ser frem til at Young Guns kommer til at dominere verdensherredømmet i klubfodbold.. (Det er jo heldigvis kun et spil Tunge) Spøg til side..

Som altid er det velskrevet, godt sat op og lige til at spise.. Det er bare super.. Alt det ros du får er fuldt fortjent og jeg kan faktisk ikke give NOK ros Thumbs Up

KUTGW Thumbs Up

Jep, følte der var en god historie jeg kunne trække lidt ud, samt høre folks mening om det Smiley
Heeh, håber også at de kan dominere det hele, med de talenter, plus nogle nye jeg har fundet, så bør der være mulighed for det i hvert fald Smiley

Tja Arsenal gjorde det jo fint i går, med en 7-1, RvP hattrick og Henry scoring Opstemt

Tak for de rosende ord Jimmy Wink
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #266: 05 Feb 2012, 23:07 »

Fornuftigt du blev i Arsenal Smiley Glæder mig til at følge projektet Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #267: 05 Feb 2012, 23:25 »

Fornuftigt du blev i Arsenal Smiley Glæder mig til at følge projektet Smiley

Tak Smiley

ja, havde sku svært ved at forlade talenterne i Arsenal, så må snart igang igen med at få spillet nogle kampe...
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #268: 06 Feb 2012, 17:32 »

Ja må indrømme at jeg også synes du skulle blive i Arsenal, så er tilfreds med dit valg Smiley Ville uden have nydt at se dig triumfere i min ynglingsklub, men i forhold til bloggen synes jeg at du valgte rigtig!
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal: Pressekonference
« Svar #269: 06 Feb 2012, 17:58 »

Ja må indrømme at jeg også synes du skulle blive i Arsenal, så er tilfreds med dit valg Smiley Ville uden have nydt at se dig triumfere i min ynglingsklub, men i forhold til bloggen synes jeg at du valgte rigtig!

Heeh, godt du kan li valget... Ja, det passer helt sikkert bedst at jeg bliver i Arsenal, og så er jeg også glad for alle de talenter jeg kan nyde godt af i de kommende sæsoner Opstemt

Har dog gemt spillet på det tidspunkt hvor jeg fik tilbudet, så jeg altid kan vende tilbage og prøve lykken der Smiley Men det bliver til egen fornøjelse... Skriver i stedet videre omkring livet i London Smiley
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010