home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 211063 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2460: 29 Feb 2016, 09:04 »

Nu taler jeg ikke for hele crewet vegne men bare for mig selv.. Jeg ser ikke at crewet bare overser tingene og lader stå til.. BB har fået ban og lignede ting får samme behandling.. Hvad havde du forestillet dig, at man kunne gøre anderledes end at banne folk?

Jeg tror de hentyder til, at man skal kunne banne IP'en, så han ikke blot opretter en ny konto
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2461: 29 Feb 2016, 09:19 »

Jeg tror de hentyder til, at man skal kunne banne IP'en, så han ikke blot opretter en ny konto

Exactly my point
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Gungner
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2462: 29 Feb 2016, 09:32 »

Præcis. Det hjælper jo intet bare at banne dem hver gang de gør noget åndsvagt. De lærer intet af det. De kommer tilbage og fortsætter, får et nyt ban, kommer tilbage og fortsætter osv osv. Ellers må de sq have et ban der kan mærkes. Ikke bare to uger eller lign. Giv dem et år på sidelinien.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2463: 29 Feb 2016, 09:39 »

Jeg tror de hentyder til, at man skal kunne banne IP'en, så han ikke blot opretter en ny konto

Problemet er at folk jo blot vender tilbage via proxy, hvis folk vil ind og spamme så kommer de desværre ind, det har vi ingen mulighed for at forhindre desværre :/
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2464: 29 Feb 2016, 09:53 »

Nu ved jeg ikke om det ligger ud over evt. kompetencer - men hvad med en MAC ban hvis i modtager oplysninger om disse?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2465: 29 Feb 2016, 09:56 »

Nu ved jeg ikke om det ligger ud over evt. kompetencer - men hvad med en MAC ban hvis i modtager oplysninger om disse?

Det gør vi ikke, derudover så foregår proxy jo ofte via at via en webside går via proxyen altså du skifter aldrig fysisk ip adresse men bruger blot et af de tusindevis af webiste der tilbyder ip proxy via browser.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2466: 29 Feb 2016, 11:26 »

Jeg tror de hentyder til, at man skal kunne banne IP'en, så han ikke blot opretter en ny konto

Ja men det er jo det vi gør.. Både IP og brugeren får en tur men med Proxy som Sunbao siger, så kan de jo oprette igen.

Det bedste der virker er, at forsætte med at give de bans og så resten af brugergruppen samt crew holder sammen og har en god tone. Det værste man kan gøre, det er jo at danse med. Det er jo bare overse dem, melde det til crew og så giver vi de bans.. Hvis man ikke giver trolden mad, så finder den et andet sted at spise..

FMD havde stor held med denne tilgang for noget tid siden. Der stod alle sammen og skabte en god stemning og så forsvandt de trolde helt af sig selv til sidst, fordi det var kedeligt at komme på FMD, når hverken bruger eller crew hoppede på. Det bedste er at fjerne det fra forum og tage den over PB. Trolden lever jo af opmærksomheden på forum og er det ikke muligt, så har de ikke noget at komme efter.

Vi kender jo alle gruppen der snakkes om og de har jo været her i flere år både på FMD og FMF. De er jo nemme at spotte og så er det jo bare at bruge den indbygget ignore knap man selv har. Jeg har flere brugere, som jeg aldrig går ind og tjekker indlæg fra, med mindre der kommer en indberetning for overtrædelse af retningslinjer.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Gungner
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2467: 29 Feb 2016, 14:03 »

I øvrigt ville det være dejligt hvis opdaterede jeres "Ban tråd - overblik for brugerne" (http://fmfreaks.dk/index.php?topic=15001.0), der ikke er blevet opdateret i over et år Tunge
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2468: 29 Feb 2016, 15:25 »

Nu ved jeg ikke om det ligger ud over evt. kompetencer - men hvad med en MAC ban hvis i modtager oplysninger om disse?

MAC Adresser kan ikke trækkes via browser, tilgengæld kan man placere en cookie der kan holde dem ude, men er de smarte nok fjerner de også den.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2469: 29 Feb 2016, 16:12 »

En "Ignorere" knap ville gøre underværker... At der ved hver brugers profil er en ignorere knap, man kan trykke på. Det ville jo i så fald fungere sådan at brugeren man ignorere ikke kan sende en PB's eller se ens indlæg i chatten (og evt. i forummet i de forskellige tråde). Jeg ville byde sådan en virkelig velkommen, efter jeg på det seneste desværre har oplevet en del chikane over PB.
Er dette ikke lidt paradoksalt?

Du brokker dig over, folk der laver problemer, men selv så skaber du et, der reelt ikke er der. Hvor mange skal man være til tango? Ja, svaret er to, og hvis du ikke vil være med på præmissen, så lad vær. Så er der ikke et problem. Du er ikke tvunget til at svare på PB'er, i chatten eller nogen som helst steder på siden. Men nu vælger du selv at hælde benzin på bålet og spiller the good guy.

Holy shit, hvor er det dog patetisk.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2470: 29 Feb 2016, 16:24 »

Eller også skulle folk opføre sig som voksne mennesker og lade være med at chikanere hinanden crazy

Selvfølgelig bør det ikke være nødvendigt at integrere end "ignorer"-knap, men omvendt er det da uendeligt sørgeligt, hvis der er nogen der gider spilde tid på at skrive til brugere, der ikke gider kontakten Tunge

Uden i øvrigt at kende mere til sagen lunter jeg tilbage til hundekurven igen
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2471: 14 Mar 2018, 13:53 »

Da jeg ikke kunne finde et bedre passende forum, så synes jeg at det er genialt med JFTM-udfordringen, men hvor er det synd at den ligger for årets blog konkurrence

Det er betyder at os med få timer på hånden må vælge hvor vi kan lægge vores fokus, samt at samle årets 2 største begivenheder udover udgivelsen er samlet på 2 måneder.

men ellers Keep up the good work !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2472: 14 Mar 2018, 14:01 »

Det er desværre svært andet, altså skulle den ligge efter blog konkurrencen som sidste år, så er vi jo i totalt lavsæson, skal den ligge før, så vil det være sådan noget med at der kommer sidst patch under den, hvilket nok ville koble en del deltagere fra.

Så er svært at placere det anderledes men jeg forstår dig.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2473: 27 Mar 2020, 22:19 »

Det har helt sikkert været foreslået før, og med den aktivitet vi ser herinde for tiden, så er det nok heller ikke i den nærmeste fremtid, det kommer til at ske. Men har man ikke på noget tidspunkt overveje at ændre udséendet for siden? Ikke nødvendigvis ændre hele siden, men ændre baggrundsfarven, gør nogle elementer mere moderne (f.eks. når man skal svare på et indlæg i en tråd), så ligner det (undskyld hvis jeg er lidt grov nu Wink ) noget fra årtusindeskiftet. Siden har ikke ændret sig det mindste siden jeg oprettede mig som bruger i 2008.

For mig at se så synes jeg siden (desværre) er 15 år bagud med design. Man kan nu om dage få rigtig mange hjemmesider, hvor det nærmest er gratis at få en til at lave layoutet for en - ikke at jeg siger det er løsningen. Men med de kloge folk, der sidder og arbejder med siden, så må de da også være i stand til at kunne ændre baggrundsfarven, ikonerne eller lignende.
Jeg kunne også godt forestille mig, at det er en meget omkostelig affære og med aktiviteten in mente, at det er noget, som slet ikke kommer til at ske - jeg forestiller mig bare mange nyere brugere bliver chokeret over at se en ældre hjemmeside, og derfor undlader at bruge den Smiley
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #2474: 28 Mar 2020, 23:26 »

Ja det strander jo desværre på manglende tid og alternativt penge.
Det er nemt at opsætte en side med et eller andet og nemt at få et design.

Problemet er bare at alt forum indholdet ville gå tabt, da siden her jo er bygget op omkring et forum software, som ikke findes som andet end forum software. Resten er bygget oven på i sin tid.

Men, man er jo ikke uenig men pt har vi jo intet crew der er aktivt.
Logged

Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010