home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 211089 gange)
mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #15: 27 Jul 2007, 17:48 »

Enig
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #16: 27 Jul 2007, 18:11 »

Ja, et nyt top-banner ville ikke gøre noget!
Hvad er der galt med topbanneret?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #17: 27 Jul 2007, 18:28 »

Hvad er der galt med topbanneret?

Forandring fryder, LAge Wink
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #18: 27 Jul 2007, 19:00 »

BEHOLD DESIGNET, ELLER JEG QUITTER Opstemt!

Flere odds, som der også er blevet nævnt, ville være en god idé.

Ellers synes jeg også, at man skal lave flere crewportrætter og måske endda brugerportrætter af de vigtigste brugere på FmFreaks, såsom Thore, Gosser, Zone 43, Absalonsen, El Kun, ZhotLog og LosCules Smiley. Forgive me if I've forget somebody Wink.
WTF.. hvor er jeg Grin
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #19: 27 Jul 2007, 19:20 »

Du er kun blevet månedens bruger, søgaard.. Det er intet crazy.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #20: 27 Jul 2007, 19:39 »

Du er kun blevet månedens bruger, søgaard.. Det er intet crazy.
wah wah.. El-Kun er også "bare" månedens bruger Wink og en utrolig provokerende person på msn..Tunge
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #21: 27 Jul 2007, 20:20 »

LosCules: Så skal du ha' mig med! Jeg er trods alt B@b3 fr34k Cool

Ellers kunne det være spændende med et nyt banner, færdig gøre profilen og så taktik og spiller sektion som KNM nævner Opstemt
Logged

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #22: 27 Jul 2007, 20:22 »

wah wah.. El-Kun er også "bare" månedens bruger Wink og en utrolig provokerende person på msn..Tunge

Heh, troede det med månedens bruger var random
Hvordan kunne du/I tænke jer, at sådan en blev udformet? :-)

Måske noget med hvor man kan rate taktiker, træning osv osv, altså have en sektion for taktik/træning ligesom mht forum.

Syntes også det skulle være muligt at rate downloads.
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Lakxe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #23: 27 Jul 2007, 21:16 »

Ved det er FmFreaks' onde drøm. Men en ny download-sektion. Den nuværende er det største minus pt. For ryddet og stort set umuligt at finde det man søger... man skal fx bladre gennem utal af downloads som ingen relevans har, hvis man søger noget lidt ældre.
Logged


Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #24: 27 Jul 2007, 22:07 »

Downloadsektionen finder jeg, er ganske udmærket. Efter en mindre gennemgang af siden er jeg kommet frem til nogle få ting.

Inden for guides-sektionen savner jeg en guide. "Den ultimative newbie-guide" - simpelthen en kort men præcis gennemgang af alle spillets facetter - ting man skal sørge for at få i orden inden sæsonen starter, små tips og tricks til hvordan man nemmere kan vinde kampe, hvilke hold der er gode at begynde med osv. Naturligvis er der guides som Taktiske Teorier 2007 - men det er ganske tung kost - især hvis man ikke er helt inde i spillet. Så bare en kort, rammende og præcis artikel til dem, der lige er begyndt, eller måske lige mangler lidt erfaring.

En anden ting jeg godt kunne tænke mig, er en total revamp af hele artikel-sektionen. Ikke at der er er noget galt med indholdet, men måske et mere overskueligt system således at man for eksempel ikke skal taste sig til side 1, 2 og 3 inden for samme kategori - men kunne se det hele på en gang. Men det er nu ikke verdens vigtigste ting - måske bare en mikroskopisk forbedring.

Ellers synes jeg faktisk ikke der er så meget mere der mangler andet end de ting der er påpeget. En taktik-situation kunne for eksempel være spændende.

Nature over and out!
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #25: 27 Jul 2007, 22:25 »

Der er mange der nævner en taktik-sektion, hvilket jeg er helt enig i, men der er dog ingen der nævner noget konkret om den, så det vil jeg gøre:

Taktik er nok det emne vedr. FM som kan diskutteres mest, hvorfor der selvfølgelig skal gøres noget specielt ud af det. Det skal ikke bare være et forum, med en masse tråde, det har vi jo Træningsbanen til. Det kunne, udover tråde selvfølgelig, være en grundig formular, så man kan indtaste sin taktik på en enkel måde, men så den giver et grundigt indblik i den, hvorefter man så kan diskuttere og rate den. En masse grafik og funktioner omhandlende taktik ville også være godt, så vi får lidt andet end tekst. Et godt forum, er et afvekslende forum!
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #26: 27 Jul 2007, 23:02 »

BEHOLD DESIGNET, ELLER JEG QUITTER Opstemt!

Flere odds, som der også er blevet nævnt, ville være en god idé.

Ellers synes jeg også, at man skal lave flere crewportrætter og måske endda brugerportrætter af de vigtigste brugere på FmFreaks, såsom Thore, Gosser, Zone 43, Absalonsen, El Kun, ZhotLog og LosCules Smiley. Forgive me if I've forget somebody Wink.

Og Cesc. Smiley
Men synes faktisk at det lyder som en fantastisk idé. Jeg sætter også en finger i vejret for at få en Taktik-sektion, da jeg ville mene (som før nævnt) at det er et utrolig vigtigt emne.
 
Jeg har først sagt at vi skulle have sådan en dims, ligesom på FmGround, med at der er en kæmpe spiller søgning, da jeg tror det ville gavne en masse af de brugere på siden, som har lidt mere svært ved at finde ud af hvem som skal forstærke deres hold. Men det man skriver om spillerne skal ikke være ligesom på FmGround, nej, det skal være fyldige refarater, så man virkelig sælger spillere og folk tjekker dem.

Jeg synes også folk skal stoppe med at skrive "Brug nu søgerspiller-tråden". FmFreaks er en side, hvor man søger hjælp til sit spil og snakker Football Manager. Hvis man bare bruger de samme tråde hele tiden, ville "charmen" ryge af FmFreaks. Forstået på den måde at alt ville foregå i de samme tråde også ville siden stå stille. Jeg synes man skal droppe den "regel" og bare lade folk oprette tråde, som de har lyst. Søgemaskinen er en fin ting og hjælper mig selv mange gange, men tjekker aldrig hvis jeg skal oprette nye tråde. Man opretter en tråd, hvis man har brug for hjælp - færdig.
   
Men alt i alt, er FmFreaks Danmarks førende Football Manager side, det flotteste design og det bedste indhold. Tak for næsten 1000 timer sammen! Men savner det spillersøgning der.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #27: 27 Jul 2007, 23:24 »

ARGH! Serveren skal gøres ordentlig igen, for det hele går aaalt for langsomt, og nu har den lige slettet mit indlæg ved at sige: "dit indlæg er allerede blevet sendt", hvorfor et ellers langt indlæg med forbedringer blet slettet.
Istedet vil jeg nu gøre det kort:
Jeg er uenig i forslaget om spillerdatabase, sådan en er imo ikke bedre end de tråde der er, eller kan oprettes.
Større overskuelighed i forummet, gerne flere under-underforummer, og ikke mindst forbedret søgefunktion.
Ret ikke designet!
Mvh. den nu ret aggresive ZhotLog!  ticked off
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #28: 27 Jul 2007, 23:31 »

Glemte lige konkurrencer, gerne flere af dem, da de skaber opmærksomhed, interesste og aktivitet, noget der ellers har manglet lidt på det seneste, på siden.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #29: 27 Jul 2007, 23:40 »

Mit forbedringsforslag: Bevar jordforbindelsen Wink
Altså FmF er mit ultimative yndlingsside på FM scenen, men skulle i nu ikke ordne nogen af de problemer i har? Fx. er ZhotLogs forslag godt... Ordn småfejlene såsom jeres e-mail, og sørg for at siden ikke er så ustabil...
Færdiggør projekter som brugerprofilen hvilket andre også nævner...
Hvis man skal komme med et forslag så kunne det være at crewet startede noget der kunne lægge op til debat, for vi er jo egentlig mest enige når vi er uenige hvor vi jo er enige om at vi er uenige... Huh Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 167 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010