home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  S.S.C Napoli
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: S.S.C Napoli  (Læst 32911 gange)
Hnansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
S.S.C Napoli
« : 22 Okt 2011, 14:49 »

Denne fantastiske klub fortjener naturligvis også sin egen tråd!

Efter sidste års gode præstation er klubben direkte i Chl gruppespillet, dette kombineret med en glimrende trup bestående af spillere som Hamsik, Inler, De Sanctis samt naturligvis angrebsduoen Lavezzi og Cavani, må klubben siges at have et stort potentiale.
På trods af dette er klubben dog kun spået til en 8. plads og bestyrelsen forventer blot en respektabel placering i Serie A - det må siges at være muligt med det spillermateriale man har til rådighed.

Som det kan ses på nedenstående SS benytter jeg mig af en 5-3-2 statistik. Typisk italiensk med to offensive wingbacks.


Af indkøb har jeg indtil videre købt Vertonghen fra Ajax for 70 mio. Han er udtænkt rollen som den spillende centerforsvar med siden af de to andre stærke centerforsvarer. Ydermere har jeg købt Lucas Andersen fra Aab som Clemente Rodriguez som skal fungere som back-up på begge wingbackpladser.

Fortæl gerne om dit Napoli spil!
Logged

brianbibi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #1: 23 Okt 2011, 07:28 »

Jeg har selv gang i en med Napoli og må sige at det klart er den bedste start jeg har fået på FM Smiley

Har spillet 17 kampe i Serie A - 14 sejre og 3 uafgjort er jeg noteret for.. gået videre fra CL gruppen hvor jeg var i gruppe med villareal, man city og fc porto. Fik mit første nederlag hjemme til villareal som var den sidste kamp i gruppen og jeg var gået videre alligevel Smiley

Jeg benytter mig også af 2 wingbacks og 3 centrale forsvarspillere.. men bruger så 2 centralt på midtbanen, hængende angriber og 2 centrale angribere. Det fungere fantastisk Smiley



Er ihvertfald godt på vej mod mesterskabet.. hvordan det kommer til at gå mod Arsenal vil tiden vise Smiley
I næsten sæson skal der købes lidt ind til forsvaret som jeg synes halter lidt.. især på WB..
Logged

brianbibi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #2: 24 Okt 2011, 19:34 »

Blev færdig med min første sæson i Napoli igår.. Endte med at vinde Serie A med 4 kampe igen hvor jeg var 14 point foran Inter på 2pladsen.

Blev slået ud af Arsenal i Chl efter 4-1 sejr hjemme og 5-0 nederlag ude(JA hvad fanden skete der lige...)
Tabte cup finalen til Udinese med 1-0... Ellers en meget god første sæson.

Er igang med at gøre klar til 2sæson..



Tabte min første og eneste kamp i Serie A efter 29 kampe hjemme mod Juventus Skuffet

Alt i alt kun 4 nederlag genneme hele sæsonen Wink

Har købt ind til den nye sæson.. Rimelig dyrt.. Skuffet havde 74 mio £ at købe for.



fik accepteret mit 58 mio bud på Neymar men desværre gad han ikke lave kontrakt med mig Skuffet

Har lige tilføjet Alex Sandro fra Porto til holdet Wink
« Seneste Redigering: 24 Okt 2011, 19:36 af brianbibi » Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #3: 24 Okt 2011, 20:18 »

Hvordan er dine holdindstillinger? Smiley
Logged

brianbibi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #4: 24 Okt 2011, 21:06 »

Hvordan er dine holdindstillinger? Smiley

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #5: 31 Okt 2011, 13:54 »

Damn der er mange spillere, som slet ikke vil forhandle med napoli, på trods af CL deltagelse.

Vand første sæson, fører halvvejs i anden, stadig i CL. Skyldes det bare at det tager tid at få Klubbens omdømme i top?
Logged


jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #6: 31 Okt 2011, 14:43 »

Jeg er også lige startet med Napoli, og har købt to backs. Jeg har købt Ansaldi og M'Bengue, da jeg ikke synes der var nogle gode backs i klubben. Jeg jagter også en central midt (Jadson evt.) og en targetman - nogle forslag? Jeg har kun spillet en kamp i sæsonen mod Lazio, og jeg vandt sikkert 0-2 på udebane. Jeg spiller forresten en 4-5-1 Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #7: 31 Okt 2011, 15:00 »

Jeg er også lige startet med Napoli, og har købt to backs. Jeg har købt Ansaldi og M'Bengue, da jeg ikke synes der var nogle gode backs i klubben. Jeg jagter også en central midt (Jadson evt.) og en targetman - nogle forslag? Jeg har kun spillet en kamp i sæsonen mod Lazio, og jeg vandt sikkert 0-2 på udebane. Jeg spiller forresten en 4-5-1 Smiley

Nu sidder jeg ikke lige med spillet, men der en ung center forswvar i truppen.. starter med F et eller andet tror jeg Grin .. han er super som højre back. For er enige de backs der er, var jeg heller ikke vildt begejstret for.... Jadson kan du få for ca 60 mill. tror jeg..... Inter købte ham i min første... og han er på plus 4 mål i tre kampe mod mig, så han virker god Smiley
Logged


Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #8: 31 Okt 2011, 15:05 »

Nu sidder jeg ikke lige med spillet, men der en ung center forswvar i truppen.. starter med F et eller andet tror jeg Grin .. han er super som højre back. For er enige de backs der er, var jeg heller ikke vildt begejstret for.... Jadson kan du få for ca 60 mill. tror jeg..... Inter købte ham i min første... og han er på plus 4 mål i tre kampe mod mig, så han virker god Smiley

Fideleff  Thumbs Up
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #9: 31 Okt 2011, 15:12 »

Fideleff  Thumbs Up

Argh ja, han er der også.. men smed ham på porten  funny

Ham jeg tænkte på var Federico Fernandez  Thumbs Up
Logged


jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #10: 31 Okt 2011, 16:17 »

Nu sidder jeg ikke lige med spillet, men der en ung center forswvar i truppen.. starter med F et eller andet tror jeg Grin .. han er super som højre back. For er enige de backs der er, var jeg heller ikke vildt begejstret for.... Jadson kan du få for ca 60 mill. tror jeg..... Inter købte ham i min første... og han er på plus 4 mål i tre kampe mod mig, så han virker god Smiley
Skulle betale 94 mio. for Jadson, og det kunne jeg ikke på det tidspunkt, så må vente til vinter! Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #11: 31 Okt 2011, 16:21 »

Skulle betale 94 mio. for Jadson, og det kunne jeg ikke på det tidspunkt, så må vente til vinter! Smiley

Arrgh pis da.... Inter hentede ham for 60 første sæson foran mig, derfor jeg troede at du kunne Smiley , men med din trup skulle du også nemt kunne besætte tre cm pladser..... du har også en udlejet pt, ved ikke om du kan hente ham hjem.... kan igen ikke huske navnet... men er en cm (Luca Cigarini) omkring de 25 på dit reservehold Smiley + der en udlejet FC (Fabiana Santacroce), der gør det rigtigt godt for mig, efter han er kommet hjem Smiley
« Seneste Redigering: 31 Okt 2011, 19:50 af TripleX9 » Logged


DahlYNWA
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #12: 31 Okt 2011, 22:59 »

Jeg er også startet med Napoli Smiley. Har endnu ikke spillet min første kamp, men har derimod købt christian eriksen for 77,5 mio samt lejet Daniel Sturridge. Ser frem til at komme i gang!
Logged

brianbibi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #13: 01 Nov 2011, 10:19 »

Jeg er igang med min 3 sæson med Napoli nu.. Genvandt mesterskabet men blev smadret af Barcelona i CL kvartfinalen.. Det er utrolig svært at lande de største stjerner i klubben.. har fået bud på Neymar, Ronaldo, Ashley Young, Nani, Rooney & Tevez accepteret men ingen af dem gad forhandle kontrakt med mig.. Så satser på at vinde CL i denne sæson så jeg kan komme længere op på ranglisten og forhåbelig lande en enkelt stjerne til næste sæson Wink

Har købt Fabio, Vukcevic, Shaqiri & en masse 15-16 årige til 3 sæson.. Er gået fra den velkendte 3-2-2-1-2 til 4-2-2-2 nu.. spillere mere offensivt så håber det kan giv det sidste i CL Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: S.S.C Napoli
« Svar #14: 01 Nov 2011, 13:55 »

Er næsten færdig med 2. sæson, 4 kampe tilbage i ligaen og pokalfinalen. Da der var 8 kampe tilbage førte jeg ligaen, nu ligger jeg nummer 5  Sur , har været hårdt med de sidste fire mdr. uden Cavani, men nåede alligevel Kvartfinalen i CL, tabte til City (slog Barca i 1/8 finalen) .

Min anden sæson har været uden de store  indkøb til førsteholdet, får Gervinho i næste transfervindue, så er meget spændt på ham som inside winger.

Har købt en del talenter til andetholdet, plus Lucas Andersen, Ter Stegen og Niang er ved at spille sig selv ind på 1. holdet  Thumbs Up
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010