home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 638 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Valencia C.F.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Valencia C.F.  (Læst 10171 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Valencia C.F.
« : 15 Okt 2011, 21:56 »

Synes lige der skulle være en tråd med denne spanske klasse klub. Som nok skal få skovlen under real og barca.

Regner selv med at begynde med dem Peace
Logged

,,

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #1: 16 Okt 2011, 11:24 »

Hvis det er kan du så ikke lioge smide et ss op af Soldado, Piatti og Parejo crazy
Logged

Henry T
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #2: 22 Okt 2011, 13:26 »

Arsenal har budt 150 millioner DKK for E. Banega, 50 millioner i forskud og 100 millioner over 18 måneder, skal det accepteres? :-)

I så fald hvem skal kunne erstatte ham?
Logged

Laj85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #3: 25 Okt 2011, 20:36 »

Hej...

Vi skal gøre Valencia til La liga`s bedste hold.

Jeg går igang nu...
Logged

Sunwell
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #4: 30 Okt 2011, 08:06 »

Er der nogen der har et godt foreslag til en opstilling med Valencia, med tanke på hvad spiller de har i truppen?
Logged

Henry T
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #5: 03 Nov 2011, 19:39 »

Jeg har haft svært ved, at finde den rette formation, mod de store hold spiller jeg 4-2-2-2 defensivt, som fungerer fint. Men mod de lidt lavere rangerede hold, hvor jeg enten vælger 4-3-2-1 eller 4-2-3-1 har jeg virkelig svært ved at skabe chancer.

Jeg spiller med Soldado på toppen, og typisk med hurtige og effektive kantspillere, som slår gode indlæg. Hvorimod min midtbane består af nogle fremskudt playmaker og to standard midtbanespillere

Nogle der har en god formation? :-)
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #6: 24 Nov 2011, 15:28 »

Jeg er også startet et spil med Valencia! Det første som faktisk rigtigt har fanget mig i FM12.

Jeg ligger alt fra alt mellem 3-7 da der kun er 1-2 point fra 3-7. Der er 4 kampe tilbage i sæsonen, og jeg håber for guds skyld at jeg ender på 3 pladsen. Har vundet over Real Madrid hjemme, og uafgjort med Barcelona hjemme. Har dog fået tæsk på hhv. 6-1 og 5-0 på udebane mod dem.

De eneste indkøb jeg har lavet er nogle regen talenter, da økonomien ikke tillader andet. Jeg går efter Eriksen efter 1 sæson, hvis Canales ikke gider at blive.

Håber der er flere derude der spiller med dette spændende hold Smiley
Logged

Manchester United

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #7: 24 Nov 2011, 15:39 »

ville foreslå en 4-2-3-1 med canales bag angriberen og hernandez og piatti på kanterne..
Logged

... U ain't got a minute.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #8: 24 Nov 2011, 15:41 »

ville foreslå en 4-2-3-1 med canales bag angriberen og hernandez og piatti på kanterne..

Jeg bruger den samme formation Smiley
Logged

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #9: 24 Nov 2011, 17:14 »

Rigtig god sæson for mit vedkommende! Nåede at spille mig op på 3 pladsen på aller sidste spillerunde, og røg desværre fortjent ud til City i semifinalen i CHL. Nu skal der laves nogle gode indkøb, så jeg forhåbentlig kan vippe Real og Barca væk Wink
Logged

Manchester United

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #10: 24 Nov 2011, 20:10 »

Jeg starter også med Valencia nu, skriver lidt senere om min sæsonstart
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #11: 24 Nov 2011, 21:50 »

Så er jeg kommet igang med sæsonen. Ind er kommet Dos Santos, Matos og Sturridge på lån. Ud er gået Maduro, Topal, Aduriz og Dealbert. Er kommet nogenlunde igennem venskabskampene, og ser nu frem til at komme igang med ligaen.
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #12: 28 Nov 2011, 14:49 »

Er i andre gået i stå? Indtil videre går det ok for mig. Jeg er nummer to i ligaen og er videre i CL.
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #13: 29 Nov 2011, 10:18 »

Så blev jeg færdig med sæsonen, jeg blev nummer 2 i ligaen. røg rimelig hurtig ud i cuppen da jeg trak barcelona rimelig tidligt, og røg ud i kvartfinalen i CL da jeg igen løb ind i barca. Der kommer en lidt mere detaljeret opdatering når jeg kommer hjem med nogle billeder.
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Valencia C.F.
« Svar #14: 14 Dec 2011, 07:49 »

Hej derude,
Jeg har netop oprettet et spil med Valencia. Jeg håber det her save fanger mig og det tror jeg nu også at der er stor sandsynlighed for. Personligt kan jeg godt li' den måde de spiller fodbold på og den historie klubben har. Det er længe siden klubben sidst vandt et mesterskab. Sidst var i 2004 og i 2002 vandt man også La Liga. Champions League er desværre aldrig blevet vundet endnu, men man havde dog chancen to år i træk i 2000 og 2001. Men Real Madrid var dog for stærke i 2000 og man tabte lidt uheldigt til Bayern München efter straffespark i 2001.

Alt det ovennævnte har allerede fanget mig. Valencia skal tilbage til den absolutte top i Spanien. Det bliver dog svært eftersom Real Madrig og Barcelona ikke taber mange kampe på en sæson. Derudover er der mange mandskaber med næsten samme niveau som Valencia. Desværre er økonomien ramlet i denne forhenværende storklub. Klubben har to massive lån, på henholdsvis 1,85 mia kr. og 295 mio. kr.   

De store lån gør det svært at få det store ud af transfer markedet. Jeg fik stillet lige under 50 mio kr. til rådighed. Det er ikke meget for en klub som forventer som minimum deltagelse i UEFA Champions League. Men jeg fik solgt Mehmet Topal som egentlig godt kunne ha' fået lidt kampe, men synes ikke at han var så god at han kunne optage en af mine ikke-eu pladser på holdet. Som erstatning rettede jeg mit blik på Malagas overskudslager og hentede den unge spanier Ignacio Camacho.

Det var en intro til mit Valencia save. Jeg vil prøve at opdatere så vidt muligt og vil da læse andres erfaringer hvis der stadig spiller med denne klub.   
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010