home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 292 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Le Rêve [PCM11 Blog]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Le Rêve [PCM11 Blog]  (Læst 57557 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #90: 29 Jun 2011, 15:15 »

Kanon blog du har gang i her! Thumbs Up

Gode screenshots, fantastisk rytterpersonlighed, fin opsætning af selve teksterne (længde, indhold osv.) og fine resultater (ikke urealistiske). Wink

Tak for det Smiley

Det er altid dejligt med sådanne kommentarer Thumbs Up

Jeg vil snart gå i gang med næste etape, og jeg synes heller ikke, at resultaterne er urealistiske og statsene sindssyge. Der er trods alt omkring 20 (?) ryttere, der er bedre end ham i bjergene og endnu flere på de andre stats.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #91: 29 Jun 2011, 16:09 »

Updaten med en god etapeprofil kommer om lidt. Kan I gætte sejrsherren?

Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #92: 29 Jun 2011, 16:11 »

Updaten med en god etapeprofil kommer om lidt. Kan I gætte sejrsherren?



ISAAAAAAAAAK KOVAAAAAAAAAAAAAAAA C!
Logged

If you can't join them, beat them.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #93: 29 Jun 2011, 16:18 »

Tak for det Smiley

Det er altid dejligt med sådanne kommentarer Thumbs Up

Jeg vil snart gå i gang med næste etape, og jeg synes heller ikke, at resultaterne er urealistiske og statsene sindssyge. Der er trods alt omkring 20 (?) ryttere, der er bedre end ham i bjergene og endnu flere på de andre stats.

Personligt synes jeg selv at 20 ryttere (+/- 5) der er bedre end en 19-årig rytter i bjergene er vildt. Smiley
Et nærmere korrekt tal iflg mig ville være 50, som nok ville opnås hvis Kovac var på 70 i bjerg.

Men nu er det dit valg og det er også fint nok Smiley Resultaterne indtil videre er dog okay realistiske - måske lidt voldsomme af en neo-prof - men set i lyset af at han er et kæmpe stortalent så er det da okay Smiley

Og vedr. din næste etape hvor Izaak formodentlig vinder, så får jeg jo ret vedrørende min post tidligere hvor jeg sagde at den lå til ham.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #94: 29 Jun 2011, 16:27 »

TDU - 5. etape


Præcis lige som første dag hernede, sad vi alle sammen, undtagen chefen, nu i mødelokalet og ventede på, at han kom. Der var dog den forskel, at stemningen ikke var ligeså let som sidst, og man kunne tydeligt mærke på de andre, hvordan løbet havde tæret på dem – de var ikke vant til at køre i så højt et tempo. Utroligt, at jeg kører på hold med sådan nogle semi-amatører. Det passede mig egentlig meget godt, at humøret var lidt trykket, for på den måde fik jeg mulighed for at fokusere på den kommende udfordring.

Lige mens, at jeg var faldet aller længst hen i mine egne tanker, kom bossen ind ad døren, og fremlagde dagens taktik for os. ”Det er i dag vi snupper den etapesejr, gutter. Der ligger 2 point- og bjergspurte i dag, men det er ikke vores fokus,” sagde han og sendte et irettesættende blik i min retning, ”vi skal bare se, hvorvidt vi kan få sponsorernes mål opfyldt. De to stejle bakker til sidst skaber en udmærket mulighed for, at Izaak kan stikke af og fuldføre vores opgave. Derfor sender vi ham af sted omkring 3 kilometer før den sidste port, og så er resten op til dig, Izaak. Når det er sagt, så skal I andre arbejde for, at Izaak kan beholde sine to trøjer. Vi vil rigtig gerne have et udbrud af sted, som kan tage de to grønne porte, så de point er ude af verdenen, og så skal et eventuelt udbrud være kørt ned til absolut minimum inden den sidste bakke. Jeg tror på, at I kan gøre det denne gang. Skuf mig nu ikke.”

137 kilometer:
-   Dagens lykkeriddere prøver sig. Der er 16 mand kørt af sted – ingen trusler mod nogle af mine trøjer. Mine ben var ikke super fantastiske (-1), men jeg var stadig overbevist om, at jeg kunne gøre det, som alle håbede på. Heldigvis var der stadig noget tid til, at jeg skulle i gang, og imens fik jeg  mig en snak med løbets fører, Luis Leon Sanchez.

83 kilometer:
-   Udbruddet nåede at eliminere den ene pointspurt, inden de blev kørt tilbage ind. De fik aldrig et ordentligt hul, og feltet turde ikke at lade så stor en gruppe stikke af sted.

80 kilometer:
-   To ryttere angriber. Den ene havde bjergtrøjen på; Det var Anthony Ravard. Jeg var opmærksom, og jeg vidste straks, hvad han prøvede på. ”Bare lad ham køre, drenge. Så længe I husker at have dem kørt ned inden sidste bakke, så er det ingen mærkværdig trussel,” dirigerede chefen på vores lukkede kanal. Selvom han skulle score de 32 point og derved udligne, så ville jeg stadig kunne snuppe morgendagens 2 spurter, så jeg var overhovedet ikke bange.

60 kilometer:
-   Endnu to ryttere var kørt op til Ravard-gruppen, og en mere var på vej. ”Vi skal have styr på dem. Luca, Bertazzo, frem, nu! Vi skal ikke miste det her!”

Bjerg:
-   Ravard bliver kun nummer tre i bjergspurten. Vi var nu 1 minut efter den forreste rytter.

3 til bjerg (20):
-   Angrebsiveren summede i mine ben, og jeg kunne snart ikke vente mere. Med 10 hurtige pedaltramp, var jeg sluppet løs fra feltet, og udbruddet var ikke langt foran. Jeg øgede tempoet en smule, og da jeg vendte mit hoved om for at se, hvor langt jeg nu var foran, så jeg til min store overraskelse Luis Leon Sanchez. Jeg hvade søreme ikke regnet med, at han kunne følge med. Jeg kunne mærke frustrationen bruse op i mig, men i stedet valgte jeg at fokusere på det positive; Løbets fører havde valgt at bruge alle sine kræfter på at sætte efter mig, og det var der lige som en grund til. Vi skiftedes til at angribe og befandt os efter kort tid som de forreste.

Bjerg:
-   Hvad fanden sker der? Cancellara og Roux kommer stormende forbi mig, og jeg sætter med det samme efter. Pis! Jeg bliver kun nummer 4 under porten, og der er nu et mærkbart hul op til Cancellara, Sanchez og Roux. Sammen med Avermaet prøver jeg at komme tilbage igen.

10 kilometer:
-   Det er slut. Det bliver heller ikke denne gang. Skuffelsen skylder ind over mig. Jeg kan ikke fatte det! Hvordan kunne jeg undgå at vinde? Lort! Jeg var så sur på mig selv. Jeg måtte ikke lade den smutte fra mig, men det var lige, hvad jeg gjorde. I det mindste var ingen sluppet af sted, så det kunne jeg vel trøste mig en smule ved.

Mål:
-   Styrt!!! Masser af ryttere må ned og bide i asfalten – flere holdkaptajner er i blandt. Det betyder alligevel ingenting. Farrar vandt og Petacchi kom ind på 2.-pladsen, hvilket betyder at begge mine trøjer er sikret, medmindre Petacchi leger supermand og tager alle mellemspurter og etapesejren.




Etaperesultat:
1. – Tyler Farrar, 3h’33’16
2. – Alessandro Petacchi, st.
3. – Tom Boonen, st.
….
8. – Angel Vicioso, st.

Samlet stilling:
1. – Luis Leon Sanchez
2. – Maxime Vantomme, +12”
3. – Luiz Perez Moreno, +14”
….
14. – Izaak Kovac, 1’14”

Pointkonkurrence:
1. – Izaak Kovac, 30pt.
2. – Alessandro Petacchi, 18pt.
3. – Sebastien Hinault, 14pt

Bjergkonkurrence:
1. – Izaak Kovac, 52pt.
2. – Anthony Ravard, 18pt.
3. – John Murphy, 16pt.

Ungdomskonkurrence:
1. – Maxime Vantomme, 13h’25’11”
2. – Anthony Roux, +16”
3. – Izaak Kovac, +59”
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #95: 29 Jun 2011, 16:29 »

Personligt synes jeg selv at 20 ryttere (+/- 5) der er bedre end en 19-årig rytter i bjergene er vildt. Smiley
Et nærmere korrekt tal iflg mig ville være 50, som nok ville opnås hvis Kovac var på 70 i bjerg.

Men nu er det dit valg og det er også fint nok Smiley Resultaterne indtil videre er dog okay realistiske - måske lidt voldsomme af en neo-prof - men set i lyset af at han er et kæmpe stortalent så er det da okay Smiley

Og vedr. din næste etape hvor Izaak formodentlig vinder, så får jeg jo ret vedrørende min post tidligere hvor jeg sagde at den lå til ham.

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen; Jeg synes personligt ikke, at statsene er urealistiske, hvilket resultaterne IMO heller ikke er, når man tænker på, at han by-far er det største cykeltalent, som verdenen nogensinde har set, men lad det nu ligge Peace
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #96: 29 Jun 2011, 16:32 »

Nå for pokker! Izaak fik ikke hentet sejr! Utroligt det ender ud i en sprinterduel. Havde jeg ikke regnet med.

Bedre held i morgendagens etape Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #97: 30 Jun 2011, 10:34 »

TDU - afslutning

Vi var nu nået til den sidste dag af mit første løb. Jeg glædede mig til at komme tilbage til Italien – ikke så meget fordi jeg var træt, men mere fordi den australske levestil ikke passede så godt til mig. Dagens taktik var lige som den første etape; Ginanni i udbrud og Ferrari til at køre sprinten. Jeg skulle bare slappe af og nyde mine to trøjer. Vi skulle have et udbrud af sted, der kunne eliminere de to pointspurter, så jeg kunne tage den trøje. Jeg glædede mig til at rulle ind over målstregen og lade mig hylde på podiet som den retmæssige vinder af mine to hårdt tjente trøjer.

90 kilometer:
-   Ginanni angriber. Som om han får noget ud af det. I det mindste er det underholdende at se, hvordan han prøver og prøver – det er lidt lige som at se en baby, der tager sine første skridt.

73 kilometer:
-   Så er de hentet. Feltet gav dem aldrig lov til at køre.

60 kilometer:
-   Endnu et febrilsk angreb fra Ginanni. Han prøver i det mindste; Det må man give ham. De når at tage sprinten, men de falder tilbage kort tid efter.

40 kilometer:
-   To ryttere er kommet af sted. Feltet lader dem køre.

Sprint:
-   Udbruddet har taget sig af den anden sprint og Cavendish tager 3.-pladsen. Ferrari har fantastiske ben (+5).

Mål:
-   Udbruddet holder hjem. Det betyder ingenting for mig. Nu ved alle, hvem Izaak Kovac er. To trøjer er nu ikke helt skidt, selvom jeg godt kunne se mig tage alle fire.









« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 10:36 af vmanstar » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #98: 30 Jun 2011, 10:35 »

Jeg kommer med en nedtakt om lidt Peace
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #99: 30 Jun 2011, 10:48 »

Jeg har absolut ingen indsigt eller interesse inden for cykelverdenen, men jeg har læst en del updates nu, og finder det lidt interessant.

Flot blog og geniale billeder. Jeg synes grafikken er rigtig flot i spillet, når man tænker på at det er management.

Jeg følger lidt med, trods min minimale viden og interesse.  Wink
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #100: 30 Jun 2011, 10:51 »

Jeg følger også med. Selvom jeg ikke er så meget inde i cykelsporten mere, så er det en god hjælp at læse denne blog til lige at få nogle af navnene på plads igen. Super blog med flot grafik.
Thumbs Up
Logged

FCK

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #101: 30 Jun 2011, 10:56 »

TDU - Nedtakt

I dag skulle vi hjem. Jeg så frem til at sidde hjemme i mit parcelhus i Torino og nyde en kold cola, mens solnedgangens svøber horisonten i sine brændende farver. Det eneste der stod i mellem mig og min dagdrøm var en 27-timers flyvetur – på monkeyclass. Suk, det var ikke sådan at køre for et eller andet lousy kontinental-hold. Lige nu befandt jeg mig i mødelokalet, hvor vi hele den forgangne uge havde holdt vores taktikmøder. I dag gjaldt det så en evaluering.

Chefen lod som sædvanlig vente på sig, men til sidst kom han ind, og jeg kunne tydeligt skimte et smil bag den ydre maske. ”Drenge, vi kom for at hente en etapesejr, men vi fik så meget mere. Vi tog både bjerg- og pointtrøjen, hvilket kom efter en rigtig god holdindsats.” Holdindsats?! Det var kraftedeme da mig, der ene mand havde sikret holdet den succes – hvis jeg ikke havde været med, kunne de stille sig til takke med en sølle 5.-plads på første etape. Det var mig, ene og alene, der havde forceret 4 bjergtoppe og angrebet stukket alene fra feltet for at vinde de indlagte spurter – de andre havde overhovedet ingen aktie i det. ”Vores sponsor, C.i.c.i, har valgt at stille sig nogenlunde tilfreds med den 5.-plads som Roberto kørte hjem den første dag. Til gengæld er de glade for vores sejr point- og bjergkonkurrencen, hvilket heller ikke er gået ubemærket hen for vores hovedsponsor, Androni Gioccatoli, der også er glad for holdpræstationen.”

Jeg kunne simpelthen ikke tro på, hvad chefen sagde til morgenens møde. Han havde lagt det ud som om, det var hele holdet, der havde arbejdet sejrene hjem. Jeg vidste bedre. Så snart flyet var landet i lufthavnen skulle jeg væk fra alle de amatører. Jeg ville fokusere på mit næste mål; Paris – Nice, hvor jeg vil slutte i top fem. Det var det første lille skridt mod ”Le Rêve”.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #102: 30 Jun 2011, 11:00 »

Jeg har absolut ingen indsigt eller interesse inden for cykelverdenen, men jeg har læst en del updates nu, og finder det lidt interessant.

Flot blog og geniale billeder. Jeg synes grafikken er rigtig flot i spillet, når man tænker på at det er management.

Jeg følger lidt med, trods min minimale viden og interesse.  Wink

Tak, og jeg håber du vil følge med - omend lidt - trods din minimale viden og interesse Wink

Grafikken i spillet er virkelig super; Det eneste, som ikke er taget særlig stor højde for, er hver rytters udseende - men det gør ingenting for mig, især ikke eftersom man oftest ikke ser det.

Jeg følger også med. Selvom jeg ikke er så meget inde i cykelsporten mere, så er det en god hjælp at læse denne blog til lige at få nogle af navnene på plads igen. Super blog med flot grafik.
Thumbs Up

Tak. Grafikken in-game er så super, at det kræver meget at fucke det op.

Jeg er glad for at kunne hjælpe Peace


Izaaks næste "rigtige" løb er Paris - Nice, og da der er en smule tid til det, vil han nok også køre nogle løb inden, som I ikke vil høre om andet end, at jeg har tænkt mig at lave månedsupdate, så I kan læse, hvad der sker - ikke kun i Izaaks løb, hvis I er interesserede i det.
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #103: 30 Jun 2011, 11:07 »

Rigtig lækker blog vmanstar, jeg har læst lidt med fra siden uden at smide en comment Wink Men det synes jeg du skal have nu.. Du skriver rigtig godt og opsætningen af bloggen er super fed. Jeg ser frem til at læse mere om ham her den unge Kovac Wink
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #104: 30 Jun 2011, 11:08 »

Nøj, hvor jeg dog elsker hans personlighed. Enhver "normal" rytter ville jo enten anerkende holdkammeraterne, eller lade være med at sige/tænke noget.

I mine øjne ville det hjælpe Izaak, hvis han skifter til et hold med en eller flere kaptajn(er)/ældre ryttere, der kan opdrage lidt på ham. Leopard, Liquigas, Saxo Bank, Astana f.eks. For før han får styr på det bliver han ikke tour-vinder. Smiley

En lille månedsupdate ville være fint. Resten af Januar og Februar er rimelig øde i PCM. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010