home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Le Rêve [PCM11 Blog]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Le Rêve [PCM11 Blog]  (Læst 57547 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #75: 28 Jun 2011, 11:19 »

TDU - 4. etape

Vi stod alle ved startlinjen, da chefen gav os dagens taktik. ”Izaak, vi skal have dig med i morgenudbruddet, så du derved kan tage bjerg- og sprintpointene. Så kan vi bare håbe på, at udbruddet holder hjem. Samtidig skal vi have Roberto kørt i stilling, så han kan tage sejren, hvis Izaak mislykkes. Held og lykke derude, drenge.” Det frydede mig at være kaptajn. Jeg vidste, at denne dag ville blive min.

120 kilometer:
- Så blev dagens første angreb sat ind. Jeg var frisk som en havørn, og jeg angreb med det samme kontra. Det føltes godt i mine benmuskler, og jeg mærkede ikke synderligt til gårsdagens strabadser.

113 kilometer:
- Vi er hentet. Ikke den store katastrofe, for jeg var klar til det næste angreb. Jeg havde udmærkede ben (+2). Endnu engang kom der et angreb, og jeg gik straks på hjul, men vi blev hentet efter 7 kilometer – igen. Sådan fortsatte rytmen, men der kommer intet udbrud af sted.

2 kilometer til bjerg:
- En eller anden ikke nævneværdig rytter angreb. Jeg vidste, at hvis jeg snuppede de 16 point på toppen af denne bakke, så var trøjen så godt som min. Med det samme satte jeg mig helt op i røven på ham. Han gav den alt, hvad den kunne trække, og hans ansigt var sammenbidt. Jeg havde dog intet problem med at følge med og besluttede mig for at stikke fra ham. Jeg kunne mærke, hvordan mine energiressourcer forsvandt lidt efter lidt, og da jeg endelig kørte under porten, havde jeg næsten ingen energi tilbage. Tanken om, at den næste pointspurt lå 5 kilometer længere henne motiverede mig, og da jeg havde slået et lille hul til feltet, var jeg overbevist om, at jeg sagtens kunne holde den kørende.

Sprint:
- Pointene var i hus. Det var tilfredsstillende at vide, jeg var de andre overlegne her. Ingen kunne hamle op med mig. Lige nu var jeg dog helt færdig, og kunne stille og roligt lade mig køre op af feltet.

8 kilometer til sprint:
- Hinault angriber og endnu engang er jeg med. Benene vil ikke. Hvad sker der? Jeg kan ikke følge med. Hinault kører fra mig. Tsk, det kan ikke passe. Sådan en overvurderet franskmand skal fandeme ikke køre fra mig! Jeg trådte som en gal i pedalerne, men det var som om, at cyklen ikke ville, og jeg kunne se mindre og mindre af Hinault, indtil han til sidst var helt ude af syne. Mine ben krampede, men jeg kunne se den grønne port forude. Med de sidste forkrampede tramp, nåede jeg ind og fik 2.-pladsen. Jeg kunne ikke forstå det; Hvordan kunne sådan noget ske for mig? Feltet opslugte mig hurtigt, og jeg besluttede at spille passiv resten af dagen.

40 kilometer:
- Hinault er mere end 4 minutter foran, og han kører virkelig stærkt. Chefen har lige beordret 3 mænd til at trække ham tilbage ind.

10 kilometer:
- Franskmanden er stadigvæk langt foran – halvandet minut. Chefen råber, alle mand frem; Undtagen Ferrari, han skal placere sig til spurten. Vel ikke mig? Frem, Izaak!! Jeg nægter. Jeg er kraftedeme ikke nogen vandbærer! Hvem regner han mig for? Hvis han tror på, at jeg sætter mig frem for at arbejde for en af de andre, så kunne han godt tro om igen.

Mål:
- Hinault vinder. Jeg er egentlig pisse ligeglad.



Etaperesultat:
1. – Sebastien Hinault, 3h’03’16
2. – Lieuwe Westra, +41”
3. – Alessandro Petacchi, st.
….
11. – Roberto Ferrari, st.

Samlet stilling:
1. – Luis Leon Sanchez
2. – Maxime Vantomme, +12”
3. – Luiz Perez Moreno, +14”
….
14. – Izaak Kovac, 1’14”

Pointkonkurrence:
1. – Izaak Kovac, 30pt.
2. – Sebastien Hinault, 14pt.
3. – Alessandro Petacchi, 12pt.

Bjergkonkurrence:
1. – Izaak Kovac, 48pt.
2. – Anthony Ravard, 16pt.
3. – John Murphy, 16pt.

Ungdomskonkurrence:
1. – Maxime Vantomme, 13h’25’11”
2. – Anthony Roux, +16”
3. – Izaak Kovac, +59”

« Seneste Redigering: 28 Jun 2011, 11:22 af vmanstar » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #76: 28 Jun 2011, 11:31 »

Izaak burde blive suspenderet for sin opførsel. Uacceptabel! Primadonna!

God update - stærkt at Hinault holdte hjem.

Jeg forstår dog ikke at i gik frem og trak for at hente Hinault ind - medmindre at Ferrari var i virkelig god form og benene var til det.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #77: 28 Jun 2011, 12:06 »

Izaak burde blive suspenderet for sin opførsel. Uacceptabel! Primadonna!

God update - stærkt at Hinault holdte hjem.

Jeg forstår dog ikke at i gik frem og trak for at hente Hinault ind - medmindre at Ferrari var i virkelig god form og benene var til det.


Det gjorde Izaak heller ikke - bare vent til næste update, som bliver en del anderledes.

Grunden var, at der trods alt var en lille chance for en etapesejr, og vi i det mindste viste for sponsorerne, at vi gerne ville og prøvede.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #78: 28 Jun 2011, 13:14 »

Reprimande


Han gik med tunge skridt. Inde i lokalet sad Izaak. Han anede snart ikke et levende råd om, hvad han skulle stille op med ham. To skridt før døren stoppede han og tog seks dybe indåndinger. Så, med et målrettet blik åbnede han døren i én glidende bevægelse.

Chefen trådte i sin sædvanlige stil ind i rummet. Han kunne ikke andet end at fnyse ad ham.

-   ”Izaak, jeg ved ikke, hvad jeg skal stille op med dig. Du er så talentfuld en rytter og på den ene side, er jeg rigtig glad for at have dig i min stald. Men det her går bare ikke. Vi kan ikke have ryttere på teamet, som sætter sig selv højere end holdet. Det du gjorde i går var fuldstændig uacceptabelt; Du trodsede en direkte ordre.  Det var meningen, at du skulle hjælpe dine holdkammerater med at køre udbruddet ind, så Ferrari kunne tage den etapesejr, som vi så inderligt behøver.”

Tsk, som om Ferrari havde haft en chance, selvom vi havde kørt Hinault ind; Han kan jo ikke en skid, tænkte han, men holdte det for sig selv. Så meget havde han alligevel fået med.

-   ”Det her bliver nødt til at få nogle konsekvenser. Sponsorerne, jeg og bestyrelsen har talt sammen, og vi var enige om, at du ville blive smidt ud af løbet. Men, der er bare det, at du i øjeblikket har point- og bjergtrøjen, og Androni Gioccatoli har hårdt brug for de rangliste-point, som du i øjeblikket næsten har sikret. Derfor skal du betragte dette som en kraftig reprimande og næste gang, vil jeg ikke tøve ét sekund, før du bliver sparket ud – lige meget, hvilken situation du befinder dig i.

Med de ord gik chefen ud af lokalet og lod Izaak sidde alene tilbage med sine tanker. En dag vil han forstå. Han besidder et talent, som for mange vil virke ubegribeligt. Den dag hans indstilling ændrer sig, vil han kunne leve op til sit fulde potentiale og først der vil han kunne udleve ”Le Rêve”. Med den rette indstilling kommer man ikke langt; Armstrong blev ikke til den, han var på grund af talent og doping, men på grund af ærgerrighed, vilje og ydmyghed.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #79: 28 Jun 2011, 13:16 »

hvad betyder Le Rêve?
Logged

Tidligere: Baloo38

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #80: 28 Jun 2011, 13:16 »

Rigtig lækker update igen, og alt for fedt at der ikke kun bliver skrevet om resultaterne! :-)
Logged

If you can't join them, beat them.


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #81: 28 Jun 2011, 13:21 »

hvad betyder Le Rêve?

Godt spørgsmål Wink
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #82: 28 Jun 2011, 13:32 »

Godt spørgsmål Wink

Hvor har du det så fra? Det kan godt være det bare er min uvidenhed, men jeg har aldrig hørt det før. Har det forbindelse med cykelsporten, eller er det bare fordi det lyder fedt(hvilket jeg synes det gør).
Logged

If you can't join them, beat them.


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #83: 28 Jun 2011, 13:36 »

hvad betyder Le Rêve?

Google Translate siger 'Drømmen'.
Logged

FCK

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #84: 28 Jun 2011, 13:46 »

Sådan Hr. Sportsdirektør! Sæt primadonnaen på plads.

Nu må vi se om indstillingen bliver bedre.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #85: 28 Jun 2011, 13:53 »

Google Translate siger 'Drømmen'.

Hvilket er meget sigende for bloggen, og Izaak Kovac's udfordringer!  Thumbs Up
Logged

If you can't join them, beat them.


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #86: 28 Jun 2011, 13:57 »

Google Translate siger 'Drømmen'.

Det søreme rigtigt Smiley
Logged

Tubbe1423
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #87: 28 Jun 2011, 16:04 »

Jeg har lige kørt første etape af Santos Tour Down Under. Desværre er SS af selve løbet ikke blevet særlig gode, da man kan se de forskellige menuer. Så derfor spørger jeg jer, vil I helst have uden SS eller med SS, der desværre har menuer ind over?
Tryk Ctrl + U inden du tager SS'et Wink
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #88: 28 Jun 2011, 16:10 »

Tryk Ctrl + U inden du tager SS'et Wink

Tak for rådet Wink

Dog har jeg allerede fundet ud af det, som du sikkert også kan se på mine andre SS Peace
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #89: 29 Jun 2011, 14:19 »

Kanon blog du har gang i her! Thumbs Up

Gode screenshots, fantastisk rytterpersonlighed, fin opsætning af selve teksterne (længde, indhold osv.) og fine resultater (ikke urealistiske). Wink
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010