home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 229 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Le Rêve [PCM11 Blog]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Le Rêve [PCM11 Blog]  (Læst 57570 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #45: 27 Jun 2011, 15:29 »

Til update: Gal du skriver godt! Det er interessant og man mister ikke lysten og springer et par linier over.
Men nøj hvor er han irriterende! Men godt kørt - gjorde sig godt bemærket - men fortjent røvfuld af sportsdirektøren.
Spændende at se om han kan blive den nye store stjerne eller om han er for selvisk? Kan være han kommer til at køre sig død i løbene fordi han ikke kører for holdet. Vi må se! Ser frem til næste update.

Jarto: Downloadede det som sagt også selv og har spillet 4 etaper. Jeg er imponeret over dette års spil og realismen. Der er et godt flow over hvordan rytterne kører. Læste også inde på Geeks at sponsoraterne kan høre op så man skal på jagt efter disse, samt skifte navn og trøjer - GENIALT! Det er også med til at man ikke blot kører 2-3 sæsoner synes jeg Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #46: 27 Jun 2011, 15:33 »

Jeg er glade for, at I synes om min blog - indtil videre.

Er der nogen, der ved, om der findes en skrifttype næsten magen til min nuværende, bare uden de punktummer midt i luften? Eventuelt et sted, hvor man kunne se en oversigt over alle de tilgængelige fonts på FmF Peace

Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #47: 27 Jun 2011, 15:35 »

Det skal også lige siges, at jeg beklager den dårlige kvalitet af SS'ene, men jeg vidste ikke, hvordan man fjernede menuerne, og så spillede jeg uden mus, hvilket gjorde, at jeg ikke kunne zomme ind/ud på de forskellige vinkler. Så det kan kun blive bedre fremover Wink
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #48: 27 Jun 2011, 15:38 »

Til update: Gal du skriver godt! Det er interessant og man mister ikke lysten og springer et par linier over.
Men nøj hvor er han irriterende! Men godt kørt - gjorde sig godt bemærket - men fortjent røvfuld af sportsdirektøren.
Spændende at se om han kan blive den nye store stjerne eller om han er for selvisk? Kan være han kommer til at køre sig død i løbene fordi han ikke kører for holdet. Vi må se! Ser frem til næste update.

Jarto: Downloadede det som sagt også selv og har spillet 4 etaper. Jeg er imponeret over dette års spil og realismen. Der er et godt flow over hvordan rytterne kører. Læste også inde på Geeks at sponsoraterne kan høre op så man skal på jagt efter disse, samt skifte navn og trøjer - GENIALT! Det er også med til at man ikke blot kører 2-3 sæsoner synes jeg Smiley
Ja. Det er så nice! Det er også fedt at de ikke bare kører igennem hinanden mere. Der er meget større kamp om at sidde i den rigtige position. Grafikken er også skuet et niveau op. Seriens bedste hidtil.
Logged

19-18 nuff' said.

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #49: 27 Jun 2011, 18:44 »

Vor gode ven, Izaak, kommer nok til at køre omkring 100 løbsdage, men udover Santos Tour Down Under, vil I kun høre om nøgleløbene. Ellers ville det blive alt for langtrukkent og kedeligt Peace
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #50: 27 Jun 2011, 18:52 »

Er målet ikke bjergtrøjen i Vueltaen? Han vil ikke komme i nærheden af sin topform så sent på året, hvis han kører så mange løb.
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #51: 27 Jun 2011, 19:25 »

Er målet ikke bjergtrøjen i Vueltaen? Han vil ikke komme i nærheden af sin topform så sent på året, hvis han kører så mange løb.

For at opnå den optimale udvikling, skal han køre 100 løbsdage.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #52: 27 Jun 2011, 19:33 »

Er målet ikke bjergtrøjen i Vueltaen? Han vil ikke komme i nærheden af sin topform så sent på året, hvis han kører så mange løb.

Hvis man vil holde sit spil så realistisk som overhovedet muligt, så er det lige lovlig optimistisk at gå efter bjergtrøjen i en af de store tours, allerede i første sæson.
Logged

If you can't join them, beat them.


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #53: 27 Jun 2011, 19:37 »

Hvis man vil holde sit spil så realistisk som overhovedet muligt, så er det lige lovlig optimistisk at gå efter bjergtrøjen i en af de store tours, allerede i første sæson.

Med al respekt, så kan du jo ikke vide, hvad der er realistisk, når han nu ikke er en "ægte person", men snarer det største talent cykelsporten nogensinde har set Peace
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #54: 27 Jun 2011, 19:53 »

Med al respekt, så kan du jo ikke vide, hvad der er realistisk, når han nu ikke er en "ægte person", men snarer det største talent cykelsporten nogensinde har set Peace

Jeg vil nu stadigvæk mene, at realismen forsvinder en del, hvis du vinder alt hvad du kommer i nærheden af. :-)
Logged

If you can't join them, beat them.


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #55: 27 Jun 2011, 20:03 »

Hvis du kigger på Izaaks stats, vil du også se, at det nok ikke sker Peace
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #56: 27 Jun 2011, 20:04 »

Hvis du kigger på Izaaks stats, vil du også se, at det nok ikke sker Peace

Lige præcis. Jeg mener nu heller ikke, at jeg på noget tidspunkt at påstået andet? Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #57: 27 Jun 2011, 21:06 »

TDU - 2. etape

Feltet er samlet og starten går om 10 minutter. Vi begynder så småt at rulle ud bag safety-bilen. Til dagens anledning har jeg valgt den grønne pointtrøje. ”Samme taktik som i går, drenge!” Hold da kæft noget pis! Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal reagere på det her. Sidste gang kørte jeg som lyn og torden, men chefen blev bare pissesur. Hvad nu hvis. Ja! Det er løsningen. En trodsreaktion. I stedet for at bryde anvisningerne, vil jeg bare sidde og spille passiv i feltet hele dagen. Som man siger, så opdager man først hvad man mister når det er væk! Så kan den selvoppustede nar til en chef måske indse, hvor vigtig jeg er for dette hold; Hvor suverænt jeg kører.

120 kilometer:
-   Dagens udbrud er etableret efter mange forsøg. 8 mand har lige kørt dem op, hvilket øger antallet i udbrydergruppen til 14. Ingen nævneværdige navne; Bare en masse underordnede tosser. Det eneste at bide mærke i er, at nummer 2 i bjergkonkurrencen, Ravard, også er med og kan derved overtage min førsteplads. Tsk, som om han kan holde den. Imens de andre knokler, tager jeg mig en hyggesnak med briten, Mark Cavendish.

20 kilometer:
-   Udbruddet har 2 gode minutter ned til feltet, der febrilsk jagter de 14 forreste.

5 kilometer:
-   Udbruddet holder hjem; Uden tvivl. Nu er det bare et spørgsmål, om hvem, der tager sejren hjem.

Mål:
-   Vantomme vinder med et halvt hjul over Iljo Keisse.
Nu må det snart gå op for ham. Han kan ikke undvære mig. Hvis næste dags agenda ikke er mig, så ved jeg ikke, hvad jeg gør. Heldigvis er jeg stadig nummer 1 i bjerg- og pointstillingen.




Etaperesultat:
1.   – Maxime Vantomme, 3t33'14
2.   – Iljo Keisse, st.
3.   – John Murphy, st.

25. – Roberto Ferrari, +1'04
32. – Izaak Kovac, st

Samlet stilling:
1.   – Maxime Vantomme
2.   – Iljo Keisse, +2 sek
3.   – Rubén Peréz Moreno, +4 sek.
...
17. – Izaak Kovac, +1'04.

Bjergkonkurrence:
1.   – Izaak Kovac, 16pt.
2.   – Anthony Ravard, 16 pt.
3.   – Valentin Iglinskiy, 16 pt.

Pointkonkurrence:
1.   – Izaak Kovac, 12pt.
2.   – Maxime Vantomme, 10pt.
3.   – Mark Cavendish, 8pt.

Ungdomskonkurrence:
1.   – Maxime Vantomme
2.   – Random Jerk, +6sek.
3.   – Izaak Kovac, +1'04.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #58: 27 Jun 2011, 21:14 »

Udmærket update - du skriver stadig godt.
Spændende om der kommer skift i hvordan de følgende dages agenda er!

Men en stille og rolig etape hvor du bare sad med og et udbrud holdte hjem.

Jeg tror at du tager et par rolige dage og så går amok i en af de kuperede etaper.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #59: 27 Jun 2011, 21:21 »

Synes det er ærgeligt, at du har givet ham så gode stats. Ødelægger det lidt. Ellers fint nok.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010