home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 300 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Le Rêve [PCM11 Blog]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Le Rêve [PCM11 Blog]  (Læst 57544 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #30: 27 Jun 2011, 12:03 »

Mødet


Jeg var lige kommet hjem fra en hård træning, da min mobil pludselig ringer. Jeg kan se, bosse ringer, og jeg tager den med det samme. ”Izaak, jeg har noget vigtigt at fortælle dig. Kom hen til mit kontor så hurtigt du kan, jeg venter på dig.” Det var alligevel underligt. Hvad ville han mon mig?

Jeg skyndte mig ud i skuret, tog min billige city-bike og kørte stille og roligt hen til hovedkontoret. En langt fra imponerende bygning. Midt i et industriområde lå den lille betonklods. Den var ikke malet og der var trukket persienner for vinduerne. Et bizart syn. Jeg åbnede døren og trådte ind i foyeren. Væggene var prydet med avisudklip, plakater og billeder af alle ryttere holdet havde haft gennem tiderne. Michele Scarponis sejr i Tirreno – Adriatico var indrammet og Davide Rebellins triumf i La Fléche Wallone hang, så det var det første, som øjet skuede. Udover vægdekorationen, var der et trofæskab, som ganske vidst kun var halvfyldt, men det fyldte stadig hele den højre væg. Bagerst i lokalet sad en halvfed italiensk sekretær foran en ældgammel computer. ”Lui vi aspetta in là,” sagde hun henkastet, mens hendes pølsefingre sløset pegede på en dør til venstre med inskriptionen ”Il Capo”. Jeg havde ingen anelse om, hvad det betød, men jeg gættede på, at chefen sad bag den dør.

Da jeg trådte ind ad døren blev jeg forbløffet. Man skulle ikke tro, at rummet var i den samme bygning som foyeren – bag et ”state-of-the” art skrivebord med en iMac og tre trådløse telefoner sad chefen i et sort jakkesæt. Rummet var sofistikeret møbleret med sorte lædermøbler og et 42” fladskærms-tv hang på væggen ved siden af døren. ”Så kunne du komme. Jeg ringede til dig i dag, fordi jeg har udtaget dig til løbet, Santos Tour Down Under. Det betyder, at du, sammen med dine holdkammerater, skal rejse til Australien i overmorgen. Hvilken rolle, du skal spille, og vores samlede mål, får du at vide, når dine holdkammerater og du er kommet derned, til vores taktiske møde. ”

Jeg var mildest talt en smule forundret. Hvad skulle jeg i Tour Down Under? Det var jo et rent sprinterløb! Jeg pakkede de sidste ting, jeg manglede og lagde mig så til at sove.

Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #31: 27 Jun 2011, 12:04 »

Selvom det nok lyder en smule usandsynligt, spiller du så kun med Izaak Kovac, eller styrer du hele holdet? Det kunne nemlig være vildt fedt, hvis der er lavet en ny feature, hvor man kan køre en karriere med en enkelt rytter? :-)

Jeg styrer hele holdet - der er desværre endnu ikke lavet sådan en feature.

Næste update vil omhandle første etape! Jeg lover ikke at trække den længere  Wink
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #32: 27 Jun 2011, 12:05 »

Jeg styrer hele holdet - der er desværre endnu ikke lavet sådan en feature.

Næste update vil omhandle første etape! Jeg lover ikke at trække den længere  Wink

Fair nok.. Så kan du jo også gøre ham til kaptajn i samtlige løb! :-)
Logged

If you can't join them, beat them.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #33: 27 Jun 2011, 12:26 »

Ja, det kunne være en skøn funktion, men så er det jo desværre ikke et 'manager'spil mere.

Medmindre man er personlig manager : p.

Sjovt at den gode israeler er udtaget til Down Under trods det er lidt kuperet. Vi må se hvordan han klarer den!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #34: 27 Jun 2011, 12:39 »

Ja, det kunne være en skøn funktion, men så er det jo desværre ikke et 'manager'spil mere.

Medmindre man er personlig manager : p.

Sjovt at den gode israeler er udtaget til Down Under trods det er lidt kuperet. Vi må se hvordan han klarer den!

Der er jeg kun tildels enig, da jeg ikke mener at spillet skal laves så man kun kan være manager for en enkelt rytter, men at det kan laves som en feature, lidt ligesom banecykling, hvor du heller ikke er desideret manager. Min tanke går på at det umiddelbart skal være i stil med 'be a pro' i FIFA, hvor du starter en karriere med en enkelt spiller, og selv står for alt omkring rytterne, men en anden vælger hvilke løb man skal deltage i. :-)
Logged

If you can't join them, beat them.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #35: 27 Jun 2011, 13:06 »

Tænkte selv 'be a pro' i FIFA, men det er jo egentlig heller ikke bestemt managerspil.
Kunne nærmere sammenlignes med FM hvor man er spilleren og skal træffe valg m.m. (hvor kampene er baseret på moral, sin træning og hvad man ellers har fokus på) Det ville dog ikke holde.
Dog i PCM så kan jeg godt se det ville funke.
Så kan man få nogle ordre fra sin sportsdirektør om at man f.eks. skal beskytte en, hente vand, agere trækhest, forsøge sig med at komme i udbrud. Både inden og under. Det kunne faktisk være meget spændende og sjovt Smiley

Men jeg kan godt se hvor du vil hen med Be A Pro Smiley

Vi må se om Cyanide vil indføre det på sigt.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #36: 27 Jun 2011, 13:08 »

Tænkte selv 'be a pro' i FIFA, men det er jo egentlig heller ikke bestemt managerspil.
Kunne nærmere sammenlignes med FM hvor man er spilleren og skal træffe valg m.m. (hvor kampene er baseret på moral, sin træning og hvad man ellers har fokus på) Det ville dog ikke holde.
Dog i PCM så kan jeg godt se det ville funke.
Så kan man få nogle ordre fra sin sportsdirektør om at man f.eks. skal beskytte en, hente vand, agere trækhest, forsøge sig med at komme i udbrud. Både inden og under. Det kunne faktisk være meget spændende og sjovt Smiley


Men jeg kan godt se hvor du vil hen med Be A Pro Smiley

Vi må se om Cyanide vil indføre det på sigt.

Det jeg mener med 'be a pro', er præcist det du påpeger i det område der er markeret med fed.

Men back to topic, så glæder jeg mig til næste update! Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #37: 27 Jun 2011, 13:10 »

God update. Jeg vil også andbefale at downloade spillet over nettet! Det er både Billigere, med dansk sprog (Efter man har downloadet den første patch) og så får man det før det rigtig udkommer i DK. Det er også let at gå til. Evt. følg den guide som vmanstar linker til i infoen. Smiley Det skal også lige siges at jeg fra min side IKKE har oplevet et eneste crash! - Og jeg har altså spillet halvanden sæson nu. Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #38: 27 Jun 2011, 13:11 »

Ja nu røg det sgu i offtopic igen Skuffet Men ja, nu hvor jeg ser det kan jeg godt se at det jeg remsede op var Be A Pro-agtigt.

Nå! Lad os få den update Opstemt Izaak Izaak Izaak!!

Edit: Imponerende Jarto! Det har jeg aldrig oplevet igennem min 11 års erfaring inde for Cycling Manager og/eller Pro Cycling Manager Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #39: 27 Jun 2011, 13:12 »

Ja nu røg det sgu i offtopic igen Skuffet Men ja, nu hvor jeg ser det kan jeg godt se at det jeg remsede op var Be A Pro-agtigt.

Nå! Lad os få den update Opstemt Izaak Izaak Izaak!!

Så er vi jo overvejende enige, hvilket er en god ting. Peace
Logged

If you can't join them, beat them.


vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #40: 27 Jun 2011, 13:22 »

Har lige tilføjet "hold" under info, som er et link til SS af holdet Peace

Jeg er i gang med at skrive en update; Der er action helt fra start  Thumbs Up
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #41: 27 Jun 2011, 14:42 »

Debut

Min krop smertede efter mere end et helt døgn i en flyvemaskine. Vi fløj på monkey-class hele bundtet; Sammen med helt normale mennesker! Vi kører godt nok under usle vilkår. Det er kun et spørgsmål om tid, før jeg skriver en kontrakt med et meget større hold. De vil alle sammen få øjnene op for mig. Snart. Lige nu ligger jeg i en seng på et billigt motel tæt ved Mawson Lakes, hvor vi triller ud fra i morgen til 1.-etape.

Stemningen er lystig. Smilene sidder løst, og der er let til latter. Alle de udtagene er her; Roberto Ferrari, Fransesco Ginanni, Ángel Vicioso, Omar Bertazzo,Crescenzo d’Amore, Luca Solari og mig. Uprofessionelt. Så løssluppen en stemning kan umuligt føre til noget godt. Jeg er her ikke for at få mig nogle venner; Jeg er her for at køre cykelløb. Så kom bossen ind. Elegant klædt som altid og med et ekstremt clean udseende. ”Vi er her i dag, fordi vores sponsor, Androni Gioccatoli, har bedt os om det. Vi har kun ét mål; En etapesejr. I morgen kører vi for Roberto Ferrari. Det er vores mål, at få koblet ham på det rigtige hjul, så han med lidt held og dygtighed kan fuldføre vores mission. Derudover vil vi meget gerne have en med i morgenudbruddet, så vi kan spille på to heste, og den vej over også undgår at skulle trække feltet. Fransesco, vi satser på, at du kan ramme det rigtige. Resten skal hjælpe de to med at fuldføre deres opgave.

Jeg var målløs. Roberto og Ginanni er ikke engang halvt så gode som mig. Jeg nægter simpelthen at køre for dem. I morgen vil jeg vise dem min sande styrke, og så kan ingen betvivle mine evner bagefter. Chefen skal nok få øjnene op for mig og så står resten af ugens agenda kun på én ting, Izaak Kovac.

Det var dagen derpå. Temperaturen var perfekt. Jeg kunne mærke, at det var min dag. Landskabet var goldt og kedeligt. Jeg havde chefen i øret, men han snakkede hele tiden med Roberto og Ginanni. Tsk, snart ville han bruge al sin tid på mig.

Der gik kun 5 minutter, og så var Ginanni stukket af sted i udbrud. Som om de ville holde hjem….

5 minutter tog det feltet at hive dem ind igen. Ha!

Der er kun 2 kilometer til bjergpointene. Der er ingen i udbrud, og der er heller ingen, der prøver på at angribe. Det siger bare noget om dette løbs værdighed. Tsk. Tanken slog ned i mig; Hvorfor gør jeg det ikke bare? Det er godt nok ikke lige så prisværdigt som at få den prikkede trøje, men det er vel en start? Det vil uden tvivl sætte mit navn på kortet. Jeg var nok ikke den eneste rytter, som tænkte dette. En eller anden random Cofidis-rytter var kommet mig i forkøbet, og Ravard spurtede nu mod toppen og de 16 bjergpoint. Over mit døde lig! Jeg gav den alt, hvad den kunne trække. Mine benmuskler var stadig ømme fra flyveturen, men jeg bed smerten i mig og forcerede det sidste stykke op ad bjerget. Ravard kunne ikke se andet end støvet fra mit baghjul. Jeg gjorde det! Glæden brusede op i mig og følelsen af uovervindelighed satte sig fast.

Jeg faldt hurtigt tilbage i feltet. Ingen andre kunne følge med mig, og jeg kunne umuligt køre over 100 kilometer alene. Jeg havde gode ben (+3) og det ville være synd at lade det gå til spilde. Der er 5 kilometer til den første pointspurt… Jeg nåede ikke at tænke mere, for pludselig befandt jeg mig med et ordentligt hul til feltet og en puls på 190.

Jeg holder den! Sådan, det er jo en sand magtdemonstration! Lad mig holde den lidt endnu… Der er kun få kilometer til den næste port.

Jeg har vundet alle de indlagte spurte; 2 point og et bjerg. Jeg ved, at min far kigger med. Tanken om, hvordan han måtte smile lige nu. Jeg lod mig dumpe ned i feltet igen.

Så gik spurten. Ferrari sidder rigtig godt, 7.-position på hjul af Boonen. Han kan ikke gøre det. Roberto er fanget. Han kan ikke gå forbi. Cavendish kaster armene i vejret og jubler. Det må være afgjort med en fingerspids; Han og Petacchi var helt lige. Hunter og Boonen kommer ind på de næste pladser, og Ferrari hev en 5.-plads hjem – og det var endda på hans livs bedste dag ifølge ham selv (+5). Mærkeligt nok var jeg glad, selvom han ikke lykkedes. Faktisk gav det mig en mærkelig tilfredsstillelse velvidende, at jeg var den eneste, som var lykkedes.





3 gange skulle jeg op på podiet. Bedste ungdomsrytter, pointtrøjen og bjergtrøjen. Nu må alle kende mit navn – det her var kun starten. Nu må det største dilemma være, hvilken trøje jeg skal have på i morgen. En samlet 3.-plads. Cavendish må virkelig føle sig til grin, eftersom Petacchi tog sejren.

”For satan, knægt. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. Du følger slet ikke vores taktik, men følger dine egne veje. Men på den anden side, så kører du så fantastisk og har bragt os på tavlen. Du må love mig at høre bedre efter fremover! Ellers får det konsekvenser..” Jeg fatter virkelig ikke chefen. Hvordan kunne han være utilfreds efter min præstation? Hvordan kunne han forlange, at jeg hjalp de andre, når jeg nu er den bedste. Han skal ikke tro, at jeg vil køre for de andre narhoveder – hverken i morgen eller på noget andet tidspunkt.
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #42: 27 Jun 2011, 14:54 »

Ja nu røg det sgu i offtopic igen Skuffet Men ja, nu hvor jeg ser det kan jeg godt se at det jeg remsede op var Be A Pro-agtigt.

Nå! Lad os få den update Opstemt Izaak Izaak Izaak!!

Edit: Imponerende Jarto! Det har jeg aldrig oplevet igennem min 11 års erfaring inde for Cycling Manager og/eller Pro Cycling Manager Smiley
Ja, det er sgu vildt! Vildt fedt. Rigtig godt spil synes jeg. Altså som jeg skrev ovenover kan jeg kun andbefale downloadvesionen. Billgere og man får den før andre + der er stadig dansk sprog! Det kan jeg kun se som godt! Nu vil jeg lige læse hans nye update. Så der kommer nok en ''edit'' om lidt. Wink

Edit: God update! Jeg kan godt lide du laver ham til sådan en ''uerfaren'' rytter som ikke rigtig høre efter og ikke helt ved hvad et ''hold'' betyder. Det lærer han forhåbentligt med tiden. Fortsæt! Smiley
« Seneste Redigering: 27 Jun 2011, 15:00 af Jarto » Logged

19-18 nuff' said.

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #43: 27 Jun 2011, 15:04 »

Noget, der er kendetegnenden ved gode blogs historiemæssigt, er, at man skal kunne - om så ikke identificere sig med personerne - så i hvert fald indleve sig i deres roller, og få en følelse af, at være opslugt af dette. Plottet virker gennemarbejdet, indtil videre under alle omstændigheder - og jeg kan godt lide, den personlighed, du har påklistret dette megatalent, Izaak. Det er også en personlighed, man sagtens kan viderespille på, så det ser helt, helt fint ud her.

Det skriftlige er også rigtig godt, men det havde jeg nu forventet. Der er få deciderede formuleringsfejl, og dine skribentevner er uomtvistelige.

Som andre har påpeget, synes jeg dog, det er irriterende, at punktummerne hænger midt i luften, idet det er lidt læseforstyrrende.
Logged

19. 5. 2012.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #44: 27 Jun 2011, 15:24 »

Ham Izaak er cyklingens svar på Neymar Peace
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010