home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Le Rêve [PCM11 Blog]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Le Rêve [PCM11 Blog]  (Læst 57551 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Le Rêve [PCM11 Blog]
« : 26 Jun 2011, 20:27 »

Intro


Han havde ventet på dette øjeblik lige så lang tid, som han kunne huske. Lige siden han for første gang satte sig på en cykel, vidste han, at dette var hans skæbne. Dagen stod stadig lige så friskt i hans erindring, som morgenduggen på en græsmark en tidlig mandag morgen. Det var hans 4-års fødselsdag. Cyklen var blå som himlen; Hans yndlingsfarve. Hans far havde båret den hele vejen fra Bene Beraq til deres lille landsby – 52 kilometer. Mindet om hans far sved stadig i hans hukommelse – hvis han bare havde kunnet opleve dette øjeblik.

Cykelverdenen skulle få noget at se, som aldrig før. Snart ville alle glemme Lance Armstrong og al snakken om Andy Schleck mod Contador ville fortie. Inden længe ville Jørgen Leths malende røst strømme ud i de danske stuer fyldt med prisværdige lovprisninger om ham, ham – ingen andre. Bjarne Riis og Kim Andersen ville græmme sig hver gang han stod øverst på podiet – vel vidende, at de havde afvist hans talent.

Omhyggeligt satte han sin underskrift på papiret. Han vidste godt, at dette kun var starten – at han langt fra var i mål endnu, men det føltes stadig som om, han havde fået lettet alverdens byrder fra sine skuldre. Som om det hele nok skulle gå. Realiteten var dog, at han kun havde taget et miniatureskridt på vej mod drømmen, målet, skæbnen. Der lå uendeligt meget træning foran ham; Nedture var uundgåelige - det vidste han bare ikke endnu.


Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #1: 26 Jun 2011, 20:28 »

Info


Hold: Androni Giocattoli
Rytter: Izaak Kovac
Sværhedsgrad: Normal
Database: PCMFrance Realname - modifceret

Dette bliver en blog omhandlende cyklingens svar på FM, Pro Cycling Manager. Vi følger den danske israelits, Izaak Kovac, kamp for ”Le Rêve”. Bloggen vil blive skrevet med en ”jeg”-fortæller under løb og træning, men med en 3.-personsfortæller, når handlingen sker udenfor de støvede landeveje.





Updates:
1. - Intro
2. - Opstart
3. - Løbskalender
4. - Mødet
5. - Debut
5. - TDU - 2. etape
6. - Ny Agenda
7. - TDU - 4. etape
8. - Reprimande
9. - TDU - 5. etape
10. - TDU - afslutning
11. - TDU - nedtakt
12. - Januar
13. - Februar
14. - Montepaschi Strade Bianche
15. - Paris - Nice - optakt




Jeg vil gerne gøre det klart for alle, at jeg har erhvervet mig dette spil på fuld lovlig vis! Det er muligt at downloade spillet fra Pro Cycling Managers officielle hjemmeside for den nette sum af 40 dollars, eller 220 danske kroner. Hvis I er interesserede i at skaffe spillet den vej, så anbefaler jeg, at I følger denne guide.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2011, 10:28 af vmanstar » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #2: 26 Jun 2011, 20:32 »

Fin Intro og dejligt med en PCM-blog.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #3: 26 Jun 2011, 20:53 »

Sådan! Spændende.
Hvem kommer talentet mon til at at køre for? Protour eller kontinentelt? Det må tiden vise.

Jeg følger med.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #4: 26 Jun 2011, 20:56 »

Lidt info oppe Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #5: 26 Jun 2011, 21:09 »

Fint med kort og præcis information.

Bliver spændende at følge et talent fra Israel.
Ikke en specielt stor cykelnation må man sige Smiley

Held og lykke med spillet. Ser frem til kommende updates Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #6: 26 Jun 2011, 22:10 »

Opstart


Jeg sad i flyveren på vej til Schweiz. Ved min side havde jeg min nye holdkaptajn, José Rujano. Tsk, det er kun et spørgsmål om tid, før han skulle køre for mig. Jeg kunne slet ikke vente til, at vi kom derned, så jeg kunne vise alle de andre mine evner – selvom de nok ikke ville se mere end det støv, jeg mit baghjul har efterladt i øjnene på dem.

Én efter én faldt de af, Luca Solari, Jonathan Mosalve – til sidst var kun José Serpa, Emanuele Serpa, José Rujano og jeg tilbage. Jeg begyndte at afvente – læste de andres ansigtsudtryk. Med 1 kilometer tilbage til toppen tog jeg chancen. Smerten jog i mine lægmuskler, mens jeg brugte alle mine kræfter på, at forcere det sidste stykke op til toppen – i baggrunden kunne jeg høre en eller anden råbe, ”Hvad fanden har du gang i?” Jeg havde sat dem alle på plads – dette var starten! Ellevild smed jeg armene i vejret, da jeg krydsede den imaginære målstreg.

”Hvad helvede tænkte du på knægt?” Det var min holdleder, og han var ikke glad. ”Du ved godt, at Androni Giocattoli er et hold, ikke? Og på et hold hjælper man hinanden! Det du viste ude der var selvisk kørsel, hvad fik du ud af det? Du sad og fedtspillede 3 kilometer for derefter at køre alene til toppen. Meningen med en træningslejr er, at vi alle sammen hjælper hinanden med at komme i form. Du er talentfuld, men du kommer ingen steder, hvis du ikke har viljen og vil arbejde for det. Jeg forventer en anden indstilling fremover. Smut så med dig.”

« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 11:03 af vmanstar » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #7: 26 Jun 2011, 22:15 »

Godt holdvalg. Spændende hold som kan gøre mirakler i bjergene.

Godt skrevet - underholdende Smiley KIU
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #8: 26 Jun 2011, 22:19 »

Spændende læsning! Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #9: 26 Jun 2011, 22:41 »

Godt holdvalg. Spændende hold som kan gøre mirakler i bjergene.

Godt skrevet - underholdende Smiley KIU

Ja, det er nogle super klatrerer  Thumbs Up

Spændende læsning! Smiley

Det er jeg glad for, du synes! Håber du vil følge fremover  Peace

Fin Intro og dejligt med en PCM-blog.

Håber også, du vil følge Smiley
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #10: 26 Jun 2011, 23:08 »

Løbskalender

Vi sad alle og ventede spændt. Stemningen var nærmest elektrisk, og man kunne se nervøsiteten i øjnene på de andre. Jeg havde det som om, at mit liv blev afgjort i dag. Jeg ærgrede mig stadig over, hvilket indtryk chefen havde fået af mig, og jeg gned mig over panden med mine fugtige håndflader, når jeg tænkte på, hvilke løb, han havde udtænkt til mig. Tanken om en hel sæson uden ét eneste Pro Tour løb, var næsten uudholdelig. Jeg brød mig slet ikke om tanken, at en eller anden mand mere eller mindre kunne afgøre min skæbne og give min karriere et skub i den gale retning. Hvilken ret havde han til det? Bare fordi han havde et papir, hvorpå jeg havde sat et par kruseduller.

Pludselig åbnede døren sig. Alle holdt vejret. Skødesløst holdte han 19 breve i sin højre hånd, som om det hele ikke betød noget for ham – som om han var helt ligeglad med deres skæbne. Mit hjerte galoperede af sted i hjertet på mig, da han rakte mig et brev med skriften; ”Izaak Kovac” på. Selv ikke i det mest intense øjeblik i hele min karriere, havde jeg haft en højere puls end nu. Rystende som en Parkinson-patient åbnede jeg brevet. Indeni lå et nænsomt foldet stykke papir. Yes!! Det var ikke helt skidt. Jeg kunne ånde lettet op. Mit næste håb var bare, at vi kunne kvalificere os til nogle af alle de Pro Tour løb, som jeg havde fået i min løbskalender.

Løb:
- Paris – Nice
- Milano – San Remo
- Giro del Trentino
- Giro d’Italia
- Dauphine Libere
- Vuelta a España
- Giro dell’Emilia
- Milano – Torino
- Giro di Lombardia

Disse løb var nøgleløbene i min kommende sæson. Jeg skal nok også køre en del andre løb, men til disse løb skal jeg peake. Jeg kunne mærke, hvordan min hjerne indprentede løbene, og hvordan målrettetheden overtog hele min krop. Det her kan kun blive en god sæson. Et par gode resultater i de første løb, og så vil jeg helt sikkert blive kaptajn i de kommende løb. Jeg kan allerede se mig selv stå øverst på podiet i Giro d’Italia og bære den orange bjergtrøje i Vueltaen. Jeg er egentlig godt tilfreds med, at jeg ikke skal køre Tour de France, da jeg hellere vil vente til næste år, hvor jeg for alvor kan true de aller største ryttere og forhåbentligt tage sejren i min debut. 
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #11: 26 Jun 2011, 23:26 »

Skarpt program for en neo-prof såfremt i får wildcard til hele møjet.
Men han er da ambitiøs : D
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #12: 27 Jun 2011, 00:11 »

Først vil jeg selvfølgelig gerne rose dig for, at du ikke har valgt cykelsportens svar på Real Madrid, nemlig Leopard Trek. Dernæst vil jeg rigtig gerne rose dig for din måde at skrive på, da jeg synes den er fuldstændig fantastisk.
Det at du har valgt at skrive om en enkelt rytter, i stedet for at skrive om et helt hold, synes jeg er rigtig fedt. Det gør at bloggen skiller sig ud fra andre, men også giver en stor læselyst hos mig personligt, fordi det netop er specielt. Mit eneste kritikpunkt går på din skrift, da jeg synes den både er uoverskuelig, men så bliver jeg også meget irriteret over at punktummerne ikke ligger i bunden, men i midten af linjen, hvis du forstår. Ellers har jeg kun rosende ord til overs, og jeg glæder mig ekstremt meget til at se hvor langt Izaak Kovac kan bære talentet! Peace
Logged

If you can't join them, beat them.


Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #13: 27 Jun 2011, 00:32 »

Rigtig godt! Jeg glæder mig til mere. Modsat frederikbjerg kan jeg faktisk godt lige skriften. Den skiller sig lidt ud fra andre og er med til at være et kendetegn på denne story. Det er også en dejlig synsvinkel du skriver fra. Rigtig godt! Fortsæt! Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Le Rêve [PCM11 Blog]
« Svar #14: 27 Jun 2011, 01:19 »

Det her minven, det er F***** klasse! Thumbs Up
Elsker PCM, og den her blog er bare.. 5 ud af 5, din skrive måde er i høj høj klasse, og så det med at du kun skriver om vores ven Izaak, er noget jeg virkelig godt kan lide.

Du får 1000000 point af mig! Peace
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010