home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Pro Evolution Soccer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 31 Udprint
Forfatter Emne: Pro Evolution Soccer  (Læst 78690 gange)
HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #405: 29 Sep 2015, 18:15 »

Igen, alt efter hvor meget arbejde man selv gider at ligge i det, så tror jeg mulighederne er de samme Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #406: 05 Okt 2015, 23:40 »

Nu har jeg spillet PES '16 i fem dage, og jeg må sige at jeg er imponeret. Ja, PES har ikke samme grafik standard som FIFA, eller de samme licenser, men jeg er godt nok imponeret over gameplayet.
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #407: 06 Okt 2015, 08:47 »

Nu har jeg spillet PES '16 i fem dage, og jeg må sige at jeg er imponeret. Ja, PES har ikke samme grafik standard som FIFA, eller de samme licenser, men jeg er godt nok imponeret over gameplayet.

Godt at høre. Jeg skifter lidt frem og tilbage mellem PES og FIFA. Uforudsigeligheden og friheden i PES er dog helt unik, så jeg glæder mig til slutningen af måneden hvor patchen med flere hold og opdateringen af trupperne dukker op (dog ekstremt uprofessionelt at vi skal vente så længe).

Det bliver fremragende at starte en Master League op hvor spillet i min optik for alvor udfolder sig Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #408: 06 Okt 2015, 12:07 »

Jeg tror heller ikke, jeg kan lade være med at købe det, når opdateringen af trupperne er kommet. Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #409: 06 Okt 2015, 18:31 »

Jeg tror heller ikke, jeg kan lade være med at købe det, når opdateringen af trupperne er kommet. Smiley

Jeg gik ind og gjorde det manuelt... Ja, det tog sq et par dage sammenlagt, men jeg har nu ikke noget imod det Tunge
Men følelsen når man spiller champions League er helt fantastisk... musikken, grafikken...
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #410: 09 Okt 2015, 04:16 »

Godt at høre. Jeg skifter lidt frem og tilbage mellem PES og FIFA. Uforudsigeligheden og friheden i PES er dog helt unik, så jeg glæder mig til slutningen af måneden hvor patchen med flere hold og opdateringen af trupperne dukker op (dog ekstremt uprofessionelt at vi skal vente så længe).

Det bliver fremragende at starte en Master League op hvor spillet i min optik for alvor udfolder sig Smiley

Er det helt sikkert at der kommer en sådan patch, der tilføjer flere hold og opdaterer trupperne?
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #411: 09 Okt 2015, 09:05 »

Er det helt sikkert at der kommer en sådan patch, der tilføjer flere hold og opdaterer trupperne?

Ja, den 29 oktober. Alt efter hvad du har lavet, så bliver det en bitter pille at sluge, for den vil nok resette al trupsammensætning - så hvis du fx har lavet Bundesligaen med rigtige trupper osv, kan du godt vinke farvel til det.

Til gengæld er kits, badges osv. på de forskellige hold ikke noget der burde blive berørt.
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #412: 09 Okt 2015, 12:33 »

Sidst jeg spillde PES kunne jeg meget godt lide "be a pro" delen, fremfor den i FIFA. Du kunne begynde ude, blive skiftet ud/ind osv... Kan man det endnu?
Logged

Kolo Abib Touré

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #413: 09 Okt 2015, 21:30 »

Ja, den 29 oktober. Alt efter hvad du har lavet, så bliver det en bitter pille at sluge, for den vil nok resette al trupsammensætning - så hvis du fx har lavet Bundesligaen med rigtige trupper osv, kan du godt vinke farvel til det.

Til gengæld er kits, badges osv. på de forskellige hold ikke noget der burde blive berørt.

Jeg har kun lavet kits og badges om, og flyttet nogle spillere til et andet hold.
Har ikke rørt Bundesligaen eller lavet nye hold Smiley

Hvordan foregår det forresten? Skal man selv ind og hente patchen, eller downloader spillet det automatisk?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #414: 09 Okt 2015, 21:32 »

Sidst jeg spillde PES kunne jeg meget godt lide "be a pro" delen, fremfor den i FIFA. Du kunne begynde ude, blive skiftet ud/ind osv... Kan man det endnu?

Ja, det kan man. I PES' "Be a Legend" starter du som arbejdsløs spiller og kan som du nævner starte ude og blive skiftet ind/ud.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #415: 09 Okt 2015, 22:07 »

Ja, det kan man. I PES' "Be a Legend" starter du som arbejdsløs spiller og kan som du nævner starte ude og blive skiftet ind/ud.
Kan man game flere sammen som forskellige fodboldspillere i be a pro-delen? Synes i hvert fald at denne feature burde være i både FIFA og PES
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #416: 09 Okt 2015, 22:11 »

Du kan i hvert fald spille en lobby online match, hvor i skal være 22 spillere, og så styrer hver deltager en enkelt spiller på banen.
Tror ikke man kan spille multiplayer i PES' Be A Legend, nej.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #417: 09 Okt 2015, 22:26 »

Du kan i hvert fald spille en lobby online match, hvor i skal være 22 spillere, og så styrer hver deltager en enkelt spiller på banen.
Tror ikke man kan spille multiplayer i PES' Be A Legend, nej.
Spændende med lobby online. Øv man ikke kan være flere i Pro-delen, men skønt med anmeldelse Gungner Thumbs Up
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #418: 09 Okt 2015, 23:13 »

Du spørger bare, så skal jeg nok svare Wink

Har ikke selv spillet så meget Be A Legend endnu, det er mest Master League og MyTeam der tager min tid, og så selvfølgelig Champions League delen. Der er bare noget ved at sidde og spille en kamp til CL musikken og den officielle CL grafik Smiley
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pro Evolution Soccer
« Svar #419: 10 Okt 2015, 09:49 »

Jeg har kun lavet kits og badges om, og flyttet nogle spillere til et andet hold.
Har ikke rørt Bundesligaen eller lavet nye hold Smiley

Hvordan foregår det forresten? Skal man selv ind og hente patchen, eller downloader spillet det automatisk?

Jeg vil tro det foregår automatisk. Det der med spillere du har flyttet til andre hold kan du nok godt regne med forsvinder - men omvendt, hvis det er transfers, så er det jo noget af det der bliver opdateret Smiley
Logged

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010