home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:32:49 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
I går kl. 11:01:45 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
07 Jun 2024, 20:07 Bubbles Blogkonkur... #16 - Danish Viking Wa...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132828 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]  (Læst 70066 gange)
Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #300: 20 Jul 2011, 02:48 »



Southampton

Anden halvdel af sæsonen


Holdpræstationer:
Holdets stattestik kan ses Her

Årest spiller valgt af fansne blev: Darren Gibson

Jeg vil også lige fremvise hvem jeg syntes har været de 3 bedste spillere i denne sæson 1 fra hver kæde.

Forsvar: Erik Sviatchenko
Erik som blev hentet i Stoke for 30mio inden sæson var faktisk ikke set som en starter men overbeviste mig hurtigt om at det var han 100% og jeg syntes han fortjente det, med 3 mål i sæsonen og hele 3 gange er han blevet MoM også endte han på et gennemsnit på 7.01.
Midtbane: Darren Gibson
Darren var hentet ind som forstærkning til midten og han vidste fuldt ud hvad han kunne og har siddet solidt på sin start plads siden han ankom til klubben i sommers. Han endte med at score 5 mål og lave 8 assist. Oven i blev han også MoM 4 gange og endte på et gennemsnit på 6.98.
Angreb: Ishmael Miller
Ishmael er en af de eneste gengangere fra sidste sæson og det er han udelukkende fordi han fortjener det fuldt ud og det viser hans 24mål også. Yderligere har han lagt op til 5 og blev MoM hele 6 gange. Hans gennemsnit endte på 7.48.

FA Cuppen:
Efter en sikker sejr over MK Dons skulle holdet videre i tuneringen og de skulle til Manchester for at møde Manchester City og det blev ikke en sjov tur for drengene for de måtte rejse hjem med en lussing af de helt store nemlig et nederlag på 6-1 til de lyseblå fra Manchester efter 2x hattrick af Adebayor og Tevez og er dermed ude af FA Cuppen allerede i 4. Runde.


Euro League:
Europæisk eventyr! Holdet skulle som sagt møde franske Toulouse over 2 kampe og første kamp var hjemme i england og der vandt drengene sikkert 3-0.
Anden kamp var det mere lige og kampen endte også fortjent 2-2 og dermed var The Saints videre til 2. knockout runde i Euro League.
2. Knockout runde hed modstanderen Feynoord og første kamp var igen hjemme i England hvor holdet vandt 2-0 og havde derfor rigtig gode kort på hånden inden returen i Holland ugen efter.
Kampen i Holland blev spillet i et højt tempo og det kunne Englænderene faktisk rigtig godt lide og de kørte et fint resultat hjem nemlig et sikkert 1-1 resultat og nu hed den så Liverpool i Kvartfinalen.
Første kamp var på Anfield Road og den blev desværre tabt med 2-0 og det så derfor utrolig svært ud i returen.
Returen skulle da heller ikke vise sig at være bedre for der tabte The Saints nemlig 2-4.
Så stoppede eventyret... kampene mod Liverpool blev enden på en ellers fantastisk europæisk sæson og The Saints vidste verden at der ikke går længe så er de med helt fremme i det sjove selskab.

Alle kampene fra Euro League kan ses Her
Som Bonus info kan det nævnes at Euro League's topscore blev Ishmael Miller med sinde 14 mål i 9 kampe.

Ligaen:
Ligaen
Jeg er selv utrolig tilfreds med vores comeback i den bedste række og er glad for den flotte 7 plads som holdet formåede at trække hjem. Det giver ivertfald mod på mere i næste sæson og eftersom både Manchester United og Aston Villa skal spille Champions League næste sæson gav det os chancen for at præge det Europæiske endnu en sæson da vi med nød og næppe fik den 7 plads. Heldet ville ikke stoppe for os denne sæson Liverpool vinder nemlig Euro League og vi slipper derfor for 3. kval runde og ryger direkte ind i 4. kval runde.

Økonomien: Kan ses Her
som der kan ses på kurven har der været profit på kontoen efter hver eneste måned efter at indkøbene var færdige i August hvilket må siges og være ret flot efter min mening.

Som en lille bonus info syntes jeg lige at det skal at vi næste sæson kommer til at kæmpe imod Leeds efter at de vandt npower Championship og derved rykkede direkte op i Premier League.

« Seneste Redigering: 22 Jul 2011, 23:43 af Ready123 » Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #301: 20 Jul 2011, 11:26 »

Godt klaret Ready Thumbs Up

Jeg tror, at kvalifikationen var god, for hos mig var vi kun 3. seedede Peace

Jeg er enig i, at vi kunne bruge et par spillere mere; Jeg sætter torres først og darkelf efter. Opdatere også lige info-indlægget.
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #302: 20 Jul 2011, 12:17 »

Super god update Ready. Rigtig flot sæson.. Godt gået!!

Er FernandoTorres klar til at overtaget savet? Hvis ikke så skriv lige for så må jeg køre det videre Wink
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #303: 20 Jul 2011, 19:32 »

Jeg kan ikke hente det desværre Skuffet

Men hvis det er så er jeg klar til at tage det over efter SJ1986 hvis det er.
Vil virkelig gerne være med i det her Smiley
« Seneste Redigering: 20 Jul 2011, 19:41 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #304: 20 Jul 2011, 19:46 »

Jeg kan ikke hente det desværre Skuffet

Men hvis det er så er jeg klar til at tage det over efter SJ1986 hvis det er.
Vil virkelig gerne være med i det her Smiley

Jeg har hentet spillet og kan sagtens tage den næste sæson og så kan Fernando overtage efter mig
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #305: 20 Jul 2011, 20:08 »

Jeg har hentet spillet og kan sagtens tage den næste sæson og så kan Fernando overtage efter mig

Lyder som en god plan  Peace
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #306: 20 Jul 2011, 20:08 »

Kan sige der er blevet købt godt ind og er i gang med venskabs kampene
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #307: 21 Jul 2011, 21:34 »

How goes Sj Smiley?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #308: 22 Jul 2011, 15:44 »

Godt gået i EL Ready!
Ser frem til SJ's sæson Smiley
Logged


LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #309: 22 Jul 2011, 17:02 »

Det går fremad Opstemt Jeg regner stærkt med at der kommer en update senere i dag som dækker fra sæson start til Februar mdr. Der kommer kun 2 updates da jeg ikke har så meget tid, håber det er okay.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #310: 22 Jul 2011, 18:06 »

Det er fint nok lige her for tiden bare updates'ne er fyldige Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #311: 22 Jul 2011, 21:07 »



#1 Første del af sæson.

I ligaen spiller i vi i denne sæson langt over forventning, godt nok havde jeg sat forventningerne rimelig højt og havde fortalt bestyrelsen at vi i denne sæson ville kvalificere os til Europa gennem en plads i ligaen og holdet har bestemt ikke skuffet. I skrivende stund ligger vi på en flot 3 plads med 2 point op til nr.2 og 7 point op til førstepladsen og det skal også siges at vi har en kamp i hånden, og vindes den kan vi kravle op som nr. 2 og ligger pres på Man Utd på første pladsen. Eneste lille problem i denne sæson er at vores forsvar har sejlet rigtig meget, hvilket har resulteret i at vi i 20 kampe har lukket 29 mål ind, derfor har det i vinterens transfer vindue været nødvendigt at hente forstærkning til vores hårdt prøvet forsvar, men mere om det senere.

Af store resultanter indtil videre kan da nævnes følgende:

Southampton - Arsenal 3-2 (Sæsonens første kamp)
Chelsea - Southampton 1-1
Southampton - Man City 2-1
Liverpool Southampton 0-1
Man Utd - Southampton 2-2
Arsenal - Southampton 0-0
Southampton - Chelsea 1-1

Så mod de store hold klare vi os rigtig godt denne sæson, men kigger vi derimod på kampene mod de mindre hold så gør det lidt ondt, følgende kampe er ikke gået så godt:

Sunderland - Southampton 5-3
Southampton - Fulham 1-2
Southampton - Birmingham 2-2
Southampton - Blackburn 0-0

Indtil videre i sæsonen er vores topscore den kun 19 årig Ousmane Diallo som har scoret 12 mål i 14 liga kampe og er virkelig ved at få sit store gennembrud denne sæson. Lige efter Diallo kommer hans angrebs makker Eduardo med 10 mål og den gamle ræv viser at han stadig ved hvor mål står.
Men alt i alt er sæsonen indti videre mere end godkendt og regner stærkt med at vi i denne sæson kvalificere os til CL!


Liga Tabel




#2 Transfers.

På transfer siden er der også sket rigtig meget i denne sæson og mange nye spillere er kommet til. Ved sæsonstart fik jeg et transfer budget på hele 325 mio. kr. og de skal da også sige at de er blevet flittigt brugt af for at forstærke holdet på dets svage punkter. Ind er kommet følgende spillere:

Alou Diarra
Asmir Begovic
Younés Balhanda
Jamie
Alex Chamberlain
Eduardo
Emmanuel Riviére
Danny Simpson
Gary Cahill

Spillere som har forladt klubben er følgende:

Rickie Lambert
Jonathan Fonte
Kari Arnason
Adam Knight
Anders Kure
Callum McNish




#3 Europa League.

Vi kom ind i turneringen i 4 kval runde og her trak vi St. Gallen fra Schweiz og efter en sikker 6-2 sejr på udebane blandt andet på 4 mål at Eduardo og en sikker hjemme sejr på 5-2 kunne vi nu se frem til gruppe spillet. Vi seddet som nr. 2 hvilket gav os et godt udgangs punkt for at kunne nå videre til 1 knockout runde, og dette lykkes da også med 3 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag, disse resultater gav og en 2 plads i puljen og i 1 knockout runde skal vi op mod Feyenoord fra Holland.

Liga Tabel




#4 De engelske cups.

Vi starter med Liga cuppen som denne sæson ikke har været en prioritet for min side, da vores trup stadig er meget smal og vores spillere nemt bliver trætte så derfor har vores back-up spillere fået lov til at spille disse kampe. Det blev da også en hurtig  exit fra Liga cuppen da vi i 4 runde blevet slået ud af Burnley i en meget lige kamp, men vi kom desværre hurtig bagud da Barré efter 3 min gjorde det til 1-0 for Burnley og i starten af anden halvleg kunne Alexander Gerndt gøre det til 2-0 og så kunne Chamberlain kun pynte på resultatet med sit mål til 2-1 og derfor må vi vinke farvel til den lille cup.

Burnely Kamp


I FA cuppen trådte vi ind i 3 runde hvor vi trak Plymouth fra Championship og denne kamp blev en ren walk over og Plymouth blev sendt hjem med et 7-0 nederlag på blandt andet 5 mål af  Emmanuel Riviére og 1 af Chamberlain og 1 af Steven Pienaar.


Plymouth Kamp




Det var så første update, hvis i ønsker SS så spøger i bare Smiley Glæder mig til at give jer næste update, den vil forhåbenlig komme på søndag! Peace Out
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #312: 22 Jul 2011, 23:31 »

Flot med en 3. plads. Det ser virkelig godt ud det hele Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #313: 22 Jul 2011, 23:41 »

Ville gerne se et SS af den opstilling du vil kalder start elveren Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #314: 23 Jul 2011, 00:15 »

Ville gerne se et SS af den opstilling du vil kalder start elveren Smiley



Her har du den Smiley
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010