home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)  (Læst 66171 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #75: 12 Jun 2011, 21:57 »

Har jeg også gjort der Smiley
Altså i en rigtig kamp eller hvad? Shockeret
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 4-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #76: 12 Jun 2011, 21:57 »

Ja Smiley. Har lidt Rogerio Ceni, tager frispark nogle gange, har scoret et par mål:)
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 4-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #77: 12 Jun 2011, 21:58 »

Men er begyndt med forsvar, da jeg hellere vil være ude hehe Smiley
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 4-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #78: 12 Jun 2011, 22:16 »

Kommer måske med en til update i dag Smiley
Would be nice Opstemt
Logged

19-18 nuff' said.

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #79: 13 Jun 2011, 01:17 »

5. Update


Det lugter af oprykning

I denne periode har vi ikke været lige så skarpe som tidligere, og trods vi stadig er ubesejrede, har resultaterne ikke været lige så flotte, dog med 5 sejre i 5 kampe. Til gengæld har vi forøget forspringet ENDNU mere, og det ser ud til at Freaks Utd er at finde i npower League 2 til næste år. Lige nu har vi et forspring på 12 point ned til Luton, som vi skal møde i næste kamp. Vores trup har været meget påvirket af mange skader, og vores topscore er begyndt at blive uskarp. Jeg har sparet ham i to af vores kampe, da jeg kunne se at et formdyk var begyndt at melde sig. I hans 3 kampe han har han "kun" scoret et enkelt mål. Til gengæld er andre begyndt at træde til, og spillere som Thomas Gabe, er begyndt at score.

Resultater:


Eastboune Boro - Freaks Utd
Dette var en kamp hvor jeg havde sparet et par profiler, for at få trænet nogen af de spillere der ikke så ofte blev brugt. Det var en kamp vi burde vinde rimelig nemt, så spillere som Sánchez og Vidarsson var hevet ud af truppen. I forsvaret havde jeg givet Morten Jørgensen (3. updates flop) chancen far start i det centrale forsvar. Efter 12 minutter fik han vist sit værd, han efter et frispark, fik gledet bolden over stregen. En anden spiller der fik chancen fra start var Thomas Gabe, der efter 41 minutter scorede til 0-2. 10 minutter senere sendte Mads Hoeg os på sikker sejrskurs, og i det 59. minut, scorede Morten Jørgensen sit andet mål og gav os et 0-4 resultat med hjem.

Freaks Utd - Darlington
Darlington blev inden sæsonen spået som et af ligaens tophold. De lå dog på dette tidspunkt, helt nede på en 11. plads. Det var en kamp hvor vi startede fantastisk ud, da Stefan Sørensen slog rekorden for hurtigst scorede mål, og scorede efter blot 37 sekunder. Blot 3 minutter efter, blev føringen fordoblet, da Darlington lavede et dumt selvmål. Kort inde i anden halvleg, begik Mads Hoeg et straffespark, hvor Schimek lige akkurat ikke kunne nå bolden. Vi spillede med Osborn og Vidarsson i forsvaret, som vi plejer, og de skulle begge vise sig at få en hovedrolle. William Osborn fik den dårlige hovedrolle, da han blev skadet i en måneds tid. Aron fik så den, en smule bedre hovedrolle, da han kort efter reduceringen, fik scoret sit første mål for klubben. Udeholdet reducerede igen, men det var ikke nok til at snuppe point.

Gateshead - Freaks Utd
I sidste kamp slog Stefan Sørensen rekorden for hurtigst scorede mål. Den rekord holdt dog ikke i mere end en uge, for Daniel V. Jensen scorede i denne kamp efter kun 28 sekunder! Halvejs inde i første halvleg, fik Gateshead udlignet på en meget heldig situation. Jensen viste sig at have mål i støvlerne, og bragte os, med sit andet mål, igen foran. Flere mål kom der ikke i kampen, men en langvarig skade, fik vores højreback Theisen, dog pådraget sig på uheldig vis.

Stillingen:


(Topscorerlisten, assistlisten, flest gange kampens spiller-listen og bedste gennemsnitsbedømmel se-listen, er kun taget efter de "officielle" kampe, og ikke venskabskampene)

Holdets Topscoreliste:
Andés Sánchez 19 mål
Thomas Gabe 7 mål
Daniel V. Jensen 5 mål
Daniel V. Thomsen 3 mål
Morten Jørgensen 2 mål
(med flere)

Holdets Assistliste:
Jacob Træholt 7 assists
Benjamin Vinje 6 assists
Andrés Sánchez 5 assist
Mads Hoeg 5 assists
Andrea Høgsberg 5 assists
(med flere)

Holdets Flest gange kampens spiller-liste:
Andrés Sánchez 7 gange
Thomas Gabe 2 gange
Daniel V. Thomsen 2 gange
Daniel V. Jensen 2 gange
Morten Jørgensen 2 gange
(med flere)

Holdets Bedste gennemsnitsbedømmel se-listen
Andrés Sánchez 7.85
Jacob Træholt 7.34
Daniel V. Jensen 7.28
William Osborn 7.24
Stefan Sørensen 7.21

Eftertragtede spillere:
Lige for tiden har Lazio stadig en smule interesse for Mads Hoeg. Den dog største interesse er på Daniel V. Jensen, der lige p.t. skulle være rygtet til Bordeaux. En anden spiller der er rygtet til en storklub, er vore stjerneskud, Andrés Sánchez, der er rygtet til Michael Laudrups Mallorca.

Skadede spillere:
Vi har desværre været ramt af en masse skader... Specielt i bagkæden, er vi blevet nødt til flere alternativer i stedet for vores stamspillere. Begge vores centrale forsvarsklipper, William Osorn (sidste updates "helt") og Aron Vidarsson, er blevet skadede. De kommer dog begge tilbage om ca. 2 uger. Den værste skade er dog Frederik Theisen, der har spillet hver eneste kamp i hele sæson, og har været meget stabil på højrebacken. Han har uheldigvis overrevet haserne og er først tilbage om ca. 3 måneder! Skuffet

Månedens Helt:
Denne "Månedens Helt" bliver tildelt, til vores venstreback Andreas Høgsberg, der har været den mest stabile spiller, og har også lavet 3 assists oven i købet. Tillykke Andreas Smiley

Månedens Flop:
Jeg har denne gang valgt at give "prisen" til en spiller der ikke har fået den store spilletid, men heller ikke har imponeret når han har fået. Denne måneds flop-pris må jeg give til Morten Aggergaard, der ikke har imponeret... desværre.

Månedens Detalje:
Månedens detalje har i denne måned, ikke været ret svær at bestemme. Den tilfalder nemlig Jonas Petersen, der (i kampen mod Histon) blev skiftet ind og 3 minutter senere, fik scoret sit første mål for klubben. Hans mål minder en del om Stefans mål fra sidste update, og så måske en smule flottere (heldigere).

http://www.youtube.com/v/ewEcgymsclU

Tillykke med målet Jonas Wink

Mvh. Oli Opstemt
Logged

randers-man500
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #80: 13 Jun 2011, 01:21 »

Klasse update.  Thumbs Up

Og så skader det da heller ikke at man nu har lavet holdets hurtigste mål Opstemt
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #81: 13 Jun 2011, 01:25 »

Klasse update.  Thumbs Up

Og så skader det da heller ikke at man nu har lavet holdets hurtigste mål Opstemt
Desværre er der meget stor interesse fra Bordeaux... men håber ikke du vil forlade Freaks, for sådan nogle dumme franskmænd Tunge
Og tak Grin
Logged

randers-man500
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #82: 13 Jun 2011, 01:28 »

Desværre er der meget stor interesse fra Bordeaux... men håber ikke du vil forlade Freaks, for sådan nogle dumme franskmænd Tunge
Og tak Grin

Nej hva skulle jeg da også i frankrig når jeg spiller på vores klasse hold Grin
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #83: 13 Jun 2011, 01:28 »

Nej hva skulle jeg da også i frankrig når jeg spiller på vores klasse hold Grin
Præcist! Opstemt
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #84: 13 Jun 2011, 01:39 »

Månedens helt ligefrem pave stolt ! Peace
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #85: 13 Jun 2011, 02:09 »

Forsatan et mål Petersen! Wink Fantastisk update (som altid), dog lidt ærgerligt jeg er skadet Græder Go Freaks United!
Logged

19-18 nuff' said.

HRz
Gæst
 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #86: 13 Jun 2011, 09:27 »

Får jeg aldrig noget ordenligt månedens eller sådan noget Skuffet har ikke engang højeste gennemsnit!
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #87: 13 Jun 2011, 09:46 »

det var jo selvfølgelig fordi jeg havde set hvordan Stefan gjorde sidste gang og vise ham at jeg også kunne :p super update KIU
Logged

Tidligere: Baloo38

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #88: 13 Jun 2011, 18:45 »

Hvem bruger i du forsvaret siden de to er skadet?
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #89: 13 Jun 2011, 20:43 »

Hvem bruger i du forsvaret siden de to er skadet?
Jeg har i de 2 sidste kampe brugt Morten Jørgensen og skiftevis Stefan Sørensen og Philip Rosenholm. Dog er de begge tilbage nu (3. kamp) Peace

Kan ikke nå en update i dag, men i får den i morgen Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010